ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מי שרכש כזאת, או שסתם יודע... יצא לי לקרוא הרבה עלה בכל מיני מקומות... ומצויין במה שכתוב (כמו ב GTI) שמקבלים את האוטו (דגם 2005...) עם קורות תמיכה לדלתות - אני יודע שזה לא ממש קריטי אבל בכל אופן אני מאד רוצה לדעת אם קורות התמיכה באות בצבע האוטו (כמו כן הידיות...) ואם ישנה אפשרות בחירה בקנייה בין שחור לצבע האוטו... לפי מה שביררתי היא עולה 120,000 אני פשוט רוצה לדעת איך ועם מה עוד מקבלים אותה... (את הרוב כבר אני יודע...) אבל בכל אופן אודה לכם אם תתנו לי עוד פרטים חיצוניים במיוחד...
הודעה אחרונה מאת ShisseL, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם! בשעה טובה החלטתי לרכוש רכב. התקציב שלי הוא כ- 40 K אני מעוניין ברכב לא כל כך גדול אני צריך רכב שלא יזלול הרבה דלק כי אני נוסע בסביבות ה- 2800 ק"מ בחודש. אודה לכולכם על ההמלצות תודה רבה
הודעה אחרונה מאת reuven24, -
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
אשמח לקבל מידע בנוגע למכונית הזאת... (לפי מה שידוע לי המנוע שלה הוא 2000)... הייתי רוצה לגעת בערך מחירים... (לא בהכרח של חדשה... כי אני יודע...)... יכולות שלה ועוד כל מיני יתרונות וחסרונות בעיניכם... תודה
הודעה אחרונה מאת pug 206 xs, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם! אני מעונין להחליף את הפיאט טיפו שלי (שנת 94) ברכב קטן חסכוני ונוח..לא מעונין בצרפתיות למינהן...גיר אוטמט עדיף (אבל ממש לא חובה) והכי חשוב שתאכל מעט דלק ותהיה זולה לאחזקה (ואם אפשר שתראה נורמלי)... רעיונות בבקשה
הודעה אחרונה מאת מוסך זיסו, -
-
פונטו GT שנת 96
מאת ג'קי- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
רציתי חוות דעת לגבי רכישת פיאט פונטו GT שנת 96 עם קצה שילדה הרכב לאחר טיפול של ראש מנוע , טיימינג , ראדיטור , טורבו חדש של פונטו , צינורות טורבו הוחלפו , טסט לשנה , צביעה כללית בקיצור הרכב מטופל עם קבלות ובמצב טוב. המוכר רוצה על הרכב 38000 ש"ח (הוא טוען שהמחירון זה 30000+סאנרוף +וו גרירה -> 33000 ש"ח ) המוכר טוען שכמעט ואין פונטו GT ללא שילדה , האם זה נכון ? האם ההצעה שווה ? (אשמח לקבל כל אינפורמציה לגבי הרכב הנ"ל ובכלל על הרכב פונטו GT )
הודעה אחרונה מאת רז לוי, -
- 2 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אפשר בבקשה המלצות למכוני בדיקה באזור ת"א? עדיפות לחולון אם יש פה מכון הגון בכלל
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- 2 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום ! זקוק לעצת מומחים ונראה לי שיש פה כאלה. לצערי אני נפרד מרכב הליסינג שברשותי (פוקוס 05 שנהניתי ממנה מאוד ולפני כן פוקוס 01 למשך 3.5 שנים ). אני מחפש כרגע ודי דחוף רכב משפחתי (+שני ילדים אחד בגיל 9 חודשים ושני 3). התקציב שלי הוא עד 40000 . חשוב לי שהרכב יהיה בטיחותי עד כמה שאפשר במחיר כזה שיהיה עם abs ושתי כריות אויר. שיתאים לקילומטרז' שנתי עד 30000 נסיעות לרוב בתוך העיר ומידי פעם קו ת"א אשדוד. צריכת דלק סבירה גיר אוטומטי. תא מטען שיספיק לעניין המשפחתי (תא המטען בפוקוס התאים בדיוק) שיהיה אמין כי אשתי מתכוונת לנסוע איתו עם שתי ילדודס קטנים ושלא תתקע איתו. חשבתי על לנטיס 98 ועל לנטרה 99 .
