ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שכן שלי מוכר את הקורסה מודל 95, ממליצים על הרכב הזה?
הודעה אחרונה מאת Grand Torismo, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם. יש לי ידידה מאוד חמודה שמחפשת רכב בתקציב של 15,000 ש"ח. הדרישות שלה מהרכב הן שיהיה אוטומטי, הגה כוח ומיזוג. לפי דעתי אין רכב שעונה לכל הדרישות הנ"ל במחיר הנ"ל. הברירות היחידות שיש לה לפי דעתי הן - דיהטסו שרייד, סוזוקי סוויפט או סובארו ג'סטי. מי מהרכבים הנ"ל יכול לענות על רוב הדרישות? מה הכי מומלץ? תודה.
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי לאחרונה הוצע לאמא שלי לרכוש יונדאי לנטרה מודל 1996 נפח מנוע 1800 עם תיבת הילוכים אוטומטית. נוסף לכל הרכב מאובזר בצורה די נחמדה: מזגן אימבולייזר,אזעקה,חלונות חשמליים נעילה מרכזית,נדמה שגם 2 כריות אויר אבל אני לא בטוח,ABS ו ABW. המחיר שרוצים עליה הוא 25000 ש"ח ,התחייבות בבדיקה לשאסי ומצב מיכני מצויין לדברי המוכר ,כמו כן זה המציע הוא בעל עסק לטרייד אין ... כעת יש לי מספר שאלות: רציתי בבקשה לדעת האם זה מחיר כדאי? איך הרכב הזה בכללית? מנוע עם הרבה תקלות/בעיות? (אם אתם מכירים בעיות אופייניות שאני יכול לחפש אני אודה לכם מאוד) מה זה בדיוק ABW ? איך הצריכת דלק שלה? האם היא שותה? וכללית אם יש לכם הערות תודה רבה לכל תגובה.
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
1400 סמ"ק . שנתון: 2001 . עם 75 כ"ס. האם זה 16V או רק 8 שסתומים. תודה לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת alexmo, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום. חבר שלי קיבל רישיון לא מזמן(עדיין בתקופת מלווה) ואבא שלו רוצה לקנות לו אוטו במחיר של כ10K ש"ח. לאבא שלו יש חבר שמוכר פורד אסקורט שנת 92 סטיישן 1600 סמ"ק, האוטו במצב ממש טוב, הוא מלקק את האוטו. הרכב ידני עם 150 אלף קלומטרג',מזגן,נעילה מרכזית,חלונות חשמל. מצד שני אפשר לקנות סובארו(תיאורטית,הוא עוד לא חיפש, אבל שוקל מה עדיף סובארו או פורד) סובארו DL שנת 87-89 מהשיכנס לפי התקציב, גם 1600 סמ"ק. מה היתם ממליצים לו לקנות? יש לציין שהבחור בריא והוא צריך אוטו משפחתי ולא משהו קטן כי הוא גבוה גם ולא יהיה לו נוח לשבת. חשוב שהרכב יהיה אמין וישתה כמה שפחות דלק וכמובן רצוי שיהיה כייף לנהוג ,אבל מה אפשר כבר לצפות מפורד סטיישן...
הודעה אחרונה מאת SUBI4, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מהי צריכת הדלק של הרכב ? מהי רמת אמינותו ? והאם מישהו יכול להסביר לי מהם היתרונות/חסרונות של המנוע עם 8 השסתומים מול ה- 16V ? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חקרתי את הנושא המון המון לפי מה שהבנתי עדיף להשקיע עוד כ2000 שקל ולקחת שנתון יותר נמוך ולקנות את הXS ולא את הXR לא רק ביגלל כמה איבזורים שאין בXR אלה ביגלל הוצאות תחזוקה גבוההות שהXR דורשת זה נכון שזה ככה המון הוצאות בין 5 ל10 אלף שקל בשנה הראשונה של הנהיגה זה לא המון ?? ? איך זה אצל הXS מנוע 1400 ? גם ככה המון הוצאות או שפחות אני מתכנן לקנות את אחת מהם החודש אז מה אתם אומרים ? ? ? ? ללכת על 94 XS מאשר על 96 -5 XR ?
