ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
איך אני אמור להתרשם מהאוטו ולנהוג עליו לפני שאני קונה אם אין עליי ביטוח? לרוב המכוניות שאני הולך לראות אין ביטוח על נהג צעיר... איך אני אמור לבחון אותם ולקבל סיבוב ניסיון לפני הקניה?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הכותרת אומרת הכול, בנוסף לכך כמובן שהאוטו יהיה אמין וכו'
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 4 אלף צפיות
ערב טוב לכולם, יש לי חבר שכרגע בעל איביזה ספורט מנוע 2000 , הוא פתח עסק עצמאי וקצת לחוץ בכסף ורוצה להחליף לרכב זול יותר . הוא שאל אותי מה דעתי איזה רכב כדאי במחיר של 25 אלף שקל ? 106 XSI , פיאט פונטו GT וכן הלאה. הבחור מעוניין ברכב מהיר וגם יפה . הוא אמר לי שהוא מכיר פונטו GT למכירה יד שנייה , מטופלת בלי שום תאונה אפילו לא תקוני צבע ( הוא מכיר את האוטו מקרוב ) והוא טוען שהאוטו ממש חזק בפתיחות (לו זה חשוב ) אבל למען האמת אני לא מכיר את הרכב אז אני לא יכול ממש לאמת או להכחיש . בכל מקרה האם מישהו מכיר את הרכב הנ"ל ? ויכול לייעץ לי בקשר אליו ? איך מבחינת ביצועים אחזקה וכן הלאה ? ואם למישהו יש רעיונות בקשר לרכב במחיר הזה אשמח לשמוע הצ…
הודעה אחרונה מאת hans, -
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני בתהליכים של קניית שברולט קאווליר והייתי רוצה את דעתכם בבקשה
הודעה אחרונה מאת BMW_525_89, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני מחפש מידע על הסופה טורבו דיזל מודל 98 כמה כ"ס... אם היא טובה בשטח כמו הבנזין... צריכת דלק וכאלה תודה
הודעה אחרונה מאת Ac Performance, -
מזדה 3 מול מגאן 2 1 2
מאת מייק-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 4 אלף צפיות
אני מתלבט בין ליסינג [אני עוסק מורשה] של מגאן 2 ומזדה 3 . המגאן 2 הרבה יותר מתאימה לי מבחינת בטיחות, גודל תא מטען ואבזור. איש המכירות של חברת הליסינג מנסה לדחוף את המזדה בטענה הידועה שיש לה סחירות הרבה יותר טובה מהמגאן ושהמגרשים שלהם מלאים מגאנים. העסקה תהיה ל-30 חודש. לפי דעתי לא תהיה לי בעיה למכור מגאן 2 מפרטי שמורה היטב עוד שנתיים וחצי במחירון [סביב 90 ש"ח] - מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מצאתי פאסאט שנכנסת לי בתקציב, המחיר מאוד מפתה. 1.8T 2002 לוקצורי מחברה עם נהג יחיד, אבל עם 120K ק"מ וטיפולים במוסך המרכזי כולל החלפת רצועת טיימינג ב- 90K ק"מ. מה דעתכם האם לפסול עקב ק"מ גבוה מדי ?
הודעה אחרונה מאת HFturbo, -
פיג'ו 505 1 2
מאת גרשון המשפר-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 7 אלף צפיות
שלום, אני מנסה לאסוף מידע מגוון על ה-505. לאיזה קהל כוון הרכב ומה הייתה מידת הצלחה שלו ? האם הוא אמין ? האם הוא מהנה לנהיגה (הנעה אחורית) ? אילו גירסאות של ה-505 הגיעו לארץ ? האם הגיעו גירסאות ידניות ? נ.ב עיינתי בכל הדגמים של ה-505 כאן כמו כן איך המכוניות הללו החזיקו כאן לאורך השנים, מה מצב זמינות החלקים שלהן ?...ואם עולה לכם עוד מידע בראש אני אשמח לשמוע (כמובן במיוחד מאנשים שיש להם ניסיון אישי עם הדגם) תודה מראש !
הודעה אחרונה מאת dorot, -
-
- 10 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
מצאתי אוטו משנת 1994 עם 60,000 ק"מ . ומחר אני בבדיקה. השאלה שלי היא בעזרת איזו בדיקה אני יכולה לבדוק שלא נגעו בספידומטר?
