Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 505


גרשון המשפר
שימו לב! השרשור הזה בן 6976 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לדוד שלי הייתה (ואולי עדיין) פיג'ו 505 מפוארת ששימשה בזמנו את הרב הראשי גורן ז"ל.

 

 

אם אתה מעוניין, אני יכול לבדוק איתו אם היא עדיין ברשותו ואם היא למכירה.

 

הוא מאוד אהב את הרכב.

 

עמית

טוב, בזה הרגע נפל לי האסימון והבנתי שאני הבן של הדוד שעליו הוא מדבר, רק שלא ידעתי שהוא כותב בפורום הזה ופתאום הכינוי שלו והשם שלו נראו לי מוכרים...:-)

 

איציק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שקובע הוא תאריך העלייה על הכביש והליאונה נמכרת עמוק לתוך 94' כדגם 93'

לדעתי אם קיימת מונית כזאת היא בימיה האחרונים כמונית, או שכבר אינה מונית.

 

 

חיפוש (לא כ"כ קצר) בפורום YNET העלה את התמונה הבאה...

 

 

8547142.jpg

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיפוש (לא כ"כ קצר) בפורום YNET העלה את התמונה הבאה...

 

אח שלי גיבור גבר-גבר, עם כל הכבוד לך ולמוניות הסובארו, אתה מסיט את השירשור מהמטרה שלה הוא נפתח.

 

אני מנסה לברר פה פרטים על ה-505, אז אם אפשר בבקשה פתח שירשור נפרד.

 

 

תודה.

 

נ.ב

חבר'ה אין צורך להעלות השערות לגבי הדגמים, נתתי קישור לכולם בהודעה הראשונה.

 

הייתה גירסת V6, וגם גירסת טורבו דיזל, וגם גירסת טורבו בנזין...ובעצם למה שלא תבדקו כאן !

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פיג'ו 505 שנת 1984 הייתה המכונית הראשונה שלי :smile: כך שתמיד תהיה לי פינה חמה בלב לדגם הזה.

 

הדגם הוצג באוגוסט 78 ויוצר עד שלהי 1992.

 

שווק בארץ בשני נפחי מנוע 1796 75 כ"ס ו-1971 96 כ"ס.

 

ה-1.8 (שזה מה שהיה לי) היה עגלה אמיתית ה-2 ליטר היה הרבה יותר מוצלח. ה-1.8 שווק גם עם תיבת ידנית.

 

הפלמיאל ( סטשיין 7 מקומות ) שווקה בעיקר למוניות עם מנוע דיזל

 

בשנת 1986 עברה מתיחת פנים הספקי המנועים שופרו ( 1.8 90 כ"ס 2.0 100 כ"ס ) ותיבות ההילוכים האוטומטיות קיבלו הילוך נוסף.

 

בחו"ל שווקו גם מנוע 2.2 STI ( אין קשר לסובארו) ספורות הגיעו ביבוא אישי. וכן 2.8V6 לקראת סוף הייצור.

 

בגדול הרכב היה די אמין ( נוטה להתחממות והחלפה של אטם ראש בגיל מוקדם יחסית )

שתיין דלק לא קטן, ומאוד נוח.

 

היה מאוד פופלארי בשנות ה-80, והיה רכב המנהלים הנמכר ביותר, ואף החליף לתקופה קצרה את הוולוו בתור רכב השרד לשרים ( אלופי צה"ל נשארו איתו יותר שנים )

 

לא נראה לי שצריכה להיות בעיית חלפים, מכיון שהמנועים זהים ל-504 שעדיין מיוצרת בדרום אמריקה ובאפריקה ( ה-505 עדיין מיוצרת בארגנטינה אם אינני טועה )

 

יש להן מנגנון להגבההת הפנסים הנוטה לשבוק בטרם עת וגורם לכן שהנהג לא יכול לראות יותר מ-10 מטר קדימה בלילה.

 

בקיצור - מכונית שאפשר לחיות איתה גם בימינו אלה.

שלום

אתה נשמע מבין גדול

אנא צור עימי קשר ב 0507395280

יש לי 504 מקסימה ויש לי שאלות בקשר אליה - תודה שמוליק

למכירה פז'ו 504 אס. אר., 1.8, 85, חשמלית, מזגן, אוטומאטית, הלך ראש מנוע, יפייפיה משגעת, שלמה - על הבורג.

יחד איתה באה אחת נוספת לחלקים כולל מנוע וגיר.

4000 ש"ח

050-7395280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6976 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...