Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להרבה רכבים יש רעשים מהמנוע וצילצולים, ורעשיםמהאגזוז, במיוחד לרכב בן 9.

גומיה לסאן רוף זה לא נורא, לגבי התקלה במאורר גש למוסך לברר.

האוטו "אכל" כמה תאונות ומכות ויש נגיעות בשילדה, גם עושה רושם שהרכב הזה עבר אצל חברים שלו ומשפחה שלו, וכולם קרעו אותו וחרשו אותו.

 

הורדה משמעותית של 7 אחוז על פגיעות ותאונות, ועוד הורדה על התקלות שהינך צריך לתקן כדי לישר קו.

אם הוא לא יסכים, תתרחק, ויש הרבה הונדות סיוויק קופה ידניות, תפתח עיתון תראה.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
הנה תוצאות הבדיקה

 

 

הבדיקה הראתה שהכול "לא תקין"!!!

הרבה אנשים אמרו לי שרוב הבדיקות רושמות כסת"ים ומנפחים דברים ...

האוטו המדובר הוא הונדה סיוויק קופה 96 ידנית שעברה 160000 ק"מ

נכון שהאוטו לא חדש ולא ציפיתי לקבל בדיקה חלקה אבל שום סעיף לא תקין פרט ל"קפיצים".

חוות דעת שלכם מאוד חשובה לי. האם שווה לי להכנס לסיפור הזה של לנסות להוריד עלות תיקונים מהמחירון או שלוותר מהתחלה ולא להיכנס למיטה חולה...

אני לא חושבת שיש להם אינטרס לומר שהרכב אינו תקין, הם בסך הכל עושים את עבודתם ומוסרים לך פרטים על מצב הרכב.

אני חושבת שצריך לומר להם תודה על כך שמנעו ממך לקנות את הרכב עם כל התקלות שיש בו וחסכת לך הון על תיקונים שהיית צריך לבצע.

תתאזר בסבלנות בסוף תמצא רכב תקין .

בהצלחה

ליטל

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
להרבה רכבים יש רעשים מהמנוע וצילצולים, ורעשיםמהאגזוז, במיוחד לרכב בן 9.

גומיה לסאן רוף זה לא נורא, לגבי התקלה במאורר גש למוסך לברר.

האוטו "אכל" כמה תאונות ומכות ויש נגיעות בשילדה, גם עושה רושם שהרכב הזה עבר אצל חברים שלו ומשפחה שלו, וכולם קרעו אותו וחרשו אותו.

 

הורדה משמעותית של 7 אחוז על פגיעות ותאונות, ועוד הורדה על התקלות שהינך צריך לתקן כדי לישר קו.

אם הוא לא יסכים, תתרחק, ויש הרבה הונדות סיוויק קופה ידניות, תפתח עיתון תראה.

מה שמגיע לעיתון* , זה בדרך כלל דברים מפוקפקים.

 

* צפונבונים שמפרסמים בעיתון לא מחזיקים רכבים בני 9...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לכל הקופצים "שלדה-שלדה", תתחילו להרגיע בבקשה.

ע"פ ממצאי הבדיקה הרכב אין לו עבר תאונתי עם פגיעה בשלדה.

הרכב "חטף" פגיעה מאחור אשר הצריך החלפת פח אחורי, לידיעתכם - פח אחורי מחובר ע"י הלחמות את השלדה, כן ככה בנוי הרכב(איזה מהנדסים מטומטמים :twisted: ).

אז בבקשה מכם, תפסיקו ל"צעוק" זאב-זאב.

 

בקשר לשאר הממצאים: הרכב כפי שהסבירו פה מוזנח ביותר, עם חלק מהתקלות ניתן לחיות גם מבלי לתקנם כלל, לדוגמה:מע' פליטה רועשת - ככל הנראה צינור פליטה מרכזי שזו "מחלה" די ידועה בסיוויק.

