Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בישורת ההאחרונה לקראת מכונית שתחליף את הזואי שלי.

ההתלבטות כעת היא בין סיביק [4 דלתות או האצ'בק] ידנית כמובן לבין

BMW סדרה 3 E30....

 

לגבי הBMW - אספתי המון פרטים, לגבי ההונדה - אני אמנם ערכתי חיפוש או שניים בפורום אבל לא מצאתי יותר מידי מידע.

פחות חשוב לי הכוח \ נתוני טריוויה על פתיחות-סגירות ועמידות להוספת טורבו

יותר חשובה לי האמינות - רוב המכוניות בשנים האלה עבר כבר בין 150 ל200 אלף ק"מ

ולכן עולה השאלה המתבקשת -

מהו אורך החיים של מנוע הונדה מהדור הזה?

מה לחפש בבואי לראות כזה אוטו? עוד לפני הבדיקה במכון כמובן, איפה הנקודות החלשות של האוטו? מחלות אופייניות ?

 

 

תודה.

 

 

רון.

-נ.ב., למי שתוהה למה ההתלבטות היא בין הונדה לBMW, מדובר על מלחמה בין הלב לפשרה-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

יש לי סיויק ESI 95 כבר חצי שנה ובעיניין האמינות אני מרוצה לגמרי. 0 תקלות מרגע הקניה.

סך הכל המאמר שניתן מעליי מאוד מקצועי ומעמיק, מבחינת ה"פאקים" הקטנים שהוזכרו (רעש בשילוב לאחור, אגזוז רועש) אני מעיד ממקור ראשון שזה באמת לא צריך לרגש אף אחד. אם הרכב הוחזק ותוחזק כמו שצריך הוא יספק את הסחורה בעניין האמינות.

 

לעומת זאת אני מאוד לא מרוצה מהיכולת הדינמית של הרכב, שמעבר לחיסרון בנהיגה ספורטיבית (שכבר מזמן ויתרתי עליה) היא פשוט חסרה במצבים המנהלתיים הכי פשוטים של עיקולים מהירים, רצון לקבל מידע מההגה על אחיזה וכו'.

רוב הכוח של המנוע מתרכז אי שם לקראת ה-7K סל"ד וזה מאוד מעצבן (בעיקר עם תיבה אוטומטית) כשאתה רוצה כוח בנמוכים ופשוט אין לך אותו.

 

נוחות הנסיעה איומה. אין לי מילים אחרות לתאר. אם הרכב בשביל ליסוע יותר מ-10 דקות בבוקר לעבודה/לימודים ופעם בשבועיים שעה נסיעה למשפחה/חברים אז לא הייתי ממליץ לאף אחד כזאת התעללות בגב.

 

הביטוח אסון, אני לא מבוטח נגד תאונות כי זה פשוט לא משתלם כלכלית. מהכסף שאני "מרוויח" על זה אני אוכל תאורתית לקנות בעוד 3 שנים עוד מכונית.

פורסם

נסיך, אם אתה מתכוון לקנות אוטו בשביל להנות מהנהיגה בו, הבימר תהיה הבחירה ולא הייתי ממליץ בשום מקרה לקחת איזה 316, המנוע הזה פשוט חלש מדי לרכב... קנה איזו 320 ותהנה.

 

אם אתה עובד על הרכב שלך לבד לפעמים אז שתיהן (הבימר והסיוויק) יהיו מכוניות שניתן לעבוד עליהן עם מיומנות בינונית למדי, להבדיל נגיד מה-E36 שכבר הפכה לכאב תחת לנושא הזה.

 

LA DVD, אם הרכב שלך כ"כ לא נוח בנסיעות מנהלתיות לחלוטין, אני מציע בחום לבדוק את הבולמים והקפיצים, אם הם לא הוחלפו או הוחלפו לפני זמן מה בחלקים תחליפיים זולים יש סיכוי שצריך לרענן אותם... מקורי הכי טוב.

 

מוטי.

פורסם

LA DVD, אם הרכב שלך כ"כ לא נוח בנסיעות מנהלתיות לחלוטין, אני מציע בחום לבדוק את הבולמים והקפיצים, אם הם לא הוחלפו או הוחלפו לפני זמן מה בחלקים תחליפיים זולים יש סיכוי שצריך לרענן אותם... מקורי הכי טוב.

הכיסא...

 

הכיסא............

 

צריך למצוא את האנשים שהינדסו את הכיסאות בסיויק ולמצות איתם את הדין.

פורסם
נסיך, אם אתה מתכוון לקנות אוטו בשביל להנות מהנהיגה בו, הבימר תהיה הבחירה ולא הייתי ממליץ בשום מקרה לקחת איזה 316, המנוע הזה פשוט חלש מדי לרכב... קנה איזו 320 ותהנה.

 

אם אתה עובד על הרכב שלך לבד לפעמים אז שתיהן (הבימר והסיוויק) יהיו מכוניות שניתן לעבוד עליהן עם מיומנות בינונית למדי, להבדיל נגיד מה-E36 שכבר הפכה לכאב תחת לנושא הזה.

 

LA DVD, אם הרכב שלך כ"כ לא נוח בנסיעות מנהלתיות לחלוטין, אני מציע בחום לבדוק את הבולמים והקפיצים, אם הם לא הוחלפו או הוחלפו לפני זמן מה בחלקים תחליפיים זולים יש סיכוי שצריך לרענן אותם... מקורי הכי טוב.

 

מוטי.

 

קודם כל, תודה על התגובה,

לגבי הנאה מנהיגה, ברור לי שסיביק ככה סתם לא תיתן לי הרבה בנושא, אבל היא בסיס טוב לשחק בו ברגע שארצה, והייתרון הענקי שלה הוא האמינות היפנית שהיא מתיימרת לייצג.

סביר להניח שהBMW מצד שני תיתן לי הרבה יותר הנאה מנהיגה, אבל למצא 320 היום זו בעיה רצינית, מכיוון שאני מחפש רק E30 ולא שום דגם אחר.

המגוון שקיים היום, פירושו שגם ככה אני אצטרך לחפש המון כדי למצא פריט במצב ראוי, ככה שלהעלות את הרף לעבר 320 יהיה מבחינתי פשוט לוותר על הרעיון.

 

 

 

תודה בכל מקרה לעונים

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...