הודעה אחרונה מאת עתיד, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם בצער רב נגנבה היום הפולו שלי שנת 97 1600 סמ"ק רכב כלבבי ,כעת אני מעוניין מכספי הביטוח לרכוש רכב אחר ההיתלבטות שלי נעה בין יונדאי אקסנט 96 - 97 אוטומט' לבין מגאן 96 -97 אוטומט' אשמח לקבל הצעתכם
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
טוב אז ככה. מצאתי אחלה רכב- רכב חלומותיי. מדובר במאזדה 121 שנת 94 אוטומט במצב מעולה, אבל נתקלתי בבעיה. אף חברת ביטוח לא מוכנה לעשות עליו ביטוח מקיף כיוון שהוא יותר מ- 10 שנים על הכביש! מה אני עושה עכשיו? אני לא רוצה להשקיע ברכב ולא לעשות מקיף, זה נשמע לי קצת לא הגיוני. מישהו יכול לעזור לי קצת?
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן ראיתי היום קליאו b שנת 2000 אוטומאטית עם 68,000 ק"מ. נראית שמורה, מבקשים 45. מה דעתכם? ועוד שאלה על מכון בדיקה דינמומטר רעננה, או המלצות אחרות באזור ת"א. תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום, אני יודע שזה יישמע לכם קצת מוזר... אבל אני קצת מאד זמן על הכביש (עם פג'ו 205 ישנה של אחי...) והחלטתי לעבור לרכב אחר... - יש ברשותי תקציב של 100 אלף ש"ח... - תשאלו איך...? כשעובדים ועובדים ועובדים בלי סוף... ועם כמה השלמות של אבא... בסוף מגיעים לזה... בקיצור בלי יותר מדי בלבולי מוח... הדרישות לאוטו : כמובן שיעמוד בתקציב (100K) רצוי מאד מאד שתהיה 3 דלתות ספורטיבית מאד ויפה מאד (חשוב...!) מנוע חזק כמה שיותר חדשה וכמה שפחות ק"מ (זה כבר תלוי ממי שאקנה...) זרקו את כל ההצעות שעולות לכם בראש... מי שיכול לצרף תמונה - אשרך...! תודה.
הודעה אחרונה מאת שתיל, -
-
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום, אני שוקל בעתיד הקרוב לרכוש אימפרזה טורבו מבציר 99-00 , מכיון שצריכת הדלק בשמיים, חשבתי על הרעיון הנ"ל: לקנות אימפרזה טורבו , לעשות הסבה לגז+בנזין, כשארצה בנזין (נהיגה "קשה") אוכל לכבות את הגז, וכשארצה לשייט ברגוע , אוכל להשתמש בגז (הם מבטיחים כ500 ק"מ ל כ 100 ש"ח) האם המחשבה נכונה ? האם יש מישהו שביצע את ההסבה?
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
רציתי לדעת האם יש הבדל מבחינת ביצועים (כח סוס, סוג מנוע )בין הונדה סיוויק קופה שנת 95' לבין הונדה סיוויק קופה שנת 96' חוץ מהמראה החיצוני ?
הודעה אחרונה מאת sksb, -
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אז ככה, עקרונית התחלתי בתקציב של 25, אבל אז נזכרתי שאני הופך לסטודנט באוקטובר. אני צריך רכב לנסיעות בין עירוניות ולנסיעות בירושלים בעלת העליות. חשובה לי הנוחות (רכב לנסיעות ארוכות) אמינות והבטיחות מעל לכל. ביצועים פחות קריטיים. המחשבות שלי הולכות כרגע לרכבים הבאים: פיג'ו 306, נפח 1600 עד מודל 96. יונדאי אקסנט, נפח 1500 לפי מה שנכנס בתקציב (מודל 95, ו96 בלחץ) יונדאי לנטרה, 1600 גם כן מודל 95, ובלחץ 96 ידנית. מיצובישי סופר לנסר 1600 -ידנית- עד 1996, בלחץ. האמת? השאיפה שלי היא למצוא בובה ב17,500 - אז גם כל המלצה אחרת תתקבל בברכה.
