ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מחפש מבחן דרכים + המלצות לרכב משפחתי עם מנוע דיזל משנתונים 2001 ואילך. עדיף מנוע TDI או מנוע אחר שיהיה זריז יחסית
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם! שאלתי קבר על שברולט ויוואנט ועכשיו אשמח לקבל תגובות גם על פיאט מולטיפלה אני מאוד(!!!) רוצה אוטו חדש אבל דווקה מולטיפלה 2002-2003 נראה לי פתרון אפשרי אשמח לשמוע תגובות כלליות וספציסיות על האוטו (גם דיזל וגם בנזין) תודה
הודעה אחרונה מאת TEMPORARY, -
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אני רוצה לשדרג את הג'אסטי המישפחתית שלנו לאוטו קטן וידני אחר... משהו בתקציב של 20-25K... מאוד התרשמתי מה121. אבל כמו כל דבר, אני מניח שהיא לא ממש מושלמת... אז אם מישהו רוצה לישבור לי את המיתוס או לפתוח את עיניי לכיוונים אחרים אני מקשיב... בקיצור, תלונות על הרכב, מעלות שלו, עלות חלקים ואמניות (מזדה...) תודה מראש, גילי אההה, נ.ב. אם מישהו מכיר/ראה אחת עם שלט למכירה, אני כאן
הודעה אחרונה מאת shabak, -
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות גולף V5 שנת 2000 והייתי רוצה לשמוע חוות דעת + המלצות מעבר למה שכבר כתוב בפורום. תודה
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
אני מעונין בהמלצות על מקום טוב לבדיקת רכב (פיג'ו 406). האם עדיף לקחת את הרכב למוסך פיג'ו או האם להעדיף מכון בדיקה? תודה!
הודעה אחרונה מאת נהג רגוע, -
-
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
במכונית יסע בד"כ בן אדם 1 גג 2, ולעיתים נדירות - יותר, כך שאין צורך במשפחתית חשוב גם שתיהיה אוטומטית הדרישות לפי סדר עדיפות יורד: 1.בטיחות 2.אמינות(מכאן נגזר גם חסכוניות - כלומר בטיפולים וביקור במוסכים+אמינות גבוהה של גיר אוטו') 3.נוחות, הנאה אבזור וכו' 4.ביצועים שנתונים כמה שיותר גבוהים(2000 ומעלה) ק"מ לא הרבה מעל הממוצע - ומטה... התקציב בגדול הוא 50K אך אם המכונית ממש טובה אז אפשר לחרוג ל60K כעת אני בשלב של למצוא מהו הדגם האולטימטיבי ואז לחפש את אותו הדגם במצב טוב... המלצות יתקבלו בברכה... תודה מראש!!!
הודעה אחרונה מאת morpheus1234, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
רכב משפחתי , אוטומטי עם "לוק" ספורטיבי במקצת. חשבתי על סיאט לאון , קודם כל איך האוטו?-ואפשר למצוא כזאת מאובזרת במקצת (ג'אנטים ,סאן רוף) בסביבות התקציב הזה? **עריכה - אני מדבר על המנועים 1.8-1.6 ....עוד דבר זה שאני מעוניין ברכבים משנת 2000.
הודעה אחרונה מאת ultras_monkeys, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אני צריך חוות דעת על יונדאי לטנרה 96/95 כמו אמינות צריכת דלק ואיך הגיר אוטומטי וכו' ומה ההבדל בין GL ל- GLS לא מצאתי בחיפוש תשובה לשנתונים האלה תודה אופיר
הודעה אחרונה מאת eyalzo, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מה קורה אנשים כיום אני בעלים של מאזדה 3 2.0 בגדול אני מאור מרוצה מהרכב למרות כל ניסיונות ההשמצה של אנשים אני חייב לציין הרכב מעולה לאחרונה החלטתי להחליף אותו ןאני שוקל לקנות אודי A4 מנוע 2000 שנת 2003 ורצית לשמוע תגובות על הרכב מאנשים ששמעו נהגו או בעלים של רכב דומה אם יש בעיות מוכרות מה אמור להיות מחיר הרכב{מעל או מתחת למחירון} וכל מה שנראה לכם תודה מיקי
הודעה אחרונה מאת mazda626, -
-
- 27 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
ראיתי יונדאי קופה לכירה 120000K בלי שסי ותאונות 30 אלף? יש מצב?? או יש משהו ? מתן
הודעה אחרונה מאת Doubl3T, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום רב חברים, מה שלומכם? אני בן 23 ורוצה לקנות רכב עד 80 אלף שקל , אני רוצה רכב יפה ושיהיה אמין וטוב, חשבתי אולי ללכת על A3 שנת 99 1.8 סמ"ק או על גולף שנת 2000 2000 סמ"ק, או על פיג'ו 206 דגם XS עם התוספות מה דעתכם? על מה אתם ממליצים?
