ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
האם הפונטו שנתונים 95-98 1.3 ומעלה רכב אמין וזול לאחזקה?? ההתעניינות היא לגבי אמינות ועלויות אחזקה נטו תודה מראש
הודעה אחרונה מאת חנן-ג'יפולוג, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
חבר שלי מחפש להחליף את ה C3 ברכב אחר. הדרישות הן: *מומלץ שיהיה רכב קטן , בטח ובטח שלא איזו אונייה או איזשהו רכב מנהלים גדול ויוקרתי. *מנוע עד 1600 סמ"ק. *חשוב - שיהיה גיר ידני *אחיזת כביש והתנהגות ספורטיבית. *תאוצות טובות + (עם עדיפות ל++) *אפשרות למרכב 3\4\5 דלתות , ממש לא משנה. *צריכת דלק , עלות טיפולים וחלפים לא מטרידה את הקונה *מחיר הרכב והשנה גם לא משמעותיים והכי חשוב... שיהיה רכב מהנה!!!!! אני בטוח שהדרישות נשמעות קצת מוזר (מחיר ושנה לא חשובים , אחזקה לא חשובה) וזאת משום שחברי לא מתכוון לרכוש את האוטו , אלא אבא שלו אמור להשיג את הרכב מהחברה למכירת רכבים , בה הוא עובד (ככה שיש על האוטו גם דלקן וטיפולים חופשי). הסבירות שרכבים נדירים כג…
הודעה אחרונה מאת החורש הגדול, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שמעתי שזה בעצם דגם הxr ויש לו מלא מלא בעיות בקושי סוחב וכו וכו k מה שמצאתי זה מנוע 1200 יד 3 שנת 95 140 אלף קמ רוצה 12 איך האוטו מבחינת : 1) עלות אחזקה - טיפולים לחודש /שנה 2) עלות הדלק 3) ביצועי מנוע 4) יופי
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
חברתי מחפשת רכב עד 40 אלף אפשרות לחריגה ל 50 אלף גג. כדי להגיע איתו לבסיס ולחזור הבייתה מדובר על נסיעה אילת-מצפה-אילת היא חוזרת הבייתה בערך פעמיים בשבוע איזה רכב כדי לקנות שיהיה אמין וזול לאחזקה (דלק-ביטוח-טיפולים) ? היא חשבה על פיאט פונטו ספייס אבל אמרו לה שהוא עושה בעיות רבות לעומת הפונטו הישנה, ומעבר לפונטו אין לה רעיון אחר. היא רוצה מכונית אוטומטית וקטנה או קופה אבל שיהיה לה גם כוח לעלות את עליות שדמה ומצפה. והיא גם רוצה שאוטו יהיה על שמה אבל היא בת 22, ואני בן 25 הבנתי שביטוח מגיל 24 הרבה יותר זול מלגיל 22 האם זה נכון ? והאם אתם יודעים מה ההפרשי המחיר +- בין גיל 22 ל 25 ? תודה רבה לעוזרים בברכה, עודד
הודעה אחרונה מאת odedi, -
-
מישהו יכול להמליץ לי על מקום אמין לביצוע עסקת ליסינג ואם מישהו ביצע עסקת ליסינג ונכווה בה אני אשמח לשמוע המלצות ............................