הודעה אחרונה מאת gorenziv, -
מה דעתכם על מזאדה 6 2.3 PREMIUM טיפט' 4 דלתות האם המכונית שווה את המחיר? האם יש בה GPS?ואורות קנסון?
הודעה אחרונה מאת roee, -
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום אנשים, אחי מחפש רכב בתקציב של 50 עד 60 אלף שקלים אוטו משפחתי אוטומטי.. שנת 99+ אמינות וצריכת דלק נורמלית .. הוא רוצה משהו יותר לכיוון של היפניות מה הייתם מציעים ? תודה..
הודעה אחרונה מאת puntoGT, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חבר'ה אני חדש באתר.. רציתי לשאול אותכן חגבי רכישת רכב..אני רוצה לקנות אוטו אמין בלי פוזה קטן שלא יעשה לי בעיות ויהיה זול לתחזוקה..יש לי בערך 22 אלף.. הרבה ייעצו לי על פונטו, אך מנגד אני שומע גם על הרבה בעיות בה.. רציתי לשאול ולהתייעץ עם המומחים האמייתים.. אשמח לקבל עצות!
הודעה אחרונה מאת puntoGT, -
-
יעוץ על סאאב 1 2
מאת dov- 26 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
יעוץ אני מעוניין לקנות סאאב 9000 שנת 94 זה בערך עולה 28000 שקל ומקבלים מקסימום
הודעה אחרונה מאת White-Night, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם... לא מזמן ראיתי רכב שנראה לי טוב והשארתי לו פתק עם מספר טלפון במקרה והוא מעוניין למכור, בכל מקרה, כשלושה ימים מאוחר יותר התקשר אליי בחור שטען שהוא חבר של בעל הרכב והוא "עוזר" לו למכור אותו... חשוב לציין שכשביקשתי את מספר בעל הרכב ואמרתי במפורש שאני רוצה לדבר איתו ישירות (בדיקה, מחיר, העברת בעלות...),מיד קיבלתי מאותו בחור את המספר טלפון של בעל הרכב... עובדות נוספות: מדובר ברכב שתמיד נצפה באותו מקום (לפחות בשנה האחרונה) ובנוסף לכך הבנתי מה-"חבר" שבעל הרכב עובד שם באחת הרשתות באזור... מה אתם אומרים? לשכוח מהאוטו או בכל זאת לבדוק...?
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
קניתי מחברה בשם "פרי השכרת רכב" רכב מודל 2003 אשר מד הק"מ שלו הראה על 41700 ק"מ. לקחתי אותו לבדיקה והוא עבר בהצלחה. אחרי שבוע הם טילפנו אלי ואמרו שנודע להם מהמוסך שטיפל ברכב ש"לרכב היתה תקלה בלוח השעונים ומד הק"מ השתנה ובמקום 41500 זה אמור להיות 60000" מה אני אמור לעשות במקרה כזה? האם אני אמור לדרוש פיצוי כלשהו?
הודעה אחרונה מאת TOMER_Y, -
-
206 או איביזה 1 2
מאת aviO- 21 תגובות
- 2 אלף צפיות
התקציב נע בין 60-80K אך לא חובה להשתמש בכולו... אפשר לקנות משהו ב60K ולהשקיע בו.. ראיתי מודעה שתפסה את עיניי: פיג'ו 206 xr 5 דלתות שנת 2002 1400 סמ"ק ידני 30000 ק"מ יד ראשונה.. לא מזמן עבר החלפה של רצועת טיימינג והחלפת קלאץ' האם לקנות? או שיש לכם עצות יותר טובות כמו כן רציתי לדעת מהי צריכת הדלק של הרכב הנ"ל ומהי אמינותו? אולי עדיף להשתפר למנוע 1600 דרושה מכונית צעירה/ קטנה... אז אם יש לכם עוד הצעות אני אשמח לקבל. כמו כן רציתי לדעת מהיכן אני יכול לקבל תמונות של הרכב עם הצבע?
