Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אולי יש יוצאות דופן , אבל גם לעוד 5 חברים קרובים עם ראלי דור 2 אין תקלות , אז??? איפה מתבטאת האימרה של "חוסר האמינות" ???
עזוב עומר, תאמין לי כבר נשבר מלהצדיק את עצמנו כל הזמן.

תמיד יקום הדביל וירשום איזה שטות על האמינות של ה106.

תמיד זה יהיה בגלל שדוד של חבר של אבא של השכנה שלו אמר לו בגלל שלגיסו הייתה פעם אחת.

תן לאלה שאוהבים לנהוג לבחור את המכוניות הנכונות ולאלה שאוהבים להגיע מנקודה לנקודה לבחור את העגלות סופרמרקט במסווה של רכב, העיקר שאומרים עליהם שהם אמינות.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תלמד מניסיון!!

ברשותי 106 98 כבר שנתיים וחצי - אמינות מעולה!!! הרכב פשוט אמין בצורה יוצאת מן הכלל!!!

לדעתי עדיף 106 98 (מחיר של כ 30K ש"ח) מאשר מיציבושי מבציר 95 או הונדה .

ככל שהרכב יותר ישן מצטברות יותר תקלות:idea: .

יש הרבה תגובות טיפשיות של אנשים חסריי ניסיון!

לעומת זאת יש לי מכר עם 106 שנת 93 ובעיות לא חסר לה (בעייתית מאוד!).

לפי מיטב ידיעתי 106 דור 1 לא אמינה במיוחד , דור שני אמינה הרבה יותר מהיפניות המהוללות (DL,לאנסר וכו'... - הדברים האלו הם מניסיון אישי שלי).

אולי יש יוצאות דופן , אבל גם לעוד 5 חברים קרובים עם ראלי דור 2 אין תקלות , אז??? איפה מתבטאת האימרה של "חוסר האמינות" ???

אז עכשיו אני טיפש? אולי יש לי את הרכב רק חצי שנה אך יש לי עוד 2 חברים עם אותו רכב כבר יותר משנתיים ולשניהם אין תקלות בכלל.

פורסם
אז עכשיו אני טיפש? אולי יש לי את הרכב רק חצי שנה אך יש לי עוד 2 חברים עם אותו רכב כבר יותר משנתיים ולשניהם אין תקלות בכלל.

מה ???:shock:

מה עובר עלייך ידידי??

לא אמרתי לשנייה שההונדה שלך לא אמינה. אמרתי שה106 אמינה !!!

לגביי הניסיון האישי שלי - מדובר אך ורק ב 106 ראלי 1600. מיציבושי סופר לנסר , 2 סובארו DL 1600.

אין לי שום ניסיון עם הונדה!

את התגובה שלי (הקודמת) רשמתי לאחד אחר(האמת להרבה אחרים שלא רשמו עדיין...) , אני בטוח שהוא יבין וגם אחרים הבינו, משום מה הרגשת נפגע, אתה יכול להירגע , זה לא מכוון אלייך! :wink:

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

זה הרי ידוע ישי.

 

106 היא אחת המכוניות הטובות ביותר שנוצרו אי פעם, היא מיועדת רק למבינים, מי שאוהב לנהוג קונה רק 106 (היא גם אמינה מאוד דרך אגב) וכל שאר האנשים שאין ברשותם 106 (כן כן, גם בעלי המרצדס SL וה330Ci) קונים עגלות סופרמרקט שהן לא באמת אמינות, אבל לפחות מצליחות להביא אותם ממקום למקום.

ואסכם עם משפט משלך "תן לאלה שאוהבים לנהוג לבחור את המכוניות הנכונות (106) ולאלה שאוהבים להגיע מנקודה לנקודה לבחור את העגלות סופרמרקט במסווה של מכונית, העיקר שאומרים עליהן שהם אמינות (המאזדות מתקלקלות הרי הרבה פחות מה106, המכונית האמינה ביותר בעולם)".

 

לסיכום, עולם הרכב לפי תפיסתך מתחלק ל2: 106 וכל שאר המכוניות.

 

ועומר, ה106 שלך אמינה מאוד אם היא לא התקלקלה במשך שנתיים.

