Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא 156


dror_r
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי לפרגן לעצמי 156 כזו בהזדמנות ראשונה, אלא שלאחרונה יצא לי לנסוע לראשונה בדגם זה,

ועוד ברומא עם נהג רומאי (לא משנה שהוא היה נהג די גרוע, אבל זה נשמע כמו חלום, לא?).

בקיצור, ישבתי מאחור ובאוטוסטרדה המקיפה את העיר, ברגע שהמהירות עברה את אזור ה- 80 קמ"ש לערך נכנס רעש רוח בעוצמות ממש גבוהות (האם בגלל ידיות הדלתות הייחודיות?!).

 

בקיצור, שאלה למי שמכיר את הדגם מקרוב ולפני שאני מתחיל לרחם על הילדים שלי במושב האחורי -

האם זו בעיה מוכרת בדגם או שאיכשהו נפלתי על אקזמפלר בעייתי במיוחד?

 

תודה.

פורסם

גם ב 150 קמ"ש יש שקט מדהים.

 

רכב ברמה, רק מה, איטלקי ... אל תצפה לאמינות מוחלטת

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

תודה למשיבים.

 

ובכל זאת, ע"מ להיות משוכנע סופית -

מדובר ברעש רוח ליושב מאחור, איני יודע (לצערי) אם נהג הרכב מודע לכך.

האם התגובות עד כה התייחסו גם לישיבה מאחור?

...תקוותי שהילדים יוכלו להנות ולגדול על צלילי האגזוז ערבים לאוזן ולא מהמהום רוח מעצבן ומטריד.

פורסם

ואם תקנה...... אני רק רוצה להגיד לך שמזל שיש עוד אנשים כמוך ש...... אמממ.... טוב שקונים אלפא!

:smile:

תתחדש! איזה כיף לילדים שלך!!

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

אין שום בעיית אטימה מאחור, נסעת ברכב עם בעיה כל שהיא. וזה מניסיון, לא משמעות וכו'.

 

לגבי ה156 עצמה, כן או לא, תריץ חיפוש תמצא הרבה מידע.

 

גיא

×
×
  • תוכן חדש...