ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
- 12 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
אני רוצה מחר לקחת אוטו מהמרכזי בהרצליה לבדיקה מקיפה לפני קניה... בדיקה שכוללת הכל, שלדה, מנוע, צבע, חלפים הכל הכל... אני לא רוצה שהמוסך ימליץ לי על מכון בדיקה כי יעבירו עליי פרטיה... מישהו מכיר מכון אמין שעושה באזור הרצליה? שלא עובד ישירות עם המוסך המרכזי של סובארו הרצליה? תודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת a.c, -
חיישני רוורס
מאת ilana- 3 תגובות
- 4 אלף צפיות
קודם כל תודה על התשובות המהירות ומאירות העיניים, עזרתם לי מאד בשאלה הקודמת. ולשאלה החדשה : האם התקנה של חיישני רוורס באמת עוזרת לחניה בטוחה או שזה סתם גימיק נחמד ? ברכבים החדשים החלון האחורי כל כך קטן וזה נראה לי איזשהו פתרון. אילנה
הודעה אחרונה מאת TheComedian, -
עצתכם בבקשה
מאת ramimos- 1 תגובות
- 917 צפיות
מבקש לדעת האם יש המלצות ל אופל קורסה SWING שנת 94 רמי
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
מפואר. מפנק. נעים. נוח. יפה. לא יותר מדי שתיין (אמריקאיות למינהן). שנתון לא עקרוני. כוח לא עקרוני, לא צריך מכונית מהירה מאוד (קאפה טורבו) אבל שיגיב נורמלי. עדיפות לאירופאי. התקציב הוא עד 60K עם עדיפות להשאיר כמה שיותר עודף. יש הצעות ? דניאל.
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
מיאטה עכשיו?
מאת ludu-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הדגם היוצא והמשובח נמצא כרגע בתקציב שלי (170K). האם כדאי לרכוש אותו למרות שיוצא דגם חדש ( שמעל התקציב שלי, בערך 200K ) ? תודה.
הודעה אחרונה מאת obarshad, -
-
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, התקציב דל , אבל צריך דיזל. התקציב: 20K רכב דיזל, רצוי אחד שלא גומע 1:5 ... ידוע לי על הסקסו דיזל ... אבל היא חלשה בטירוף.. ראיתי מודעה על קורדובה שנת 2000 , מונית לשעבר, האם בכלל כדאי לחשוב לכיון של מונית לשעבר? (אינני מדבר על קשיי מכירה, אלא על תיקונים שיבואו \ החלפת מנוע) האם מישהו מכיר עוד סוגי דיזל שנמכרים במחיר הזה פלוס מינוס ואינם ידרשו השקעה גדולה בחודש חודשיים הראשונים ? אשמח לכל תשובה.
הודעה אחרונה מאת Dudu, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם אני מתכנן לרכוש רכב יד שניה. דרישותי הן(מסודר לפי חשיבות): 1.בטיחות 2.אמינות 3.צריכת דלק סבירה 4.ביצועים סבירים 5. הרכב נועד לזוג (וילדים בעתיד בעזרת השם...) 6.עד 95000 ש"ח 7.אני נוסע כ 600-700 ק"מ בחודש האם ה B4 או אוונסיס יענו על דרישותי או שיהיו גדולות עלי? (כרגע אלה הרכבים שמעניינים אותי) אודה לכולם על התשובות המקצועיות
הודעה אחרונה מאת sronis, -
שלום האם למישהו יש מושג מתי שינו את הדגם/צורה של ה 106? האם זה ב93? ב94? תודה רמי
הודעה אחרונה מאת player1, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
לאחר שאני אישית כמעט רכשתי רכב שהיה מעורב בתאונת שאסי אי שם בשנת 2002 (מי שעומד לקנות פולו 16V שחורה שנת 98, יש לי עדיין את המספר רישוי אם הוא מעוניין להשוות) לאחר שנתפס בקלקלתו על מעורבות מכירת סובארו DL מרותכת משני רכבים שונים , כאשר בדו"ח הבדיקה לא היו שום הערות בנושא פחחות . מכון גבאי מכה שנית , וממשיך לשתף פעולה עם סוחרי הרכב כפי שקראתי היום בבוקר בידיעות ופורסם אחר הצהריים בYNET: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3055164,00.html ראו הוזהרתם. הערה: המכון ממוקם באזור התעשיה של נתניה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ישנה פיג'ו 206 שנתון 2000 1400 סמ"ק ידני. אבללל מתברר שברכב הוחלפה כנף אחורית בצד שמאל, וכמו כן כנף ימין בצד ימין ( שזה לא כל כך נורא) מה אתם אומרים לגבי הכנף האחורית שהוחלפה? האם זה חמור? האם זה נחשב פגיעת שאסי ב206? המחירון של הרכב הוא 54, כמה הייתם משלמים על רכב כזה? על הרכב מותקנות תוספות ב17000 מוכח. (יש קבלות על החצאיות והמגנזיום והכל הכל).
