ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 997 צפיות
תודה מראש
הודעה אחרונה מאת shharel, -
חשבתי לפרגן לעצמי 156 כזו בהזדמנות ראשונה, אלא שלאחרונה יצא לי לנסוע לראשונה בדגם זה, ועוד ברומא עם נהג רומאי (לא משנה שהוא היה נהג די גרוע, אבל זה נשמע כמו חלום, לא?). בקיצור, ישבתי מאחור ובאוטוסטרדה המקיפה את העיר, ברגע שהמהירות עברה את אזור ה- 80 קמ"ש לערך נכנס רעש רוח בעוצמות ממש גבוהות (האם בגלל ידיות הדלתות הייחודיות?!). בקיצור, שאלה למי שמכיר את הדגם מקרוב ולפני שאני מתחיל לרחם על הילדים שלי במושב האחורי - האם זו בעיה מוכרת בדגם או שאיכשהו נפלתי על אקזמפלר בעייתי במיוחד? תודה.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
מכוני בדיקה
מאת סוזוקי2- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, אני מתעתד לקנות סוויפט או שרייד ידנית שנת 92-93 (דרך אגב, מה עדיף?) אחרי שסבלתי קשות מהרכב האחרון שקניתי שהתברר כמשאבת כסף לתיקונים (רנו אקספרס דיזל) החלטתי לא להתקמצן הפעם. מה מחיר בדיקה של רכבים כאלו? מישהו מכיר את "דינמומטר" ברעננה? האם המכון אמין? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 14 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
שלום לכולם, התאהבנו בפיגו 307 סטיישן ואנו על סף רכישת מכונית כזו - חדשה. הבעייה היחידה היא שאנו שומעים שהיא לוקה באמינותה , ז"א שצריך לרוץ איתה הרבה למוסך. מה דעתכם ? נשמח לשמוע כל דיעה שהיא. תודה.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
רציתי לדעת מה ההבדלים בין 306 ל-106 בעיקר בדגמים הרגילים (xn, xr, xt), איזה מכונית עדיפה? והסבר על הדגמים הספורטיביים של 306...
הודעה אחרונה מאת audi A8, -
-
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
סיאט איביזה שנת 96 17-18 אלף מנוע 1600? כדי? ומה אם לקחת מנוע 1400 זה הבדל גדול? או שיש משהו להציע חוץ מהמכונית הזאת?
הודעה אחרונה מאת dk87, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
תענו לי בבקשה אם GTX פונטו זה טורבו ....????
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות ב מ וו 318SI קופה אטומטית שנת 94. אני רוצה לקבל פרטים וחו"ד על האוטו ,מאנשים שמכירים והיה להם את האוטו. *עלות האחזקה של אוטו כזה כמה עולים טיפולים שוטפים במוסך? עלות התיקונים ?ומחירי חלקים? האם זה אוטו שמרבה לבקר במוסך או אוטו שנחשב יחסית אמין? *נתונים טכניים כמה כוחות יש לאוטו הזה? וכמה הוא שוקל ? ומה צריכת הדלק שלה בנסעיות רגילות ? לגבי ביטוחים הבנתי מבעל הרכב שחובה לעשות מקיף לאוטו כזה ומחירי המקיף לנהגים צעירים הם בשמיים אשמח לדעת כמה משלמים חברי הפורום על הביטוח ואיפה יש את ההצעה הכי משתלמת? כנראה שמחר אני נפגש עם בעל הרכב אז רציתי לדעת האם יש כמה דברים שעליהם כדאי לי לשים לב מחר לפני שאני יחליט אם לקחת אותה …
הודעה אחרונה מאת Opel Astra GSI, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 56 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
אז ככה לפי הכותרת... אבקש המלצות לרכבים שמחירם נע בסביבות ה-300000 שח'... דרישות (לא רבות במיוחד..) בטיחות נוחות פאר * אפשרי עם אישיות ספורטיבית... בתודה מראש אופיר
הודעה אחרונה מאת XENON, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
תעזרו לי לפתור את השאלה הזאת אני לא יודע מה זה מליסינג
הודעה אחרונה מאת arbelia, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי כמו שכבר הבנתם, אני "קצת" מחפש להחליף את האוטו שלי, מסגרת החיפוש ערכתי לי רשימה קצרה של נושאים ששווה לשים אליהם לב עוד בטרם מחליטים לקחת את האוטו לבדיקה במכון. אשמח לקבל הערות \ תיקונים לרשימה שלי. הסדר שלה הוא סדר הגיוני - כרונולוגי, כלומר, אפשר לעבור על כל השלבים שלה צעד אחר צעד. נ.ב. - לרכבים פחות יקרים אפשר אפילו להשתמש ברשימה כרשימת בדיקה וזהו. רון. נקודות התייחסות - בדיקת רכב לא מקצועית יסודית.doc
הודעה אחרונה מאת omri75, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי, ביוני נגמרת לי האחריות על הרנו מגאן קופה שלי. רציתי לדעת אם שווה להשקיע בבדיקה במכון כלשהו כדי לדרוש מהם תיקון על חשבונם וכמה עולה בדיקה כזאת ואיפה מומלץ לבדוק (אזור כ"ס, רעננה) ?
