ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,549 נושאים בפורום הזה
-
- 21 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מה קורה אנשים? שאלה לי אליכם . כיום יש לי מאזדה 3 2.0 ואני מעוניין בשידרוג לעבור לרכב מנהלים גדול ומרווח יותר האפשרויות הן וולוו S 80 מאזדה 6 פרימיום הונדה אקורד ואחרי שהבנתם את הכיוון אם יש למישהו הצעה לעוד רכב אני ישמח לשמוע בגדול מה שאני רוצה לשמוע זה את דעתכם בקשר למכוניות האלה אחזקה אמינות ביצועים נוחות וכל מה שיש לכם להוסיף תודה מראש מיקי
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני מתלבט בין מאזדה 626 או סובארו לגאסי שנים 99-00 איזו יות מומלצת מבחינת אחזקה(דלק.טיפולים.ביטוחים וכו) תודה
הודעה אחרונה מאת LiRacer, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מדובר ברכב משנה 2001 מנוע 1600 אז יכול ליהיות שזאת תיהיה אולי הפעם האחרונה שאני יטרטר אותכם (תודה לכם על העזרה מיקודם) שאלותי הן: 1. הכי חשוב (כי אני לא מוצא את זה בשום מקום) כמה כ''ס יש לה 2. למה הפסיקו לייצר את הגירסה הזאת אחרי 2001 3. ובכללי בעד ונגד, םלוסים ומינוסים של הרכב
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 1 תגובות
- 927 צפיות
שלום לכולם. לאחר שהפורד אסקורט 94 התחיל לעשות יותר מדי בעיות ועלות התיקונים נהיתה באמת בלתי נסבלת אבא שלי החליט על החלםת רכב. הרכב הוא צריך להיות רכב משפחתי אשר יהיה בשימוש יומיומי. התקציב הוא 60-70 K. לאחר מספר סיבובים במגרשים ובחברות ליסינג אנחנו די סגורים על מזדה 323. היום קיבלנו הצעה מAVIS בלוד ל323 שנת 2003 ב70K. האם שווה? האם המזדה בכלל היא שווה את המחיר ואמינה? אולי אפשר לקחת משוה יותר כדאי במחיר הזה? P.S המזדה הזו עברה 80K KM תודה מראש, אלכס.
הודעה אחרונה מאת תמיר אורן, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי בתקציב שלי שלוש אופציות - קסנטיה 95, מונדאו 95 וקלארוס 97. מה שאני צריך זה רכב אמין מאוד עם ספסל אחורי גדול מספיק לשלושה כסאות בטיחות, תא מטען גדול ונוחות נהיגה. מה ששמתי עיני עליה היא קסנטיה 95 SX. היא במצב טוב. בבדיקה אמרו את כל מה שיכלו להשפריץ אבל במוסך מורשה אמרו לי שאין מה לדאוג שזה רכב בן 11 וככה הוא. שיש לו בלאי , רעשים במנוע, דליפות לחץ בצילינדרים, לחץ דחיסה לא זהה וגבוה, נזילות שמן, וחשוב - תיקוני תאונות ורקבונות כולל סימני מתיחה בתחתית ובתא מטען. מה שמוזר שאמרו לי שיש דוד עמעם אחורי פגום - ואין לי מושג האם המכון בודק את זה, וגם חריקות בבלימה שאני נסעתי עליו לא מעט יחסית ליום בדיקה ולא שמעתי, בולמי זעזועים חלשים ונקישות בשילוב הילוכים. ועוד היד נטו…
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום חבר שלי מתכונן לרכוש רכב בסכום סימלי ונחמד של 30K NIS . הדגשים שחשובים לבחור , שיהיה אוטו קטן , זריז , יפה יחסית וידנית . צריכת דלת בינונית -נמוכה. מה לדעתכם תיהיה הרכישה האידיאלית בשבילו? אני חשבתי על איזו צרפתיה שמטופלת בידי בנאדם אוהב .