הודעה אחרונה מאת shahar20, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
איזו מכונית עדיפה מבחינת צריכת דלק, נוחות נסיעה וסחירות בעתיד?
הודעה אחרונה מאת pug 206 xs, -
קוואליר קופה
מאת Jaspa- 1 תגובות
- 813 צפיות
מה דעתכם על האוטו ? העם יש איתו הרבה בעיות ? תקלות ?
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה הצריכת דלק של מאזדה 323F ? *** ההודעה נערכה, מספיק סימן שאלה אחד *** ממש ממש תודה שנתון 97-98
הודעה אחרונה מאת slamdog, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 15.9 אלף צפיות
היי חברים אני מעוניין לרכוש רכב סטיישן 7 מקומות שיהיה יחסית זול מבחינת מחירון ואחזקה אני צריך בבקשה המצלצות + מחירים פחות או יותר תודה רבה *הכותרת המקורית נערכה, אנא קרא את כללי הפורום!*
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
-
- 1 תגובות
- 730 צפיות
אחרי שהחלטתי לקנות פולו קלאסיק דיזל SDI עשיתי כמה טלפונים ועכשיו אני מבולבל מה ההבדל בין פולו קלאסיק לבין פולו קלאסיק "החדשה" ההבדל במחיר לשנת 2000 הוא 3000 ש"ח איך אני מזהה את ההבדלים ? האם זה מופיע ברשיון רכב ? HELP I NEED SOMEBODY DUDU
הודעה אחרונה מאת VW RaCiNg, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שעת השדרוג הממונעת הגיעה, וחשקה נפשי ביורוסוויפט במחיר של 40-45K (מניעים ליורסוויפט? יפאנית, קטנה ואמינות אמינות אמינות. אני יודעת שזה לא רכב שהוא חביב המדור, אבל בכל זאת לא המדור ישלם על התיקונים בפז'ו..או בפיאסטה...). שרכתי את דרכי עד כפר סבא (מירושלים עיר קודשנו) על מנת לבדוק יורסוויפט 2001, ידנית (שמבחינתי זה יתרון) עם 57,000 ק"מ. האוטו...וואלה שמור היטב. הבדיקה העלתה כמעט 0 בעיות מכניות (טוב, צריך לטפל בברקסים. אבל זה בקטנה אני מקווה) אבל מצאה פגיעה קטנה בשלדה (ללא סימני ריתוך או משהוא שמעיד על פגיעה קשה). בלשון הבדיקה: "סימני פגיעת שלדה לפנים". כיון שאני מתכוונת לרכוש את הרכב לתקופת נסיעה ארוכה, ולאור מצבו המכני,תהיתי אם בכל זאת כדאי לרכוש את הרכב, ואם כן בכמה…
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אני מתלבט בקשר לרכישת מכונית חדשה ואוטומטית בסכום של עד 95,000 ש"ח - בין: פונטו ספייס סוזוקי איגניס דייהטסו סיריון שברולט אביאו יונאי גטס אין לי דרישות של טכניקות מדהימות, האצה יוצאת דופן, תפקוד ספורטיבי. אני מחפש אמינות, נסיעה חלקה (כ- 3000 ק"מ בחודש), ושוק טוב למכירה לאחר מס' שנים.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
השוואת נוחות
מאת mh53-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני לפני רכישת רכב, ומתלבט בין A3 1.8T 2001 GOLF GTI 2001 IBIZA TURBO 2002 איזה רכב הכי נוח בנסיעה? האם יש הבדלים גדולים? מי שנהג לאורך זמן ויכול לחוות דיעה מוזמן... תדדה.
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
המכונית מאד זולה יחסית לשנתון שלה, איך היא מבחינת ביצועים/נוחות/אמינות? איך היא ממוקמת מול פורד פיאסטה או סיאט איביזה מאותו שנתון?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
106 XS & XSI
מאת carlover-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם ... רציתי לשאול מה ההבדל בין הפיז'ו 106 XS לבין ה- XSI ? מנוע ?, מתלים ?, אחיזת כביש ??? בקיצור כל ההבדלים . בתודה מראש ...