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מחפש רכב ספורטיבי, אמין, יפה, צריכת דלק סבירה, רמת פוליסה בביטוח נמוכה, 5 דלתות ושיעמוד בתקציב. אומנם אני מחפש את הרכב האולטימטיבי אבל אני סומך עליכם . שבת שלום, מאור.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
קיבלתי הצעת טרייד ממכר; ה-307XSI תמורת גולף PDI. הרכב שברשותי פג'ו 307 - שנתון 2002 ידנית, יד שניה. XSI על כל מכלוליה ותוספותיה. קילומטרז' עומד על 35k. האוטו במצב חיצוני מצויין. מכני הוא טוב, אמור היה לעבור יישור קו לא רציני.(רכשתי אותה לפני כחודש לערך). הרכב שמוצע לי גולף PDI, שנתון 2002 טיפ', יד ראשונה (הבחור כנראה מחפש ריגושים..) רכב מאוד מפנק, כאמור הוא מכר שלי ויצא לי כמה פעמים לנסוע איתו ברכב, הרכב מאובזר מאוד, מושבי עור. הנסיעה שקטה וכמעט אין רעש של מנוע הדיזל. קילומטרז' קצת חריג 70k ק"מ. מצב חיצוני - מעולה. (שחורה, עם "חצאית" קדמית, משו-משו). במידה וייצא לפועל, אני אמור להוסיף לו 3k שקל, (שהיה בעיקרון אמור ללכת ליישור). מה דעת המומחים?…
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
לאחר אינספור חודשים של חיפושים אחר 106, שבעה נפשי כמעט עד לאובדן חשק מוחלט לחפש את הרכב. אני מחפש כבר מספר חודשים אחרי פיג'ו 106, מכל דגם סוג או שנה שאפשר להשיג במחיר של 15 אלף ש"ח, ורק בזבוז זמן עד עכשיו. כמה מקרים של הימים האחרונים: התפרסמה 106 למכירה, XN 94, בתוספת מזגן, הבעלים לא הוסיף את המזגן למחירון (חוסר ידע), לרכב היו הרג'קטים הבאים: אגזוז דפוק, קלאצ' דפוק, והזנחה שוטפת (חוטי הצתה מתים, פלאגים וכד'). המחיר שהייתי מוכן לשלם על הרכב, היה נמוך מהמחיר שהציע עליו הסוחר שעמד לידי, ולכן, לא זכיתי ברכב הזה, לאחר כמה ימים, אותו סוחר, מציע את הרכב למכירה, עדיין כיד 1 !!! (למרות שהועברה בעלות כדת וכדין, ואין הוא סוחר מוכר), ודורש עליה מחיר גבוהה ב-4000 ש"ח מ…
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם ראיתי למכירה פיזו 205 XR 3 דלתות נפח מנוע 1200 שנת 92 הייתי רוצה לדעת אם זה יבוא כמו שבעל הרכב טוען.. והאם המנוע מדגם זה מוצלח ועוד משהו קטן אם מישהו יכול להביא לי את הנתונים הטכניים {של המנוע} תודה מראש על עזרתכם !
