Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, ברצוני לרכוש רכב שטח\ טנדר שמיועד לגרירת סוסים.

בדקתי מספר רכבים ואחד מהם היה מיצובישי מגנום. אבל המיצובישי לא התאים כיוון שהוא מתחמם מאוד בזמן הגרירה.

הייתי מעוניין לדעת על איזה רכב הייתם ממליצים לגרירת סוסים, שיהיה חזק ונוח.

והאם יונדאי גאלופר יכול לעמוד בדרישותיי.

כמובן שהרכב אמור לשמש משפחה גם לטיולים בשטח ולכן הביצועים שלו בשטח אמורים להיות בהתאם.

 

בתודה מראש,

דורון ריבניק.

פורסם

בסביבות ה- 50-60 אלף ש"ח.

אני מעוניין ברכב שהוא לפחות שנת- 97.

האם תוכלו לומר לי איך הגאלופר בגרירה באופן כללי.

ויעזור לי מאוד אם מישהו גורר סוסים והוא יכול להמליץ לי על רכב שיעשה את העבודה טוב.

 

בתודה מראש,

דורון ריבניק.

פורסם

מה משקל הנגרר?

כמה מורשה היונדאי לגרור (משקל מירבי)?

 

באופן כללי אתה רוצה שהרכב הגורר יהיה בעל יכולת גרירה של משקל גבוה באופן ניכר ממשקל הנגרר, לא בריא לגרור עגלה שמשקלה הכולל קרוב למשקל המירבי של הרכב הגורר מותאם ומורשה לו.

 

חוק האצבע של גרירה - קנה את הרכב הכי גדול והכי חזק שהכיס שלך מאפשר לך לקנות.

 

מוטי.

פורסם

טויוטה היילקס, נראה לי מתאים.

מתחמם ? יכול להיות שבאותו רכב הייתה בעיה בטרמוסטט, או רדיאטור סתום.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
טויוטה היילקס, נראה לי מתאים.

מתחמם ? יכול להיות שבאותו רכב הייתה בעיה בטרמוסטט, או רדיאטור סתום.

במאגנום קיימת תופעה שכיחה של התחממות מנוע בזמן מאמץ.

ייתכן ורדיאטור יעיל יותר בעל מספר גדול יותר של שורות יפתור את הבעיה - רק הבעיה היא שישנם אנשים שלא תמיד מוכנים לשמוע על הוצאות נוספות ו/או שיפורים מהסוג הזה (בסוף הם מוצאים עצמם במוסך עם נזקים גדולים יותר).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מספר חוות רכיבה באיזור המגורים שלי מובילות סוסים בעזרת עגלות שמחוברות לפיק-אפ'ס של שברולט - מי שיש לו קונה NEVADA עם סרן כפול מאחורה ומי שיש לו פחות קונה NEVADA עם סרן בודד.

אף אחד, ואני חוזר ומדגיש ואומר - אף אחד לא גורר עגלת סוסים עם טנדר יפני קטן או ג'יפ דוגמת הרכבים שהוזכרו פה.

 

 

כלל האצבע של מוטי תקף פה במשנה תוקף - שכן הכלי המובל מכיל בתוכו בעלי חיים, ואני לא חושב ששווה להסתכן ולו בפציעה של בעלי חיים בגלל גורר שלא יוכל להתמודד עם המשקל ו\או תנועה של הנגרר.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

רון זה אפילו הרבה יותר חמור מפציעה של בעלי חיים (ואני מסכים איתך לגמרי שזה כשלעצמו נושא חמור ביותר).

 

מדובר בסיכון בטיחותי ממשי ליושבי הרכב, רוחות צד, מפגעי דרך ושאר מרעין בישין עלולים להוות סכנה אמיתית במלוא מובן המלה בגלל אי היכולת של הגורר לתמרן ו/או לבלום כראוי, גם בנגרר עם בלמים חשמליים.

 

לשם מתן דוגמא איך המספרים צריכים להיראות במציאות (וזה רחוק מאוד מהמקסימום, שימו לב) -

GMC סיירה 4WD בנזין 5.3L, מורשה גרירה עד 4 טון מירבי

וו הגרירה המקורי שמורשה עד 2.3 טון הוחלף בוו גרירה מרותך לשלדה שמורשה עד 4.5 טון

משקל כולל מורשה של הנגרר 3.2 טון, הוא מצוייד בשני סרנים שאחד עם בלמים חשמליים

 

וכל זה כדי לגרור מה?

מכונית ששוקלת טון פלוס מאתיים ומשהו קילו של ציוד בארגז של הגורר, ועדיין כשיש רוח חזקה או גשם הנסיעה מורטת עצבים.

 

בגרירה אין כזה דבר אובר-קיל.

הגורר ונגרר שתוארו הם שלי.

 

מוטי.

פורסם

היה לנו רכב מסוג לנדרובר דיסקברי שעד שגנבו לנו אותו גררנו איתו.

אני לא יודע מה משקל הנגרר אבל 2 סוסים בערך שוקלים טון.

 

איך לדעתכם הגאלופר יהיה בגרירת סוסים יהיה לו כוח?

 

אני יודע שמומלץ לגרור עם רכב כמו הסוונה.

אבל אנחנו מעדיפים שזה יהיה ג'יפ או טנדר לשטח ושיהיה נוח למשפחה.

אני יודע שאפשר להחליף את הרדיאטור למאגנום, אבל אנחנו לוקחים סיכון שזה יגרום לבעיות

ואז הרכב יראה הרבה מוסך.

 

בתודה מראש,

דורון ריבניק.

פורסם

המאגנום,למרות שניראה ביריון מסיבי,יש שילדה חלשה יחסית,מנוע בהספק לא גבוה ביחס למישקל,וגיר אוטומטי שלא מיועד לעבודה קשה,ולגרור טון זוהי משימה קשה מידי עבורו.

גם הגאלופר לא מיועד למשימות כאלו,כך שהאופצייה היחידה היא שברולט נבאדה,שמיועד מלכתחילה לעבודה מסוג זה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

איך האיזוסו איפון, ניסאן טירנו או ניסאן ווינר?

האם הם יוכלו לספק את הצרכים שלי?

 

בתודה מראש,

דורון ריבניק.

פורסם

העניין שאני לא מעוניין ברכב כמו הסאוונה.

היה לי לנדרובר דיסקברי שהוא היה דיי בסדר בגרירה.

 

אלה לא רכבים מספיק חזקים לגרירת סוסים?

פורסם

תחשוב יותר בכיוון של ג'יפים/טנדרים גדולים וחזקים (בעיקר כלים אמריקאים).

הבעיה היא שנראה לי שתאלץ לרדת בשנתון (הרבה) בגלל התקציב שלך או לעלות בתקציב (שוב,הרבה).

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
×
×
  • תוכן חדש...