Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא אמרתי לרגע שאתה טועה במה שאמרת לגבי הרכבים שמגיעים לסוחרים מהחברות. אמרתי רק שהסיכוי למצוא את הנתונים הכי טובים יהיה בחברה עצמה. מצד שני לרוב הם גם לא יהיו גמישים במחיר בגלל זה. שווה לבדוק בכל מיני מקומות, גם מגרשים מוכרים (לי אישית אין כאלו) שמומלצים על ידי אנשים יכולים להיות אופציה.

 

אם כבר מגרשים, יש לך המלצות למקומות ספציפיים באזור המרכז?

 

גיא

פורסם
למה אתה מחלק ב3? רכב בן שנה ו... גג שנתיים.

אם אני לא טועה אנחנו נכנסים לשנת דגם 2006

ואם לא והרכב בן שנתיים אז המקרה יותר גרוע (30000 לשנה)

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
אתה טועה. לחברה גדולה (ולא סוחרים קטנים) אין שום סיבה לשחק עם הק"מ. מדובר בעבירה על החוק, וכזו שגם שדי קל לעלות עליה. למה להם להתעסק עם זה? את הרכבים הבעייתים הם מוכרים בעסקה "תמימה" לסוחרים ואח"כ מה שהסוחר עושה או לא זה כבר לא בעיה שלהם. לכן כן הייתי חושד ברכב שהיה בהשכרה בחברה גדולה ונמכר על ידי סוחר, אבל לא הייתי חושש (מהק"מ לפחות) של רכב בחברה גדולה, השכרה או ליסינג.

 

גיא

סליחה התכוונתי באמת לשוכרים אשר קונים רכב ליסינג מחברות השכרה ואז משחקים ברכב ובקילומטרז כפי יכולתם .

בכל אופן הייתי בודק ב4 עיינים את הרכבים מלינסיג .

 

כפיר

פורסם
קניתי מחברה בשם "פרי השכרת רכב" רכב מודל 2003 אשר מד הק"מ שלו הראה על 41700 ק"מ.

לקחתי אותו לבדיקה והוא עבר בהצלחה.

אחרי שבוע הם טילפנו אלי ואמרו שנודע להם מהמוסך שטיפל ברכב

ש"לרכב היתה תקלה בלוח השעונים ומד הק"מ השתנה ובמקום 41500 זה אמור להיות 60000"

מה אני אמור לעשות במקרה כזה?

האם אני אמור לדרוש פיצוי כלשהו?

פיצוי - כן.

בתור התחלה כדאי לשלוח מכתב מסודר למחלקת השירות שלהם או פניות הציבור ולפרט את פרטי המקרה עם קצת פידבק חיובי (בנוגע לשירות, אמינות - זה שהם התקשרו והודיעו לך וכד') וכמובן מעט אסרטיביות לא תזיק.

בנוסף לנ"ל יש לדרוש פיצוי שכן פרטי העיסקה בוצעו לפי נתונים שגויים ולכן לא מן הראוי שאתה תאלץ לספוג את הנזק הכלכלי שנגרם לך כתוצאה מכך. אל תשכח שאתה נכנס למו"מ עם גוף גדול ולא עם אדם פרטי, לכן השיקולים שלו שונים מאדם פרטי שמוכר לך את האוטו ולאחר מכן לא מעניין אותו שום דבר (להם יש אינטרס שתחזור לקנות מהם רכבים בעתיד וכמובן תהיה שבע רצון מהאחריות שהם מעניקים לרכב - בניגוד לאדם פרטי).

תשתדל שלא לצאת כבר עכשיו באיומים כלפיהם, זה לא תמיד עוזר ולא תמיד מועיל. קודם כל תלך בדרך הטובה ותראה מה אפשר להוציא מהם... במידה והם לא מוכנים לפצות בשום דרך, פנה לעו"ד.

לפחות מניסיוני - בלא מעט מקומות קצת פידבק חיובי ונתינת תחושה שאתה לא עוד לקוח שהם עומדים לאבד מחוללת נפלאות בדרכי הפיצוי שהם יכולים להציע לך...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שלום לכולם.

המקרה הזה מזכיר לי את המקרה שהיה לי גם עם חברת פרי עם הסניף שלהם ברחוב המסגר הסניף הראשי לפני שנתיים וחצי בדיוק.

הגעתי לשם בעקבות מודעה בעיתן על רכב פיאט פונטו HGT שנת 2001 מחירה היה פחות 10% מהמחירון מה שהתאים לתקציב שלי.

לפני הקניה של הרכב הם נתנו לי דף בדיקה של מכון שהם טענו שהרכב נבדק שבוע לפני כן וממש לא היו הרבה תקלות בדף בדיקה שלהם שכן הרכב היה 65000 ק"מ.

לא הסתמכתי על הבדיקה שלהם וכמובן הלכתי למכון בדיקה התוצאות היו שונות לגמרי אבל לא משהו קריטי אבל בטח שלא תואם את הדף שלהם, לאחר משא ומתן קצת על המחיר הורדתי להם עוד קצת וקניתי את הרכב.

אני נוסע לביתי להרצליה ממש לאחר 10 דקות של נסיעה המנוע מעלה עשן לבן סמיך עצרתי לצד הדרך הרמתי מכסה מנוע ומה אני רואה כל השמן של המנוע משפריץ החוצה.

מיד התקשרתי לגרר ולקחתי אותו למוסך המרכזי של פיאט במוסך מסתבר ש......

הרכב עבר שיפוץ מנוע ב-40000 ק"מ והם לא ידעו אותי על זה הוחלפו רינגים השחזת ראש מנוע ועוד כל מיני תופינים......

השארתי את הרכב במוסך המרכזי שמתי פעמיי אל חברת פרי ואיימתי עליהם בתביעה משפטית באם הם לא יחיזרו לי את הכסף על הרכב במידיות .

כמובן שהחזירו לי את מלוא הסכום ששילמתי בלי לעשות בעיות הם אפילו לא הכחישו את המקרה.

מה שבטוח שלעולם לא אתקרב יותר לחברות ליסינג ובטח לא לחברת פרי חברות הליסינג הם "החאפרים" שהיו פעם במגרשים ועבדו על אנשים היום יש להם אולם תצוגה וחליפה ופשוט עושים את אותה תרמית בדיוק אותה גברת בשינוי אדרת נקודה.

×
×
  • תוכן חדש...