הודעה אחרונה מאת HFturbo, -
-
- 0 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
יש לי כמה שאלות לגבי יונדאי טוסון בגלל שהוא אופציה לקנייה בעתיד. קודם כל איך האבזור והנוחות בו ? שנית איך ההתנהגות שלו ואיך המנוע ? כי הבנתי שהמנוע שלו לא משהו. המרחב הפנימי מספק ? איך הוא על השטח? (למי שהזדמן לו לנסוע איתו בשטח) בנזין או דיזל ? ואם מישהו יוכל לצלם תמונות פנימיות שלו אני אודה לו מאוד . תודה רבה לעונים שתיל
הודעה אחרונה מאת שתיל, -
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אני מחפש רכב ב - 85 אלף ש"ח למשפחה, בטוח ואמין. הציעו לי פה החבר'ה מונדיאו 2002 שכרגע היא המועדפת עלי,עוד לא מצאתי אחת לקנייה, יש לי גם לקנייה 626 שנת 2002 יד 1 79000 ק"מ עם גג שמש ב- 84 אלף ש"ח. הדילמה: אומרים לי כל מיני "מבינים" שהמונדיאו לא אמינה וסחירה כמו היפניות וכו' ושלא יהיה לה שוק וכו', אני אישית נוטה למונדיאו מכל הבחינות א ב ל אשמח לשמוע את דעתכם גם לגבי ה 626
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם, עקב ירידה לטמיון (ככל הנראה) בפעם המי יודע כמה של רכישת פיג'ו 106 שאמורה הייתה להגיע אלי בימים הקרובים, החלטתי שאם זה לא יהיה 106, אחזור למקור: סובארו לגאסי 92, רק שהפעם, אחפש מנוע 1800 או 2000, וגיר רגיל (נו מה ? חובב נהיגה, או לא חובב נהיגה ?) אמא שלי, כמובן אוהבת את הרעיון הרבה יותר מאשר 106 (מה לעשות, לא חסידים גדולים של צרפתיות פה בבית), בנוסף לכך, היא טוענת שהיה לחבר משפחה לגאסי מהשנתון המדובר, או משנתון סמוך, בגרסאת 1800, אשר סבלה מבעיות רבות יותר מ-1600, אני אישית לא שמעתי ככה מעולם, רק שמעתי שה-1600 מנוע חלש טיפה לבודי הענקי הזה. לכן כתבתי פה, ע"מ שתייעצו לי מה לעשות בנידון. תודה, ולילה טוב.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני חדש כאן אני הגעתי לכאן כי אני מחפש מכונית שתתאים לי אולי תוכלו לעזור לי למצוא מכונית לפי מה שאני רוצה אני מחפש מכונית עד יד 2 מכונית קטנה כמו פיג'ו 106 מיצבושי קולט וכו' בסגנון הזה לא יקרה עד בערך 25,000 ש"ח אני אוהב את המכוניות אם היותר פוזה ומחפש משהו רציני לא פשוט בסגנון ספורטיבי ולא אחת שעברה תאונות (וכמו שהבנתם אני יחסית חדש בעניין של המכוניות ואני רוצה לדעת ולהבין כמה שיותר) תודה לכל מי שעוזר להת'...
הודעה אחרונה מאת K-f-i-r, -
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שיהיה אוטו אמין רק מנוע 1600 רק ידני!!! שיהיה מהיר 4 דלתות או 5 שנתון גבוהה עדיף תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת fish, -
- 4 תגובות
- 907 צפיות
הי, לפני כשלוש שנים רכשתי רכב מסוחר (שהתחזה לפרטי כמובן)- בבדיקה התגלה שהרכב עם פגיעת שלדה מלפנים- לטענת הבודקמ מכון הבדיקה לא היה מדובר במשהו רציני. הייתי קצת תמים ונפלתי בקסמו של המוכר שהייתי מוכן להישבע שהוא האדם המתוק והאמין ביותר בעולם. בקיצור שילמתי כמעט מחיר מחירון (בגלל ששאר הפרמטרים היו תקינים והקילומטרא'ז נמוך). בדיעבד לאחר שהחלו להופיע בעיות ברכב הבנתי שכנראה נפלתי בפח והולכתי שולל ע"י הסוחר (כמובן שהייתי פתי לבצע את הבדיקה במכון שהוא המליץ). זה היה קצת סיפור רקע. כיום אני מתכוון למכור את הרכב והייתי מעוניין לדעת מהי ירידת הערך של הרכב כתוצאה מפגיעת השלדה. כיצד ניתן לברר זאת? האם בכל מכון בדיקה? האם צריך להזמין שמאי במיוחד? תודה על עזרתכם, שי…
הודעה אחרונה מאת le-bons bay, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום רב, זהו הרכב הראשון שאני קונה - כרכב חדש, לאור העובדה שרכבים חדשים מהיבואן עוברים תאונות בזמן ההעברה לארץ וכן הסעיף בחוזה הרכישה שאין ליבואן אחריות על כאלה דברים והם מתקנים פגמים בעצמם, האם כדאי / אפשרי / יש טעם לקחת רכב חדש לבדיקה ברגע קבלתו ? האם ברגע שהוצאתי אותו מידי היבואן תהיה לי איזושהי עילה לתביעה בגין מקרה כזה ? תודה מראש אילנה
הודעה אחרונה מאת msigal, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש אוטו שאני לא "ארגיש" את הנסיעה בו... הכוונה היא לאוטו שלא שומעים את המנוע... כמו ההונדה של אמא שלי למשל... (אקורד 98 EX מנוע 3 ליטר) לא להאמין שהאוטו מותנע בכלל... המנוע כל כך שקט שזה פשוט חלום, אתה לא מרגיש שאתה נוסע אלא "מרחף"... התקציב שלי הוא באיזור ה70K הסיבה היחידה שאני לא קונה אוטו כמו אמא שלי היא מהסיבה שהוא "אוכל" דלק... תודה לכל העונים, נתנאל.
