ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אני מתלבט בין קורולה 2003 לפוקוס בשנתון דומה. חשובה לי האמינות אך גם הנוחות. ביצועים ספורטיבים חשובים לי פחות. נסעתי על מאזדה לאנטיס והתחושה היתה איומה. ממש לא נוח. האם הדגמים הנ"ל יותר רכים, אני נוסע כל יום כ 30 ק"מ אז זה חשוב לי. ובכלל מה החסרונות של הפוקוס והאם היא אמינה, היה לי פולקסווגן פולו והפלסטיקים התחילו להרעיש באיזה שלב. האם בפוקוס המצב דומה? תודה.
הודעה אחרונה מאת hans, -
-
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מחפש רכב לאמא שלי יותר נכון, עדיף שיהיה יפני או אירופאי אפשר צרפתי מנוע שלא עולה על 1600 סמ'ק וכמובן אוטומטי ועדיפות לתא מטען גדול(היא מורה). חשבתי על טויוטה קורולה שנת 95 או מאזדה לאנטיס שנת 98 על מה אתם ממליצים? תודה. כפיר
הודעה אחרונה מאת volvo144GL, -
האוט הנל הוא 4 דלתות או 2? כי ראיתי אחת שהיא 4 דלתות והוא טוען שהיא GTI.... איזה עוד גירסאות יש ל-309 עם מנועי 1900, אני יודע שיש GT, איך מבדילים חיצונית בינהם? תודה רבה יונתן
הודעה אחרונה מאת SUPER, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
תקציב של עד 40,000 ש"ח מקסימום! בעיקרון הרכב מיועד רק לי (נהג יחיד) כך שנראה לי שעדיף רכב קטן. ממוצע של 50 ק"מ ליום (נסיעה יומית לעבודה מת"א לנתניה) עדיף אוטומטית אך אפשרי גם ידנית לא יצא לי לעיין במחירון בזמן האחרון אבל המכוניות שחשבתי עליהן הן: פולו, פיג'ו 206, יונדאי אקסנט מה דעתכם??? על מה תמליצו???
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
למרות שהפכתי את כל אתרי האינטרנט ואת כל 100 גיליונות ה"אוטו" שברשותי, לא הצלחתי למצוא מבחן אמיתי לאחד מהמכוניות הסחירות ביותר בשוק היד שניה מהשכרה/ליסינג - פונטו ספייס 60SX. המבחנים היחידים שמצאתי היו על גרסת ה-80 כ"ס, שהיא אני מניח סיפור אחר. כרגע היא האופציה המועדפת עליי לרכישה, ורציתי לשמוע מה אתם יודעים עליה, גם מעבר לעלויות אחזקה נמוכות וצריכת דלק נמוכה. תודה!!
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכל החברים,מזמן לא כתבתי בפורום... אז ככה אני מתכוון לקנות מדוד שלי את הסיאט שלו נתונים...שנת 2001, 1.6 סיגנו, יד ראשונה,50,000K ללא תאונות!. והרכב במצב מצויין ומכיוון שהוא קיבל רכב מהעבודה וההורים שלו לא רצו למכור ת'רכב אז הרכב "עמד" שנה וחצי ולא שילמו על 2 טסטים שלו... השאלה שלי היא כמה אני אצטרך לשלם על 2 הטסטים אם אני לוקח ת'רכב בלי שהם יעשו ת'טסט? ד.א מה דעתכם על הרכב (לא הספציפי) תודה אלעד...
