ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,549 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
הי, אני עומד לקחת לבדיקה טויוטה קורולה XLI ידנית שנת 96 תנאי ההתחלה טובים: 88000 ק"מ, יד 1 מטופלת בנסיעה קצרה נראה לי שהרכב לא סוחב כמו שאני זוכר טויוטות מאותו שנתון (ודאי עבור ידני) וצריכת הדלק נראת לי קצת גבוהה (ספידומטר 125 ק"מ עבור כמעט חצי מיכל). למה כדאי לשים לב בבדיקה? מנוע? מחשב הזרקה? תודה אסף
הודעה אחרונה מאת SUBARU LEGACY, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי חבר'ה. אני מעוניין לרכוש רכב משפחתי מרווח ובעל מראה יפה ומרשים, שיסיע בנוחות אותי ואת משפחתי, בת 4 הנפשות, עם שני מושבי ילדים מאחורה. מעוניין במנוע 1600 ומעלה, וברכב בטוח, יפה ומרווח במיוחד. התקציב שעומד לרשותי הוא פיאט אונו 94 (1400 סמ"ק, יד שלישית, ח"ח, נ"מ, אזעקה, טסט עד סוף מאי 06) פלוס כ-20,000 ש"ח (אולי קצת יותר, אם ארכוש במגרש הנותן גם הלוואות מימון). אני נוסע כ-25,000 ק"מ בשנה בממוצע. בהתחלה חשבתי על קוואליר 96-97, אבל מקריאת התגובות על רכב זה בפורום די ירד לי החשק. אשמח לקבל המלצותכם. תודה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכם. אני מחפש לרכוש מכונית ב30K. אין לנו עבר רב עם סוגי מכוניות שונות. אבא שלי מתלבט בין 3 סוגים. 1. קרייזלר סטרטוס. שנת 96 2500 סמ"ק. אוטומט. 30 אלף ש"ח. 2. דייהו סופר סלון. שנת 95 2000 סמ"ק אוטומט. 22 אלף ש"ח. 3. יונדאי סונטה שנת 98 2000 סמ"ק אוטומט. 32 אלף ש"ח אנחנו מחפשים קודם כל מכונית גדולה. רחבה. נוחה לנהיגה. אוטומט. 30K. +- כמובן שלא אהיו הרבה בעיות. והרבה הוצאות מסביב לרכב. אם מישהו מכיר אישית את אחד הרכבים האלה ויכול לתת חוות דעת אני ישמח לשמוע. ואף רכב אחר העונה לקרטריונים הללו. תודה רבה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת HFturbo, -
-
- 4 תגובות
- 4 אלף צפיות
למי שיש לחלוק מידע על אחת מהן, אשמח לשמוע... (הוקטרה מהדגם האחרון - בנזין)
הודעה אחרונה מאת Citroen_Zx, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מחפש רכב מקסימום עד 45 אלף.נכון לעכשיו אני מחפש הונדה סיוויק SR 96,97. הייתי רוצה לשמוע ממכם על המלצות רכבים בטווח מחירים זה(העדפה מהמגזר היפני,אבל משהו אחר ישמח לשמוע גם בשמחה).ברצוני לרכוש רכב אמין,עם שוק טוב,זריז ואחד שלא עושה הרבה בעיות.. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Citroen_Zx, -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
ג'יפ חדש בלי הגבלות תקציב כלשהן. איך נגדיר את מה שאני מחפש? ג'יפ כמו של שהראפרים אוהבים. גדול ומרשים.. ג'יפ שכולם יסתכלו עליו .. אני יודע שאין כ"כ מבחר בישראל,אבל ממה שאפשר להשיג אשמח לקבל המלצה. מערכת לרכב כבר נחפש אח"כ (גם על זה אני לא מתפשר) תודה!
הודעה אחרונה מאת bmwforever, -
-
סאאב 9000 או 900
מאת pal- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
סאאב 9000 או 900 מה עדיף והאם מחירי המשומשות משקפים בעיות רציניות?
הודעה אחרונה מאת HFturbo, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
יש לנו יונדאי גטס 1600 שנת 2003 ואנחנו נאלצים ( בצער) להחליף אותה ברכב משפחתי בשל הרחבת המשפחה. אנחנו מחפשים להחליף את הגטס בלי להוסיף יותר מדי ...ולכן ההצעה היחידה שנראתה לנו מבחינת גודל הרכב ותא המטען היא היונדאי אלנטרה GLS1600 חדשה שנת 2005. מה דעתכם על הרכב ??? האם ההשקעה כדאית??? עשינו נסיעת מבחן והרכב אכן מרווח אבל איטי יותר מהגטס, ....נשמח לשמוע חוות דעתכם.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 9.2 אלף צפיות
gmc safari 1995-1998 בעד או נגד? אני חושב על קנייה כזו לאשה ולילד השיקול הוא בטיחות ונוחות הבנתי שיש רמות 1,2,3,4 .. מהן הן אומרות? האם מישהו יודע מהי האחזקה של רכב כזה?
