ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
סיטרואן סקסו
מאת ranso- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
האם יש בארץ את הדגמים VTR או VTS של סיטרואן סקסו שנת 2000 לערך? ועוד שאלה... אני מתלבט בקניית רכב בין סיטרואן סקסו (שנת 2000 לערך) או פולו (שנת 97') מה יותר כדאי: באחזקה? נוחות? וכו'... האוטו לצורכי נסיעה בעיר (יומיומי - לעבודה) ובילויים מדי פעם חשוב לי מאוד לדעת תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Guy, -
רכב ב 40k...
מאת 360kpa- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב ב 40k שיהיה אמין קצת ספורטיבי ולא יקר מדי לתחזוק, חשבתי על הסיאט איביזה 1.6 ידני שנת 2000 אבל רציתי לשמוע הצעות שלכם וגם לדעת מה דעתכם על האיביזה? תודה.
הודעה אחרונה מאת 360kpa, -
- 0 תגובות
- 847 צפיות
חושב לקנות פאסט 94 יד ראשונה 100.000 ק"מ אוטומט מה אתם אומרים שווה 27.000שקל?
הודעה אחרונה מאת BOGO, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מתחיל לחשוב בכיוון של קניית 206 GTI . אני עדיין לא מעוניין לרכוש אחת ברגע זה, אבל חשוב לי לדעת כמה זמן יקח לי למצוא אחת כזו למכירה, כדי לדעת אם כדאי לי להתחיל לחפש כבר עכשיו. לצערי, מטעמי תקציב אני מעוניין למצוא אחת משנתון הכי מוקדם שאפשר, כלומר מודל 99' (אם יש כאלו בארץ) או מודל 2000. לסיכום: 1) כמה קשה למצוא GTI 206 משנתון כלשהו ? 2) כמה קשה למצוא אחת מהשנתונים שכתבתי? 3) האם הרכבים האלו במצב סביר? 4) בהנחה שאני אתפשר על 206 XS , האם קל למצוא אחת מהשנתונים שכתבתי? תודה רבה לעונים
הודעה אחרונה מאת elad1299, -
- 1 תגובות
- 952 צפיות
מה דעתכם על הרכב האם כדי כרכב ריאשון איך הוא מבחינת אמינות .. צריכת דלק ממוצעת... ועוד ...אשמח לשמוע.. בתודה נתי
הודעה אחרונה מאת lekter, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני יתחיל בהתנצלות על שגיאות כתיבה (דבר אשר לא קורה באשמתי או עם כוונה כלשהי). טוב אז חשבתי קצת לפני שהגעתי לכללי ולא ללוחות ולא לטכני וכו '. בעיניין החיפוש - אני חושב שאני אצתרך לקרוב משהו כמו40% ממה שנכתב פה אי פעם בפורום לגבי הנושא. אז ככה, אני זקוק לעזרה בעיניין בחירת רכב , אני יסביר את הצריכים לשימוש ואת הקרטריונים הבסיסים יותר . אם תוכלו אז תמליצו כל אחד על פי דעתו כי אני לא חושב שיש תשובה חד משמעית. הרכב הוא לזוג צעיר גרים בירושלים (נוף הררי משהו) שמבצעים גם נסיעות למרכז. התקציב הוא כ25K פחות או יותר (גם עיניין של מיקוח). עדיפות לקומפקטית או משפחתיות מהשנתון של 95 (או שיש הצעות אחרות). באוטו חייב להיות מזגן והגה כוח (ועם כל זה לסחוב בעליות…
הודעה אחרונה מאת danyu, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 869 צפיות
1. אני בחיפושים אחרי רכב כבר הרבה זמן. קרו לי כבר מקרים שדיברתי עם המוכר בטלפון וקבעתי איתו למחורת לראות את הרכב וכשאני יוצר איתו קשר למחורת, אז הרכב כבר נימכר. ככה פיספסתי רכבים במצב טוב, ללא הרבה ידיים ובמחיר מתאים. הרכב שאני מחפש הוא די נדיר (אסטרה GSI) וקשה לימצא רכב שמור עם מחיר הגיוני. לכן אני רוצה דוגמא להסכם שבו אני משלם סכום מסויים (נגיד 500 ש"ח) כמיקדמה והמוכר מתחייב למכור לי את הרכב. 2. אני צריך גם הסכם נוסף והוא התחייבות לשילדה נקייה (ללא שאסי). כלומר הסכם בו המוכר מתחייב להחזיר לי את עלות הבדיקה במכון אם ימצאו שלרכב יש פגיעה בשאסי. אני לא מצטיין בניסוח חוזים, אין לי ידע רב בחוקים ואני ממש לא עורך דין. אם מפחד שאם אני אנסח לבד את החוזה, אז יהי…