לי יש ניסיון עם 106 שנפל לה הגיר באמצע הנסיעה בנוסף לאין ספור תקלות שהיו ותקיעות באמצע הדרך.

אם תעשה חיפוש בפורום (ובעולם בכלל) תגלה שיש 106 נוספות, חוץ משלי ושלך, רובן הגדול מאוד לא אמינות ואחרות מעטות כן (אחת מהן היא שלך).

זאת אומרת שאפילו אם ה106 שלך אמינה, זה לא אומר כלום ביחס לעוד כמה עשרות אלפים כאלו שנמכרו.

 

עכשיו בואו תסבירו לי איך הדברים הבאים מסתדרים עם ההגיון הבריא.

מישהו בפורום מחפש המלצה על רכב עד 30 אלף שקל.

הדרישות שלו: אמינות גבוהה ושהרכב יהיה בעל 2 דלתות.

שימו לב! הוא לא אמר שהוא אוהב לנהוג, הוא לא אמר שהוא מחפש רכב עם התנהגות כביש טובה, הוא לא אמר שהוא מחפש אוטו שיתן לו האצה בקו ישר, הוא גם לא אמר שהוא מחפש אוטו זריז, מהיר או כל דבר דומה.

 

ואז בא מישהו ואומר לו קח 106, היא נכנסת בתקציב.

עכשיו, נניח שה106 היא מכונית אמינה כשלעצמה כמו שאתם טוענים (והיא לא), בכל אופן, ברור לנו שה106 היא לא המכונית האמינה ביותר שניתן לקנות בתקציב הזה והיא גם לא בין האמינות בקטגוריה.

בנוסף לזאת, המכונית נדירה בשוק (פתח ידיעות אחרונות, בשבוע טוב יש 3 106 לעומת 20 קולטים לצורך ההשוואה), בד"כ המכוניות לא שמורות (לא רק דגמי הספורט) ובכל המקרים המוכרים מבקשים עליהן הרבה מעל המחירון.

ברור לנו שזאת לא המכונית שתתן לו את התמורה הטובה ביותר למחיר ולדרישות שלו.

 

איזו סיבה שבעולם יש לנו להמליץ לו על 106?

מעוניין לרכוש 323 E46 משנתון מוקדם, מפוארת אורגינלית וחדשה עם ק"מ נמוך. כמו שקונים מזקן. בה"פ.

פורסם

שני המכוניות הן בעצם כמעט אותו דבר(קולט והצ'בק)

מה שכן את הקולט יהיה לך הרבה יותר קל למצוא מאשר את ההאצ'בק או הקופה(מנסיון)

 

לשני המכוניות (אם הן מאותן השנים) תהיה אמינות זהה ובלאי זהה כמעט.

 

אם יש לך סבלנות תמשיך לחפש עד שתמצא סיויק טובה(הצבק או קופה)

 

מקווה שעזרתי:)

רועי

חתימת השתמש נמצאת בשיפוצים מצטערים על אי-הנוחות.

פורסם

אריק,

 

לצערנו, זה מה שקורה בכל פעם שמישהו שואל על רכב ב30 אלף שקל.

אם הם רק יבינו שיש מכוניות אחרות בעולם חוץ מ106, אולי יהיה כאן טוב יותר.

מעוניין לרכוש 323 E46 משנתון מוקדם, מפוארת אורגינלית וחדשה עם ק"מ נמוך. כמו שקונים מזקן. בה"פ.

פורסם
אריק,

 

לצערנו, זה מה שקורה בכל פעם שמישהו שואל על רכב ב30 אלף שקל.

אם הם רק יבינו שיש מכוניות אחרות בעולם חוץ מ106, אולי יהיה כאן טוב יותר.

אז מה שאתה אומר זה לא להמליץ יותר על 106? סלח לי. מי שמתאים לו קולט,יתאים לו גם 106.

במיוחד שרוב הקולט קרועות. בשוק של היום שכל הקולט וההאצ'בק נקרעות על ידי ילדים אני לא חושב בכלל שאפשר להגיד שהקולט יותר אמינה מה106 בשוק הישראלי.

דעה שלי? מי שקונה קולט לא יודע מה זה אוטו בכלל.:roll:

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

BMWFOREVER, אני לא מבים למה אני בכלל טורח להתווכח איתך.