הודעה אחרונה מאת ROEY B, -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש אפשרות למצוא משהו סביר? תודה.
הודעה אחרונה מאת picup, -
אני יודע שהיו הרבה דיונים על האוטו הזה ואני עשיתי חיפוש וקראתי את הכל אבל עדיין נשארו לי כמה שאלות שלא התייחסו אליהם בדיונים הקודמים... אני אשמח אם תענו לי 1. ההורים שלי מחליפים אוטו וחשבתי על הTS אבל אמא שלי תסע עליה והיא אמרה שנוח לה יותר אם היו 5 דלתות.. יש גרסה כזאת? 2. לוח השעונים נמצא בצד ולא מול הנהג כמו שמקובל ברוב המכוניות... האם זה נוח? לוקח זמן להתרגל? 3. האוטו קטן אבל שמעתי שהוא יציב בפניות מהירות ממש מרגישים את התת היגוי? 4. עד כמה הוא כיף לנהיגה? היה דיון על השוואה בין ה-106 ל-TS כפי שהבנתי ל 106 יש ביצועים טובים בהרבה אבל בלי שום קשר ל 106 רציתי לדעת אם האוטו מהנה מהיר ויציב... תודה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת ~TB~, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום רב אני מחפש רכב לאמי, על מנת שאני יוכל לקנות ממנה את האונו ולהעבירה על שמי. התקציב הוא עד 30000 ש"ח. הדרישות הם: אמינות, צריכת דלק נמוכה ככל שניתן, מנוע 1600 סמ"ק, 4 דלתות (רכב משפחתי), אוטומטי, ולרכב חובה שיהיה מזגן והגה כח. חלונות חשמל, נעילה מרכזית, אמבולייזר, אזעקה, כריות אוויר, ABS- ייתרון. האם יש רכב כזה, בתקציב כזה ובדרישות האלו? על מה אתם ממליצים? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
כבר הרבה זמן אני מחפש רכב בתקציב של כ 60-70 אלף. היום ראיתי במחירון בורה v5 . יש כזה דבר? מדובר על שנת 2000-2001 .אפשר לקבל קצת מידע על הדגם הזה ? (עשיתי חיפוש ולא היה כלום) תודה
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
רכב עד 90K
מאת G.Z.A.3- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
החלטתי שהגיע הזמן לעבור מהפאסאט הדיזל שלי אחרי מאה ומשהו אלף קילומטר (בשנה) האמת שאני מ-א-ו-ד מרוצה מהפאסאט זה אוטו שפשוט כיף\ נוח, חסכוני ולמעה הכללללל אבל החלטתי שמתישהו צריכים לשנות אותו (אגב שלי זה ידני שזה עולם אחר מאוטומט - לאבא שלי יש אוטומט) בדרך כלל אני מחבב רכבי מנהלים אבל לפעמים אני מקבל פיוז (כמו לפני חמש דקות על אלפה רומאו 147) של מכוניות קטנות אני מחפש רכב שאין אותו כמו מיים בארץ (שולל גולף) לא יפאני ולא צרפתי ובטח שלא קוראני. למעשה אני מחפש או גרמני או איטלקי מחפש לא לרדת ממודל 2000 אבל 98 זה המינימום. העדפה גדולה לידני מעדיף רכב שלא עובר את השתי ליטר. העדפה לעם טורבו חשבתי על A4 1.8T באזור מודל 98-00 והערב עלה לי לראש גם אלפה רומאו 147…
הודעה אחרונה מאת G.Z.A.3, -
ונדורה או טרנס
מאת רזי- 2 תגובות
- 888 צפיות
היי חברה ,יש מצב שאני אקנה לצורך עבודה ג,מ,ס ונדורה או טרנספורטר זה עם המנוע האחורי ,שנהן פחות או יותר באותו מצב,אז מה אתם אומרים ,מה יותר אמין?חסכוני? נוח?וכו.....
הודעה אחרונה מאת הצדיק, -
- 8 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
שלום לכולם. ברשותי וולספגן גולף שנת 2002 מנוע 1600 גיר רגיל עם חבילת אבזור ג'נריישן. פרסמתי את הרכב למכירה המחירון שלה הוא 80K וכנראה הרכב ימכר כבר בשבוע הזה.. החלטתי למכור ולעבור למשהו יותר מתקדם בסיביבות ה110K חשבתי על A4 שנת 2001 בנפח 2000. רציתי לדעת האם כדאי לרכוש את הרכב הנ"ל? אשמח לעוד הצעות לרכב בתקציב דומה. תודה רועי.
