Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

BMW עד 30K


620SI
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולכם.

סוף סוף אספתי 30K......

החלום שלייייי BMW.

זה האוטו היחיד שאני מוכן לקנות......

האם אפשרי להביא BMW שנת 92 או 93...... 316 או 318... משהו טוב במחיר הזה?

והאם בכלל אתם ממליצים על הרכב?

תודה לכם.

ROVER=~~

פורסם

האם אפשרי להביא BMW שנת 92 או 93

להביא לאן ?

מיכל דלק עולה מקסימום 300 ש"ח ויביא אותה לכל מקום בארץ.

 

בנוגע למחירי הרכב - בדוק במחירון איזה רכב אפשר לרכוש בסכום שיש לך.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
להביא לאן ?

מיכל דלק עולה מקסימום 300 ש"ח ויביא אותה לכל מקום בארץ.

 

בנוגע למחירי הרכב - בדוק במחירון איזה רכב אפשר לרכוש בסכום שיש לך.

מצטער... לקנות.

השאלה שלי אם משתלם לקנות BMW שנת 92.. האם זה אוטו שנחשב לאוטו עם בעיות.....

לקבל מידע כללי על הרכב.

תודה.

ROVER=~~

פורסם

אני לא הייתי ממליץ להתקרב לרכב הנ"ל בשנתון שאתה מחפש אלה אם כן יש לך המון כסף בצד לתיקונים,והתיקונים והחלקים מאוד יקרים,אז אני מציע לך לחשוב פעמיים לפני שאתה קונה,לקנות זו לא בעייה, הבעייה היא להחזיק לאורך זמן.

אבל שוב פעם,שיקול שלך.

אל תצפה לאמינות ולעלויות כמו הסיירה, בימר זה עולם אחר מבחינת עלויות .

פורסם

יש לי חבר עם 316 שנת 89 , הרכב אצלם במשפחה מאז שנת 90.

הרכב מאוד אמין , החלקים לא מאוד יקרים אם לא מטפלים בחברה.

נוסע , ומרגיש כמו רכב הרבה יותר מודרני (באיזה עוד רכב היתה הזרקה רב נקודתית בשנת 89?)

המנוע עבר כ300 אלף ק"מ ולא אוכל גרם שמן , מעולם לא נפתח.

 

לדעתי אחלה קניה, בתקציב שלך אתה יכול כמובן לקנות את השנתונים שנקבת בהם.

חסרון בBMW בכל השנים הוא הביטוח. כדאי שתבדוק כמה עולה ביטוח כדי לדעת האם כדאי בכלל כל העסק.

אני פסלתי בזמנו קניה של 320 ידנית שנת 94 בגלל עלויות ביטוח מטורפות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לפי דעתי, תחכה עוד טיפל'ה זמן, תאסוף עוד קצת כסף שיהיה בצד, בזמן הזה תחפש רכב (ייקח לך זמן למצוא רכב בשנתון הזה במצב טוב מאוד). אני מכיר את ההרגשה הזאת שננעלים על משהו, לכן אני ממליץ לך לקנות כי האוטו באמת מפנק אם הוא מתוחזק טוב כמובן, ונותן תמורה בעד האגרה, אך יחד עם זאת אני ממליץ לך לאגור עוד כסף שיהיה בצד, ליישור קו ולעוד שטויות שיבואו. כמו שאמרו פה לפניי, התחזוקה זו הבעיה.

IDO.G

 

"חייך, הכל לרעה"!!! :-P

פורסם

תחכה עד לראשון לחודש נכנסים רכבי 2006 והמחירון יורד בין 5 ל 15 אחוז

שווה לחכות כמה ימים

 

אני יעזור לך כאן ויסכם את השירשור:

 

יתרונות

מפנק, נוח, יוקרתי, הנדסת אנוש מעולה, רכב שמחזיק הרבה מאוד זמן

הייתי ממליץ לך לחפש 320 אם אתה מחפש קצת כוח אבל אם התקציב אינו מאפשר לך על המנוע 1.6

הוא זריז כמו ה 1.8 ולא נופל ממנו, רק תחפש אחת שמורה והיא תשמור עליך...

 

חסרונות

ביטוח יקר וגם הטיפולים לא זולים אבל אם תטפל במוסך רגיל במקום במורשה זה לא יצא יקר.

אנשים רעים בארצנו נוטים לגנוב חלקים כגון דלתות מכסה תא מטען, פנסים וכ''ד

אבל את זה שמעתי על הסידרה 5 וסידרה 7 אז אני מניח שלא יהיו לך בעיות כאלה

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
אני לא הייתי ממליץ להתקרב לרכב הנ"ל בשנתון שאתה מחפש אלה אם כן יש לך המון כסף בצד לתיקונים,והתיקונים והחלקים מאוד יקרים,אז אני מציע לך לחשוב פעמיים לפני שאתה קונה,לקנות זו לא בעייה, הבעייה היא להחזיק לאורך זמן.

אבל שוב פעם,שיקול שלך.

אל תצפה לאמינות ולעלויות כמו הסיירה, בימר זה עולם אחר מבחינת עלויות .

 

אין כמו מישהו שאין לו מושג כדי לתת לך פרופורציות :)

 

 

הנסיון שלי מראה שדווקא מדובר בהיפך הגמור - האוטו אמין למדי. כל עוד הוא מטופל הוא יהיה אפילו אמין מאוד.

מבחינת עלויות ותיקונים - בינתיים זול יותר מטיפולים לרנו שהייתה לי, ובוודאי שזול יותר לעומת האחזקה של הקליאו של בת הזוג שלי.

כך שחבל לבאס אותך בשטויות בלי בסיס.

[לשם השוואה, טיימינג, אצלי, כולל מותחנים ועבודה על 700 ש"ח. לקליאו של בת הזוג הנזק היה 1000 ש"ח]

מחירי החלפים הם כמו של כל אירופאית אחרת, ואפשר תמיד למצא משהו זול יותר.

 

רק באמת יש בעיה אחת עם הרכב הזה, ואביה של בת הזוג שלי ניסח את זה הכי טוב -

אתה לא יכול אחר כך "לרדת" לאוטו אחר.

 

 

 

ממליץ בחום.

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אני הייתי יורד בשנים ובצורה אבל עולה בנפח המנוע, בהספק בהנאה ובמחירי החלפים.

ממליץ בחום על 320-325 E30, רכב כ"כ וואו.

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...