הודעה אחרונה מאת dimal007, -
- 0 תגובות
- 985 צפיות
מיצובישי כריזמה 1998 1600 ידני פורד אסקורט 1600 CLX 4 דלתות אוטומט מכמה שיותר בחינות כגון ביצועים, חסכוניות, מחירי טיפולים וכו' בתודה רון2
הודעה אחרונה מאת רון2, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום! אמא שלי צריכה להחליף את הרכב שלה. חשבתי לקנות טויוטה ראב 4 מ 2000-2002 אינני מכיר את הרכב הזה, מעולם לא נהגתי בכזה למי שיש כזה, אשמח לשמוע דעה- אמינות (כמו כל טויוטה?) עלות טיפולים? נוחות נסיעה? בדגש על רכות הגה, ועל נוחות כביש , קפיצות וכו' מפרט? יש הבדל בין השנתונים? הוא מסוגל למשהו בשטח? איזה מנוע יש? תודה!
הודעה אחרונה מאת MustardMan32, -
- 20 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
ידידה שלי רוצה לקנות אוטו שיעלה 150K -+, הדרישות הם : 1. אוטומטי 2. חדש מהחברה 3 שלא יהיה גדול מידי 4. שיהיה יפה ומיוחד תודה
הודעה אחרונה מאת The Delusion, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אז ככה. משהי מנסה למכור לי רכב כזה. לא מצאתי בשום מקום GLX אלא רק CLX. דבר שני, מישהו מכיר את הרכב? מחלות מיוחדות? מפרט? עוד משהו? תודה.
הודעה אחרונה מאת junior1786, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
באם ברכב הזה יש אפשרות ניתוק כרית אויר במושב שליד הנהג? האם ברכב יש משהו "מועד לפורענות" שעלי לבדוק במיוחד? למישהו יש ניסיון רע או טוב עם הסוכנות הנ"ל? הרכב נראה טוב מבחוץ. אני אסע בו. הם נותנים התחייבות על מנוע ושלדה. אני מעדיפה שלא לקחת לבדיקה. לצורך העברת בעלות הם לוקחים ממני המחאה בנקאית, 177 ש"ח ות.ז. ותוך יוםיומיים (לדבריהם) אני אוכל לקבל את הרכב. זה מקובל?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
איזה סוג הנעה יש ברכב זה ? מודל 96+- ? היתכן כי ההנעה היא אחורית ? תודה לכל העוזרים.
הודעה אחרונה מאת volvo 240, -
- 6 תגובות
- 972 צפיות
שלום מחפש אינפורמציה לגבי רכבי השטח של טויוטה שנמצאים בארץ,(הדגמים מלפני שנת 99) מחפש אתרים עם תמונות, מה הדגם המוצלח ? מחירים, והיכן ניתן ליקנות ? תודה
הודעה אחרונה מאת ~VIPER~, -
- 14 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
בשעה טובה הזמנתי רנו מגאן ידנית בליסינג תפעולי, ובמחיר שאינו גבוה משמעותית מאוטומטית. הענין הוא כזה: הסוכן של הליסינג התקשר אלי שבדיוק עכשיו חוזרת אליו רנו מגאן ידנית כזו, בת שנה וחצי, וברמת גימור גבוהה יותר מהרגיל (סאן רוף, ריפודים וכו'). בגלל שהיא כבר יד שניה, הוא מוכן לתת לתקופה קצרה יותר ובמחיר זול יותר, שני דברים שיכולים מאוד להתאים לי. יתרון נוסף הוא שהיא זמינה מיידית. א. בהנחה שבעיות מכניות וכו' אינן הבעיה שלי (ליסינג תפעולי) האם כדאי ללכת על העסקה, ואם כן - אילו דברים חשוב לבדוק? ב. האם יש השפעה על קבוצת המחיר של הרכב מבחינת מס הכנסה, בהיותו רכב יד שניה? בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת קצת משוגע, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום אני מחפש רכב בתקציב של עד 40K כמה דברים חשובים 1.שיהיה קופה 2.מנוע 1600 ומעלה ידני 3.אמין ולא כל שני וחמישי במוסך היה לי קולט ובראבו וחשבתי על מגאן קופה מנוע 2 ליטר אבל חודש וחצי אני מחפש ואין משהו רציני.איזה עוד רכבים ניתן לקנות בתקציב הנ"ל? תודה מראש קובי
הודעה אחרונה מאת Turbo HKS, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
מה כדי לקנות ! ????? הצעות בקשה .....