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אבא שלי מתעניין על A-3 שנתון 01 אבל מנוע 1.6 האוטו יסע נורמלי? (אני מדבר על אוטומט) אני לא מחפש מטוס אבל האוטו עצמו יסחוב? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת VW RaCiNg, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום רב אבא שלי חושב לקנות רכב והוא מצא לו אוודי A4 גיר רגיל שנת 1995 שמורה מאוד השאלה אם זה כדאי לקניה והאם הק"מ שלה גבוה 190.000 אלף ק"מ תודה לעונים שי.
הודעה אחרונה מאת renault5, -
-
- 10 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
לאחר המון לילות ללא שינה (סתם),החלטנו (אני ואשתי) שהרכב הבא שלנו יהיה מתוצרת VAG,ואם להיות יותר ספציפי - גולף דור 4. בהתחלה חשבתי דווקא ללכת לצד הספורטיבי של הדגם (GTI),אך לאחר כמה בירורים פה ושם,כולל חוות דעת של איתי (KOMPY) - דרך אגב,תודה על הכל - ירדתי מהרעיון...לא הכי זול,אתם יודעים..במיוחד אחזקה. אז אנחנו הולכים לכיוון המנועים האטמוספריים של היצרן.וההתלבטות היא בין 1.6 ל-1.8 (גיר ידני בשניהם). האמת,אני קצת חושש מ-1.6,כי עדיין הייתי רוצה שהיא תהיה זריזה ומהנה לנהיגה. אשמח לשמוע את דעתכם,חברי פורום בכלל ובעלי נסיון בפרט. תודה מראש. איגור.
הודעה אחרונה מאת Casper_2001, -
- 0 תגובות
- 985 צפיות
גיר רגיל מודל 2003 זה מה שאני מחפש אבל לא ראיתי בכלל למכירה סיאט לאון,יש סיבה מיוחד שאין מכוניות כאלה למכירה? ומה בכללי אתם אומרים על האוטו לתקופה של שנה עד שנתיים. נוסע כ20K בשנה. אני מחפש ייעוץ מבחינת טיפולים,יריד ערך וכ"ו. תודה
הודעה אחרונה מאת cocAIn, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חבר'ה... מצאתי רנו קליאו 95,140000k הבן אדם רוצה עליה 17500 מה אתה אומרים זה לא זול מדי? שאלתי אותו על שסי הוא אמר לי אין,אין תאונות אך הצבע דהוי.. עכשיו בקשה אל תפנו אותי לחיפוש כי אני ממש רציני ואני אפילו רוצה ללכת לבדוק את האוטו היום איך הוא מבחינת דלק? ואיך היא מבחינת אמינות? תודה רבה רבה
הודעה אחרונה מאת eyal_ro, -
-
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני הולך לקנות רכב לחברה שלי, מה דעתכם על הרכב הזה :- גולף 94 1.8 אוט' יד I ק"מ 190,000 אין בעיות מיוחדות בבדיקה ( אין פגיעות שילדה, מטופל בחברה ) מחיר מחירון: 34,000 ש"ח מחיר מוסכם ( עד לרגע זה) : 24,000 ש"ח כדאי? ( במיוחד שמדובר ברכב אוט')
הודעה אחרונה מאת audi A8, -
על פי אילו קריטריונים עליי להסתכל ולבדוק טוב טוב כאשר אני רוצה לקנות רכב... (בעיקר יד שנייה...) מה הדברים שעליי להסתכל עליהם...!? מבחינת חוץ ופנים, בכדי להגיע למסקנה שהאוטו במצב טוב...!?
הודעה אחרונה מאת audi A8,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 621 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- GTאי
- Mr.Hybrid
- fatboy1340
- aviaviavi
- ELI001
- דובצע
- Igalz
- chilcom
- urich
- ronrobin
- Speedool
- דניאל1983
- IsraCar
- אביעד9
- PASHUT
- Avia
- מחכה
- poune
- Dan___
- amosbmw
- natco
- דאבל קלאצ
- MRobot
- Mech Morphix
- daniel.asu
- TomerP
- Pavlik
- יבגניפ
- Itzik-b
- garicho
- gpm11
- matanff
- GKME
- hans
- אריה שאג
- פאר האורה
- ypz
- yaba
- mottis
- meny5
- unreliablebazooka
- yd b-4
- fishmanl
- M H
- Step
- makatuvkan
- yohai71
- yahaga
- bigfoot7375nadav
- eladns
- adir10
- שלמה 30
- gpro