הודעה אחרונה מאת zy2000, -
רכב שטח עד 15K
מאת vlad- 12 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום , אני מחפש רכב לאבא שלי . 1.הוא רוצה רכב שטח זול 2.הוא לא נוסע הרבה ( פחות מ 1000 ק"מ בחודש). 3.לא חשובה לו נוחות. אני חשבתי(ביקר מבחינת התקציב) על לאדה ניבה , מה אתם אומרים ?? שווה ?? אודה לכל מי שיעזור לי ואם יש למישהו הצעות אחרות אשמח לשמוע תודה , ולד
הודעה אחרונה מאת איתיRallye, -
רכישת פונטו GT
מאת ג'קי- 1 תגובות
- 745 צפיות
רציתי חוות דעת לגבי רכישת פיאט פונטו GT שנת 96 עם קצה שילדה הרכב לאחר טיפול של ראש מנוע , טיימינג , ראדיטור , טורבו חדש של פונטו , צינורות טורבו הוחלפו , טסט לשנה , צביעה כללית בקיצור הרכב מטופל עם קבלות ובמצב טוב. המוכר רוצה על הרכב 38000 ש"ח (הוא טוען שהמחירון זה 30000+סאנרוף +וו גרירה -> 33000 ש"ח ) המוכר טוען שכמעט ואין פונטו GT ללא שילדה , האם זה נכון ? האם ההצעה שווה ? (אשמח לקבל כל אינפורמציה לגבי הרכב הנ"ל ובכלל על הרכב פונטו GT )
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם, האם ישנם טנדרים עם מנוע 1800? עד איזה שנה יובאו הטנדרים לארץ? (כולל ה1600) ושאלה אחרונה, האם ניתן לסוע עם דלת אחורית פתוחה (בטנדר ללא ארגז) וישנו מספר נוסף קריא וברור? תודה לעונים ולמתעניינים...
הודעה אחרונה מאת SuBaRu_MaN, -
פיאט פונטו
מאת satanir- 0 תגובות
- 967 צפיות
היי, אני יודע שיש הרבה הודעות על פיאט פונטו, בכל זאת יש לי שאלה : מה ההבדלים בין הדגמים השונים של פונטו? (S,SX,XTZ וכו'( בדגמים שלפני הספייס? הבנתי שההבדלים הם באבזור אבל מה הם בדיוק? שאלה נוספת - איזה נפח מנוע כדאי לקנות? אני גר בחיפה אז חשבתי על ה1600 סמ"ק אבל קראתי שה V16 מומלצת יותר למרות שהיא 1250 סמ"ק. אז מה באמת מומלץ? תודה
הודעה אחרונה מאת satanir, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכם, אני רוצה לקנות אוטו קטן ,שנת ייצור 2001 עד 2003 בתקציב 60000 ש"ח פחות או יותר. הקריטריאונים העיקריים הם שהמכונית תהיה חסכונית בדלק כי אני נוסעת הרבה והטיפולים שלה יהיו זולים כרגע אני מתלבטת בין 3 האופציות: פיאט פונטו ספייס, אופל קורסה, דייטסו סיריון. מה דעתכם? האופציות הנוספות תתקבלו בשמחה. תודה מראש, ג'ניה
הודעה אחרונה מאת ~TB~, -
-
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום הייתי מעונין לרכוש רכב ב 15 אלף הדרישות מהאוטו הם ידני עד מנוע 1400 שיהיה נוח לנסיעה שיהיה קטן וקומפקטי וחסכוני בדלק תודה ויום טוב שאולי
הודעה אחרונה מאת mazda_323, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אני יודע שלפני איזה שנה היה את הוויכוח הזה שהמכוניות היו חדשות, אבל עכשיו (בעזרתו הנדיבה של לוי יצחק...) המכיר של קליאו ספורט שנת 01 שווה בערך למיאטה שנת 97.... בתרד הקודם הרוב העדיפו מיאטה (גם אני). עכשיו השאלה היא אם עדיין תעדיפו את המיאטה?
הודעה אחרונה מאת ororororo, -
-
דיהטסו קופן
מאת danielbd- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מישהו יודע למה לא מביאים את האוטו הזה לארץ? ראיתי אותו בטופ גיר ואני פשוט חושב שהוא יפה..ועוד 12 אלף פאונד(שזה בערך המחיר שזה יהיה בארץ...שזה 108 אלף שקל בערך..) ובטח הביטוח לא היה עולה כזה הרבה בגלל הנפח מנוע החלש (מאוד) שלו בערך 600 סמ"ק לפי מה שאני זוכר..אז לחזור לשאלה הראשונית יש לימשהו מושג למה לא מביאים אותו לארץ? מנהלים לא שמתי לב באיזה פורם אני אתם יכולים בבקשה להעביר את זה לפורום רכב כללי.
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
מחיר יאריס
מאת Supakilla- 3 תגובות
- 785 צפיות
תגידו האם יאריס 2003 ידנית שהייתה בבעלות אחת יכולה לעלות 20K פחות מהמחירון??? הבן אדם אמר שהיא עברה תאונה קטנה והיא הייתה איזה שבוע במוסך רק בשביל להחליף פגוש אחורי ופנס, הגיוני שכלכך הרבה זמן רק בשביל זה או שיכול להיות שהוא משקר???