יש אנשים שמדברים מניסיון, ויש אנשים שמדברים בלי לדעת מהחיים שלהם. אתה אחד מהם והנה ההוכחה:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=37454

 

בזמן שפתחת את השרשור הזה בפורום לפני שנה, ושאלת אנשים אחרים אם 106 אמינה או לא כי לא היה לך שמץ של מושג ירוק, כבר הייתה בבעלותי 106 משך שנתיים. היום היא כבר בבעלותי 3 שנים.

 

אז תלמד לשבת בצד בשקט ולשתוק כשאתה מדבר עם אנשים שיש להם ניסיון, בייחוד כשלך אין בכלל ואתה ניזון משמועות.

 

יום טוב.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

עומר

106 דור ראשון לא אמינות??.

 

BMWלנצח ,גם פה אתה מלכלך ?

מה נסגר?,

לא אוהב 106 יופי טופי ,אני לא אוהב יפניות ,אז מה!

 

חאלס עם שמועות מפגרות .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
עומר

106 דור ראשון לא אמינות??.

 

BMWלנצח ,גם פה אתה מלכלך ?

מה נסגר?,

לא אוהב 106 יופי טופי ,אני לא אוהב יפניות ,אז מה!

 

חאלס עם שמועות מפגרות .

106 דור ראשון לא אמינות ?? לא יודע , אין לי כזאת , אבל לשני קרובים שלי יש , והם דיי יורקים דם!

אולי יש כאלו שטופלו כמו שצריך והם אמינות , לי אישית , אין ניסיון עם דור 1 ...

נ.ב : (אחת XR , שניה XSI).

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
אני היחידי שקנה את הרכב מתחת למחירון?:shock:

עם כל הכבוד שיש לי אליך,

מהרכב שלך עולה ריח של קומבינה, לכן הבן אדם התקשה למכור ולכן קנית מתחת למחירון.

זה לא אומר שהרכב לא טוב , אלא שפשוט מוזר שמישהו יקח 106 רגילה וישקיע בה סכומים אדירים על מנת לשים בה מכלולים של ראלי (גם בזה אני לא בטוח) , זה פרוייקט קצת מוזר...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
עם כל הכבוד שיש לי אליך,

מהרכב שלך עולה ריח של קומבינה, לכן הבן אדם התקשה למכור ולכן קנית מתחת למחירון.

זה לא אומר שהרכב לא טוב , אלא שפשוט מוזר שמישהו יקח 106 רגילה וישקיע בה סכומים אדירים על מנת לשים בה מכלולים של ראלי (גם בזה אני לא בטוח) , זה פרוייקט קצת מוזר...

הבנאדם שעשה את השיפורים הוא הבעלים הקודמים... ולא הבנאדם שממנו אני קניתי.

המכלולים הם של ראלי. בזה אין ספק,מנוע וגיר. אתה מוזמן לסיבוב...:wink:

הבנאדם שעשה את השיפורים הוא ניר והוא אדם מאוד מוכר בתחום הזה... יש לו 205MI16 כרגע שאותה הוא מוכר...הוא גם מנהל פורם טכני ב PSI וחבר פעיל. אני לא חושב שהוא יסתכן בביזוי שמו בעשיית קומבינות אל אנשים תמימים כמוני...:-) מה שכן יש לי להשקיע על האוטו זה הנמכה שתהיה יותר נמוכה מהראלי... וצמיגים במצב גרוע... אם לזה אתה קורה קומבינה...:wink:

באמת אייל מאיפה אתה? אם אותך אני ישכנע שהאוטו לא קומבינה. אז גם אחרים בפורם הזה שצצים משום מקום שמזלזלים ברעעעלי שלי יפסיקו לזלזל... דבר איתי בפרטי:-D

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

לא אמרתי שהרכב לא טוב. אמרתי שהוא מעורר חשד לקומבינה.

 

אם הכל אותנטי ושופר בידי מקצוענים, כיצד אתה מסביר את העובדה שהוא עמד למכירה די הרבה זמן ובסוף נמכר מתחת למחירון ,בעוד 106ים אפילו רגילות לחלוטין נמכרות ברוב המקרים מעל?

 

בכל מקרה, בוא לא נלכלך את השרשור הזה... סטינו מהנושא שלשמו התכנסנו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...