בכללי ההשקעה די גדולה ורק תמחור נמוך ביותר יתן גושפנקא לקניה שכזו.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לכל הקופצים "שלדה-שלדה", תתחילו להרגיע בבקשה.

ע"פ ממצאי הבדיקה הרכב אין לו עבר תאונתי עם פגיעה בשלדה.

הרכב "חטף" פגיעה מאחור אשר הצריך החלפת פח אחורי, לידיעתכם - פח אחורי מחובר ע"י הלחמות את השלדה, כן ככה בנוי הרכב(איזה מהנדסים מטומטמים :twisted: ).

אז בבקשה מכם, תפסיקו ל"צעוק" זאב-זאב.

 

בקשר לשאר הממצאים: הרכב כפי שהסבירו פה מוזנח ביותר, עם חלק מהתקלות ניתן לחיות גם מבלי לתקנם כלל, לדוגמה:מע' פליטה רועשת - ככל הנראה צינור פליטה מרכזי שזו "מחלה" די ידועה בסיוויק.

בכללי ההשקעה די גדולה ורק תמחור נמוך ביותר יתן גושפנקא לקניה שכזו.

 

עמית

סוף סוף בן אדם חכם! לרכב אין שום תאונת שלדה לפי בדיקה זו. יש לו הרבה בעיות אחרות. אני הכי הייתי חושש מבעיית מערכת הקירור והתחממות המנוע. מדובר בכסף גדול ויכול להיות שהנזק כבר נעשה. אם זה לא נמכר בכמה אלפים טובים מתחת למחירון ( כ 5000 ש,ח) אני - בדגש על - אני -

לא הייתי נוגע.

אלון

פורסם

Kompy

 

לפי דעתך כמה צריך להשקיע באוטו בשביל להביא אותו למצב טוב?

או שזה משימה בלתי אפשרית ולא כדאית? שכן האוטו נמצא במצב מוזנח ביותר ולא שווה להתעסק איתו.

פורסם

לפי דעתי כבר עדיף לך למצוא אחת במצב טוב ולהחליף גיר

יותר מידי בעיות ברכב אחד פשוט זוועה.

 

אני מקים אגודה חדשה להגן על ההונדות בארצנו!

האגודה למען ההונדות בישראל!

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

קשה מאד לתמחר את הליקויים המצויינים בטופס.

לא ניתן להבין ממצאי הבדיקה את מהות הבעיה במנוע, נתוני הפתיחה של תוצאות התנגדות ההצתה (28-29) מראים על מנוע תקין, לעומת זאת כל יתר ההערות מובילות אותנו לשיפוץ מנוע כללי או להחלפתו, כאשר המינימום הנדרש הוא שיפוץ ראש מנוע.

שיפוץ ראש מנוע בהונדה יכול לנסוק לכיוון ה-2.5K ש"ח.

על מע' הפליטה וציר אחורי ניתן לדלג, כך שנותר לנו "רק" כיוון ציר קדמי בעלות של 200-250 ש"ח.

בלמים קדמיים - עלות משוערת של 400-600 ש"ח.

צמיגים - לבדוק כל ולברור את הטעונים החלפה - עלות כוללת כ-1,200 ש"ח.

החלפת מצמד - כ-1.5K ש"ח, יש לבצע גם ביטול חופשים במנגנוני ההילוכים(שטאנגות), על שיפוץ גיר(רעש מיסבים) ניתן לדלג.

סיכום - תיקונים ב-6K ש"ח מיידית.

יש לקחת בחשבון גם תיקוני קוסמטיקה שיגרעו עוד אי-אלו ש"חים לחסרון הכיס.

בקיצור - רצוי לחפש רכב אחר.

 

לא לשכוח גם לתמחר את ירידת הערך(תאונה מאחור) בעלות שוק משוערת של 4-7%.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שוב תודה לכם על העזרה.

ירדתי סופית מהאוטו .

נמשיך בחיפושים ...

 

נ.ב

למי שרוצה את הטלפון של הבעלים שישלח ה"פ

×
×
  • תוכן חדש...