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
קודם כל צהריים טובים. הגיע הזמן והשעה לרכוש רכב חדש, התקציב העומדלרשותי הוא 140 k . התקציב הזה הוא לרכב יד שנייה במידה ואני אחליט לרכוש חדש (מה שסביר להניח לא יקרה) התקציב יכול לעלות. הדרישות שלי הן: 1.אוטמט 2.לא ענק כלומר לא אוטו גדול מידי 3.שעלויות האחזקה לא תהיינה בשמיים 4.צריכית דלק עדיף לא גבוהה אבל לא קריטי 5.אמין במידת האפשר 6.אני יגיד את האמת אני לא מחפש מזדה 3 2 ליטר אני מחפש רכב עם טעם וכן אפשר להגיד גם מעט פוזה. 7.אין לי בעייה עם הוא אהייה דיזל כלומר לא ממש מפריע לי. 8.וחשוב!-ספורטיבי במידת האפשר והנאה מנהיגה. 9.שמירת ערך טובה יחסית כמה שניתן 10.שהרכב לא אהייה ישן מידיי כלומר 2000 ומעלה בגדול אנ…
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני הולך לבחון אחת כזאת מחר (מודל 00,אוטומט) קראתי כאן שידוע שיש הרבה כאלה שקרעו להן את הצורה. יש אפשרות לדעת האם רכב "קרוע" גם לפני שלוקחים לבדיקה ? על מה כדאי להסתכל ? ובכלל , איך הבראבו האוטומטיות ? תודה
הודעה אחרונה מאת IRON-MAN, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מה הבדל בין פונטו של 2000,99,98? (מנוע, בטיחות, נוחות, אמינות וכו') האם שווה לרדת בשנתון מ-2000 תוך חיסחון כסף? תודה לכל העונה.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני רוצה לקנות מכונית. ואני שוקל לקנות את הניו פליסיה של סקודה גם בגלל מחירה הזול מחיר המחירון למודל 98 עומד על 18k. וגם בגלל הורייה הגרמניים(פולקסווגן) בקיצור התקציב שלי הוא 15 בערך(אומנם פה חרגתי ל 18) איך המכונית הזאת, אמינה? שווה לקנות אותה? ביצועים?
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
רציתי חוות דעת לגבי הונדה סיווק שנת 96 גיר רגיל ,האם רכב זה נקרא ספורטיבי ? האם הוא חזק(מהיר) בקו ישר איך מבחינת אמינות ? אחזקה ? דלק ?
הודעה אחרונה מאת RK, -
-
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם אני עומד לפני רכישת רכב יד שניה מדובר בפאסאט שנת 2000 מנוע 1.8 ליטר מדובר על הדגם עם ה-20 שסתומים רציתי לדעת איך הצירכת דלק של הרכב הזה?? האם הטיפולים יקרים כלומר האחזקה שלו יקרה ?? והאם הרכב הזה אמין או שאני אבלה איתו במוסכים כי לזה אין לי ממש זמן כוח וכסף מקווה שתוכלו לעזור לי בהקדם נ.ב. אני מחליף את המאזדה שיש לי כרגע שהיא מאזדה 626 שנת 2000 גם מנוע 2000 אני פשוט רוצה לעלות ברמה אני לא יכול לסבול יפניות לא נהנה מהנסיעה תודה מראש לירן
הודעה אחרונה מאת michael carmi, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
יש לי 25000 ביד ואני רוצה להביא***להביא = לרכוש*** GOLF GTI מודל 90 עם מנוע 1800 אני אחד שאוהב מהירות וכן אני עדיין ילד וזאת אמורה להיות מכונית ראשונה שלי אני רוצה חוות דעת שלכם על המכונית אם היא אמינה? ואם היא בולעת דלק? וגם אם האחזקה עצמה יקרה? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
קניתי שלשום יאריס סול אוטומטית 2003 ב- 81,500 ש"ח ואני מאד מוטרדת ששילמתי יותר מדי. היתרונות: 7,250 ק"מ (כן - זה כל הקילומטראז') מיד ראשונה פרטית אחריות היצרן וטסט לשנה, כל המערכות המכניות קבלו בבדיקה 100% חוץ מהמנוע שקיבל 96%. החסרונות: הוחלפה קורת רוחב קדמית בפגיעה שהוגדרה כבעלת "משמעות נמוכה" וכן "סימני פגיעה קצות שילדה" (מקדימה). השילדה קיבלה בבדיקה ציון 74% והמרכב, עקב "תיקוני מרכב משמעות נמוכה" קיבל 77%. הציון הכולל למכונית - 89%. עדיין יש פגיעות פח קלות שעלות סידורן כ-800 ש"ח), האוטו חייב בימים אלה טיפול שנתי (600 ש"ח) וגם התברר שהגומיה של הציריה סדוקה ולא ידוע לי עדיין אם תוחלף במסגרת האחריות (עלות החלפתה עוד 600 ש"ח). האם לדעתכם יצאתי פרייארית בקנייה הזאת?