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
רכב שנפגע מאחור ושמאי קבע ירידת ערך של 4 אחוז האם זה אמור להדליק מנורה אדומה ? רכב שווה כ55000 שקל תודה
הודעה אחרונה מאת redroze, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי שאלה. יש לי תקציב של בסביבות 45 אלף שקל ואני לא יודעת איזה אוטו כדאי לי לרכוש. האופציות שחשבתי עליהן הן: 1)מאזדה יאריס 2)פיג'ו 206 3)פולו של פולסוואגן באופן עקרוני אני מחפשת רכב עם הכי פחות בעיות מכניות כי לא מתאים לי לרוץ למוסך כל יומיים. אז אם מישהו מבין יכול לייעץ לי, אני אשמח. תודה.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היי לכל הקוראים! במז"ט הגיע הזמן להחליף את הרכב, במקום הסיטרואן C5. עלו בראשי מספר אופציות, כולן בטווח שבין 110K ועד 130K בערך (עם אפשרות "גלישה" עד145K ומעט צפונה): אלפא 156 2000 סלספיד משנת 2001-2002 (כי הלב מרגיש שוב אלפא...) אאודי A4 שנת 2002 שנוע 1800T או 2000 סמ"ק (כי הראש חושב אאודי...) הונדה אקורד 2003 ואילך, מנוע 2000 (כי זה חיקוי לא רע לאלפא 156...) ב.אמ.וו 520 משנת 2000 (כי זה הכי הנאה אחורית) אאודי A6 משנת 2001 1800T (כי הגדול לא קובע (של המנוע...)) מאזדה 6 2003 ואילך (כי האישה חושבת שזה הכי סחיר, ובינינו האמת היא שהיא צודקת!) ניסאן פרימרה 2003 ואילך (בגלל הדולפינים...) מה שבטוח לא "בא" לי יותר זה על הצרפתיות - לא 406, לא לגונה ובטח …
הודעה אחרונה מאת msigal, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות פונטו GT או פולו 16V רציתי המלצות לגבי רכב זה כגון : אמינות (במיוחד של הטורבו בפונטו,גיר,מנוע), חלקים זולים\יקרים , צריכת דלק , כמה שווה GT שנת 96 ? , האם רכב זה הוא בקטגוריה של 306 XSI\ רנו RSI 1800\מגאן 2000 סמ"ק\ בקו ישר ?
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם בשעה טובה, אחרי שמאסתי מאוטובוסים , מוניות והאלמרה של ההורים - החלטתי שאני רוצה גלגלים משלי. אשמח מאד אם תוכלו לכוון אותי מעט. נשאר עלי רושם חזק מאד ע"י האלמרה אשר אני מכיר מזה 8 שנים שלא עשתה בעיות והטיפול הכי יקר בה בכל תקופת הזמן הזאת עלה כ900ש"ח - לכן אני מחפש יפנית אבל אשמח גם לשמוע על כל רכב אמין ללא הפליה על בסיס מוצא. הדרישות בגדול: עד 45K ש"ח עד 80K KM ידנית שנתון 96 ומעלה בטיחותית - יתרון, אבל מינימום 2 כריות ספורטיבית - יתרון עד כה חשבתי על קולט בגלל סיפורי האמינות שאני שומע עליה. נ.ב: נא לא להציע הונדה. או מאזדה לאנטיס 323 המשפחתית.
הודעה אחרונה מאת droid, -
-
- 3 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
האם מישהו יכול להמליץ על הדגם הזה ? אני רוצה לקנות אותו עם 130000 ק"מ [email protected] תודה
הודעה אחרונה מאת רנזי, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולכם ... חבר שלי קונה מחר את הרכב , הרכב שמצאנו הוא שמור מאוד חוץ מכמה שפשופים של חנייות (לא רציני בכלל) , הרכב עבר 36 אלף קילומטר , הסאנ-רוף הוא התקנה מקומית . מה דעתכם על המפרט ? אולי יש עוד כמה פיצ'רים שצריך לבדוק (חוץ מהבדיקה של מחשב שתתבצע מחר ) ? ואולי מישהו יכול לומר מניסיון או מידעה על הרכב , להמליץ/לספר/להזהיר ? אשמח לקרוא את תגובתכם .
הודעה אחרונה מאת Vovka, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מוכר רכב במצב מעולה של אישתי, בן 3 , 44000 ק"מ, ללא שום תאונות או בעיות אי פעם חוץ מדלת שהוחלפה לאחר שפרצו לרכב בברוטליות בחניה, כל הטיפולים בוצעו בזמן וכו', רכב ממש שמור. והנה היום בבדיקה הבודק הוציא גבב של שטויות שהפחידו את הקונה המאוד מאוד נחמד שלי : 1. ירידה של כמה אחוזים בהספק - מה זה מכונית גרנד פרי שמכווננים כל יום? [אבל ציין שהמנוע במצב טוב] 2. נזילת שמן מקדימה ומהגיר - בולשיט הרכב היה לפני שלושה שבועות במוסך המרכזי ולא היה כלום 3. רמת מים נמוכה ! מזל שלא התריע בפני זה שמיכל הדלק עומד להתרוקן, והמוכר אומר לי למה אני לא בודק מים [במוסך המרכזי ההוראה לא לגעת רק כשנדלקת נורה לבוא למלא מים וכך עשינו! ] 4. הצמיגים הוחלפו [אמרנו לקונה]- בחיית זומזום ממ…
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
קניית אימפרזה טורבו 1 2 3
מאת mh53-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
האם שווה לשלם מעל המחירון על הנתונים הבאים? יד 1 שנת 2000 שתי כריות אויר בלי ABS 70000 קמ ללא שיפורים(בכלל!) כל הטיפולים בסובארו+קבלות ללא תאונות שילדה - תיקוני צבע קלים.(מופיע בקבלות) צבע לבן. מחירון 93000. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת t.e.s, -
-
- 13 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום!! כיוון שהתקציב שלי קצת מוגבל אני מחפש משהוא "עתיק" אבל שעדיין "נוסע".. התקציב שלי בסביבות ה 6000 - 8500... חשבתי לקנות גולף שנת 86 או סיאט איביזה 92.. אני מחפש רכב כמה שיותר אמין וחסכוני..!! יש רעיונות.? בתודה, אבי.