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 946 צפיות
1250 מנוע זה מה שיש לי כרגע לא רוצה הרבה יותר גדול אולי 1.4 יש לכם עצות?אני לא רוצה משומש חשבתי על משהו חדש. מה אתם אומרים על הפיאט פנדה החדשה? זה נכון שהפיאט פונטו מאבדת מאוד מהערך שלה? או שזה ככה כל הפיאטים? לא הייתי פה שנה בפורום הזה!!! ביקור אחרון: 02-05-2004, 22:03 תודה רבה לכל העונים מעכשיו אני יהיה קבוע פה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 0 תגובות
- 771 צפיות
טעות - נא למחוק
הודעה אחרונה מאת santiago, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אוקיי אז ככה ראשית כל לפני איזה שבוע שהעיניין עוד היה טרי פתחתי אשכול דומה לזה... אבל עכשיו אחרי המכירה של האונו האהובה ששירתה אותי נאמנה במשך שנה וחצי רציתי לרשום ת'רד מסודר בדבר הרכב הבא שלי אחרי שכבר מכרתי את האונו ועכשיו הכל סגור, אז ככה עכשיו אני יהיה יותר ממוקד. רציתי שתתנו הצעות בדבר רכישת רכב עד 15k, אז אמינות זה לא הצד הכי חזק שאני מחפש בין היתר כן אבל לא רק, ידוע לי שרכב זה לא מניה ואם הייתי רוצה אמינות הייתי הולך על סובארו די אל או משהו בסיגנון. יש עדיפות לרכב אצ'בק, רכב חזק עם התנהגות ספורטיבית כמה שאפשר לרכוש בסכום הזה, חשוב שיהיה לרכב פוטנציאל לשיפורים, אני לא אומר שאני ישר הולך לשים עליו עשרות אלפי שקלים אבל בבוא הזמן שהחשבון בנק יוכל לאפשר לי.....…
הודעה אחרונה מאת asi08, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מה אתם אומרים על זה ? רואים על האוטו שהוא היה צבאי לשעבר (הדגם + מספר רישוי חדש). אז למה לעזאזל הוא מוצע למכירה כ"חברה לשעבר" ? ד"א, גם בלוח פוקוס מופיעות להן מגאנים על תקן "חברה לשעבר". לא מאמינים ? http://www.motor4sale.co.il/ads/detail.php?siteid=10906
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
קניה מסוחר
מאת shaharf- 2 תגובות
- 915 צפיות
שלום לכולם האם לדעתכם קניית טויוטה 2002-1 מהטרייד אין של סוכנות טויוטה (בסוכנות) זהה לקניה מסוחר על כל המשתמע מכך
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
רציתי לדעת אם יש למישהו בפורום רכב כזה או היה לו נסיון איתו ?אני מעונין לקנות אחת כזו שראיתי שנת 86 גיר רגיל . אם יש למישהו נתונים טכנאים אני ישמח לראות.
הודעה אחרונה מאת taz3k, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום אני חדש בפורום - קיבלתי רשיון לפני כמה ימים, ויש לי 2 שאלות. 1) אני בטוח שכבר יש ת'רדים בנושא, כך שאם תפנו אותי לת'רד מתאים אשמח - יש למישהו המלצות למכוני בדיקה טובים באיזור המרכז, שאיתם יש לכם נסיון טוב? אני בטוח שגם השם של קומפיוטסט יעלה - אבל האם יש סניפים מסויימים של קומפיוטסט שמומלצים יותר מאחרים? 2) שמעתי מדי פעם על בדיקה לא ממוחשבת - לדוגמה "המומחה" (קיבל המלצות במגזין ממון). נשמע כאילו בדיקה ממוחשבת תהיה יותר מדוייקת ואמינה, אבל רציתי לשמוע אם יש למישהו דעה אחרת בנושא. בתודה מראש על העזרה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
שנת 00 ומעלה איך הרכב מבחינת עלויות , אמינות, סחירות וכו תודה
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מה עדיף טויוטה קרינה או הונדה אקורד?שנת 97 שניהם. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת or213, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
ראיתי סניק למכירה שנת 99 עם 93,000 ק"מ יד שניה מפרטי. הבעלים האחרון החזיק ברכב 4 וחצי שנים. כל הטיפולים במוסך המרכזי המחירון 62 אלף - הם רוצים 59. זה פחות או יותר התקציב שלי. השאלה היא האם כדאי והאם המחיר הוא סביר או גבוה ?
הודעה אחרונה מאת ejoffe, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
אני צריך המלצות לרכב חדש קבריולט עם חמישה מקומות עד 200 אלף שקל... תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
-
205 junior
מאת yoav123-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מחפש 205 forever אבל נתקל שוב ושוב ב junior. בגדול אני קצת חושש מהדגם שנפח המנוע שלו קטן יותר. האם אלו חששות שווא? או שיש דברים בגו. האם ההבדל משמעותי בין ה forever ל junior?
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
יש לי תקציב של 50000 אלף שקל והשאלה שלי מה אדיף לקנות אקורד או סיוויק מכל הבחינות נוחות, ביצועים, אחזקה, אמינות. תודה מראש על העזרה!
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
חברים מישהו פה יודע מאזו שנה הXS הגיע עם 110 כ"ס והתוספות הקוסמטיות הקלות????
