Jump to content

co2000

  • הודעות

    113
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי co2000

  1. היום היתי במוסך ושאלתי כמה זה עולה וזה בסוף רק הזרוע ,והחלק + עבודה 250 שקל
  2. ביונדאי חולון לתקן את זה עולה 1700 שקל לא חדש
  3. יונדאי גטס 2006 שיש לי חופש ונקישב ממסרק הגה מה זה אומר ? בתודה יוסי
  4. עד לפנה 7 חודשים היה לי שנת 91 נסעתי מאשדוד לקרית שמונה עשתי איתה 16:1 אבל בכללי זה רכב אמין עם אתה מטפל בו כמו שצריך (וזה רכב מטוס)
  5. במוסך אפשר לקנות
  6. אני בגלל זה לפנה 3 שנים לא עברתי טסט
  7. אולי יש באוטו דיפו
  8. לי יצא לראות 55-555-88 באזור אשדוד
  9. את זה בודקים לפנה שקונים רכב , יש מצב שהרכב גנוב או שוכפל
  10. יש ליונדאי גטס 2006 יש מקדימה אולי ? ומאחור ?
  11. תודה בסוף קניתי את המקורי מיונדאי אפשר לנעול
  12. אז עדיף מקורי בשביל עוד 30 שקל
  13. תודה רבה ויום טוב
  14. ליונדאי גטס 2006 תודה מראש יוסי
  15. עבודה יפה כל הכבוד
  16. לא חושב פעם היה לי את זה הונדה נסעתי אולי 15 ק"מ ואז הוא מת (נגמר המצבר)
  17. לאחי יש גם את הדבר הזה יש לו רכב דייהטסו - אפלאוז 92
  18. שיהיה לכם בהצלחה... כי היום זה אתם מחר זה אנחנו
  19. אחי זה אוטו דיפו לא אופיס דיפו למי שלא הבין כאילו אני רק מתקן אותו .
  20. לא קיבלתה עם הרכב את הספר של האוטו ?
  21. תודה מחר אני הקנה את המנורות
  22. עד לא מזמן היתי דוחף את הפנל עם היד וזה היה עובד , אולי באמת המנורה שרופה או משהו לפרק את הפנל זה מסובך ?
×
×
  • תוכן חדש...