אוקי, חבר'ה, קודם כל תודה רבה למגיבים, השאלה ששאלתי הייתה למעשה קצה הקרחון וכרגע נעבור לקרחון עצמו...
לפני קצת יותר משנתיים קניתי דייהו סופר רייסר שנת 1995. לפני שהלכתי לבדיקה, בעל הרכב חתם על תצהיר(מיוזמתו) ששילדת הרכב נקיה מתאונות. לאחר הבדיקה, שבה עלה המושג המתואר, הבוחן של המכון (אני הייתי זה שבחר את המכון) טען בתוקף שאין מדובר בפגיעת שילדה ואם כן היה משהו אז היה מציין זאת מפורשות. בקיצור, קניתי את האוטו כמו שהוא...
עכשיו, כשהייתה לי הזדמנות לשדרג, ניסיתי למכור, ו... ניחשתם נכון, קדחת. כל הסימנים מצביעים על כך שאני הולך "להתקע" עם האוטו לפרק זמן די ארוך(דרך אגב, האוטו נוסע מעולה ללא בעיות רציניות). נשאלת השאלה מה עושים? נכון שיצאתי "אהבל", אבל אולי בכל זאת יש פתרון כלשהו למצב אליו נקלעתי?