Jump to content

co2000

  • הודעות

    113
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי co2000

  1. בדקתי פיוזים וכל עובד. ממה זה יכול להיות ? הרכב שנת 2006 תודה יוסי
  2. 99% שזה ידית אורות , היה לי את זה פעם בסובארו DL
  3. מגנזיום + צמיגים(4) חדשים מוכר כי הרכב עבר תאונה , הצמיגים חדשים בקושי נסעו 1000ק"מ ויש אחריות על הצמיגים הצמיג מידה 175/65R/14 (הונדה סיווק) הטלפון שלי זה 050-3601332 בטעות רשמתי את זה פה אפשר להעבר את זה בבקשה
  4. כי חבר שלי יש לו מוסך אז הוא סידר לי משהו זמני בשביל להניע את אוטו , כי הוא לא יודע איפה נימצא "ריליי" בשביל להחליף לי את זה, כי לא מגיעה לשם פלוס זה נמצא איפה שהבושב האחורי ברכב
  5. מישהו יודע איפה נמצא בהונדה סיוויק 91 הריאלי (משהו של הדלק) כי לא מגיעה לי לשם חשמל ? תודה יוסי
  6. אני ברכב שלי עושה הכל לבד עם אתה יודע לעשות את זה אז הכי הכי טוב שיש!!!
  7. אחי אתה יכול לעשות כפתור ונגמר הסיפור
  8. אני קניתי לא מזמן להונדה שלי מצבר ב300 שקל מחר אני הבדוק איזה מצבר ואני הרשום כאן אבל שם באוטו דיפו באמת יש לעם מריחים יקרים
  9. רדיו דיסק חדש חדש היה בשימוש רק חודש וחצי של חברת CROWN רק ב 499 לפרטים לפנות ליוסי
  10. - סובארו DL 1600 שנת 87 - אוטומט -מצב מצוין - טסט לשנה -פלוס תוספות טלפון 050-8754328 או איסיקיו 225331707 לפנות ליוסי
  11. אני הכי רציני איתכם היום איתי צריך לנסוע לבנק לקנות את האוטו אבל חשבתי קודם לשאול אותך פה מה אתם חושבים על זה
  12. מחפש רכב שיהיה לי איתו ראש שקט ולא כל כמה ימים מוסך
  13. תודה לכל מי שענה לי
  14. וכן זה אקסנט VA31N
  15. אוטו עולה 28K
  16. אתמול ראתי יונדאי 5 דלתות שנת 96 230 ק"מ מה אתם אומריים בתודה יוסי ובוקר טוב לכולם זה לא בטוח שזה מתאים לפורום אזה עם לא אז לעביר את זה בבקשה
  17. סובארו DL 87 כרגע עברה 260אלף ק"מ. כ 38000 ק"מ לשנה (המנוע החדש כבר את זה)
  18. תודה רפי לין אגב אני שומר על האוטו כמו התינוק (בייבי) שלי
  19. עוד שבוע יש לי טסט לאוטו ורצתי לדעת עם אני צריך לבדוק דברים באוטו או משהו למשאל אורות ברקסים בתודה יוסי
  20. תודה לכל מי שענה לי אז עדיף לי שאני יענה מאוטו לעוד כמה שנים טובות אני חושב ושבוע טוב לכולם
  21. רכב הוא אוטומט 1600 אני יד מספר 6 ק"מ 255000 אלף אבל זה מנוע בן שנה כאילו חדש מיבוא
  22. יש לי סובארו DL 87 מנוע חדש(בן שנה) גיר ממש חדש. מצבר חדש. אלתרנתור חדש. מתחס חדש. וצמיגים חדשים. בכמה כסף אני צריך למכור את אוטו שלי ואוטו שמור מאוד בתודה יוסי ושבת שלום
  23. אני עשתי רישיון תוך 36 יום
×
×
  • תוכן חדש...