הודעה אחרונה מאת MINI MATAN, -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מעוניין ברכב חדש ורציתי להשוות בין מנועים של האודי A4 במטרה לדעת מה לקנות. אני חושב על 1.8T (כמובן שאצלי יש רק ידני) אבל חושב על זה גם שזה בעיה מבחינת טורבו כי יש לי תקציב של 90K ובתקציב הזה אני יכול לקנות או מודל 2000 ולסתום לי את כל התקציב או מודל 98 ושישאר לי תקציב כדי לסדר את הטורבו שבטח יהיה גמור ועוד כמה דברים קטנים שבטח יש בלאי לאוטו בן 8 שנים על הכביש. עכשיו חשבתי על אפשרות ללכת על מנוע גדול יותר ובלי טורבו וככה כן לקנות מודל 2000+ השאלה בהספקי המנוע מה הם ועד כמה האוטו בולע דלק ? בגדול אני גר בירושלים ומחפש -כן- לטוס בעליות אשמח לקבל תשובה בהשוואת המנועים הללו
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
רוצה ליקנות אונו ודיברתי אם איזה בן אדם מבוגר הוא מוכר את האונו שלו שנת 91 יד ראשונה עשה 150.000ק"מ מנוע 1000 (מנוע מקורי) הוא רוצה על האוטו 6900 ש"ח לפי הערכת שמאי רכב שזה מעל המחירון .... מה אתם אומרים? המחירון זה 5691 ש"ח !!!!
הודעה אחרונה מאת אבי26, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
P:::::: ?
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לקנות סקודה פבוריט... ורציתי לדעת מה הבעיות הנפוצות בסקודה פבוריט? והאם יש רכב עדיף במכיר של 5000 ש"ח?? תודה רבה לכל העוזרים...
הודעה אחרונה מאת Zoro1987, -
-
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום ! הלך האוטו טוטאל לוס בתאונה כולם בריאים ושלמים תודה קבלנו 65 אלף ש"ח מהביטוח, והסכום המוקצב לרכב הוא עד 70 אלף ש"ח אמא שלי רוצה לחזור לפיג'ו 206 1.4 XT אבל לא ממש בא לנו כי היו לה לא מעט בעיות, ההתלבטות עכשיו היא איזו מכונית לקנות? בתקציב הנ"ל מה דעתכם? אימי ראתה היום GOlf 1.6 שנת 01 שנראית חיצונית במצב טוב, מכירים את המכונית? מה דעתכם על הGOLF ? מבחינת צריכת דלק, ביצועים, אמינות, גיר מנוע, טיפולים אחזקה וכו' אודה לכם אם תוכלו לעזור לי בעניין או אם יש לכם להמליץ לי בנוסף על רכב טוב בתקציב הנ"ל אודה לכם..
הודעה אחרונה מאת shahar50, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
רכב לפחות משנת 2001,עד נפח מנוע 3000 סמ"ק,שיהיה נוח ,ביטחותי,ועם ביצועים. עלות אחזקה לא חשובה.
הודעה אחרונה מאת ultras_monkeys, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
ראשית תודה רבה לאלו שהציעו לי לקחת את הרכב לבדיקה למרות שהוא יחסית ישן וההשקעה לא גבוהה.. הכל אופן היום לקחתי מאזדה F 323 שנת 92 לבדיקה,מבחוץ הרכב נראה נדיר ללא ספק בכלל... נראה סוף מבחוץ,מנוע חדש(טוען שמשנת 97-הזרקה),נשמע סוף הדרך . טסט לחודש ...כמה תקלות ממש קטנות בחלונות חשמל בגדול היה נראה מבטיח. כמובן שהקונה לא ידע על תאונות וכן הלאה... הרכב לאחר צבע מטלי ,מצבר רדיאטור חדש אפילו ניקוי מנוע. בקיצור אומללכם לקח 400 שקלים תקלין ומזומנים ויצא לבדיקה. נשאיר בצד ויכוח עם האח (שעל שמו הרכב)שהבחור אינו רצה לחתום על חוזה דברים ובכלל על שום הסכם מכירה אלה רק העברת בעלות. הרכב התחיל במסלול ...חלפו 20 דקות והגיעו התוצאות... וחשכו עיניי....פגיעעה בשאסי מקדימה.…
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות MAZDA 323F(עם הפנסים הנפתחים),שנת 94,אוטו'. חוץ מהפנסים יש איתה בעיות אחרות???....
