ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,549 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום רב. אני מחפש אוטו בתקציב של 50 אלף פלוס מינוס (רצוי מינוס), בדרישות הבאות: *מכונית אמינה *מכונית קטנה יחסית *תא מטען גדול יחסית (פסלתי את היאריס והגטס) *רצוי לא זוללת דלק *שנה לפחות 99 הצעות תתקבלה בברכה, תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת lidi29, -
-
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
מה אתם אומרים על המכונית הזאתי מבחינת אמינות? האם זהו רכב אמין? מה הבעיות הנפוצות שלו? האם הייתם ממליצים על רכב אחר מתוצרת פז'ו שהאמינות שלו יותר גבוהה?
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אוקיי... היום דיברתי אם בן אדם לגבי רובר 216SI שנת 97 1600 אוטו'.. האוטו עשה 60 אלף קילומטר.. שזה כלום לשנה הזאת..ממש כלום..עכשיו הבן אדם אמר לי שהוא מוכן ללכת לבדיקה איתי אם יש פגיעה בשאסי או בשילדה הוא משלם את הבדיקה.אם לא אני. עכשיו האוטו נשמע שמור מאוד ראיתי אותו כבר.. יפה עם סאנרוף מגנזיום מערכת וכו'.. עכשיו אני מבקש את העצה שלכם לגבי האוטו? מה אתם אומרים אם הבדיקה יוצאת טובה שווה לקנות או לא? תודה לעוזרים. המחיר שהוא דורש עליו הוא 31.. אבל הצלחתי להוריד ל27 ואני חושב שעוד אפשר..
הודעה אחרונה מאת matan_bit1, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי אולי שאלה קצת מוזרה אבל רציתי לבקש פה מאנשים שיעזרו לי לחשב כמה כסף עולה תחזוקה של רכב בחודש. אז ככה אני חשבתי לכיוון דייטסו סיריון או פיאט פונטו,בתקציב של עד 25000 ש"ח בקניית הרכב יעזרו לי ההורים אבל לגבי אחזקתו הכל נופל אלי. אני חישבתי שביטוח יעלה לי כ-5000 ש"ח בשנה (חובה+מקיף לי ולאבא שלי) ועוד כ-1000 ש"ח על טסט לשנה. אני לא בטוח כמה כסף צריך להוציא על דלק (אני לא הולך לעשות יותר מ-1000 ק"מ בחודש) והדבר שהכי אני לא בטוח, זה איזה סכום אני צריך לקחת בחשבון על תיקוני הרכב בשנה? יש אולי גם עוד איזה הוצאות שלא לקחתי בחשבון? כמו כן אני גם אשמח לשמוע דעות על הרכבים האלו בהתחשב שאני לא צריך יותר מידי אלא רק להגיע מנקודה לנקודה. תודה.
הודעה אחרונה מאת MustardMan32, -
- 6 תגובות
- 3 אלף צפיות
בוקר טוב לכולם, אחרי חיפושים רבים לרכב (בסביבות ה- 50-50K) לקחתי לבדיקה פיאט פונטו ספייס שנת 2002, יד 1 - פרטית, יפיפייה!! הרכב שמור, מטופל במוסך מרכזי ועם קילומטרז' סביר. בבדיקה מצאו בסעיף המרכב "ליקויים בעלי משמעות נמוכה" שיש פגיעה קטנה בקורת רוחב קדמית. חשוב לציין כי הקורה לא סודרה [כי אין צורך] אין הלחמות, חיתוכים וכו', פשוט מכה שהבוחן אמר לי שהיה צריך לחפש טוב כדי לראות. סה"כ האוטו באמת עושה רושם מצויין! שאלתי היא האם בכלל שווה לגעת בדבר הזה?? האם מדובר בפגיעת שאסי או שזה הטמבון כפי שהסבירו לי? אודה על תשובתכם הדחופה...
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם... מצאתי לי ניסאן ZX3000 שנת 1986 במצב נסיעה.... שניראת טוב מבחוץ למעט שריטות על הפגושים... איני יודע מה קורה עם המנוע כי לא שמעתי אותה מחיי ולא ראיתי אותה עם מכסה פתוח... הרכב הוא ידני. מנוע 3000 טווין טורבו. כמה לדעתכם שווה רכב כזה ? בברכה מושיק גלימידי. נ.ב. לפי מה שראיתי לוחית הרישוי מסתיימת ב 86 ולכן הרכב אינו יבוא אישי.