הודעה אחרונה מאת CaR MaN, -
מחפש רכב(מוגבל בתקציב)
מאת Guest anakonda- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום שמי יוסי, ואני מחפש לאמא שלי רכב שתהיה יד שניה גג שלישית היא מוגבלת בתקציב של כ-20,000 שקלים אמשח אם תוכלו לרשום לי מספר דגמים של מכוניות שעשויות להיות בטווח המחירים הזה אוטומטיות וכמה שניתן יותר חדשות תודה מראש לעוזרים יוסי
הודעה אחרונה מאת fish, -
- 16 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני חדש פה בפורום ואני חייב לומר שזה הפורום הכי מקצועי ומושקע בנושא המכוניות או.קיי עכשיו לנושא העיקרי אני נהג חדש ואני מעוניין לקנות אוטו אך אני לא מבין גדול במכוניות בכלל בעיקרון לפי מה שהבנתי הכי חשוב לי הוא ש: 1.לא יצרך הרבה דלק 2.שהיה בסביבות ה1400 עד 1600 סמ"ק 3.שלא יעלה הרבה האוטו עצמו 4.חשוב שהיה בעל שנת ייצור גבוה מ-95 ומעלה 5.חשוב לי שיראה ספורטיבי 3 ד"ל ולא גדול מידי 6.גם חשוב שהביטוח ברכב לא היה יותר מידי יקר כי אני נהג חדש 7.שהחלקים שלו לא יעלו הרבה כסף ושלא היה כל הזמן במוסך אני יודע שאיי אפשר להשיג את הכל הבקשות שלי באוטו אחד אך כמה שיותר יותר טוב רשמו לי כל מיני דגמים שונים של מכוניות ואני יראה התקציב שלי הוא בסביבות ה-3…
הודעה אחרונה מאת Reilo, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מוצא חן בעיני טויוטה ראנקס 2003 לנסיעה יום יומית בעיר יורד מגיפים(טרופר ומיצובישי) יש משהו עדיף במאה אלף? איך המאזדה 3 סטיישן? (החדשה כמובן) תודה לכל היועצים עדי
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
כמו שאתם יודעים אני מחפש כרגע רכב.. אני מחפש רכב אוטומט, בואו נגיד ככה שטעמתי קצת מהאוטומט ונשבתי בקסמו, מה שאומר שאני לידני בחיים לא חוזר גם אם זה יהיה אימפרזה STI. את האמת חיפשתי קצת אוטו פוזה וטיפה מעוצב אבל משראיתי שבתקציב שלי יש רק זבל כמו בראבה מודל 99-00 או ויתרתי. ואלו הן הבחירות שלי לגבי רכב, כעת אני מחפש רכב בלי הרבה פוזה אלא נוח בשביל בחור בן 20. שלא יטחן אותי בדלק וחלקים, שיפגין אמינות גבוהה (אולי בגלל זה אני נוטה לפיג'ו 2001-שנתון גבוה במיוחד) ושיהיה חמוד ויפה.. (ללנטרה יש את העיצוב הכי יפה מבין שלושתן אבל היא עגלה) אז מה אתם אומרים? כרגע עומדים על הפרק 3 סוגי רכבים שיש באפשרותי לסגור עסקה: (הוספתי ליד כל רכב מספר קישורים לתמונות קטנות שמצא…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
אני חושב לקנות כי חבר המליץ לי(יש לו כזאת והוא מאוד מרוצה) יש דעות בנושא? אני מדבר על יחס מחיר עבור תמורה :20,000 שח עבור רכב חסכוני מאוד (1000סמ"ק) ואמין(?) משנת 1999 עם 100,000 ק"מ.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אם כן מה הנתונים הטכניים?