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
-
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חבר שלי מעונין לרכוש רכב עד 50 אלף ש"ח. הוא מחפש רכב שיהיה אמין,מכיון שהוא רוצה אותו לתקופה ארוכה! נוחות והתנהגות לא ממש חשוב לו,הוא נהג חדש שלא רוצה להתעסק עם בעיות אמינות. רכב החל משנת 1999 ושיהיה קלומטרג" נמוך ככל שאפשר. מה אתם ממליצים?
הודעה אחרונה מאת tsachi1, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
האם זה רכב טוב למשפחה עם 6 נפשות שלא נוסעת יותר מדי
הודעה אחרונה מאת zvih, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
כמו שאמרתי זה התקציב, מה הכי מומלץ בתקציב הזה ? רכב שיהיה הכי יפה וספורטיבי בתקציב הנ"ל. תודה רבה ! ועל הדרך חוות דעת על פיג'ו 306 נפח מנוע 1.8 אוטומטית...
הודעה אחרונה מאת N/A, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
כמו שנאמר בכותרת סובארו DL נפח מנוע 1.3 שנת 7\86 גיר ידני השאלה אם הם "מוצלחים" בנפח הזה ? אשמח לשמוע גם על תצרוכת דלק .. תודה נתי
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מחפש עבור אבי רכב בסכום שלא יעלה על ה20,000 ש"ח כולל ביטוח חובה וצד ג' מקריאה בהודעות ישנות העלו שמות הרכבים הבאים: 1)פורד פיאסטה. 2)סובארו ג'סטי. 3)פיאט פונטו. 4)דיאטסו שרייד. עוד המלצות יתקבלו בשמחה אך המטרה בהודעה היא לצאת עם דגם אחד שיתאים. הדרישות מהרכב: הרכב יעשה בממוצע כ40 קילומטר ביום ועל כן מתבקשת תצרוכת דלק נמוכה רצוי שהאוטו יהיה אמין כי לאבי אין מושג בתיקוני רכב וזה יהיה כ"חצי אוטו ראשון שלי" כי אני ינהג עליו לאחר שאבי יסיים את העבודה והידע שלי הוא רק תיאורטי מהפורום , כמו כן נהג חדש. האוטו לא צריך להיות מפואר ובתקציב הנ"ל גם בטוח לא יהיה אבל הגה כח ומזגן נכנסות גם לדרישות. הנסיעות הן ברובן מחוץ לעיר. מקווה שלא החסרתי מידע …
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
-
- 2 תגובות
- 908 צפיות
1400, ידני איך היא מבחינת דלק? אמינות? נוחות? למישהו יש ניסיון עם המכונית הזאת?
הודעה אחרונה מאת NIKIG, -
לפני שבוע נתקלתי ב cti למכירה שנת 91 170K יד חמישית, השאלה שלי האם אתם אומרים ששוה בכלל להתעסק עם האוטו הזה או שעדיף להתרחק,וכמה אתם ההיתם משלמים על אוטו כזה (ולכל החכמים אני יודע כמה האוטו מופעיה במחירון השאלה שלי היא כמה באמת מחיר השוק שלו), כמה עלות אחזקה,צריכה וכ"ו . תודה לכל העוזרים
הודעה אחרונה מאת razmel, -
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום.. עקב בעייה תקציביצ וריב ל קטן עם הורי התקציב עומד על 20K מה אתם ממלצים? מעוניין ברכב קטן,חסכוני,"ספורטיבי" ככל שאפשר-שידע להרביץ שצריך,ושיהיה כמה שפחות מוסך הרי אני מממן ויהיה קשה לי לקנות רכב הדורש חום כמו אלפא למשל חשבתי על 106xsi... מה אתם אומרים? יש עוד אופציות? תודה מראש מתן
הודעה אחרונה מאת מתן נחום, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
אבא רוצה להחליף את המסחרית, אנחנו מתלבטים בין רנו קנגו, סיטרואן ברלינגו ופורד קונקט. אנחנו מעוניינים ברכב חדש, עם דלתות צד, טורבו דיזל. יש חשיבות לנוחות הנסיעה, אחרי רנו אקספרס ספרטנית הגיע הזמן להתפנק קצת. איזו מהן עדיפה לטעמכם ולמה? קיימת מסחרית קלה עם מנוע בנזין או שהן פסו מן העולם?
הודעה אחרונה מאת XENON, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האם כדאי לרכוש בזמן הקרוב (חודש, חודשיים) רכב חדש ? אני שואל זאת מפני שעוד מעט נכנסת שנת הדגם 2006 ולהרבה סוכניות אין עדיין דגם 2006 מה אתם ממליצים ?