הודעה אחרונה מאת סמי, -
-
- 0 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
הרכב מיועד לזוג מבוגרים בני 60+ שנוסעים בסביבות ה5 אלף ק"מ בשנה ואולי פחות מתוכם גם נסיעות לירושלים לעיתים. הדרישות: נוחות, נוחות, נוחות, מרווח גדול ואמינות סבירה. מכיוון שמדובר באנשים מבוגרים, דבר מאוד חשוב נוסף הוא גישה נוחה לאוטו, שיהיה קל להיכנס אליו ולצאת ממנו (הסניק עונה על הדרישה הזו מכיוון שהוא גבוה במעט מרכבים רגילים והגובה שלו אופטימלי לכניסה נוחה). הכיוון כרגע כמו שנאמר בכותרת: רנו סניק 2, המודל שנמכר כרגע, חדשה מהחברה, שנת 2004 או 2005 משומשות. האם יש דברים חשובים שאני צריך לדעת על הרכב? המלצות נוספות למכוניות מתאימות בדרישות ובתקציב? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת bmwforever, -
- 0 תגובות
- 843 צפיות
*** תוכן ההודעה נמחק *** מי שמבין קורא את הכללים: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=737 מחפש חומר במנוע החיפוש של הפורום, ורק אם הוא לא מוצא אז הוא פותח שרשור חדש עם כותרת עניינית.
הודעה אחרונה מאת David18, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
TRAILBLAZER 5 Passanger / Terracan 2006 7 Passanger הכי מפואר תנו דעות מה עדיף
הודעה אחרונה מאת inXs, -
- 1 תגובות
- 924 צפיות
כמה כ"ס יש לפזו 205 forever (1.4 כמה לסוזוקי סוויפט (1.3) וכמה לשרייד?
הודעה אחרונה מאת XENON, -
סוזוקי סמוראי 1 2
מאת tzah-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום לכולם אני צעיר בן 17, שלושה חודשים עם רשיון וחסכתי איזה 12,000 שקל לקניית אוטו. אני שוקל לקנות בסכום הזה סוזוקי סמוראי, הרכב בעיקר לא ישמש לטיולים אלא לנסיעה לבית ספר ובחזרה... האם יש סיבה למה לא לקנות אותו? תודה מראש על העזרה...
הודעה אחרונה מאת zvih, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום לפורום הנכבד, אני פותח סקר מאוד חשוב לכל קניית מכונית משפחתית (1600-1800) בעלת מבנה 3 קופסאות: המכונית המרווחת ביותר הן בתא מטען והן הכי מרווחת במרחב הפנימי בעיקר במושב האחורי - רוחב המושב והמרווח לרגליים. אשמח לשמוע חוות דעת לפני קנייה של מכונית למשפחתי הכוללת 5 נפשות (וזה כולל כסא תינוק, בוסטר ועגלה תמידית) מדובר בשנתונים 1999-2001 בלבד. תודה, ארנון
הודעה אחרונה מאת THE-ONE, -
-
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש בארץ את הסוברו שחלק קוראים לה סוברו פשע ומאחורה כתוב DL. לא כתוב את שם הדגם הרשמי שלה ואם אני רוצה לחפש מידע עליה באינטרנט DL לא מניב תוצאות עליה. אז מהו שם הדגם ?
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
- 13 תגובות
- 3 אלף צפיות
חברים יקרים, לאמי יש מיצובישי סופר לאנסר מודל 96 GLi Sloon אוטומט. לצערי לצער עוד כמה, הרכב איך נגיד, לא נקי מתאונות (אחת באשמתי ועוד 2 באשמת אימי ועוד אחת אחותי הוסיפה למדורה).. לאומת זאת, לאחר כל ההתעללות שהוא עבר מצד אימי (שעד היום אינה מבדילה בין מד חום למד דלק..) הושתל בו מנוע מיבוא, לאחר שהמקורי הזדכה על עצמו. הרכב מבחינה מכאנית מעולה כי אני מטפל בו הרבה מקדיש לו תשומת לב לרעשים קטנים וכד'. בנוסף, הוא גם לא נראה גדוע יותר מדי, למרות הרבה פחחות שהוא עבר ישנם עדיין סימני זיהוי לעברו.. השאלה המתקבלת היא: הרכב הוא מטחנת דלק - תודה לאל שיש דלקן מהעבודה של אמא. אני חייל משוחרר טרי, מחפש לקנות רכב ליומיום. הרכב הזה מתאים לי מכל הסיבות פרט ל2: א. …
הודעה אחרונה מאת Citroen_Zx, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הרכב נקי מבחוץ ומבפנים ע"פ בדיקה שטחית (נקח לבדיקה אח"כ),לקחתי את הרכב לסיבוב והרכב לא מצלצל והציריות שלו תקינות נבעיה היחידה שהמזגן לא עובד. המוכר רוצה 20 כשהמחירון 27 מה אתם אומרים על הפציינט המסוים ועל הדגם באופן כללי
הודעה אחרונה מאת Opel Astra GSI, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כל אחד שאני מוצא ..... עם 180000 קמ .... יד שישית שביעית ?!?! קיים בארץ שנת 94-95 XSI עם 100000-120000 קמ יד שניה, שלילית ?? והאם כדי לקנות אוטו שעבר כבר 7 בעלים ?!?!
