Jump to content

co2000

  • הודעות

    113
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי co2000

  1. אני אבדוק את זה היום נסכתע רורס ואז ראתי כזה שלולים בהתחלה חשבתי זה מים תודה איציק אני אבדוק ותודה
  2. ש לי סובארו DL 1600 יש לי נזילה בשמן גיר זה גיר אוטומטי מה אני יכול לעשות חוץ מלשים שמן בתודה יוסי
  3. וואלה אחי יצא ממש יפה אני חושב אני יעשה גם את זה באוטו שלי
  4. אני השבוע הולך לקנות מדחס מפירוקיה במושב שלי והמחיר ממש זול 500 שקל בערך אבל אני גר ליד קרית מלאכי אם אתה רוצה עוד פרטים שלח הודעה פרטית
  5. במושב עזריקם ליד קרית מלאכי יש פירוקיה ויש שם מחירים ממש טובים
  6. תודה על התשובה אגב לי יש גיר אוטומטי
  7. אחי מזל"ט עכשיו אתה יכול לנסוע לבד
  8. יש לי סובארו DL אוטו' יש אפשרת להחליף את הידית של ההילוכים בתודה יוסי
  9. אני עשיתי באוטו שלי עלה לי כולה 550 שקל עכשיו יש לי חיים מזה קלים אני ממליץ מחום
  10. co2000

    פלג לא יוצא

    במוסך
  11. co2000

    פלג לא יוצא

    זה לא הפלג שרואים זה שלידו
  12. co2000

    פלג לא יוצא

    למה לריב הכי טוב אני ישים תמונה ונגמר הסיפור
  13. co2000

    פלג לא יוצא

    להוצי את הפלג ועשית עבר 20 אלף
  14. יש לי פלג שלא רוצה לצאת מה אני צריך לעשות מדובר ברכב סובארו DL בתודה יוסי
  15. לי יש שנה רישיון ואני משלם חובה 1895 וג' 1554 כולל הכל ושהייתי נהג חגש לפנה שנה שילמתי 1929 חובה וג' 1700 וזה רכב סובארו DL
  16. יש לי שאלה קצת דומה יש לי סובארו די אל כל מה זמן מחליפים פילטר דלק.. בתודה יוסי
  17. אז ככה אני רוצה לעשות לנעילה מרכזית גיבוי כאלו אם נגמר לי המצבר אז היה לי אזה משהו חילופי ? מתודה יוסי ותודה הכל כל מי שעונה לי
  18. עשיתי שאפשר לפתוח את הדלת עם מפתח אז אני מחפד שיום אחד אני ישאר את האורות באוטו דלוקות אז אני לא יכול לפתוח את הדלתות בתודה יוסי
  19. סובארו DL 87 אני לא יכול לפתוח את הרכב עם מפתח רק עם השלט ואמרו לי שעם המצבר ניגמר לי אני לא יכול לפתוח את האוטו אז השאלה שלי זה לעשות איזה משהו לגיבועי בתודה יוסי
  20. יש לי באוטו נעילה מרכזית ובאוטו אני לא יכול לפתוח את הרכב אם המפתח אז מה אני יכול לעסות אמרו לי שאפר לחבר איזה חוטים ל + ו ל- הוא משהו כזה מי שהוא יכול לעזור לי בתודה יוסי ושבת שלום לכולם
  21. תודה ולילה טוב
  22. יש שם בורג ואני מוציא אותו, אבל אני לא מצליח להוציא את ההגה של הרכב. אשמח לקבל עצות. בתודה יוסי.
  23. אפשר גם במכונת כביסה לא אני עסיתי את זה ויצא נקי
  24. כמה כול זה עולה להחליף את כול המנועלים
×
×
  • תוכן חדש...