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 4 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מתי נוספת ירידת הערך שנה נוספת? האם בחודש מאי? והאם לאחר חודש מאי, אני יכול לקנות רכב מודל 2001 נניח באותו מחיר שיכולתי לקנות רכב מודל 2000 לפני חושד מאי??? תודה מראש!!!
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
טוב מה המצב נשמות שמעו אני מחזיק ממכם מבינים ! לכן אני וואלה רציני בא להתייעץ.... קיצר אבא שלי רוצה ככה...: עכשיו יש לנו NISSAN MAXIMA מנוע 2000 סמ"ק שנת 2001 קיצור אנחנו מתלבטים בין: אותו MAXIMA רק דיגמי 2005 {140 כוחות סוס} או סובארו B4 3.0R החדשות {245 כוחות סוס} או אודי A4 20T עם {200 כוחות סוס} אני מדבר רציני יש כסף למכוניות וואלה יש לי רישיון כבר אני בן 17 וחצי ויש לי ויכוח עם אבא שלי אני אומר לו אי רוצה B4 3 ליטר סבבה! הוא רוצה שוב מקסימה מה מה אתם אומרים???????
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
-
- 11 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי .. אני רוצה לקנות רכב ספורט עד 40 אלף שקל יש רעיונות/הצעות ???
הודעה אחרונה מאת K-f-i-r, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה אתם אומרים על האוטו מבחינת ביצועים, אמינות, סחירות, נוחות..הכול! דגש על ביצועים. תודה רבה יונתן
הודעה אחרונה מאת RK, -
-
- 0 תגובות
- 743 צפיות
שלום לכולם אני בן 22 משוחרר אני מחפש רכב בסכום של עד 40 אלף חשוב לי ברכב המראה שלו - אטרקטיבי מבחוץ(אם אפשר ספורטיבי) כמו כן חשוב לי הההאצה שלו אני אוהב רכב שמגיב מהר חשוב לציין שעד עכשיו נהגתי ברכב של המשפחה קוואליר 96 LS והוא מגיב טוב בהתחלה בלי להשוות לרכבים אחרים כך שאני מרוצה מתגובתו אני ארצה גיר אוטומט והגה כוח ארצה לציין כמה דברים לחבר שלי יש קליאו B והוא אמר לי לא להתקרב לרנו כך שרנו מגאן לא בה בחשבון. אשמח לקבל המלצות וגם הערות... תודה רון
הודעה אחרונה מאת ron0203, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חבר מעוניין לקנות את הסיליקה שבלוח פוקוס יש משהו מיוחד שהוא צריך לדעת? תודה מראש מתן
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כמו שנאמר בכותרת גולף שנת 2000 מנוע 1.8 טורבו קופה- 2 דלתות צבע שחור 87 אלף קילומטר מחיר 72 אלף שקל? אין תאונות אין כלום , שווה את הכסף?אגב לאוטו יש רק סופר צ'יפ לפי טענת מוכר הרכב ולמה הקופה נסחרת במחירים כאלו? ואם אפשר עוד פרטים על האוטו כמו ביטוח לנהג צעיר + נהג רגיל דלק טיפולים תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני מעוניין לשמוע חוות דעת על הרכב הזה . אני מעוניין לרכוש כאזה בזמן הקרוב
הודעה אחרונה מאת LV2XLR8, -
- 3 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום לכל המבינים! אז אחרי שעברתי כמעט על כל דגם אפשרי עם פוטנציאל לרכישה הגעתי ל-2 הדגמים הנ"ל גם מבחינת היופי ,אמינות והתקציב (30K-40K) אני בן 24 שנמאס לו לנסוע עם המכונית של ההורים (גם לא תמיד מתאפשר) אז הייעוד שלי הוא בעיקר נסיעה בעיר ואולי טיול שישבת (פעם בחודש, במקרה הטוב) נתחיל עם הטריוס...דבר ראשון מבחינת מראה חיצוני היא יפה מאוד בעיקר ביחס לשנתון שלה וכן גם קצת פוזה של ג'יפ (אני פחות מחפש את היכולות בתור ג'יפ) השאלה לגבי הטריוס...האם הביטוח יהיה יותר יקר בהשוואה לפולו והאם האחזקה והטיפולים יקרים (מבחינת צריכת דלק הבנתי שמנוע 1.3 יכול להוות חסכון כלשהו) וכן יש הרבה ביקורות על הטריוס שהיא קטנה ולא נוחה מבפנים אבל אני כרגע לא בעל משפחה ולכן …
הודעה אחרונה מאת Guy,
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 203 אורחים (הצג רשימה מלאה)
