סובארו DL 87
אני לא יכול לפתוח את הרכב עם מפתח רק עם השלט
ואמרו לי שעם המצבר ניגמר לי אני לא יכול לפתוח את האוטו
אז השאלה שלי זה לעשות איזה משהו לגיבועי
בתודה יוסי
יש לי באוטו נעילה מרכזית ובאוטו אני לא יכול לפתוח את הרכב אם המפתח אז מה אני
יכול לעסות אמרו לי שאפר לחבר איזה חוטים ל + ו ל- הוא משהו כזה
מי שהוא יכול לעזור לי
בתודה יוסי ושבת שלום לכולם