הודעה אחרונה מאת אורן, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אשמח לשמוע את הדעה שלכם על האוטו הזה..
הודעה אחרונה מאת Philip R, -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שנת 99 - המחירון פחות או יותר אותו דבר (20000) שניהם מנוע 1000 אני מניח ששניהם חסכוניות באותה מידה ולשניהם יש רמת אמינות דומה. איך מחירי הטיפולים והחלפים שלהם? זולים? דומים? בקיצור למישהו יש דעה עליהם.. מי מבינהם מומלצת יותר. ועוד שאלה קשורה לנושא - מכונית עם מנוע 1000 (כזאת לדוגמא) בניגוד למכוניות ישנות, היא מסוגלת בוא נומר לנסוע לצפון או לרדת לאילת? (אני מדבר על פעם פעמיים שנה לא משהו קבוע) אפשר בכלל לנסוע איתה באופן נורמלי כשהמזגן פועל? תודה לכולם.
הודעה אחרונה מאת Leon, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 917 צפיות
שלום לכולכם ואודה לכם אם תוכלו לעזור לי נאמר לי ע"י חבר שניתן לבצע ליסינג גם לאדם פרטי כמוני. כלומר לשלם כל חודש לחברת הליסינג סכום מסויים (נניח 1000 ש"ח בערך) לאורך תקופה ארוכה וכך אפשר לחסוך את ההוצאה האדירה שברכישת רכב במכה אחת. העניין הוא שמשיטוט קל באתרי ליסינג הבנתי שדורשים מקדמה די עצבנית על הרכב (ואין לי כסף כרגע, אבל התחלתי בעבודה חדשה שאני חייב רכב עבורה. מין מצב מוזר שכזה). השאלה שלי היא - האם אפשר לעשות ליסינג מחברה מסויימת גם בלי מקדמה? תודה ניר.
הודעה אחרונה מאת צחי 22, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לחברי הפורום שלום, יש לי שאלה לגבי 2 רכבים שאני מתלבט בינהם: סיאט איביזה 1900 TDI עם 130 כ"ס משנת 2003 יד 1 אלפא רומאו TS 1600 עם 105 כ"ס משנת 2002 יד 2 שתיהן ידניות כמובן, שתיהן באותו מחיר (למרות שזה לא כך במחירון) אני מבין שהאיביזה יותר ספורטיבית ומהירה, אך מצד שני האלפא יותר יוקרתית. גורם חשוב שאני צריך לקחת בחשבון היא תחזוקת הרכב, צריכת דלק, ביטוח וכו'. האיביזה היא דיזל, ואני לא אנצל אותו עד כדי כך מהבחינה הזאת, יותר ספורטיביות מנסיעה למחרקים. כמו כן איך הרכבים מבחינה בטיחותית? שמעתי שאלפא בכללי לא משו בעניין הזה. קיצר בכללי, איך 2 הרכבים משתווים ומה הייתם מעדיפים? Vertigo
הודעה אחרונה מאת Sefi, -
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 269 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- מחכה
- nglancer
- דובצע
- BassDriver
- Night Driver
- fatboy1340
- PYA
- natco
- avargel
- RBRB
- Be roo
- Erel
- שימי 85
- EliC25
- mottis
- hans
- ntd
- nir eli
- גולדן191
- Nico62
- David32
- yahaga
- lanosforce
- thazethaze
- laviil
- discoTD5
- איציק נ.
- אדום אדום
- mikk
- שלמה.נ.
- BRAVO_SX
- לירון .ה.
- shahar188
- יבגניפ
- viper83
- YULI1
- D4K
- Michazzz
- Tom78
- eladts
- BoazB11
- mcshmupi
- Liquidator
- itzik123
- ninickname