הודעה אחרונה מאת danyu, -
-
- 24 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
דילמה בין השניים. נסיון אישי ודעות ממבינים תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת רנזי, -
- 3 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם אז ככה אני מחפש רכב שני עבור אשתי שתחייה (רכב שני הכוונה היא שלי יש כבר רכב ממקום העבודה) כאשר התנאים הם: - תא מטען עבור התינוק שבדרך... (לעגלה לא לתינוק ) - רכב עד כמה שאפשר חסכוני (לא חובה אוטומט) - עד כמה שאפשר אמין - שנתון 97 ומעלה - תקציב של עד 25K - ביצועים והתנהגות כביש ממש לא רלוונטים האוטו צריך לעשות כל יום ראשון-ת"א בעיקר בפקקים ולא יותר מזה... (חוץ מזה כבר ציינתי שאשתי תנהג ברכב, וכל קשר בינה לבין ביצועים/התנהגות כביש הוא מקרי בהחלט). הצלחתי לצמצם את האופציות לרכבים הבאים (והם מובאים לפי סדר העדיפות שלי) 1. סיטרואן קסארה משנת 97-98 מנוע 1600 ידני (אם אפשר למצוא חיה כזאת) 2. פיג'ו 306 שנת 97 מנוע 1.4 ידני (האם יש דגמים כאלה עם …
הודעה אחרונה מאת danyu, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום. אני מתכוון לקנות פונטו 2000, 83K ק"מ. היום לקחתי את האוטו לבדיקה וקיבלתי תוצאות שאיני יודע להערך את משמעותם. אלו כמה מהסעיפים של דו"ח הבדיקה שנראים לי חשודים: 1. נזילות שמן, ריקבון במצנן, רצועה פגומה 2. מצמד מפריד גבוה (בלאי), שילוב הילוכים קשה, הילוך אחורי חורק, תושבת הילוכים פגומה עד כמה הערות אלו קריטיות?? תודה לכל העונה! *אין מקום לשני שירשור בפורום. פתחת כבר שירשור זהה בפורום הטכני (גם אם זה לא לגמרי מקומו, וענו לך כבר שם, ולכן זה ינעל*
הודעה אחרונה מאת maksar, -
בורה-רמות גימור?
מאת מייק- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מה ההבדל בשנים 2001 2002 בין קומפורטליין ו- LFT ?
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
ילא חברה אני צריך עזרה בבקשה, אני צריך להחליט בין בורה 2002 2 ליטר יד ראשונה 70K ק"מ לבין שימו לב בורה סטיישן TDI 110 כ"ס 67K ק"מ . הסטיישן זה ממש נוח ויציאה לא רעה לדעתי, האם אי פעם אצליח למכור אותה?
הודעה אחרונה מאת מייק, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
ביצעתי חיפוש ולא מצאתי כלום. אולי מישהו יכול לתרום לי קצת מידע עליה?
הודעה אחרונה מאת sathack, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם שמעתי רבות על המכונית tata מחברים וראיתי כאלה למכירה (אני מדבר על טאטא סהרה מודל 99-2000) השאלה היא האם האוטו טוב במחינת אחזקה הוא שזה רכב קשה לאחזקה ולא מיתשלם? האם לרכב יש בעיות גסות הוא שזה רכב נחמד בסך הכל? תודה.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 1 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום! מה ההבדל בין חוזה (הסכם) מכר, זכרון דברים, ושטר מכר? מתי ובאיזה שלב של קנית רכב חותמים עליהם? תודה על ההתיחסות.
