Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה שטוב ברכב הזה זה דבר אחד:

הוא מטוס בקו ישר בלבד, כל השאר רק חסרונות.

אם אתה רוצה מהרכב שלך שיהיה טיל בפתיחות אבל עגלה בכל השאר אז בבקשה-הנה לך רכב לכל החיים כמו שאומרים.

אתה חייב לרענן את עולם המושגים שלך. אתה רושם על רכבים זריזים במקרה הטוב דברים ש99% מהאנשים ירשמו על רכבים שיורדים מ6 שניות ב0-100.

 

גיא

פורסם
אז בואו ותגידו לי מה לא אהוב ברכב

אני מחפש מידע

"אנו שונים זה מזה"

לא מספיק

תפרטו ותסבירו

הם לא אוהבים את המתלים הרכים, ההגה בלי הרגש, הבלמים הקשים וכל מה שמונע מהם לתת בגז בסיבובים.

בקיצור, הקורסיקה לא תומכת ב"נהיגה ספורטיבית", אך יש לה את מעלותיה.

 

ההגדרה "רכב לקו ישר" לא נכונה בעליל. ראשית, כל קו הוא ישר (אם זה לא ישר, זה עקום), אז יש לאמר "רכב לקו". שנית, ההגדרה הזאת יצאה מכל החורים. שלישית, קורסיקה פונה יפה מאוד אלא אם השתוללת. רביעית, "רכב לקו" מתייחס לרכבי דראג, שם אין כל כוונה שהרכב יפנה כלל.

dirty old man

need love too

פורסם

מלכודת מוות , שותה דלק , לא אמין מרגיז בעייתי נפטרתי ממנה ברוך השם רק אחרי

שירדתי ל12 אלף שקל! 50 אחוז ממחירון! והאוטו היה בלי תאונות עם צבע חדש

ועשה 165,000 ק"מ. אבל עדיין שמח שנפרדתי ממנו האוטו היה רועד לי ב120.

פורסם

התכוונתי בדבריי שיחסית לגודל ולמשקל ויחסית לכל המגרעות של הרכב הזה,

לא חסר לו כוח (הכל יחסי כן...),ואם מחפשים משהו עם הרבה כוח אז הקורסיקה יכולה לספק את זה.

 

סתאם לדוגמא: בפתיחות הקורסיקה לוקחת בכיף כל רכב משפחתי כגון הונדה\טויוטה וכו....

פורסם
מלכודת מוות , שותה דלק , לא אמין מרגיז בעייתי נפטרתי ממנה ברוך השם רק אחרי

שירדתי ל12 אלף שקל! 50 אחוז ממחירון! והאוטו היה בלי תאונות עם צבע חדש

ועשה 165,000 ק"מ. אבל עדיין שמח שנפרדתי ממנו האוטו היה רועד לי ב120.

מה הגזמת!! הקורסיקה שלי היה נוסעת יפה גם על 160!

והיה אמין...בקושי ראה מוסך! חוץ מטיפולים וחלקים פה ושם...

אבל עשיתי איתו כולה 50K ק"מ....שזה ממש כלום לאוטו בן 6

PIAGGO MP3 250LE

RENAULT MEGANE COUPE 2004 1.6L

CHEVROLET ALERO 2002 2.2L

PIAGGO VESPA SS 181CC 1966

×
×
  • תוכן חדש...