Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום! השאלה שלי היא כזאת: האם המושג "פגיעה בקורת רוחב קדמית עד נקודת ריתום המתלה" מצביע בוודאות על פגיעה בשאסי? תודה מראש

פורסם

סביר להניח שכן.

קח לדוגמה מסגרת של תמונה ( שתולים על הקיר ) תן מכה באחת הקורות.

מה שיקרה הוא ששתי הקורות הניצבות לקורה שהכתה יזוזו ממקומם כך גם באוטו מכה בקורה הרוחבית מזיזה את הקורות הניצבות לה. כמו שאתה מתאר המכה נשארה הקורות רתומות, כך שהריתום משאיר את הקורות או הקורה עקומה, גם כשזה לא נראה לעין.

ישנה בדיקת רנטגן לרכב המזהה בודאות פגיעה. הבדיקה הזו יקרה קצת, אך זו הדרך לדעת בודאות וללא ספקות.

פורסם
סביר להניח שכן.

קח לדוגמה מסגרת של תמונה ( שתולים על הקיר ) תן מכה באחת הקורות.

מה שיקרה הוא ששתי הקורות הניצבות לקורה שהכתה יזוזו ממקומם כך גם באוטו מכה בקורה הרוחבית מזיזה את הקורות הניצבות לה. כמו שאתה מתאר המכה נשארה הקורות רתומות, כך שהריתום משאיר את הקורות או הקורה עקומה, גם כשזה לא נראה לעין.

ישנה בדיקת רנטגן לרכב המזהה בודאות פגיעה. הבדיקה הזו יקרה קצת, אך זו הדרך לדעת בודאות וללא ספקות.

הבדיקה יקרה מאוד.

 

עדיף לעשות MRI.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

אוקי, חבר'ה, קודם כל תודה רבה למגיבים, השאלה ששאלתי הייתה למעשה קצה הקרחון וכרגע נעבור לקרחון עצמו...

 

לפני קצת יותר משנתיים קניתי דייהו סופר רייסר שנת 1995. לפני שהלכתי לבדיקה, בעל הרכב חתם על תצהיר(מיוזמתו) ששילדת הרכב נקיה מתאונות. לאחר הבדיקה, שבה עלה המושג המתואר, הבוחן של המכון (אני הייתי זה שבחר את המכון) טען בתוקף שאין מדובר בפגיעת שילדה ואם כן היה משהו אז היה מציין זאת מפורשות. בקיצור, קניתי את האוטו כמו שהוא...

עכשיו, כשהייתה לי הזדמנות לשדרג, ניסיתי למכור, ו... ניחשתם נכון, קדחת. כל הסימנים מצביעים על כך שאני הולך "להתקע" עם האוטו לפרק זמן די ארוך(דרך אגב, האוטו נוסע מעולה ללא בעיות רציניות). נשאלת השאלה מה עושים? נכון שיצאתי "אהבל", אבל אולי בכל זאת יש פתרון כלשהו למצב אליו נקלעתי?

פורסם

הבעלים הקודם העביר לך דו"חות כלשהם לגבי התאונה המדוברת?

דו"ח שמאי, תצלומים אחרי התאונה, ירידת ערך?

 

אם התשובות לשתי השאלות הן שליליות, ואתה לא במצב שמאפשר לך לחכות בסבלנות לקונה

התמים הבא, אז אתה יכול להשתמש בעצה שמעליי...

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

מחינת עולם המושגים של בדיקות הרכב, אין דין קורת רוחב כדין קורת אורך.

קורת אורך = שלדה.

קורת רוחב = קורה המחברת בין קורות האורך.

ישנן קורות רוחב מולחמות לקורות אורך, כאלו המוברגות וישנם רכבים אשר נטולים קורות אלו.

 

מבחינת עולם המושגים המוטורי, אנו מתייחסים לקורת הרוחב כחלק בלתי נפרד מהשלדה.

ירידת הערך על פגיעה בקורה זו אינה שקולה לירידת הערך בפגיעה בקורה אורכית.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...