Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב לפחות משנת 2001,עד נפח מנוע 3000 סמ"ק,שיהיה נוח ,ביטחותי,ועם ביצועים.

עלות אחזקה לא חשובה.

פורסם

אהה, אז פורד טרנזיט.

 

כמו שהבנת, יש די הרבה מכוניות שמתאימות לתקציב שלך, בנפח עד 3.0 ליטר.

תפרט יותר ואולי לא תשאר עם טרנזיט.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ב.מ.ו.ו סדרה 3 ו.או מרצדס C קלאס נשמעת אופציה מתקבלת על הדעת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ככל הנראה האפשרות הזו תשלל מהר מאוד, אבל בכל זאת: מיני קופר s.



 

עריכה: בקשר לילדים לא תהיה בעיה. תאמין לי. אני אומר את זה מניסיון של הכנסת שני חברים בני 17 למושב האחורי של קופר בלי בעיה בכלל.

 

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם
איזה דגם שלי מרצדס C נכנסת לתקציב הזה,והאם כדאי לרכוש אחת כזאת או אקורד חדשה?

ב"אוטו-דיל" ובביי אנד דרייב יש מבחר של מרצדס C, ובעיקר ב"אוטו-דיל" הן נמכרות בהנחה נכרת מהמחירון.

 

בהתחשב במחירי השוק תוכל לקנות מרצדס C מדגם 2001 או 2002.

 

אקורד חדשה זה כבר סיפור שונה לגמרי, והבחירה בין המכוניות היא בעיקר עניין של העדפה אישית.

 

בתקציב הזה ובהנחה שהתחזוקה אינה פרמטר, הייתי קונה ב.מ.וו משומשת ה-C עושה לי הרגשה של מונית...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אתה מעוניין בכוונה ללכת על רכב "מותג" כדי שתרגיש טוב עם עצמך שאתה נוסע במרצדס, או שאתה משוט חושב שהן מכוניות טובות/בטוחות/מהירות או מה שלא יהיה.

 

אם מדובר במקרה הראשון אז אני במקומך הייתי הולך על מכונת הנהיגה המושלמת, הלא היא ב.מ.וו. למרות שאני מניח שגם ממרצדס לא תסבול.

 

אם אתה איש מהסוג השני, אז תדע לך אאתה יכול לקבל לא פחות ממכונית "מנהלים" חדשה או בת שנה שנתיים.

אני מדבר על פיז'ו 407 (מגיעה גם עם מנוע 2.2), סיטרואן C5, הונדה אקורד (מגיעה גם עם מנוע 2.4) וכו'.

פורסם

לא מבין, פשוט חיפשת במחירון של לוי יצחק את כל המכוניות שנת 2001, עד 3000 סמ"ק שעולות 180K וכתבת את זה כאן?

גולף V5? :roll:

טרופר? :shock:

פיז'ו 607? :lol:

 

ולעצם העניין, אם אחזקה לא רלוונטית (כלומר לא אכפת לך לשלם ביטוח אסטרונומי), קח ב.מ.וו סדרה 3.

אישית, אם לא משהו ספורטיבי נטו, כנראה שהייתי מחפש אקורד 2.4.

אם כן משהו ספורטיבי נטו, כנראה שאימפרזה WRX. מתארים את המהדורה האחרונה שלה כנוחה בצורה נסבלת בהחלט.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

את האמת היו כמה מכוניות מהראש וחלק כן חיפשתי בשבילו כדי לתת עוד אפשרויות.

אני חושב שאימפרזה לא תתאים לו כי הוא עדין אמר שיש לו שני ילדים.

אימפרזה וילדים ? לא נראה לי הולך ביחד, אבל זאת דעתי כמובן

יום טוב

פורסם

איזה דגם של מרצדס בסכום הנ"ל תיתן את התמורה הכי טובה בסכום הזה.

 

אפשר לגרד עוד 10000 דהיינו 190000 ש"ח.

פורסם

חוץ מה-C-CLASS שתוכל להיות שנת 2002 ואולי 2003 , יש גם את ה-E-CLASS שתוכל למצוא שנת 2000-2001 ואולי גם 2002 , זה הבודי אחד לפני הנוכחי.

והכל תלוי במנועים,ובתוספות שיש לרכבים , אבל הסיכוי גדול מאוד שה-E נכנסת לך בתקציב וזה רכב מצויין ומרחב פנים פשוט ענקי ואם דיברנו על בטיחות 8 כריות אוויר .

 

לאבא שלי יש E והיא פשוט מצויינת!

×
×
  • תוכן חדש...