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
במסגרת חיפושי [הונדה או BMW] יצא לי להתקל היום בהונדה סיביק שנת 94, מצב לא רע בכלל, מלבד ק"מ - שלטעמי שווה לפחות שאלה : 240K לרכב שנת 94. שווה לגעת? להתרחק? אילו עוד מכלולים ראויים להבדק אחרי כל כך הרבה ק"מ? -האוטו שלי, רנו 5 שנת 88 עושה היום את ה-250K אבל מדובר פה באוטו שצעיר מהמכונית שלי ב-6 שנים... לכן אני שואל תודה מראש רון.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום! השאלה שלי היא כזאת: האם המושג "פגיעה בקורת רוחב קדמית עד נקודת ריתום המתלה" מצביע בוודאות על פגיעה בשאסי? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפשת רכב בסביבות ה20000 ש"ח שיסע כמו שצריך כל שבוע אילת- מצפה ההתלבטות שלי נכון לעכשיו היא בין סיאט איביזה שנת 95/96 או פיאט פונטו שנת 95 דגם s75 על כל מקרה מה שאני מחפשת זה רכב קטן שיהיה בו מזגן, ה"כ ושיסחוב בעליות בדרך למצפה תודה מראש על העזרה מורן.
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
בת דודה שלי מעוניינת לרכוש אחת משתיהם שתיהם באותו מחיר כאשר במחיר של הAVEO המאובזרת (כריות אויר ABS וכו) מקבלים יונדאי דיי ערומה, מצד שני ליונדאי יש שוק חזק מאוד ותדמית אמינה יותר..........מה עדיף השבוע היא הולכת לעשות "קניות". שברולט מציעים אחריות מפגוש לפגוש לשלוש שנים כלומר אחריות כוללת . יונדאי לעומת זאת מציעה אחריות כוללת לשנה בלבד , ועוד שנתיים על מנוע גיר וכו... רציתי לשמוע תגובות מאנשים שיש להם AVEO או גטס מה דעתם על הרכב?
הודעה אחרונה מאת M1963, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום 1.צריכת דלק? 2.אך האחזקה שלה? 3. התקציב שלי 35K + איזה דגמים נחשבים לטובים? תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת SEAT1, -
-
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
נכון לעכשיו אני בן 19 ואני כבר שנתיים נוסע על פיגו 309 עכשיו כשיש אפשרות למזומנים אז אני רוצה לעלות קצת ברמה של המכונית! התקציב שלי הוא בערך 15K ויש לי כמה דברים חשובים שיהיו באוטו א.הגה כח חובה! ב.מנוע 1500 או 1600 אבל לא זוללן ג.מזגן טוב ד.שנתון לפחות מעל 93! אני חשבתי קייה ספיה, אבל אני רוצה לשמוע עוד הצעות. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת No Nick.inc, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
אשמח לדעת מה דעתכם על המכוניות הנל,שנת 98. כמובן גיר רגיל. מה שחשוב במיוחד זה צריכת הדלק ומחיר טיפולים . כמו כן..בטיחות. בלי שום צורך בנוחות. תודה.. פלויד.
הודעה אחרונה מאת little bear, -
- 4 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היי! אני מעוניין לקנות מיצובישי סופר לנסר שנת 96 דגם GLI גיר רגיל,יד ראשונה ועם 105000 קילומטר. הבעיה היחידה של הרכב היא החיצוניות שלו! הצבע של הרכב גמור לגמרי כלומר מלא שריטות! ועוד אחת הבעיות היא שהרכב חייב לעבור טיפול 100 אלף כלומר החלפת טיימינג! עכשיו ***עכשיו ? המחירון מתעדכן כל שניה ? ***המחירון של הרכב הנ"ל הוא 23 אלף ש"ח המוכר דורש 20 אלף ש"ח ולא מוכן לרדת יותר במחיר! השאלה היא האם כדי להביא *** להביא = לרכוש ***את האוטו במחיר כזה? את האמת החיצוניות ממש ממש לא משנה לי! עם הזמן אפשר לעשות לאוטו צבע כללי! אהה והמוכר מתחייב בבדיקה שהאוטו לא עבר אף תאונה אפילו לא תיקוני פח!
הודעה אחרונה מאת 106devil, -
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום , היתה לנו בורה 2003 חדשה מהחברה מנוע דיזל 100 כו"ס. לפני כשבוע מכרנו אותה ב 105 אלף שקל מחירון. עכשיו אבא שלי לא יודע מה להביא ומה כדי , האם כדי לחכות לדגם החדש של בורה 2006 , או ללכת על B4?? והאם בכלל כדי לקנות רכב חדש ולקבל את הירידת ערך הגדולה של כ 15-30 אלף שקל בשנה או לקנות רכב מודל 2002 ..??
הודעה אחרונה מאת shmul87s, -
- 2 תגובות
- 773 צפיות
אני רוצה לקנות אוטו לא משנה לי שנה ולא משנה לי סוג כמה שיותר זול ושיחזיק הרבה זמן.. ושלא יהיה שום בעיות שילדה.. תמליצו לי על מכוניות ומקומות שאפשר לקנות אותם מהם..
הודעה אחרונה מאת R.L,
-
מי מחובר 26 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 412 אורחים (הצג רשימה מלאה)
