Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7750 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שלפני איזה שנה היה את הוויכוח הזה שהמכוניות היו חדשות, אבל עכשיו (בעזרתו הנדיבה של לוי יצחק...) המכיר של קליאו ספורט שנת 01 שווה בערך למיאטה שנת 97....

 

בתרד הקודם הרוב העדיפו מיאטה (גם אני).

 

עכשיו השאלה היא אם עדיין תעדיפו את המיאטה?

פורסם

לפי דעתי המיאטה עדיפה בכל הבחינות - אם אין לך צורך להסיע אישה , שני ילדים וכלב מאחור, ושיהיה מאחורה מקום לעגלה לתינוק, ומספיק מרווח. אחרת, הקליאו תעשה את העבודה היטב.

פורסם

איך אפשר להשוות בכלל בין רודסטר לספורטיבית?

 

למיאטה חוויית נהיגה שאין לקליאו.

ביצועים ספורטיביים, זה משהו אחר, ולא בשבילם קונים מיאטה.

פורסם

ברור שלמיאטה יש דברים שהקליאו לא יכולה לתת.

 

השאלה היא אם שווה לקנות אותה למרות שהיא ישנה יותר ב-4 שנים...

פורסם
ברור שלמיאטה יש דברים שהקליאו לא יכולה לתת.

 

השאלה היא אם שווה לקנות אותה למרות שהיא ישנה יותר ב-4 שנים...

שווה שווה, יש איזה נתנייתי חביב שמוכר רכב במצב פנטסטי ובמחיר מציאה :-P

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

אני אישית ההיתי בוחר בקליאו ספורט אין כמו אוטו חמש מושבים שנה יותר גבוהה ואוטו חזק

 

הבעיה היא שזה צרפתי והדבר היחיד שצרפתים יודעים לעשות (מבליל העליב את חברי הפורום) זה בגטים חוץ מזה הם לאי ודעים כלום בקשר למכוניות......

 

אבל עדיין שנת 2001 זה דיי חדש אני מאמין שהיא תחזיק ת3-4 שנים בלי בעיות כמו האר אס איי שגרות במוסך....

 

בכל מקרה ההיתי בוחר רנו בגלל החמש מושבים בלבד וכי זה אוטו יפה :) וכמובן שחזק

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

פורסם
אני אישית ההיתי בוחר בקליאו ספורט אין כמו אוטו חמש מושבים שנה יותר גבוהה ואוטו חזק

 

הבעיה היא שזה צרפתי והדבר היחיד שצרפתים יודעים לעשות (מבליל העליב את חברי הפורום) זה בגטים חוץ מזה הם לאי ודעים כלום בקשר למכוניות......

 

אבל עדיין שנת 2001 זה דיי חדש אני מאמין שהיא תחזיק ת3-4 שנים בלי בעיות כמו האר אס איי שגרות במוסך....

 

בכל מקרה ההיתי בוחר רנו בגלל החמש מושבים בלבד וכי זה אוטו יפה :) וכמובן שחזק

מעניין, אני בחרתי בגלל הפנסים ובגלל שהוא אוכל פחות דלק מלנטיס.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
מעניין, אני בחרתי בגלל הפנסים ובגלל שהוא אוכל פחות דלק מלנטיס.

 

באמת? מפתיע, אני דווקא הייתי מנחש שאתה בנאדם של סושי, לא של בגטים :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
שכחת בולמים וקלאץ גמורים...
לא נהגתי עליה.

זה היה ממש נראה כמו בית בושת; מיאטה נוסעת ברחוב של איקאה הלוך וחזור, בכל פעם

עם נהג אחר. :shock:

מעניין מה היה עם אלו שלקחו אותה לבדיקה היום.

בכל אופן, יהיה טוב. :-)

MCS 2008

פורסם
באמת? מפתיע, אני דווקא הייתי מנחש שאתה בנאדם של סושי, לא של בגטים :wink:

מקסימום שווארמה וגם זה בלי סוודר.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
שכחת בולמים וקלאץ גמורים...

הקלאץ' לא הראה סימני גסיסה. אמנם הפריד קצת גבוהה, אבל לא החליק בכלל.

 

יובל, שהיה אחד מהנהגים שנסעו עליה הלוך ושוב ברחוב הראשי...

(למרות שהחלק המעניין היה הפרסה :-P )

×
×
  • תוכן חדש...