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מה קורה אנשים אני חדש כאן ! אז היום בבוקר הלכתי לעשות בדיקה לפולו 97, אוטומטית, יד שלישית, 98000 ק"מ. אלו התוצאות : מערכת זימון ושסתומים - רועשת רצועת זימון - לבדוק \ להחליף לפי הוראות יצרן תושבות מנוע - פגומות שריפת שמן רעש מותח רצועות, מערכת קירור - דרוש טיפול וניקוי כללי מערכת הזרקת דלק - לטיפול\תיקון סרן קדמי והגה - לתקן ולכוון ציר קדמי+אחורי מתלה קדמי והגה - חופשים ונקישות לתיקון מע' הגה - נזילת שמן במע' ההגה לתיקון ליקוים בעלי משמעות נמוכה תיקוני פח וצבע פגיעות - פגיעות לחיצות שריטות במרכב סביב מערכת בלמים - דרוש טיפול+מע' ABS ,לא תקינה. צמיגים - קדימה פגומים בתי פנסים ראשיים שבורים שמן תיבת הילוכים אוטומטית - לב…
הודעה אחרונה מאת silverblue, -
-
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם. אמא שלי מחפשת רכב. הדרישות הם: רכב מיני. חדש מהחברה. אוט'. אמינות. שמירת ערך גבוהה יחסית. בטיחות. פרקטיות. זהו בערך. בקיצור רכב עבודה - קניות - בית. אבא שלי נדלק על האיגניס. הוא קיבל הצעת מחיר די מפתה של 88K בערך. הצלחתי להוריד אותם מזה מהר אחרי שהושבתי אותם בפנים והם ראו את איכות החומרים והגימור (לדוג'- תא כפפות בגודל פחית שתייה, לוח שעונים וכו'). בסכום הזה חשבתי על הפנדה, שכרגע יש עליה מבצע של 7000 ש"ח, וזה יוצא כ84K על הכביש, אבל הגיר הרובוטי ואמינותו קצת מפחידה אותי (כמו כן שמירת הערך והשוק העתידי שלה). לפני שכולם יצעקו יאריס, האם התוספת של מעל 25K ש"ח ליאריס מצדיקה את עצמה (113K)? מה לגבי הc3 (בגרסת הsx) שבא…
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי תקציב של 200 אלף +- לקניית רכב חדש המכונית חייבת להיות קנויה מסוכנות [יד ראשונה] יש לי שתי אופציות כלליות או ג'יפ חדש, ואני מוכר את האיסוזו טרופר 98' וקונה ג'יפ חדש (בטווח מכירים יותר גדול) או שאני מוכר את הפג'ו 306 (סטיישן אוטומט) 2000 עכשיו אני מחפש תחליף לפג'ו, מכונית מרווחת כמה שיותר לווא דווקא לנוחות, אלא להכניס פנימה חפצים שונים ומצד שני שגם תראה טוב (בכל זאת אני הולך לנהוג בה עוד שנה כשאני יקבל רישיון, ו...הפג'ו לא ממש מושכת אותי) זהו נראה, תודה על העזרה שלום
הודעה אחרונה מאת mazda626, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
התקציב שלי עומד על 50+- אלף ש"ח. אני מחפש רכב , עדיפות ל - 3 דלתות , לא ספורטיבי , אבל בעל התנהגות קצת מעל מכוניות משפחתית. מכיוון שאני סטודנט , אני לא מחפש אחזקה יקרה (לא פולו , גולף , A3 ושאר הגרמניות) , וכמו כל אחד - אמינות. שלושת המתמודדות בראש שלי הן: - מיצובישי קולט 98-99 - רנו מגאן קופה 1600 98-99 (עכשיו יתחילו כל אלה שיטענו שהביצועים הם של רכב משפחתי , ואלה שיטענו שהמתלים הוקשחו וההתנהגות שונה - הוויכוח הזה לא רלווטנטי) - פז'ו 206 XS שנת 99 כל הרכבים הנ"ל בעלי הספק זהה (90 כ"ס) והתנהגות דומה (כמעט) אני נוטה לכיוון הקולט בגלל ששמעתי משלושה בעלי קולט שאף אחד מהנ"ל לא משתווה לה באמינות ואני גם נוטה לכיוון המגאן בגלל שלדעתי (שוב פעם , לדעתי - אין …
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שאלה לי אליכם מה עדיף הקריזלר או האודי מבחינת שוק אחזקה ובכללי תקציב פחות או יותר אותו דבר של קניה וגם אותה שנה שנת 2001 . תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת AUDI-BOY, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
