Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו, מה זה V?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

 

חשבתי לקנות פולו, ואני די מתלבט בין מנוע 1600 סמ"ק ל1400 סמ"ק

לאחר בדיקה קצרה במחירון ראיתי דבר ממש מוזר הפולו 1400 16V עולה הרבה יותר מפולו רגילה מנוע 1600 אותה שנה.

מכיוון שרציתי לקחת את המנוע היותר קטן כי יצאתי מנקודת הנחה שהוא יהיה יותר זול ויותר חסכוני בדלק, אני די מבולבל, איך יכול להיות שמנוע יותר קטן יותר יקר?

 

אם מישהו יוכל להסביר לי מה זה אומר ה16V הזה? ומדוע הוא יותר יקר, וכמו-כן האם המנוע 1400 16V שווה יותר לקניה מהמנוע 1600 למרות שהוא יותר יקר?

 

 

 

בתודה מראש ובכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

גרסת ה 1.4 16 שסתומים , הוציאה הספק של 100 כ"ס , לעומת גרסת ה 1.6 בעלת 8 שסתומים שהוציאה 75 כ"ס .

מה גם שהגרסת ה-16v נראית יותר טוב ובאה עם גג שמש , מרכב 3 דלתות , וחישוקי סגסוגת קלה

יש הצדקה למחיר וזה לא נגמר רק במנוע , גרסת ה 16v באה עם כיול מתלים קשיח יותר.

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אם ה V בא אחרי המספר כמו במקרה של הפולו זה מצביע על כמות השסתומים שיש באוטו ואם ה V בא לפני זה מצביע על הצורה של המנוע.

בברכה בן

אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים

פורסם

אז לפי מה שאני מבין ממכם כדאי לי לקנות את ה1400 סמ"ק 16V זה יותר חסכוני בדלק מ1.6 וגם יותר חזק ממנו?!

 

 

 

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

חזק יותר מבחינת כ"ס כי הוא מטפס יותר גבוה בסל"ד

אבל לשניהם מומנט פחות או יותר זהה

אני הייתי לוקח את ה-16v בלי לחשוב פעמיים

היא בגימור מצויין מאובזרת ומפנקת

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אף אחד לא אמר שה16V יותר חסכונית בדלק.

 

השבוע,מראשון עד חמישי,נסעתי ברכב של 75 כ"ס (ידני) , ואתמול בערב כשחזרתי לנסוע בפולו שלי אחרי שהיא נחה בבית שבוע , הרגשתי הבדל עצום בבכוח , כאילו קפצתי לאיזה רכב מוגדש.....

 

אתה צריך לקנות מה שמתאים לדרישות שלך. בהתחשב בכך שהמחירון של ה16V התרסק בחודשיים האחרונים, אז אין בכלל התלבטות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אף אחד לא אמר שה16V יותר חסכונית בדלק.

 

השבוע,מראשון עד חמישי,נסעתי ברכב של 75 כ"ס (ידני) , ואתמול בערב כשחזרתי לנסוע בפולו שלי אחרי שהיא נחה בבית שבוע , הרגשתי הבדל עצום בבכוח , כאילו קפצתי לאיזה רכב מוגדש.....

 

אתה צריך לקנות מה שמתאים לדרישות שלך. בהתחשב בכך שהמחירון של ה16V התרסק בחודשיים האחרונים, אז אין בכלל התלבטות.

 

זה לא נכון להגיד שאם יש לה מנוע קטן יותר אז היא יותר חסכונית?!

 

נ.ב.

לא התעדכנתי במחירון בזמן האחרון האם גם המחיר של הפולו הרגילה ירד בצורה משמעותית?

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

שמע חזק לא חזק, תהיה בעיניינים שאף אחד מהם לא טיל, ככה שתבין על מה אתה מדבר פה, אולם ה16V זריזה,

 

 

אגב אייל בקשר לכיול ההגה, יש לך תקשורת בהגה אתה מרגיש מה קורה מתחת לגלגלים כי יש לי חבר עם פולו GTI והוא טוען שההגה מדבר איתו בSMS במקרה הטוב, בגולף המצב לא שונה בהרבה יש מעט תקשורת אבל צריך לחפש אותה היא לא קופצת עליך כמו ב206 נגיד

פורסם

כבעל פולו עממית לשעבר ההגה מכויל כהלכה , ומתוקשר היטב עם הנהג

אז על אחת כמה וכמה הדגמים הספורטיביים שלה (ע"ע 16v gti )

עתיד

אם הוא התאכזב מההיגוי בפולו gti , כנראה הוא היה רגיל למשהו יותר חד ואגרסיבי

(ע"ע אלפא 145 תלתן )

 

מה שאני אוהב בדגם הזה של הפולו זה שהיא מהווה פשרה בין ביצועים ואחזקה זולה

 

לאוניד , כדאי לך , לא תתאכזב ממנה

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אגב אייל בקשר לכיול ההגה, יש לך תקשורת בהגה אתה מרגיש מה קורה מתחת לגלגלים כי יש לי חבר עם פולו GTI והוא טוען שההגה מדבר איתו בSMS במקרה הטוב, בגולף המצב לא שונה בהרבה יש מעט תקשורת אבל צריך לחפש אותה היא לא קופצת עליך כמו ב206 נגיד

ברור שההגה לא ברמות של פיג'ו סיטרואן ואלפא, אבל הוא בהחלט מספק.

לדעתי החסרון הזה על הנייר, לא משמעותי לעומת היתרונות האחרים של הרכב.

בGTI לא יצא לי לנהוג לכן לא אוכל לחוות דיעה.

 

דרך אגב, ב16V דיסקים בעלי קוטר גדול יותר מה שהופך את הבלמים לטובים מאוד.

(ואת החלפת הבלמים ליקרה יותר)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תודה רבה לכל העוזרים אני כמעט בטוח שאני אקנה אחת...

 

רק עוד שאלה קטנה:

- לא ממש הבנתי לגבי צריכת הדלק שלה? היא צורכת קצת או הרבה?

 

 

 

 

 

 

בכבוד רב

ובתודה רבה

 

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

לאוניד שלום רב,

 

16V כמו שמצויין בפולו, זה אומר 16 שסתומים במנוע.

מכיוון שהרכב הזה הוא בעל 4 בוכנות, חשבון ]שוט אומר 4 שסתומים לבוכנה.

 

מבחינת צריכת דלק הצריכה תהיה פחות או יותר זהה לדעתי.

ככל שהמנוע יותר גדול יותר "קל" לו לסחוב את המרכב הלא קל (יחסית) של הפולו.

אבל ריבוי השסתומים ב16וי מקל על המנוע לנשום ויוצר תערובות יעילות יותר ככה שאחד מקזז את השני בעניין זה לטעמי.

הצריכה תהיה פחות או יותר זהה למרות שה16וי כמו שאמר אייל מדרבן אותך לסל"ד הגבוה שם המנוע חי יותר טוב, מה שיגרום לצריכת דלק מוגברת.

 

 

בכל אופן

בחירה מצויינת

תהנה

 

אלירן

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

×
×
  • תוכן חדש...