השאלה שלי זה אם המגבר הזה טוב בתור התחלה
בהספק אדיר של 4x225Watts מקסימום
המגבר בנוי בטכנולוגית הכפלת מתח ושימוש נרחב
בטרנזיטורי MOSFET איכותיים לקבלת צליל מאוזן
וללא השפעה חיצונית (וויברציות וקפיצות מתח במכונית )
צלעות קירור מורחבות לעבודה ממושכת
כניסות R.C.A עם וויסות עוצמת השמע
מרכב אלומיניום מונע התחממות יתר
קרוסובר מובנה להפרדת תדרים High Pass
ו- Low Pass מאפשר חיבור סאבוופר
מפרט טכני :
הספק מקסימאלי 4x225 Watts
אחוז עיוותים - 1%
יחס S/N 85 dB
רגישות הכניסה 1~3 Volts
קרוסובר Low Pass עם כיוון תדר מ- 50Hz ועד- 250Hz
אפשרות הגברה של תדרים הנמוכים ע"י מעגל Bass Boost
מידות בס"מ: 25x26x5