Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

לקחתי גולף 98 MK4 1.8 גיר רגיל לבדיקה ושם קיבלתי טופס ובו נרשם שצריך לתאם מנוע ,רצועת תיזמון, ממיר קטליתי, אוכל שמן, קורוזיה ונזילות ועוד שטויות.

 

כשהבוחן הכניס אותי לחדר הוא הסביר לי שהנזילות זה בעצם הזעות טבעיות אין לי מה לדאוג ואמר לי שהרכב במצב טוב יחסית לקלומטרז' שלו(115K).

הבוחן בכלל לא הזכיר את העניין של רצועת תזמון ,תאום מנוע וממיר קטליתי.

הוא רק כל הזמן אמר שהרכב טוב ושווה לקנות אותו כאילו שהמוכר שיחד אותו, הוא הוסיף עוד לדבריו שמה שרשום נרשם בגלל מקדמי בטחון, או משהוא בסגנון.

 

אשמח אם תוכלו לי לאמר האם כל הדברים שהוא הזכיר אכן לא קריטיים, ואם שווה לקנות את הרכב.

ובכלל כל עצה, תגובה וחו"ד תתקבל בברכה.

 

בברכה ותודה מראש

ג'ניה

:king:

פורסם

אם זה כל מה שנמסר בבדיקה, אז מצב הרכב באמת מצוין. ממליץ לך לבדוק היסטוריית טיפולים שלו במוסך, באם המוכר טיפל בו במוסכי היבואן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הרכב עבר טיימניג לפני 25K ולכן לא ברור לי למה הבדיקה הראתה איזשהוא פגם.

 

-נכתב גם כן שהוחלפו חלקי מרכב, מה זה אומר?

הבוחן אמר לי בפרוש שאין לרכב פגיעות בשאסי,אז מה זה חלקי מרכב? כנף אולי?

 

SRONIS-הקדמת אותי בדקה, הרכב אכן טופל רק בחברה ויש ספר טיפולים עם כל החותמות.

 

ג'ניה

:king:

פורסם

אני לא חושב שהבדיקה הראתה פגם בטיימינג, אלא שאמרו לבדוק רצועת טיימינג. תבדוק מה רשמו לך במדויק.

 

כן, חלקי מרכב זה משהו כמו כנף נניח. לרוב לא משמעותי.

Back to the original - NC again.

פורסם

אני אישית חושב שתיקח את האוטו למכון נוסף לבדיקה...תשלם עוד 400 שקל בדיקה אבל ראש שקט שלא עשו עליך קומבינה הבודק והמוכר!

אחרי זה שלא יהיה מצב שפתאום יהיו עוד פגמים אחרי שהאוטו יהיה שלך ואתה תאכל את החרא!

והטיפולים בצ'מפיון בכלל לא זולים!

 

אז נראה לי שההצעה שלי טובה בשביל השקט שלך!

פורסם

לזה שאמר שהוא צריך ללכת לעוד מכון בדיקה.

לא חבל על הכסף? לקחת סתם עוד מכון ועוד 400 שקל (שזה לא מעטכסף) ש90% הסיכוי שיגידו לו את אותן בעיות?

 

שיעלה את הטופס בדיקה יראה פה לכולם שייתנו לו חוות דעת, ילך למוסך שהוא מכיר וסומך עליו יראה לו את הטופס בדיקה וזהו, חבל סתם ללכת לעוד מכון ועוד מכון.

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם

הרכב הנ"ל הוא MK4 שעלה לכביש בסוף 98.

רשמית הדגם הזה בארץ מ-99 אבל עלו מספר חתיכות גם ב-98.

 

בברכה

ג'ניה

:king:

×
×
  • תוכן חדש...