הודעה אחרונה מאת zvih, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שבת שלום לכולם. רציתי להתייעץ לגבי רכישת הונדה סיביק SR שנת 96, אוטומטית, הגה-כח, מצאתי במקרה אחת במצב מעולה דרך חבר של אבי, יד ראשונה, 90,000 קילומטרים - בדיוק כמו שעשיתי עם הרכב הנוכחי שלי, נקיה מתאונות. כרגע אני מחזיק בימבה אדומה, 121, שנת 95, שאינני רוצה למכור אותה אבל... חייבים להתקדם בחיים, למרות שהקילומטרז' שלה נמוך בטירוף - הבעיה שאין לה הגה-כוח, ובכלל, היא כמעט 3 שנים אצלי והגיע הזמן להשתדרג. בכל מקרה, אני לא מבקש נתונים טכניים על ההונדה אלא לדעת אם האחזקה של הרכב יקרה, נקודות תורפה, יתרונות וחסרונות, ואם אפשר צריכת דלק כמובן. שמעתי מלא מעט אנשים שטוענים שהחלקי חילוף של הרכב יקרים מאוד. תודה לעונים! ליאור
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
-
שלום אני ממש לפני קניה של רכב אני מחפש משהו עם מנוע עד 1600 ושיהיה לפחות שנתון 1999 ומעלה.(אילוצים משפחתיים) יש לי בערך 48K ואני ממש מעוניין ב 206 XS הבנתי אבל שהמנועים שלה משתנים ב 2001 ומעלה אם למישהו יש מושג בביצועים של המנוע הישן יחסית אנא שישתף אותי או רכב אחר בתקציב הזה תודה מראש לירן
הודעה אחרונה מאת razmel, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, אני (בעצם אבא שלי) מחפש מכונית עד בערך 70K ש'ח. ההתלבטות היא בין היאריס , פונטו וה-206 בתחום הקטנות, או מגאן\אסטרה מהמשפחתיות. [רק אוטומטיות]. על היאריס כבר קראתי בערך כל הודעה בפורום, וההבדלים העיקריים בין המכוניות ידועים לי. מה עדיף מבינהם, ולמה? תודה!
הודעה אחרונה מאת קראסטי, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
טויוטה סליקה, אני אגיד מה שאני יודע, תשלימו אותי כאות נפשכם. נחתו בארץ הקודש מספר מצומצם של הטויוטה המדוברת. היא יפה, מהנה לנהיגה , לא חזקה מי יודע מה (140 כ"ס ~) על 1.2 טון. מה אתם אומרים על הרכב הזה ? אילו פרטים ניתן לדלות מכם חבריי ? דניאל.
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
-
- 14 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
האם הגיוני לרדת במכירה 10% על מחיר מחירון לרכב שמור יד 1 במצב טוב? אומנם זאת לא קורולה אבל לא רכב מאוד בעייתי למכירה עזבו כרגע תשובות של "הכל תלוי בסבלנות ובשוק וברכב וכו'"
הודעה אחרונה מאת מייק, -
בתחלה ההתלבטות הייתה בין טוסון למאליבו , המאליבו ירד מהפרק בגלל אגרה גבוהה ואי אפשרות לרדת לשטח . עכשיו ההתלבטות בין הטסון לפורסטר מדובר על הגרסאות הידניות הכי פשוטות של הדגמים. איזה יותר טוב מבחינת אמינות ,התנהגות בשטח ואיבזור . תודה, שתיל !
הודעה אחרונה מאת שתיל,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 621 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- GTאי
- Mr.Hybrid
- fatboy1340
- aviaviavi
- ELI001
- דובצע
- Igalz
- chilcom
- urich
- ronrobin
- Speedool
- דניאל1983
- IsraCar
- אביעד9
- PASHUT
- Avia
- מחכה
- poune
- Dan___
- amosbmw
- natco
- דאבל קלאצ
- MRobot
- Mech Morphix
- daniel.asu
- TomerP
- Pavlik
- יבגניפ
- Itzik-b
- garicho
- gpm11
- matanff
- GKME
- hans
- אריה שאג
- פאר האורה
- ypz
- yaba
- mottis
- meny5
- unreliablebazooka
- yd b-4
- fishmanl
- M H
- Step
- makatuvkan
- yohai71
- yahaga
- bigfoot7375nadav
- eladns
- adir10
- שלמה 30
- gpro
