Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

יש לאחותי שהתגייסה לצבא קורסה 1.4 16v אוטומט שנת 98 בלי תאונות יד שניה עם קילומטרז' ממש נמוך... בקיצור בובה של אוטו!

לפי מה שחשבתי עד עכשיו האוטו הזה לא זריז במיוחד או מהנה אבל אבא שלי טוען שיש לו 90 כ"ס והוא דיי מהיר (בדקנו אותו אתמול מ-0 ל-100 והגענו לתוצאות מצויניות...)

 

אני מעוניין להחליף לפולו 1.4 16v...

 

האם יש הבדלים גדולים בין הביצועים של הפולו מול הקורסה????? ואם מישהו יכול לתת לי נתונים(כ"ס,0 ל 100,סל"ד וכו'...) שהוא יודע על הקורסה והפולו אני אודה לו מאוד...

פורסם

הפולו שאתה מדבר עליה עולה 124 אלף שח, ממש כמו משפחתית.

 

ב-100 אלף שח אתה יכול לרכוש פאביה או איביזה 16V שהם על בסיס הפולו.

פורסם
הפולו שאתה מדבר עליה עולה 124 אלף שח, ממש כמו משפחתית.

 

ב-100 אלף שח אתה יכול לרכוש פאביה או איביזה 16V שהם על בסיס הפולו.

אני לא חושב שמדובר כאן על רכב חדש ידידי...

 

בכל מקרה, נהגתי גם על קורסה 16V ואני חייב לציין שהמנוע מרגיש פחות טוב משמעותית מזה בפולו,

שלא לדבר על איכות הרכב באופן כללי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

יואב!

 

החיים הם לא 0 ל-100, ואם אין לך סכום משמעותי להוסיף על הרכב הקיים - זה יהיה סתם הפסד כסף...ולא בטוח שלא תפסיד אי אילו אלפי שקלים בהחלפה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לפי מה שאני מבין ההבדלים בין הקורסה 16v לפולו 16v נובעים בעיקר מכך שהפולו ידנית והקורסה אוטומטית בגלל שהקורסה הידנית משתווה בביצועים לפולו. ההבדלים בין מכוניות אוטומטיות לידניות באופן כללי ידועים לי ואני לוקח אותם בחשבון כשאני נישאר עם האוטומטית.

 

דבר אחד אני לא מבין כמה גדול ההפרש באיכות הרכב באופן כללי???

 

נ.ב

תתקנו אותי אם אני טועה

פורסם

למה אתה רוצה להחליף???

שני הרכבים משתייכים לקבוצת המיני. אם עם הקורסה אין לך בעיות, והיא שמורה ויד שניה והכל - למה להחליף? רק כדי לראות את הסמל של פולקסואגן מתנוסס בחזית (ואחרי יום יעלם)?

 

מילא אם היית מחפש ביצועים - אבל אז כבר עוברים לקבוצת ה "ספורטיביות" - שהפולו רחוקה מהן שנות אור...

 

לדעתי, תישאר עם הקורסה במידה והכל בסדר איתה. פולו לא תיתן לך שום דבר חוץ מ"פוזה".

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לדעתי הקורסה עדיפה על הפולו במיוחד בכל מה שקשור לאמינות ותחזוקהת לכן , אם הרכב שמור אז כדאי לך להשאר איתו...

דווקא הקורסה / טיגרה מהשנים הללו , לא מצטיינות באמינות עפ"י סקרי קהל בחו"ל , ועפ"י שמועות

מהארץ (מעולם לא הייתי בעלים של אחת)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
דווקא הקורסה / טיגרה מהשנים הללו , לא מצטיינות באמינות עפ"י סקרי קהל בחו"ל , ועפ"י שמועות

מהארץ (מעולם לא הייתי בעלים של אחת)

הקורסה שלנו אמינה מאוד... לא היו לה תקלות בכלל ואני חושב שבקטע הזה היא מצטיינת...

לפי מיטב ידיעתי מי שלא הצטיינה בסקרים בחו"ל היא האופל טיגרה....

פורסם
אבל אי אפשר להשוות בין החיצוניות של הטיגרה ... מול של הקורסה

 

דרך אגב?

איך הטיגרה... מהירה?

עניין של טעם... כשהייתי יותר צעיר רציתי טיגרה אבל עכשיו בשבילי זה מראה על יותר מידי פוזה

×
×
  • תוכן חדש...