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
- 2 תגובות
- 992 צפיות
שלום לכם . יש לי אפשרות לקנות את הרכב הנ"ל מה אתם אומרים יש למישהו חו"ד על הרכב הזה ? יש בעיות מוכרות מהשנתון הזה ? דברים מיוחדים שצריכים " מבט מקרוב"... תודה . כפיר
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הי, בסוף ירדתי מהפונטו והחלטתי ללכת על הפולו(בעיקר בגלל הפורום הזה). עכשיו ההתלבטות היא בין פולו 1600 ל16V. כנראה שנת 97-98 לפי מה שהבנתי ל1600 יש 90 כ"ס ולV16 יש מנוע 1400 סמ"ק עם 100 כ"ס. 1. איזה דגם זול יותר לאחזקה - צריכת דלק/טיפולים ? 2. אני גר בחיפה וחשוב שהאוטו יסחוב טוב בעליות. יש איזה יתרון משמעותי לאחד הדגמים? הבדלים במומנט? 3. זה עניין של טעם, אבל איזה דגם מהנה יותר לנהיגה? האם יש הבדל באבזור בין הדגמים? בכלל, כל מידע - בעד או נגד - יתקבל בברכה. ואם יש למישהו הצעה אחרת לרכב 5 דלתות,ידני,מהנה לנהיגה ומתאים לנסיעה בין-עירונית ובחיפה עד 40K- אז שירשום. תודה ודרך אגב - כבר הפכתי את הפורום 5 שעו…
הודעה אחרונה מאת satanir, -
-
סיאט קורדובה SX
מאת MX-5- 3 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
יש למישהו ניסיון עם הרכב? אם כן אז קצת פרטים אמינות התנהגות אחזקה (יקר?!) האם אפשר למצוא אחת בשוק? (כי אין הרבה על הכביש)
הודעה אחרונה מאת BMW_525_89, -
- 6 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
האם כל הפיאט אונו משנת 94 ומעלה הם בעלות הזרקת דלק ? ואיזה דגם הכי מומלץ/מוצלח לאונו ? (60,70 וכו' ...) מה יש לבדוק באונו לפני קנייה (ללא מכון בדיקה), תקלות ידועות ובעיתיות * בעזרה שלכם בקניית הפורד אסקורט, עזרתם לי, תודה לכל הפונים ! בתודה, ארז
הודעה אחרונה מאת פליקס, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי! רציתי לקבל מידע על מכוני בדיקה מאיזור בת-ים, חולון, והסביבה... הלכתי לבדוק רכב וככל הנראה נרכוש אותו, ורציתי לקבל המלצה מכיוון שאני מלוד , ואני לא מכיר מכוני בדיקה באיזור. בנוסף אשמח לדעת בערך עד איזה שעה הם עובדים בדר"כ. תודה מראש!!
הודעה אחרונה מאת volvo 240, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום, האם מישהו מכיר את הרכב? אני מעוניין לקנות את הרכב ורציתי לדעת האם הוא אמין? אומנם זה נפח מנוע 2000 אך יש למישהו מושג כמה הצריכה שלו לדלק (שנת 97) אודה לעונים במהרה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
הנה תוצאות הבדיקה הבדיקה הראתה שהכול "לא תקין"!!! הרבה אנשים אמרו לי שרוב הבדיקות רושמות כסת"ים ומנפחים דברים ... האוטו המדובר הוא הונדה סיוויק קופה 96 ידנית שעברה 160000 ק"מ נכון שהאוטו לא חדש ולא ציפיתי לקבל בדיקה חלקה אבל שום סעיף לא תקין פרט ל"קפיצים". חוות דעת שלכם מאוד חשובה לי. האם שווה לי להכנס לסיפור הזה של לנסות להוריד עלות תיקונים מהמחירון או שלוותר מהתחלה ולא להיכנס למיטה חולה...
