Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז הנה, התקדמתי,והחלטתי לקנות רכב..

עכשיו אני צריכה אתכם!

הדרישות-

-מחיר עד 35,000 שקל (לפני ביטוחים).

-בטיחות(קריטי לי, אני לא נהגת מנוסה),

-נסיעות לירושלים (כ-פעם בשבוע, לא אכפת לי שייסע קצת יותר לאט, רק שייסע נורמאלי),

-איכות נהיגה סבירה (לא משהו שידרוש ממני תמרונים או כוח, או ידע במכניקה..).

-אם המזגן תלוי בסוג הרכב זה גם קריטי.

-לגבי צריכת דלק. אני לא נוסעת המון.. אבל שיהיה סביר.

-לגבי גודל הרכב, "ביצועים", "חייתיות", "תחושות" וכו' - פחות משמעותי. רק שיהיה לו תא מטען סביר.

 

 

תודה,

חנה

פורסם

מאזדה 323 אחלה בחירה.

 

ולא ציינת כמה פרטים חשובים:

אוטומט או ידני

איזה שנה

איזה יד

האצ'בק או רגיל?

כמה דלתות?

איזה נפח מנוע בערך את מחפשת?

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם

מזל טוב.

 

ההצעות שלי

מיצובישי סופר לאנסר 96-97

למה?

1 אמינות גבוה וחלקים זולים בשפע

2 אוטו גדול מבפנים , יש שיגידו שהכסאות שלו לא נוחים לנסיעות ארוכות לדעתי הם בסדר גמור.

3 אוטו בעל התנהגות כביש טובה קל ונוח לתימרון.

4 יש בו ח"ח ה"כ 114 כוס סוס.

5 לגבי בטיחות לא בשיא אבל במחיר כזה לא תמצאי שום דבר טוב יותר.

חסרונות

1 אם גיר לא מקבל מספיק קירור הוא שובק אחרי תקופה קצרה.

2 ביטוח גבוה מכייון שהאוטו אחד מהכי נגנביםב ארץ.

3 צריכת דלק יחסית גבוה.

 

לבדוק ב 4 עיינים:

מצב גיר ומערכת קירור , שמן גיר ומנוע והאם הותקן קולר חיצוני לגיר

לבדוק האם מיספר שילדה ומנוע זהה לרישיון

והאם חלונות מקוריים( לא בעל חשיובת גדולה אבל המקוררים עמידים יותר בפני קרינה ובטיחותיים)

 

הצעה שניה (אוטו לטווח ארוך יותר)

מיצובישי גלאנט 95-96

למה?

1 אמינות גבוה כמו הסופר לאנסר (מנועים שעושים 200K ויותר בלי בעייה)

2 אוטו נראה יפה מרשים גדול מבפנים תא נטען גדול.

3 חלונות חשמל הגה כוח מאובזר מאוד.

לגבי חסרונות אני לא יודע אין לי אחת כזאת והיתרונות נכתבו לאחר תקופה דיי גדולה שחיפשתי אחת כזאת.

 

 

בהצלחה

פורסם
אז הנה, התקדמתי,והחלטתי לקנות רכב..

עכשיו אני צריכה אתכם!

הדרישות-

-מחיר עד 35,000 שקל (לפני ביטוחים).

-בטיחות(קריטי לי, אני לא נהגת מנוסה),

-נסיעות לירושלים (כ-פעם בשבוע, לא אכפת לי שייסע קצת יותר לאט, רק שייסע נורמאלי),

-איכות נהיגה סבירה (לא משהו שידרוש ממני תמרונים או כוח, או ידע במכניקה..).

-אם המזגן תלוי בסוג הרכב זה גם קריטי.

-לגבי צריכת דלק. אני לא נוסעת המון.. אבל שיהיה סביר.

-לגבי גודל הרכב, "ביצועים", "חייתיות", "תחושות" וכו' - פחות משמעותי. רק שיהיה לו תא מטען סביר.

 

 

תודה,

חנה

שיהיה אוטומט,

לגבי שנה- כמה שיותר חדש יותר טוב, בד"כ, לא?

לגבי שאר השאלות - ת'אמת, אין לי מושג כ"כ מה לענות..(לא מבינה הרבה ברכבים..)

פורסם

מציאת השנה במחירון לוי יצחק - VOLVO S/V40 1.8 1998

 

אין שום אוטו טוב יותר בשביל הכסף הזה לפי הפרמטרים שציינת. נ ק ו ד ה:king:

HFturbo

פורסם
מציאת השנה במחירון לוי יצחק - VOLVO S/V40 1.8 1998

 

אין שום אוטו טוב יותר בשביל הכסף הזה לפי הפרמטרים שציינת. נ ק ו ד ה:king:

בהחלט אופציה ראויה שיש לטעמי לשקול ברצינות.

×
×
  • תוכן חדש...