Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש עד 120K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה. אני צעיר ב19 והאמתי זה יהיה רכב ראשון שיהיה ממש שלי. ( יש לי רישיון מגיל 18.5)

אבא שלי נותן לי 120K בשביל לקנות אוטו. אבל שיהיה רק חדש מהחברה.

ובנוסף שיהיה רק אוטומט.

ועם אפשר משהו שישמור על המחירון שלו.

תודה רבה מאוד.

פורסם

2 רכבים שיצאו לאחרונה:

 

סיטרואן C4 - שעולה 124K

שברולט אופרה 5 - שעולה 112K

יש כמה מכשירים מכניים שמגבירים את הגירוי המיני, בעיקר אצל נשים

 

המרכזי ביניהם הוא המרצדס

 

פורסם

מה גודל הרכב הרצוי?

 

למה אוטומטי?

 

מה אתה מחפש ברכב? פוזה, אמינות, מהירות, הנאה מנהיגה, בטיחות, נוחות, נסה לדרג אותם.

 

גיא

פורסם

טוב אז ככה:

 

אני רוצה אוטומט בגלל הנוחות ובגלל שאני לא מחפש מהירות.

אני מחפש אוטו שיש לו פוזה אבל שיהיה אמין וחסכוני.

ושנתון אני מחפש רק חדש.

 

תודה רבה

פורסם

מאזדה 3 1.6 ליטר תעשה את העבודה כיאות.

עוד מכונית עם המון פוזה, סיטרואן C4 אבל סביר להניח שהאמינות לא תהיה טובה כשל המאזדה.

פורסם

רק לידיעתך, אוטומט מגדיל את צריכת הדלק בכ 20%, כך שאם אתה רוצה רכב חסכוני, לך על גיר ידני.

ובשביל בחור צעיר בן 19, הייתי מציע ללכת על סופר מיני ולא משפחתית.

פיאט פונטו (כאמור 8V ולא 16V) , פיג'ו 206 או הונדה ג'אז, ואם אתה רוצה פוזה לך על הגרסאות הספורטיביות (עם כזה סכום לא תהיה לך בעיה). גם אופל קורסה או פולקסווגן פולו בגרסאות ספורטיביות מתאימות לתקציב שלך.

גם הגטס טובה, אבל תהיה לה בעיה של שמירת ערך בגלל נפיצותה בציי הרכב, וצריכת הדלק שלה קצת פחות טובה.

פורסם

גם אני מעדיף גיר ידני מכיוון שהצריכת דלק עדיפה משמעותית, המכונית יותר מהירה, המנוע יותר גמיש והגיר הרבה יותר אמין. אבל לצערי היום רוב המכוניות בארץ נמכרות עם גיר אוטו'.

פורסם

ממש תודה על התשובות

 

אבל למרות מה שכולם כתבו לי פה. (הרוב) ואני מודה להם על היחס והזמן שלהם

אני לא מחפש מכונית סופר מיני. כמו ה206,פולו,גטס

 

אני מחפש משהו קצת יותר גדול בערך כמו המזדאה 3 או פוקוס

 

תודה רבה.

פורסם

אז תיקח מזדה 3 או פוקוס.

אבל למה בעצם אתה צריך רכב כזה גדול? אני עד הילד הראשון הסתדרתי מצויין עם סופר מיני (פיאט פונטו).

לדעתי רק בילד השני מתעורר הצורך לעבור למשפחתית.

פורסם

אני צריך רכב כזה גדול בגלל שאני לא אוהב שהאוטו קטן אני אוהב מרחב ונוחות

כמובן שכבר הציעו לי 206 ואת כול אחיותיה אבל אני מחפש משהו בסדר גדול בינוני.

שיהיה כמובן אוטמט ושיהיה עם קצת פוזה.

פורסם

אני 1.84 מטר, ותאמין לי שלא היתה לי אף פעם בעיה בפונטו.

אם אין לך כסא תינוק מאחורה, אין שום בעיה להזיז את המושב עד הסוף אחורה ולהרגיש כמו מלך.

ולמה "כמובן אוטומטי"? בגיל 19 אתה לא רוצה ליהנות קצת מהנהיגה למועדון בלילה? מילא אם היית צריך לסוע כל יום בפקקים לעבודה ובחזרה...

ולמכונית קטנה אך ספורטיבית ומאובזרת יש בוודאי יותר פוזה מאשר משפחתית בסיסית.

אבל אם אתה בכל זאת מתעקש על "משפחתומטית 1600" כמו שמישהו כתב כאן, אז תסתכל באשכול הנ"ל.

או שאולי בכלל אתה עובד ב"דלק מוטורס"?

פורסם
ביקש אוטומאטי כנראה מאותה סיבה שאבי ביקש אוטומאטי: קשה למכור רכב ידני.
אז היית נוסע שנתיים או שלוש (או יותר אפילו) ברכב שלא מתאים לך לצרכים, פחות מהנה מבחינתך, וצורך יותר דלק, בגלל שאולי יהיה קשה למכור בעתיד? תמיד יהיה מי שירצה רכב ידני, גם אם יקח עוד שבועיים למכור.

 

בנוסף אם הוא יקנה 206 או יאריס ידניות, הן יחטפו. במיוחד בגרסאות ה TS וXS.

 

לפותח השירשור, אם אתה רוצה משפחתית, לך על פוקוס \ 3 \ RUNX. כולן עולות מעל 120K אבל לא בהרבה (תלוי בגרסה)

 

גיא

פורסם

מסכים ב100%

רק תחשוב שבמחירי הדלק של היום (ושל העתיד הנראה לעין), חסכון של 35-40 ליטר דלק בחודש (בערך 200 ש"ח) מצטבר תוך 3 שנות שימוש ברכב לסכום נאה של 7200 ש"ח. בטח הרבה יותר מאשר כל הפרש עתידי במחיר.

פורסם

הייתי הולך על הונדה JAZZ בלי לחשוב פעמיים בתקציב הזה.

רכב מדהים מבחינת מרווח למרות שאתה נהג יחיד והוא יותר מתאים למשפחה.

אם יש לך עוד 15K אופל אסטרה החדשה תתן תמורה נהדרת , פוקוס גם בחירה מעניינת.

עדיפות לאסטרה מבחינתי מבחינת העיצוב הצעיר והספורטיבי יותר.

 

תתחדש.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

×
×
  • תוכן חדש...