הודעה אחרונה מאת bender, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
שלום רב! ברצוני לרכוש רכב ששימש בעבר את שגרירות ארה"ב המוכר דורש מחירון שאלתי היא האם בזמן שארצה לימכור את הרכב אאלץ להוריד משהוא על הערה כזאת אם כן כמה אחוז? או שבד"כ לא מורידים על זה תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת TOMER_Y, -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב, שמי אמיר פוגל וברצוני לספר לכם סיפור על רכישת רכב. הרי כולנו אומרים לעצמנו "לי זה לא יקרה", ולי זה קרה. ואם תקראו עד הסוף תוכלו לחסוך מעצמכם עגמת נפש ולא מעט כסף. לפני חודש ימים חשקה נפשי ברכישת רכב מיד שניה (פיג'ו 406 שנת 2002) עם 24,350 ק"מ יד ראשונה במצב חדש לחלוטין. לאחר שבדקתי את הרכב במכון בדיקה (מ.מ.מ.) והבדיקה היתה תקינה לחלוטין, ניגשנו, המוכר ואני לסניף הדואר המקומי בכדי לבצע העברת בעלות. נפרדתי מממוני (סכום אשר אותו סיכמנו מראש) והעברתי מזומנים ותקילין למוכר. שמח וטוב לב נכנסתי לרכבי החדש (כמובן שעשיתי ביטוח) ואספתי את אשתי לטיול קצר וכייפי. מס' ימים לאחר הרכישה בשעות הערב המוקדמות, נשמעת דפיקה ב…
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מכרתי את ה SLK האהובה שלי לטובת המשפחה ואני רגע לפני רכישת אלפא 156 2.5 ל' אוטו' \טיפטרוניק מודל 2002 כמובן עם כל התוספות המפנקות ,סאן רוף \עור קילומטרז' קצת גבוה אבל הרכב במצב מצויין ושמור קוסמטית מאוד אשמח לקבל הארות מהחברים המנוסים כאן לגבי, צריכת הדלק ,אחזקה ,ושאר טיפים תודה מראש,סיני
הודעה אחרונה מאת sansui, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי לכולם, אחלה פורום יש לכם, אולי תוכלו לעזור... אני צריכה המלצות מאנשים שמבינים- אני מעוניינת לרכוש רכב יד שניה, התקציב הוא 25000-30000 ש"ח. הגיר חייב להיות אוטומטי. מה האופציות שלי ומה הכי מומלץ? תודה ענקית למי שיעזור!!! עדי
הודעה אחרונה מאת technet, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ראיתי שמחיר המחירון של מיאטה ידנית שנת 95 הוא *נמוך בהרבה (מאוד) ממה שחשבתי שיהיה. אז אני רוצה לשאול את המומחים למיניהם: מה הקאצ'? כי זה באמת נמוך באופן קיצוני ממה שצפיתי. (אני יודע שקשה ביותר למצוא כזו אך יש לי הרבה זמן לחפש ) *אני זוכר שראיתי איפשהו שאסור לפרסם את המחירים בפורום אז תקנו אותי אם אני טועה ואני אכתוב אותו
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
לכול החברים שלום רב אשמח לקבל קצת רקע על הרכב כמו כן איך השוק שלו רב תודות..
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני בישורת ההאחרונה לקראת מכונית שתחליף את הזואי שלי. ההתלבטות כעת היא בין סיביק [4 דלתות או האצ'בק] ידנית כמובן לבין BMW סדרה 3 E30.... לגבי הBMW - אספתי המון פרטים, לגבי ההונדה - אני אמנם ערכתי חיפוש או שניים בפורום אבל לא מצאתי יותר מידי מידע. פחות חשוב לי הכוח \ נתוני טריוויה על פתיחות-סגירות ועמידות להוספת טורבו יותר חשובה לי האמינות - רוב המכוניות בשנים האלה עבר כבר בין 150 ל200 אלף ק"מ ולכן עולה השאלה המתבקשת - מהו אורך החיים של מנוע הונדה מהדור הזה? מה לחפש בבואי לראות כזה אוטו? עוד לפני הבדיקה במכון כמובן, איפה הנקודות החלשות של האוטו? מחלות אופייניות ? תודה. רון. -נ.ב., למי שתוהה למה ההתלבטות היא בין הונדה לBMW…
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
העברת בעלות
מאת citromen-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
האם אפשר להעביר בעלות ברכב כאשר הרכב ללא טסט וללא ביטוח כחמישה חודשים?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום. ישנו רכב ש"שמתי עין" עליו, אבל (כמובן שתמיד יש אבל...) ישנה בעיה והיא כזו: ראשית, אציין שהמוכר הוא לא בעל הרכב. הוא טוען שבעל הרכב המקורי חייב לו כסף ולכן יש לו צו של בית משפט , שמאפשר לו להעביר את הרכב על שמו, במשרד הרישויי ובנוסף יש לשחרר את הטסט שנשאר לו. שאלותיי הם: - מה אני צריך לבדוק לפני שאני רוכש את הרכב ? לגבי עיקול - יש לבדוק רק במשרד הרישויי או שיש עוד מקום שיש לבדוק בו ? לגבי שיעבוד/מישכון - יש לבדוק ברשם המשכנות בלבד ? יש מצב לעוד בדיקה שאני צריך לעשות, מלבד השתיים הנ"ל ? - שאלה שניה: האם זה בסדר שיש לו "רק" את הצו (יפויי כח) בכדי להעביר בעלות? כלומר האם יש לחשוש מזה ? תודה מראש לכל העונים, אלכס.