הודעה אחרונה מאת XENON, -
-
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
האם בקליאו משנת 1994, מדגם RN, נחשבים הגה כח וחלונות חשמל כתוספת? התקשרתי למישהו שמוכר קליאו כזו, והוא טוען שח"ח, ה"כ ונ"מ הם תוספת לקליאו משנת 1994, ודורש עליהם תוספת מחיר.... דרך אגב - במחירון של לוי יצחק הם לא מצויינים כתוספת... מישהו יודע?
הודעה אחרונה מאת srack, -
- 4 תגובות
- 918 צפיות
שאלה: כמה עולה רכב מליסינג בגודל: משפחתית קטנה יש מאזדה, יונדאי, טויוטה, רנו ועוד כמה כמה יעלה הליסינג באופן פרטי בתור רכב משפחתי? וזה כולל ביטוח על נהגת חדשה וצעירה (ביטוח רק למשפחה עם 2 נהגים צעירים אחת חדשה והורים)
הודעה אחרונה מאת mush, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
צריך חוות דעת על הונדה s (כמו SR) אבל 1400 סמ"ק כל המידע שיש לכם על רכב זה. תודה. שחר.
הודעה אחרונה מאת fish, -
-
סובארו XT טורבו 1 2
מאת מקלארן F1- 20 תגובות
- 8.1 אלף צפיות
שלום! מצאתי סובארו XT טורבו שמורה, ורציתי לשאול איך היא.. מבחינת ביצועים שהיא לא נראית לי חורכת אספלט, מפני שהיא עושה 9 ומשהו שניות למאה.. מבחינת נוחות איך היא, אמינות שמעתי שהיא לא כ"כ אמינה, עד כמה לא אמינה היא? וסתם הייתי רוצה גם חוות דעת על האוטו עצמו. תודה רבה יונתן
הודעה אחרונה מאת srack, -
מגאן או אקסנט
מאת TheStig-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 976 צפיות
רנו מגאן 02' או יונדאי אקסנט 01' ייתרונות\חסרונות וחוות דעת יתקבלו בברכה תודה, גיא
הודעה אחרונה מאת TheStig, -
-
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
קישור לכתבה קניתם מכונית יד שנייה? מזל טוב. המוכר מציע לתת לכם את הביטוח המקיף או ביטוח צד ג' שלו במתנה או בתשלום? היזהרו! רוב האנשים אינם יודעים שברגע שנעשתה העברת בעלות על המכונית פג הביטוח, אלא אם חברת הביטוח הסכימה להעברת הביטוח לקונה. הסיבה לכך היא שהקונה אינו צד לחוזה הביטוח שנערך בין בעל המכונית הקודם לחברת הביטוח, ולכן חברת הביטוח לא צריכה לפצות את הקונה. בנוסף לכך, חברת הביטוח לא תפצה את המוכר הואיל ולא נגרם לו כל נזק ממקרה הביטוח, שכן המכונית כבר לא שלו. הדבר קורה לעתים מזומנות. הנה מקרה שהגיע לשולחני באחרונה: מ.ד קנתה מכונית משומשת וביקשה מהמוכר להשאיר לה את הביטוח לכמה ימים עד שתרכוש ביטוח חדש. המוכר - "איש נחמד" - הסכים. לרוע מזלה, התנג…
הודעה אחרונה מאת zvih, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
*** עריכה - כשהכותרת שלך "מחפש רכב עד 30K ?" הכוונה היא שיש לך כזה ואתה מציע אותו למישהו, ושואל אם הוא מחפש. הכותרת נערכה. ****************************************************** שלום אני מחפש רכב קופה עד 30K אמרו לי בכיוון של פונטו גי טי או 106XSI למישהו יש חוות דעת על רכבים אלה?מה טוב מה דפוק? עשיתי חיפוש ועדיין מספיק נ.ב היה לי נסיון עם קולט ועם בראבו תודה מראש קובי
הודעה אחרונה מאת קובי, -
מזדה לנטיס 1 2
מאת נהג חוליה 460- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 9 אלף צפיות
שלום.אני מעוניין לרכוש מזדה לנטיס 1600 גיר אוטומט.הייתי מעוניין לקבל ממכם חברי הפורום קצת פרטים לגבי האוטו כמו אמינות אחזקה צריכת דלק וכו'
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata,
-
מי מחובר 2 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 461 אורחים (הצג רשימה מלאה)
