Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

golf gti 90 כדאי?


^ibo
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי 25000 ביד ואני רוצה להביא***להביא = לרכוש*** GOLF GTI מודל 90 עם מנוע 1800

אני אחד שאוהב מהירות וכן אני עדיין ילד וזאת אמורה להיות מכונית ראשונה שלי

אני רוצה חוות דעת שלכם על המכונית

אם היא אמינה? ואם היא בולעת דלק? וגם אם האחזקה עצמה יקרה?

 

תודה לעונים

פורסם

זה הדור השני ,רכב מדהים ,זה עוד מהתקופה ש GTI הייתה GTI .

מנוע מודרני, יחס הספק משקל מעולה , המנוע לא יצרוך הרבה דלק בעקבות המשקל העצמי של הרכב ומנוע יחסית קטן

קח בלי לחשוב פעמיים ,מהר לפני שיחטפו אותה .

הנה מידע:

http://www.carfolio.com/specifications/models/id/?id=40458

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

הרגע התייעצתי עם אבא שלי והוא אמר לי שלא כדאי להביא ***להביא = לרכוש***את הגולף בגלל שהחלקים שלה יקרים רצח

והיא מכונית דיי ישנה ויהיה לי קשה להסתדר עם החלקים כי היא מכונית גרמנית

 

זה נכון?

פורסם

מכונית מעולה.

יש לי הרגשה שעדיף שתתחיל במשהו מתון יותר.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

והיא מכונית דיי ישנה ויהיה לי קשה להסתדר עם החלקים כי היא מכונית גרמנית

 

זה נכון?

הגולף GTI דור שני מכונית טובה מאוד.

גם במכונית גרמנית הנהג אמור להצליח להסתדר עם החלקים. הגה מולך, ידית הילוכים בצד ימין, דוושות מול הרגליים.

 

התחזוקה שלה יכולה להיות יקרה במקצת - מדובר במכונית ספורטיבית שכבר הביאו אותה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

שלום,

 

איזה דגם הגולף, 8V או 16V?

מסכים עם רז :wink:, המכוניות האלו בדרך כלל עברו חיים לא קלים, ובנוסף חלקים יעודיים ל-GTI יהיה לך קשה מאוד להשיג בארץ,

למרות שהיום האינטרנט הפך חלפים שעד לפני כמה שנים היו עולים בארץ אלפי שקלים, לזולים מאוד.

תעשה חושבים עם עצמך אם כדאי לך להיכנס לזה, או למצוא ב-25000 משהו יותר פרקטי עם מחזיקי כוסות.

 

צחי.

No worries 8)

פורסם

על איזה אוטו הייתם ממליצים ב25 - 27 ככה

עדיף שיהיה בוא טורבו

אבא שלי אומר שכדאי סופר לנסר מודל 96 ככה

אבל תנו עצות

שוב עדיף טורבו אבל לא הכרחי

פורסם

ibo,

 

לגולף GTI משנת 90 אין טורבו.

אם אתה מחפש רכב רק בשביל פוזה, או בשביל להדביק עליו מדבקות ולצבוע אותו (מהשרשור הזה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=66964 ) כל רכב יספיק לך.

 

בכל מקרה חפש בפורום ייעוץ הודעות שעוסקות ברכבים בתקציב שלך, ותבין שהדרישה לטורבו ברכב לא ממש חיונית.

כמו כן תשתדל לכבד את הפורום ולכתוב בעברית קריאה עם סימני פיסוק, ואז גם אחרים יצליחו להבין אותך ויכבדו אותך בתשובות כדי לעזור לך.

בהצלחה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...