האפשרויות שצמצמתי אליהן: דייהטסו - סיריון
דייהטסו -YRV, הונדה - JAZZ,
טויוטה - יאריס,
יונדאי - GETZ,
מאזדה - DEMIO, סוזוקי - יורוסוויפט,
סוזוקי - IGNES
השאלה היא האם ללכת על רמה של טויוטה יאריס יחסית ישנה (4-5 שנים) או ללכת על משהו כמו יונדאי GETZ בת שנתיים - שלוש. קשה להחליט...
איזה שיקולים לקחת בחשבון? האוטו יעשה לכל היותר 6-7 אלף ק"מ בשנה.
.אוד חשוב לי גם שהאוטו לא יתקלקל כל חצי שנה ...