Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יתחיל בהתנצלות על שגיאות כתיבה (דבר אשר לא קורה באשמתי או עם כוונה כלשהי).

 

טוב אז חשבתי קצת לפני שהגעתי לכללי ולא ללוחות ולא לטכני וכו '.

 

בעיניין החיפוש - אני חושב שאני אצתרך לקרוב משהו כמו40% ממה שנכתב פה אי פעם בפורום לגבי הנושא.

 

אז ככה, אני זקוק לעזרה בעיניין בחירת רכב , אני יסביר את הצריכים לשימוש ואת הקרטריונים הבסיסים יותר . אם תוכלו אז תמליצו כל אחד על פי דעתו כי אני לא חושב שיש תשובה חד משמעית.

 

הרכב הוא לזוג צעיר גרים בירושלים (נוף הררי משהו) שמבצעים גם נסיעות למרכז.

התקציב הוא כ25K פחות או יותר (גם עיניין של מיקוח).

עדיפות לקומפקטית או משפחתיות מהשנתון של 95 (או שיש הצעות אחרות).

באוטו חייב להיות מזגן והגה כוח (ועם כל זה לסחוב בעליות).

מה אתם ממליצים מבחינת נפח מנוע?(חיסכון בדלק) וגם מה בעיניין מותג הרכב טיפולים סבירים אבל שהרכב היה אמין (שוב חיסכון של כסף).

לפי הבנתי בעיניין ההילוכים אז אני יודע שעדיף גיר רגיל (תקנו אם אני טועה).

ועוד דבר אחד לאמת... האם באמת חובה להתרחק ממתווכים או כל מקרה לגופו?(לאור ריבי שירורי דפקו אותי בפורום - קצת מפחיד כנל מחוני בדיקה).

 

תודה מראש על העזרה

Current: Seat Leon FR 1.8 2016

 

"Past: Seat Ibiza 1.2 TSI DSG 2012 "Sport

פורסם
טוב אז חשבתי קצת לפני שהגעתי לכללי ולא ללוחות ולא לטכני וכו '.

 

יופי שחשבת, חבל שלא חשבת מספיק. העברתי את ההודעה שלך לפורום הייעוץ ברכישה, שים לב.

 

לכל אלו שכבר העירו - מחקתי את ההערות שלכם, מצטער.

 

בנוגע לרכב - עדיף ידני. חפש מאזדה 323 או סובארו אימפרזה מ-95-96.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בנוגע לרכב - עדיף ידני. חפש מאזדה 323 או סובארו אימפרזה מ-95-96.

 

רוני

אין הרבה מה להוסיף...בדוק גם אופציה גם להונדה סיוויק משנתון נמוך יותר. אמינות ללא דופי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

אוקיי מאזדה לגיטימי ומקובל, לגבי הסובארו ראיתי שהמחירים ל95 ומעלה יותר גובהים בהרבה...

לגבי הונדה , אומר את האמת לגבי החששות שזה אוטו מבוקש בקרב איך אומר, "פורעי חוק צעירים" . זה לא מעוות את ערכו האמיתי ? כלומר יש לו שוק אבל השאלה כמה כאלה יש בשוק שנוסעות ואמינות (כולל בעלים).

רציתי לשאול לגבי:

רנו קליאו 1.4 (ידני שנתונים מגוונים)

רובר 200

סיאט איביזה

פיאט פונטו 1.6 97 (או משהו בסביבה הזאת)

 

מה לגבי רכבים אלה חוץ מהמאזדה ?

Current: Seat Leon FR 1.8 2016

 

"Past: Seat Ibiza 1.2 TSI DSG 2012 "Sport

פורסם

לאף אחד מהרכבים הנ"ל למעט הקליאו אם יש לך מזל אין שם גדול באמינות.(לא יודע לגבי הרובר, לא מכיר אותו) רובם גם לא בדיוק חסכוניים בדלק.

 

להלן מספר המלצות ששבד"כ אנשים לא חושבים עליהם ורק אלוהים מבין למה:

סיטרואן סקסו

פג'ו 306

סקודה פליסיה סטיישן דיזל

רנו טווינגו (מומלץ בחום-מניסיון)

פורד פיאסטה

 

דן.

×
×
  • תוכן חדש...