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אחת האפשרויות שאנחנו בודקים כרגע הוא רכב שהיה בבעלות אדם שנפטר, עכשיו ביתו ובעלה רוצים למכור אותו וצריכים לעשות פרוצדורה של העברת הבעלות על שמם או משהו, האוטו הוא יד 1. האם העברת הבעלות לצורך המכירה תחשב כיד 2 ואז אנחנו נהיה יד 3? המוכר טוען שלא. ובנוסף, האם למישהו יש הערכה כמה זמן לוקח התהליך הזה? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת HFturbo, -
- 0 תגובות
- 814 צפיות
מה המצב. אז ככה. ראיתי סיאט איביזה שנת 94 1600 נפח מנוע. 5 דלתות. מה שלא ממש טוב זה רואים שצרייך להחליף צמיגים לרכב. בנוסף אני ראיתי שאין נזילות מתחת לרכב אבל ממש יש טיפה ממש קצת זפת כזה שחור איזה אגן השמן ממש מתחת.אבל הכול ניראה לטובה.הקטע שהרכב עושה רעש כזה וזזז כאילו זה רצועה או משהו איפה המנוע.לא בטוח לא היתי אומר ממש רציני וכל זה,הבחור אמרק לי שזה ביגלל שהפעיל מזגן. בנוסף אבא שלי ראה שיש כנף מכדימה איפה שעובר האוויר הקר לרדיאטור זה לא תואם לסיאט איביזה אבל ניראה טוב.אבל הצבע של הרכב בסדר טוב היתי נותן ציון 7 למראה חיצוני. עם זאת הכל בתוך הרכב חדש. לעומת זאת שהרכב עשה 112 אלף קילומטרז שזה קצת מוזר. הבחור אמר לי שהוא מיתחיב לי למנוע שאסי וגיר בבדי…
הודעה אחרונה מאת matanvip, -
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
שני הרכבים גיר ידני. האקסנט שנת 95-96, הדייהטסו שנת 93 כנראה(תקציב של עד 20K) האקסנט מנוע 1500 הדייהטסו 1600. מה כדאי? תנו דעות בעד\נגד ומה שאתם יודעים על שני הרכבים האלה... תודה רבה :]
הודעה אחרונה מאת boxer 19, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב לכל החברים! ברצוני לרכוש עוד מעט את אחד מהדגמים הנ"ל ורציתי להיעזר בכם, איזה רכב עדיף לקנות מה ההבדלים בינהם אם תוכלו גם לציין למה הרכב שהמלצתם עדיף.... עכשיו בדגם הסקסו יש דגם VTS מה שציינתי ויש גם VTR מה ההבדל בינהם? הם בעלי אותו נפח ושניהם עם 3 דלתות! תודה מראש לכל העוזרים... עידן
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שיהיה מסוגל לנסוע 4 פעמים בשבוע מודיעין ירושלים + נסיעות עירוניות קצרות אני מתלבט בין: פונטו 75 (94-96) סופר לנסר ( 93-94) שרייד 1.3 ידני (93-95) ג'אסטי 1.2 ידני (93-) איביזה 1.4 פיאט בראבה קיאה פרייד ( למרות שהוא נראה זוועה עם מכניקה מתקופת המנדט ) הצרפתיות היחידות שאני מוכן לשקול הן saxo vts,106 s16/rally/xsi אך לא בשלב זה של החיים (והכיס) על מה אתם הייתם הולכים ומאיזה מהאופציות הנ"ל כדאי להיזהר? תודה.
הודעה אחרונה מאת Russian speed, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חבר'ה אני חייב עזרה דחופה !!! אני מודה לכולם מראש.. אני צריך לדעת מה המחירון של הרכב ומחיר ביטוח ממוצע לנהג צעיר חובה + צד ג'... כמובן שאני שמח לקבל חוות דעת לגבי הרכב עצמו וכל מה שקשור לאופן טיפולו.. מחלות וכו'...
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 269 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- מחכה
- nglancer
- דובצע
- BassDriver
- Night Driver
- fatboy1340
- PYA
- natco
- avargel
- RBRB
- Be roo
- Erel
- שימי 85
- EliC25
- mottis
- hans
- ntd
- nir eli
- גולדן191
- Nico62
- David32
- yahaga
- lanosforce
- thazethaze
- laviil
- discoTD5
- איציק נ.
- אדום אדום
- mikk
- שלמה.נ.
- BRAVO_SX
- לירון .ה.
- shahar188
- יבגניפ
- viper83
- YULI1
- D4K
- Michazzz
- Tom78
- eladts
- BoazB11
- mcshmupi
- Liquidator
- itzik123
- ninickname
