Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי גטס/פיג'ו 206


carman1000
שימו לב! השרשור הזה בן 6966 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגטס האוטומטית היא בחירה רעה מאוד.

יחס ההעברה של ההילוכים ארוך מאוד, מה שגורם לרכב להיות איטי מאוד ולנהג להיות כבד על דוושת התאוצה. שניהם, ביחד, גורמים לצריכת דלק גבוהה.

השידוך בין התיבה למנוע לרכב גרוע מאוד.

 

אם הבחירה היא בין שניהם - אז ה 206.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי האישית עדיף את הפיג'ו 206, מכמה סיבות:

הגטס היא בעלת מנוע 1341 סמ"ק. הגטס האוטומטיות ידועות מכונית עם גיר מסורסר.

הגיר האוטומטי ממאן בהורדת ההילוכים ומוריד אותם מאוחר. וגם בתאוצה הוא מושך את ההילוכים יותר מידי. כתוצאה מכך שיחסי העברה גרועים היא גם אוהבת דלק ולא חסכונית.

לעומת זאת הפיג'ו היא בעלת מנוע 1360 ועם גיר טוב ויחסי העברה טובים מאוד, צריכת הדלק שלה טוב וסבירה. היא הרבה יותר נוחה וגם בטוחה יותר.

אני בכל אופן הייתי לוקח את הפיג'ו, שתא המטען שלה יחסית בסדר למכוניות קטנות.

I feel LEGACY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מר מורשת(לגאסי)הגיר של הגטס לא מסורס ולא מסורסר,הוא פשוט בעל יחסי העברה ארוכים מידי.

למרות זאת,בכל מצב הגטס מהירה מה 206 האוטומטית,וגם הנתונים הרישמיים מעידים על כך.

גם גיר ה AL4 בפיג'ו רחוק מאד משלמות ומנועה חלש,אבל כמעט בכל הבחינות היא טובה מהגטס,למעט התחזוקה השוטפת.

ונקודה אחרונה-למרות שאני לא אוהב להיתייחס לתחום שניזון בעיקר משמועות,הגטס,לפחות עד לשלב זה,מפגינה אמינות מושלמת,שלא כמו ה 206(שיש לכמה מכרים שלי,שדי מיררה להם את החיים עם יותר מידי ביקורים לא צפויים במוסך).

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמי שנוהג על 206 1.4 אוט' כבר שנתיים וחצי כל מה שאוכל לעשות זה לא להמליץ על האוטו הזה.

לסיכום קצר.

 

הוא חלש מאוד, הגיר שלו לא מתפקד טוב עם המנוע החנוק, הוא לא אמין, איכות החומרים וההרכבה

לא טובה מספיק.

 

הרכב שברשותינו שנת 2003, ועבר 98,000 ק"מ - ננהג בעדינות רבה ע"י אמא שלי.

היו המון תקלות בדרך, בין היתר החלפת גיר בסביבות 50K ק"מ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנו בבית יש פג'ו 206 כבר 4 שנים והאוטו במצב מצוין ולא נכנס למוסך סתם כך אלא רק בשביל טיפולים.

אצלנו זה שונה כי לנו יש את הידני אבל כאוטו עם אתה עדין איתו(אמא נוהגת בו, ורק אמא) הוא אוטו מצוין.

אני נהגתי על תיבה אוטומטית של סבתא שלי משנת 2003 והיא אותו מצוין....חסר כוח לעומת ה1600 אבל אין השוואה בכלל לעומת היונדאי גטס.

Polo GTI 2013 APR stage 1

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6966 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...