Jump to content

co2000

  • הודעות

    113
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי co2000

  1. רפי לין תודה וגם לכול העונים תודה
  2. לרפי לין יש לי מפתח לא שחוק אז עדיף לשתמש בו ? בתודה יוסי
  3. תודה אגב לפעמים אני מוצי את המפתח גם שהאוטו דולק ועוד דבר אחד המפתח שלי מאוד שחוק ושוב תודה לכולם
  4. יש אפשרות להחליף את המנועל בדלת של האוטו בצילנדר אחר כי אני יודע שבסובארו כל מפתח פותח את הדלת בסובארו DL או אולי יש אפשרות אחרת בתודה יוסי
  5. יש לי סובארו DL ומאחורה יש שלוש מנורות שאני מדליק את אורות רק מנורה 1 נידלקת לי ורציתי לדעת איך אני יכול להדליק את 2 המנורות מאחורה אני יודע שיש 3 מנורות 1 מאור בעמצה של הרברס ויש עוד מנורה אחת שלא נידלקת לי ורציתי לדעת למה המנורה לא נידלקת לי ואיך אני יכול להדליק את המנורה בתודה מראש יוסי ושבוע טוב לכולם
  6. יצא לי נחמד אבל לא כל כך טוב אבל זה בסדר בשביל הרמקולים
  7. האם רמקול 9X6 מתעים לסובארו DL בתודה יוסי ולילה טוב לכול הגולשים
  8. והשאלה שלי זה אני יכול לחבר רק 4 רמקולים אם יש אפשרות לחבר 6 רמקולים אז אני יכול לעשות את זה אני מוסיף חוט לרמקול ומחבר לעוד רמקול
  9. רציתי לדעת מה אתם חושבים על המגבר הזה המגבר: בעל עוצמה אדירה של 400ואט. מתפצל ל- 2 יצאות עם קרוס לסאב. יכול להגביר מערכת עם 2 רמקולים או סאב. מגבר מושלם , למבינים : מקביל Alpine. צליל ברמה ובעוצמה הגבוהה ביותר. חווט RCA סט חוטי R.C.A לחיבור מגברים באיכות הגבוהה ביותר שניתן למצא כולל סיכוך 3 שכבות בטכנולוגיה מתקדמת. איכותו של הכבל מונעת כל עיוות בתמונה או בקול ואינה גורמת להתנגדות ורעשים המאופיינים בכבלים מאיכות נמוכה. בתודה יוסי
  10. מחר אני יביא תמונות של המנורה אגב תודה
  11. אגב אני לא יודע אם רשמתי את זה בפורום הנכון
  12. תודה mcyossi אני יחפש חורים באוטו רק חבל שאין עכשיו שמש
  13. אני רוצה לשים מנורה 12V 50 אמפר באוטו אני צריך לחבר לחוטים פיוזים ל + ו-
  14. לי יש סובארו די אל. תמיד שיורד גשם חזק יש לי מים איפה ( השטחים) בצד שמאול איפה שאני יושב איפה (הגז והברקס) ותודה יוסי
  15. למה באוטו דיפו אין דברים טובים דוגמה רמקולים וכאלה דברים
  16. גם לי יש סובארו די אל וגם אני רוצה לדעת
  17. תודה שאניתם לי
  18. עכשיו זה עובד רמקול אחד לא היה עובד זה מה שיהיה אבהיה
  19. עשיתי את הניסוי ויש אור במנורה אבל ברמקולים אין קול אם יש אז זה ממש חלש
  20. עוד לא אבל מחר אני יעסה את הניסוי ואני יגיד לכם
  21. תודה על העזרה
  22. יש לי רדיו דיסק (יש לי 2) שאני מחבר את החוטים לרמקולים אני לא שומע כלום רק רמקול אחד עובד לי אולי החוטים שאני שאם שם לא טובים בתודה יוסי
  23. לי יש סובארו DL ולפנה חצי שנה אני החלפתי מנוע (מנוע מיבוא) 2200 שקל
  24. עמרי מזה אתה צודק ב100% לפעם הבאה אני כבר השאל אותכם
  25. חבל שלא שאלתי אותכם לפנה שקניתי את המגבר
×
×
  • תוכן חדש...