Jump to content

co2000

  • הודעות

    113
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי co2000

  1. אגב המחיר שלו זה 199 שקל אז מה סתם קניתי אותו
  2. השאלה שלי זה אם המגבר הזה טוב בתור התחלה בהספק אדיר של 4x225Watts מקסימום המגבר בנוי בטכנולוגית הכפלת מתח ושימוש נרחב בטרנזיטורי MOSFET איכותיים לקבלת צליל מאוזן וללא השפעה חיצונית (וויברציות וקפיצות מתח במכונית ) צלעות קירור מורחבות לעבודה ממושכת כניסות R.C.A עם וויסות עוצמת השמע מרכב אלומיניום מונע התחממות יתר קרוסובר מובנה להפרדת תדרים – High Pass ו- Low Pass מאפשר חיבור סאבוופר מפרט טכני : הספק מקסימאלי – 4x225 Watts אחוז עיוותים - 1% יחס S/N – 85 dB רגישות הכניסה – 1~3 Volts קרוסובר Low Pass – עם כיוון תדר מ- 50Hz ועד- 250Hz אפשרות הגברה של תדרים הנמוכים ע"י מעגל Bass Boost מידות בס"מ: 25x26x5
  3. אגב יש 2 מנורות אחד צהוב ואחד אדום כאלו באותה מנורה ורשום שם PWR/PRT מה זה אומר?
  4. תודה רבאה
  5. המנורה שדולקת לי זה בצבע צהוב ? אז זה בסדר נכון
  6. התקנתי את המגבר הכול עובד . אבל יש מנורה על המגבר שתמיד דולקת? ותודה על אלה שענו לי על ההודעה
  7. תודה שאנתי לי על השאלה
  8. מישהו יודע אולי איך מתקינים מגבר בתודה מראש אני פשוט לא יודע לאן לחבר את החוט האדום ואת החוט הכחול
  9. מישהו יודע אולי איך מתקינים מגבר בתודה מראש אני פשוט לא יודע לאן לחבר את החוט האדום ואת החוט הכחול
×
×
  • תוכן חדש...