הודעה אחרונה מאת NIKIG, -
-
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מתלבט בין המכוניות האלה... מישהו יכול לרשום לי מה היתרונות והחסרונות של כל אחת.. כוונתי לדלק,אחזקה,ביטוח,אמינות וכו'... וכמובן ביצועים! המחיר הוא בסביבות 30 אלף -רק ידני! תודה רבה
הודעה אחרונה מאת רנזי, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם מצאתי סוזוקי יורוסוויפט שמצאה חן בעיני, אבל גיליתי שאין לה כריות אוויר וזה קצת מלחיץ אותי. האם לפסול את הקנייה? מתי הכריות האלה באמת מופעלות, בטח צריך מינימום עוצמת התנגשות, שלא מתרחשת בכל תאונה קטנה בעיר. מה דעתכם? תודה נעה
הודעה אחרונה מאת saar5555, -
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אוקי אז ככה: יש לי את הצילום של הרשיון רכב ועליו כתוב: ת' רישום :14.08.01 ת' בעלות : 22.12.04 תנאים והגבלות: הפקדת סוחר-רשיון לטסט היו בעלים קודמים. בעלים קודמים 00. האוטו הוא מליסינג AVIS. רציתי לדעת את הפירוש של ההגבלות ולמה יש כזה הפרש בין תאריך רישום ותאריך בעלות? מצטער אם השאלה טיפשית אבל פשוט אני רוצה להיות בטוח תודה
הודעה אחרונה מאת Supakilla, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מ.מ.מ. לוקחים 420 ש"ח יש המלצות מנסיון שלכם זולות יותר? תודה נעה
הודעה אחרונה מאת junior1786, -
סוזוקי יורוסוויפט
מאת נעה- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם הייתם קונים אוטו בלי כריות אוויר? מישהו יודע מתי הן באמת מופעלות וכו'? מה אתם אומרים על הסוויפט? תודה נעה
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 17 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום לכולם! אני מחפש להחליף את הרכב הנוכחי שלי (בימבה 121) ואני בהתלבטות אם לרכוש פיאט פנדה או סמארט של מרצדס. הדגש אצלי הוא אוטו דינמי, קטן, חסכוני, אחזקה זולה. האוטו בעיקר יהיה לעיר לנסיעה יומיומית ולנסיעה חד או דו שבועית מחוץ לעיר. ההפרש ביניהן הוא 13 אלף שקלים (לרכב חדש), המקום הדו מושבי בסמארט לא מפריע לי ממש ולא משחק תפקיד קריטי בקניה. רציתי לקבל המלצות, ניסיון אישי למי שיש מאחד מהרכבים הללו, יתרונות, חסרונות וכדאיות. בתודה ובברכת שבת שלום. ליאור.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
איך המכונית מזאדה 3(דגם SPORT)שעולה 142.000 המנוע 2.0 150HP האם המכונית טובה?וחזקה?ואמינה?וצריכת הדלק? והרדיו דיסק שבה יש בו RCA אפשר לחבר למגבר? ואיזה תוספות אפשר לשים עליה בשביל יופי כי אני שוקל לקנות משהו כמו מסגרת ניקל וכ'....
הודעה אחרונה מאת BMW_525_89, -
- 5 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום לכולם!! אני משתמש חדש בפורום שמעוניין לדעת פרטים על ברכב הנ"ל כפוטנציאל קנייה. מה אתם יכולים לספר לי על האוטו "פולקסווגן פולו קלאסיק דיזל 98", יתרונות, חסרונות, שוק הסחירות שלו כמשומש, בעיות מיוחדות, דברים שצריך וחשוב לבדוק בקשר אליו, ועוד. כל תגובה תתקבל בברכה. כמו כן אשמח להצעות נוספות בטווח המכוניות שעונות על אותם צרכים. בתודה, פנחס.
הודעה אחרונה מאת max-boost,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 621 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- GTאי
- Mr.Hybrid
- fatboy1340
- aviaviavi
- ELI001
- דובצע
- Igalz
- chilcom
- urich
- ronrobin
- Speedool
- דניאל1983
- IsraCar
- אביעד9
- PASHUT
- Avia
- מחכה
- poune
- Dan___
- amosbmw
- natco
- דאבל קלאצ
- MRobot
- Mech Morphix
- daniel.asu
- TomerP
- Pavlik
- יבגניפ
- Itzik-b
- garicho
- gpm11
- matanff
- GKME
- hans
- אריה שאג
- פאר האורה
- ypz
- yaba
- mottis
- meny5
- unreliablebazooka
- yd b-4
- fishmanl
- M H
- Step
- makatuvkan
- yohai71
- yahaga
- bigfoot7375nadav
- eladns
- adir10
- שלמה 30
- gpro
