Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחת האפשרויות שאנחנו בודקים כרגע הוא רכב שהיה בבעלות אדם שנפטר, עכשיו ביתו ובעלה רוצים למכור אותו וצריכים לעשות פרוצדורה של העברת הבעלות על שמם או משהו,

האוטו הוא יד 1. האם העברת הבעלות לצורך המכירה תחשב כיד 2 ואז אנחנו נהיה יד 3? המוכר טוען שלא.

ובנוסף, האם למישהו יש הערכה כמה זמן לוקח התהליך הזה?

תודה רבה!

פורסם
אחת האפשרויות שאנחנו בודקים כרגע הוא רכב שהיה בבעלות אדם שנפטר, עכשיו ביתו ובעלה רוצים למכור אותו וצריכים לעשות פרוצדורה של העברת הבעלות על שמם או משהו,

האוטו הוא יד 1. האם העברת הבעלות לצורך המכירה תחשב כיד 2 ואז אנחנו נהיה יד 3? המוכר טוען שלא.

ובנוסף, האם למישהו יש הערכה כמה זמן לוקח התהליך הזה?

תודה רבה!

במידה ורשום עוד מישהו בבעלות הרכב (כמו אישתו של הנפטר) ואתה מבצע העברת בעלות דרכה, האוטו ישאר יד ראשונה (אתה תהיה שנייה)

במידה והבת רוצה לקחת בעלות על הרכב, ולהעביר בעלות אליך (היא לרוב צריכה להופיע בצוואה של הנפטר, אחרת זו פרוצדורה שתיקח דיי הרבה זמן...) היא תהיה היד ה2! מה שאומר, שאתה תהיה היד ה3.

מקווה שעניתי.

פורסם

אלא אם כן יש באיזה מקום יפויי כוח להעביר בעלות בחתימת עו"ד שחתימת הנפטר עליו - בכל מקרה צריך להעביר את הבעלות ליורש לפי צו קיום צוואה/ירושה לפני שמוכרים הלאה.

 

גם אם הרכב רשום על שם הנפטר ושם נוסף - דרושות שתי חתימות כדי להעביר את הבעלות, ולכן הפרוצדורה זהה.

HFturbo

×
×
  • תוכן חדש...