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
רכב עד 20K לצעירים 1 2
מאת vlad- 24 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום ! אני מחפש רכב עם תקציב של 20K. מה שאני מחפש ברכב זה שיהיה קטן , חסכוני (מבחינת דלק וחלקי חילוף) וביצועים סבירים חשבתי בינתיים על הפיג'ו 205 forever או פיאט אונו , מה אתם חושבים ?
הודעה אחרונה מאת ami123, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
קליאו ידנית, 95, 120,000 ק"מ יש שנייה מוחזקת ע"י בחורה כ30-35 ב4 השנים האחרונות מוכרת כי עוברת לאוטומט האוטו נראה נקי, עמד יומיים, ולא מצאתי נזילות מתחתיו מטופח מבחוץ ומבפנים ונראה שמור כתם שמש קל וקטן בגג, ונוסף על המכסה של המנוע - מלבד זאת אין דפיקות על האוטו, אבל שום חלק לא נראה חדש וייתכן שהוא באמת לא עבר תאונות כפי שהבחורה טורחת להדגיש מחר בדיקה ואני שואל - קליאו ידנית - 95 עם ק"מ יחסית נמוך עד בסיידר: 1. אמינות 2. הוצאות ואחזקה שוטפת 3. תאוצה. הדגם הידני שונה באופן מורגש מהאוטומטי ? 4 - נוחות לא מעניינת אותי אני ירדתי מקטנוע 50 עכשיו ונסעתי שנתיים לתל אביב כל יום מראשון.. אז בלי פקטור של נוחות בבקשה דעתכם.…
הודעה אחרונה מאת אביעד, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם כדאי לי לקנות סיטרואן BX שנת 88 ? איך האוטו בכללי? אני יכול לקנות כזה בזול אבל צריך להעביר אותו טסט, אמרו לי שאין לו בעיות חוץ מפנס שבור. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת []_MagnuM_[], -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה דעתכם על רובר 620TI? כידוע האוטו עושה 0 ל 100 ב7 שניות ויש לו 200 כוחות סוס!!! חוץ מהנתונים המרשימים מה לגבי בטיחות, אמינות, חלקים, ביטוח? תודה רבה! נתנאל
הודעה אחרונה מאת נתנאל, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 4 אלף צפיות
אני שוקל לקנות סוזוקי אלטו מסוף שנות ה-80 (4 דלתות גיר אוטומטי). הרכב מיועד לנסיעה יומית של כ- 40-50 ק"מ ביום בדרך מישורית, נוסע יחיד בנסיעה רגועה. האוטו מתוחזק ושמור והמחיר די מצחיק. השיקולים שלי ברכישת הרכב: מחיר רכישה זול, אחזקה זולה וחסכון בדלק. אשמח לדעת האם יש בעיות מיוחדות לרכב זה והאם יש למישהו ניסיון טוב או רע עם הסוזוקי הללו. וכמו כן, האם הוא באמת כל-כך חסכוני בדלק. תודה למשיבים. עמית
הודעה אחרונה מאת kanfi, -
-
-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אני מחפש אוטו ב-10K ויש סיטרואן ZX שנת 94 1.4i במחיר הזה. היא עברה כ-140K קילומטר. מאד חשוב לי האמינות של האוטו כלומר להתרחק כמה שרק אפשר ממוסכים. השאלה שלי היא איך ZX מבחינת האמינות? האם כדאי לקנות אותה או שלשכוח מזה וללכת ישר ליפניות.
הודעה אחרונה מאת BMW, -
-
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ראיתי למכירה פליסיה שנת 99, יד 2, ידנית עם 80 אלף ק"מ, נראית טוב מאוד חיצונית. ראיתי שהמחירון שלה הוא משהו כמו 21 אלף שקל. מחיר תמוה בשביל שנתון כזה. מה דעתכם על האוטו הזה? מה הסחירות שלו? בכמה קונים כזה אוטו, ואם למישהו יש ניסיון עם אוטו שכזה אשמח לשמוע. תודה.