הודעה אחרונה מאת HFturbo, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למבינים האם יש שוק טוב למזדה 1800GLX סמ"ק תודה מראש בוריס
הודעה אחרונה מאת boris.m, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 4 אלף צפיות
ברצוני לדעת איזה מבין השניים מתנהגת יותר טוב בכביש? הן מבחינת ביצועים ויציבות כביש והן מבחינת קו ישר. האם יש למכוניות האלה מחלות מיוחדות? בתודה . דודו
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
-
-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום אני בן 18 אני מחפש לקנות אוטו עד 30 אלף ש"ח רציתי לשאול אותכם על מה אתם מייעצים מרבית חבריי אמרו לי שרק יפניות ובמיוחד קולט והאצבק ד"א אני מחפש אוטו אמין שלא יעשה בעיות. ואוטו 2 דלתות
הודעה אחרונה מאת bmwforever, -
-
- 0 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אבי מעוניין להוסיף עוד רכב למשפחה, חשבנו על ניסן טראנו דיזל,3000 סמק שנת 2003 דיזל ארוך, למישהו יש מדע על הרכב? שווה רכב נוח ? טיפולים ביטווח ? אני אשמח לקבל כל פיסת מדע.. והרכב נמכר במחירון?הרכב לפני זה רכב של נכה.. זה אומר משהו? תודה everyone
הודעה אחרונה מאת Gabi, -
פולו, מה זה V? 1 2
מאת TheComedian- עוקב אחד
- 29 תגובות
- 3 אלף צפיות
בוקר טוב חשבתי לקנות פולו, ואני די מתלבט בין מנוע 1600 סמ"ק ל1400 סמ"ק לאחר בדיקה קצרה במחירון ראיתי דבר ממש מוזר הפולו 1400 16V עולה הרבה יותר מפולו רגילה מנוע 1600 אותה שנה. מכיוון שרציתי לקחת את המנוע היותר קטן כי יצאתי מנקודת הנחה שהוא יהיה יותר זול ויותר חסכוני בדלק, אני די מבולבל, איך יכול להיות שמנוע יותר קטן יותר יקר? אם מישהו יוכל להסביר לי מה זה אומר ה16V הזה? ומדוע הוא יותר יקר, וכמו-כן האם המנוע 1400 16V שווה יותר לקניה מהמנוע 1600 למרות שהוא יותר יקר? בתודה מראש ובכבוד רב לאון חבקין
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
המוכרת: אשה נבגדת וכעוסה הפריט: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=2192&item=4556985749&rd=1#ebayphotohosting הסיפור שמאחריו: http://www.foxnews.com/story/0,2933,160390,00.html
הודעה אחרונה מאת Turbo HKS, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לדעתכם מה עדיף סיטרואן סקסו אן פגו 205 מדובר על שנתונים 1997 עד 2000 מנוע 1.4
הודעה אחרונה מאת francis.r, -
-
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני על סף קנייה של גאלאנט 1996 אוטומטית במצב יחסית בסדר עם 160000 ק"מ רציתי חוות דעת על הרכב הזה במיוחד לגבי הגיר שלו אבקש מכם תפציצו במידע בתודה ר.ק.
הודעה אחרונה מאת רון2, -
תקציב עד 12000 1 2
מאת numzy- 15 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מה כדאי? מבחינת דלק גם חשוב.
הודעה אחרונה מאת numzy, -
שלום לכם ברצוני לרכוש מאזדה 626 ,75000 ק"מ,שנת 2001. בחיפוש שערכתי בפורום לא מצאתי תשובות לשאלות הבאות: 1. תקלות אופייניות חוץ מתושבות מנוע. 2.אמינות גיר אוטומט. 3.עלויות טיפולים, טיימינג,מרווחי טיפול. הרכב מיועד כרכב משפחתי, המחירון הוא סביר - 71000 ש"ח(לדעתי נמוך ביחס לדגם). אילן
הודעה אחרונה מאת freshly, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הציעו לי קליאו B 1600 סמ"ק 17 K מזוג זקנים שנתון 02 מה דעתכם? איך האוטו? מה הבעיות? האם כדאי? עקרונית אני מחפש 206 1600סמ"ק XT (אוט') 02 מה דעתכם, להמשיך לחפש 206 או ללכת על הקליאו?
הודעה אחרונה מאת semik, -
- 8 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
חבר שלי מחפש רכב...ראשון. רכב קופה שיהיה יפה זריז עדיפות לטורבו מינימום מנוע 1600 ולא מתחת ל95.. תמונות אם אפשר , יעזור מאוד תודה :]
הודעה אחרונה מאת Russian speed, -
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
הפנייה לאתר, כתבה סרוקה וכל עזרה. בעברית \ אנגלית. תודה מראש, חי
הודעה אחרונה מאת soli, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, אני חושב בכיוון הסיאט איביזה מודל 94 נפח מנוע 1.4 או 1.6! אני מאמין שהיא אמינה מכיוון שהיא שייכת לפולסוואגן הגרמנית! אבל אולי אני טועה! והאם היא באמת כמו הפולו של פולסוואגן? האם היא יקרה במוסך ובחלקי חילוף? האם היא חסכונית בדלק? ואיך הנאת הנהיגה שלה? והאם אפשר למצוא אחת במצב טוב ושמורה? תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
איפה יש מכוני בדיקה אמינים בשוהם והסביבה? אני צריך רשימה של כמה מקומות כי יום שישי אני נוסע לראות רכב משוהם. תודה לוטן
הודעה אחרונה מאת Yaroki, -
-
יד שישית - 170 אלף קילומטר שנת 89 זה להכניס ראש בריא למיטה חולה? או שיש סיכוי קטנטן כלשהו שהרכב באמת ייתן את ההנאה האמיתית... אגב מנוע 1900 אחרי אוברול... http://pic.hevre.co.il/Files/7D494AA2599C48389FE8BFDD8B2B7E19/norm_D2801C78B28F44B0B888E4E63DFDC94C.JPG תודה מראש לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת אלון חלווה, -
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הרכב ידני יד ראשונה שמור ומטופל באדיקות בחברה. אבל האם הקילומטראז' הגבוה לא אומר שבקרוב אצטרך לשפוך כמה אלפים על שיפוץ מנוע? מה דעתכם? כדאי או לא?