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, חבר שלי מעוניין לשדרג את רכבו לרכב משפחתי. תקציבו עד 50 אלף ש"ח, והוא מעוניין ברכב יפני בלבד, ודרישותיו הם: 1.אמין 2.אחזקה סבירה. 3.עדיפות לאוטומט. הוא חשב על מאזדה לנטיס. יש אופציות אחרות? תודה.
הודעה אחרונה מאת audi A8, -
-
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים ! ברצוני לדעת עם כדאי לי למכור את הפונטו שלי מודל 2002 בשביל לקנות הונדה בשנים 96-98 . חשוב לי לדעת מכל הבחינות : אמינות חסכון נוחות. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
{אחרי שבדקתי באתר ש 306 לא ממש אמינה} בבקשה תגיבו{אני חלש בנושא הרכבים} תקציב 30-35 אלף. 1 .קטן חסכוני ואמין( חשוב צרכת דלק טובה). 2 .ידני . 3. מהנה לנהיגה ( אני אוהב מכוניות בלי תחת). אופציות. 1 .רנו קליאו- 98 2. פולו 1.4- 97-98 3. אופל קורסה-97 +-
הודעה אחרונה מאת אביעד, -
-
במפגש האחרון חשבתי לי, אך איפה המפגשים של פעם בזהב, פ"ת ואז, נזכרתי באונו טורבו שהיתה שורפת אימפרזות. עכשיו לשאלתי יש לי 30K ואני ליפני צבא האם כדאי לקנות את האוטו לשפר אותו תחת, או, לחסוך ולקנות איזה 106 אחרי צבא? תודה לכול העונים
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, היום הלכתי לראות פיג'ו 106 XSI, שנת 93, אורגנלית לחלוטין, בצבע אדום, נמצאת בגבעתיים, יש לאוטו סאנרוף מקורי, מבחינתי זה פלוס גדול... כמובן שלא בגלל סאנרוף אני קונה אוטו, הגעתי לשלב של לבדוק שלדה: מתכופף מתחת לרכב מאחורה, ע"מ לראות את הקורה, נראתה כאילו שעברה טיפול, קמתי, פתחתי מכסה תא מטען, ורואים שיש ריתוך, והגשר של התא מטען (סמוך לגומיות האטימה, אני פשוט לא יודע את השם המקצועי), קצת עקום עדיין. אמרתי למוכר החביב "יש לרכב נגיעה בשלדה ???" (שואל בטון תקיף בפעם ה-4 כבר), הוא טען שלא. כאשר הראיתי לו את העיקום, ושאלתי לפשר הדבר, נענתי ב"לא יודע". אולי נפל משהו כבד על הקורה ומעך אותה ? שאלתי אותו מתי אפשר לנסוע לחולון, לבדוק את הרכב. ואז הוא כבר אמר "תש…
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
- 12 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
אני רוצה מחר לקחת אוטו מהמרכזי בהרצליה לבדיקה מקיפה לפני קניה... בדיקה שכוללת הכל, שלדה, מנוע, צבע, חלפים הכל הכל... אני לא רוצה שהמוסך ימליץ לי על מכון בדיקה כי יעבירו עליי פרטיה... מישהו מכיר מכון אמין שעושה באזור הרצליה? שלא עובד ישירות עם המוסך המרכזי של סובארו הרצליה? תודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת a.c,
-
מי מחובר 9 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 622 אורחים (הצג רשימה מלאה)