הודעה אחרונה מאת zx12r, -
- 6 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום, אני חושב על לקנות פורד פוקוס, אני מעוניין ברכב עם ה"תחת" החתוך (אשמח אם תגידו לי מה שמו), מנוע 1.6 (אין פחות אני מבין...), וגיר אוט'. ראיתי בעיתון שכמעט כל ההצעות זה רכבים מליסינג, מישהו יכול להגיד לי מה זה בדיוק אומר ומה היתרונות או חיסרונות של זה? השאלה השנייה על הרכב עצמו, מומלץ? אני מחפש נוחות נסיעה וכמובן חיסכון בדלק והוצאות תחזוקה. כיום יש לי פולו 1.6, הפוקוס יותר חיסכונית או פחות? ומה לגבי ביצועים? אני מניח שהפוקוס יורד כבדה, אבל כמה כ"ס המנוע שלה מייצר? (הפולו מייצרת 75 כ"ס). תודה.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום , כבר נמאס לי להציק לכם. (באמת שכן ). אם הינכם צעירים ולא חסרי חיים עברו ישר לחלק הII. חלק I. חבר של אבי זקוק לרכב יד שניה. הבן אדם מבוגר (45~ זה מבוגר? ), עבר טסט לפני כשנה, טסט חמישי (לפחות) נראה לי. אז כך, הבן אדם לא הכי טכני שקיים, אין לו דרישות מוגזמות. ואני לא רוצה להמליץ לו על אוטו שאח"כ הוא יצטער שקנה. עד כה הוא חיפש פיאט בראבו 2.0. (בגלל המחירון הנמוך ) כשהסברתי לו שמדובר ברכב שלעולם לא ימצא, ואם כן אז לא במחירון. הוא הפסיק. אח"כ עבר לחפש אסיאתית "אמינה", כגון דייהו, יונדאי וכד'. שוב התאכזב מהקרטונים שבאוטו. חלק II. התקציב שלו לא מוגדר, אך ייעצתי לו בכל זאת לא לקחת הלוואה בשביל לקנות רכב. שיקנה עם מה שיש לו ביד. כי אחר-כך…
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
יאריס T ספורט
מאת amichi3- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
קראתי במספר מבחנים על היאריס נראה לי רכב חביב למדיי ביצועים סבירים ומראה סולידי עם התנהגות כביש סבירה למדיי אבל מה שמפריע לי זה שנכתב שרעש מנוע נשמע כבר במהירויות של 110 ומעלה, מה רמת הרעש? הייתה בבעלותי 16V (פולו) וגם ברכב זה נשמע רעש המנוע כבר במהירות זהה, אם תוכלו לספק לי מידע בנושא רעשי מנוע או מרכב של היאריב=ס ועד כמה זה מפריע בנסיעה נינוחה ויומיומית תודה.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
רכב לאיש גבוהה 1 2
מאת gurahos-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מה עושים אם אתה בגובה 2.05? ובוא נגדיר את זה כך, יעברו שנות אור עד שאוכל מבחינה כלכלית להרשות לעצמי להחזיק ג'יפ גדול. על איזה רכב אתם ממליצים, ידני, בסכום של עד 40+ - . המטרה הראשונה היא משהו שיש בו נוחות ואם אפשר גם בנוסף משהו צעיר אז גם טוב. תודה
הודעה אחרונה מאת ריצ'ארד גיר ידני, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בפורום אתם כל הזמן כותבים שהיאריס טובה.. אתם יכולים לתת לי קצת הסברים למה ומה העלויות?
הודעה אחרונה מאת dror_r, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום רב ראיתי את הדגם הנ"ל למכירה. איך הביצועים של הרכב? אמינות? אחזקה? צריכת דלק? כעקרון אני מחפש דגם של רכב ספורטיבי אמין שיהייה מעט יותר מהנה לנהיגה מאשר הפונטו שלי. תודה מראש L.A
הודעה אחרונה מאת pug 206 xs, -
-
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום חברים! אני פונה אליכם בשם חברי, שקיבל רשיון לפני קצת יותר משלושה חודשים, ואין ברשות אמו (חד הורית) רכב או רשיון ולכן לא היה לו מלווה וגם נמצא ללא רכב כלל כרגע. יש ברשותו תקציב של כ-20 אלף ש"ח, ודרישותיו הן אמינות וצריכת דלק בראש. מומלץ שהרכב יהיה 4 דלתות, ואין חשיבות ממשית ליופי, התנהגות ואף סוג תיבת ההילוכים. הוא פשוט רוצה רכב שיוכל לשנע אותו ממקום למקום במינימום עלות. עצתי ועצת חבריי היא הסובארו DL, אך הסיכויים למצוא כאלו במצב טוב נדיר. כמו כן, הוצעה לו DL שאיני יודע מאיזה מודל או נסועה, בעלת מנוע 1600 וגיר אוטומטי ושמורה מאוד. המוכר דורש 20K בעוד שהמחירון הוא 18K עקב החלפת צמיגים באחרונה ומצבו הטוב והשמור של הרכב. חברי אינו מעוניין ברכב משום שד…
הודעה אחרונה מאת asafay1,
-
מי מחובר 10 משתמשים רשומים, 0 אנונימיים, 229 אורחים (הצג רשימה מלאה)
