Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיא בוקר טוב!

כפי שבטח הבנת מהכותרת אני רוצה להתנצל על ההודעה הזועמת שהשארתי לך אתמול בפורום.

היום באמת קראתי את חוקי הפורום וניחנתי לדעת שלא משנה מה אני אגיד דיי טעיתי בכל נקודת המבט שלי על הנושא.

לא יודע אם זאת המשכורת המסריחה, לחץ תקופת המבחנים, או זה שלא היה נייר טואלט בשירותים הציבוריים:x , הם אילו שגרמו לי להיות עצבני אתמול בערב וכתוצאה סתם "ללכת מכות" בלי סיבה עם מישהו. (עצוב שבימנו פנס בעין נחשב כ !@#$! במקלדת :-))

ובקיצור במילה אחת - מצטער!

 

ניסיתי להשתמש בעצתך וחיפשתי נושאים קרובים לשלי אבל לא כל כך מצאתי מה שאני מחפש...

 

כפי שבטח הבנת אני סטודנט שהצליח לחסוך בקושי 18000 ש"ח.

מחפש מכונית באותו סכום ומתלבט בין פיאט פונטו,רנו קליאו, דייהטסו שרייד, סריון כולם משנתון 96-7 (זה התקציב שלי)

הנסיעות הן בעיקר עירוניות, פעם פעמיים בשבוע בין עירוניות ואולי איזו נסיעה לצפון פעם בשנה.

מה לפי דעתך (או דעת חברי הפורום) המכונית המומלצת מבחינת עלות חלפים\טיפולים, דלק ואמינות.

תודה רבה מראש.

אלי.

×
×
  • תוכן חדש...