גיא בוקר טוב!
כפי שבטח הבנת מהכותרת אני רוצה להתנצל על ההודעה הזועמת שהשארתי לך אתמול בפורום.
היום באמת קראתי את חוקי הפורום וניחנתי לדעת שלא משנה מה אני אגיד דיי טעיתי בכל נקודת המבט שלי על הנושא.
לא יודע אם זאת המשכורת המסריחה, לחץ תקופת המבחנים, או זה שלא היה נייר טואלט בשירותים הציבוריים , הם אילו שגרמו לי להיות עצבני אתמול בערב וכתוצאה סתם "ללכת מכות" בלי סיבה עם מישהו. (עצוב שבימנו פנס בעין נחשב כ !@#$! במקלדת )
ובקיצור במילה אחת - מצטער!
ניסיתי להשתמש בעצתך וחיפשתי נושאים קרובים לשלי אבל לא כל כך מצאתי מה שאני מחפש...
כפי שבטח הבנת אני סטודנט שהצליח לחסוך בקושי 18000 ש"ח.
מחפש מכונית באותו סכום ומתלבט בין פיאט פונטו,רנו קליאו, דייהטסו שרייד, סריון כולם משנתון 96-7 (זה התקציב שלי)
הנסיעות הן בעיקר עירוניות, פעם פעמיים בשבוע בין עירוניות ואולי איזו נסיעה לצפון פעם בשנה.
מה לפי דעתך (או דעת חברי הפורום) המכונית המומלצת מבחינת עלות חלפים\טיפולים, דלק ואמינות.
תודה רבה מראש.
אלי.