הודעה אחרונה מאת Tvr_speed_12, -
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני מתלבט בין פונטו GT שנת 95,96 לבין קליאו RSI 1800 מה אתם אומרים על האמינות? ומהירות? תודה מראש. ולא אל תפנו אותי לחיפוש כי אי אפשר לכתוב GT ואי אפשר לכתוב RSI שם.
הודעה אחרונה מאת AVIAD_GT, -
האם ניתן ליצור גג נפתח ברכב שבמצבו המקורי עם גג סגור (רכב אספנות)
הודעה אחרונה מאת msigal, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
לילה טוב לכולם! בבעלותי מאזדה 121 (בימבה), אוטומטית, שאצלי כבר כמעט 3 שנים. מספר הדרישות שלי ביעוץ ממכם לרכב הולכות בסדר עדיפויות, ככל שההעדפה ממוקמת למעלה יותר, הצורך והחיוניות בהעדפה הוא קריטי יותר ומהווה גורם חשוב יותר ברכישת הרכב המסויים. אז התקציב הוא בסביבות ה-50 אלף וההעדפות הן כאלו: 1) הגה-כח חובה - בבימבה אין, ככה שהגה כח הוא לא דבר מובן מאליו אצלי. 2) גיר אוטומטי. 3) חסכוניות (מסויימת) בדלק - אני לא מצפה שהרכב יהיה חסכוני כמו הבימבה אבל שלא יצרוך מתחת ל-8.5 ליטר בעיר, 11 בבינעירוני ו-15 בכבישים מהירים. 4) אמין - עדיפות ליפנית, שהחלפים והטיפולים יעלו כמו של יפנית ולא כמו של גרמנית למשל. 5) דינמי וזריז - שלא ישקול מעל 1200 קילו. 6) ייחוד מס…
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, אני רוצה קצת נתונים על Z3 מנוע 2800. ביצועים?, ביטוח חובה?, ביטוח מקיף?, טיפולים?, צריכת דלק?, ומאיזה שנים קיימת הגירסא של המנוע 2800? תודה, מאור.
הודעה אחרונה מאת מצמץ, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום. אני מחפש אותו עכשיו ומה לעשות שהתקציב קצת לוחץ,אז ככה שאני צריך אוטו שלא יראה הרבה מוסכים ושהמחיר שלו יכנס ל15-20 אלף שקל. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת מצמץ, -
-
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום מצאתי סיאט איביזה שנת 93 בעלת מנוע בנפח 1400 סמ"ק אשר עשתה עד היום כ110 אלף קילומטר. רציתי לשאול כמה דברים: 1. אם המנוע הינו של סיאט או של פולקסווגן אשר הבנתי שרכשו את סיאט? 2. במידה והמנוע אינו של פולקסווגן אלא של סיאט האם האחזקה של הרכב תהיה יותר יקרה? 3. האם הרכישה כדאית? (חשוב לציין שהרכב הינו יד ראשונה) המחיר המוצע הוא 10,000 ש"ח. כמו כן במידה והרכישה הזו אינה כדאית האם יש לכם המלצה לרכב אחר בתקציב של עד 10 אלף ש"ח אשר חשוב שיהיה חסכוני יחסית בדלק (נסיעות בין עירוניות יום-יומיות) והחשוב יותר הוא אחזקה נמוכה. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת honda CIVIC 99, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב... ברצוני לרכוש רכב בסכום של עד 25000 ש"ח חשוב מאוד שהרכב יהיה אמין עד כמה שאפשר ויהיה בקטגוריה של משפחתי. צמצמתי את האפשריות: 1. יונדאי אקסנט 95-96 2. ניסאן סאני 93 3. סוזוקי 95 (שקשה מאוד למצוא) 4. דייהטסו אפלאוז 94-96 כמו כן האם אפלאוז שעבר החלפת מנוע זה סימן אזהרה?! בתודה מראש יניב
הודעה אחרונה מאת technet,
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 269 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- מחכה
- nglancer
- דובצע
- BassDriver
- Night Driver
- fatboy1340
- PYA
- natco
- avargel
- RBRB
- Be roo
- Erel
- שימי 85
- EliC25
- mottis
- hans
- ntd
- nir eli
- גולדן191
- Nico62
- David32
- yahaga
- lanosforce
- thazethaze
- laviil
- discoTD5
- איציק נ.
- אדום אדום
- mikk
- שלמה.נ.
- BRAVO_SX
- לירון .ה.
- shahar188
- יבגניפ
- viper83
- YULI1
- D4K
- Michazzz
- Tom78
- eladts
- BoazB11
- mcshmupi
- Liquidator
- itzik123
- ninickname