הגיע היום ממנו חששתי (אישתי זקוקה נואשות לרכב). התקציב הוא בערך כ20 אלף שקל שיכללו את הכל. אופציות ששקלתי: ג'אסטי שרייד אונו 205 106 חיפושית () את היפניות הורדתי מהרשימה, עם כל הכבוד לאמינות, בטיחות ונוחות (שחשובים לאישה הרה) אין שם. את החיפושית, גם כן בגלל אותם סיבות (למרות שאם זה היה תלוי בי, מחר הייתי קונה לה אחת) אז נשארו האונו, ה205, וה-106. אישתי לא נוסעת הרבה, לכל היותר 200-300 ק"מ בחודש. הצרכים הם: קודם כל, בטיחות! נוחות אמינות (עד כמה שניתן) חסכון בדלק (שוב, עד כמה שניתן, אבל עדיף לפחות 1:12) אוטומט עדיף, אבל אין לה בעיה להסתדר עם גיר ידני רכב קטן וקומפקטי, אין לה צורך במרכב "3 קופסאות" וכמו כן אחסון מקסימלי עד …
הודעה אחרונה מאת ssc, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
הדיהוו נמכרה סוף סוף. כרגע אני מחפש רכב אוטומטי, יפני או גרמני, מה שבטוח לא קוראני יותר בחיים. ראיתי ונהגתי מרחק של 30 קילומטר על גולף 1600 אוטומטית, הרכב עם 76 אלף קילומטר, שנת 1990. מבפנים הוא שמור בצורה מדהימה, הכל מקורי ושמור ועד לפני שנה טופל במוסך המרכזי. הגיר מעביר מצויין הילוכים והמנוע סוחב גם כן מצויין. הרכב ברמת איבזור מינימלית נורא, אין חלונות חשמליים ואין שעון טורים או מראות חשמליות, האם זה הדגם של ה 75 כוח כי איך אני יכול לדעת את ההבדל בין ה 75 ל 100? מבחוץ יש לו צבע כסוף אפור מקורי, אין פגיעות שילדה, תוקנה פעם אחת כנף. רציתי לדעת כמה עולים טיפולים כאלו, ואילו בעיות יכולות לנבוע מהרכב? ואם אפשר עוד פרטים על הרכב, כמו האצה, מהירות סופית וכדומ…
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- 0 תגובות
- 952 צפיות
אז ככה,אני רוצה להחליף את האוטו שיש ברשותי כרגע (פיג'ו 405 רגילה) לרכב אחר, יש לי כמה שאלות בקשר לאודי 80 הייתה לי אחת שנת 89 4 הילוכים,לא הייתה חסכונית משהו האם גרסת ה5 הילוכים יותר חסכונית ממנה בדלק? מאיזה שנה התחילו לייצר אודי 80 עם מנוע הזרקת דלק ולא קרבורטור? ועוד שאלה האם קיים דגם Audi 80 16V בארץ?ואם כן עד כמה הוא נדיר?
הודעה אחרונה מאת Olechko, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שניהם בערך באותו תקציב של 100000 ש"ח מה עדיף על מי ? תודה לעוזרים. תומר.
הודעה אחרונה מאת audi A8, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 995 צפיות
שלום רב. רוצים לשמוע קטע משעשע מהסרטים?! אבא שלי מתקשר אלי לפני שעה ואומר לי שהוא מצא 306 עם 68K שנת 99 והוא רוצה לעשות טרייד. בהתחלה התבאסתי, כי השקעתי מלא ב205 שלי והיא גם קטנה ונוחה והדברים שעשיתי בפנים הרכב הם משוגעים. אני די ברגשות מעורבים לגבי המעבר ל306 אבל אני יודע שזה טוב יותר. ועכשיו מה שנקרא BACK TO THE SKETCH BOARD ולהתחיל הכל שוב מחדש. בכל אופן מה אתם חושבים כדאי ללכת על ה306 הזאת ? אני מניח שזאת XN. או להשאר עם ה4EVER שלי ולהמשיך להשקיע בה?.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 926 צפיות
מישהו יודע אם לאימפרזה 1600 אוטומטית מהשנים 98-2000 יש איזה שהן בעיות כרוניות ? כמו גיר, מנוע וכו' ?
הודעה אחרונה מאת SUBI4, -
-
מי מחובר 63 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 334 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- discoTD5
- Tom78
- ברווז
- asix
- ezuf
- Itzik-b
- IsraCar
- osheri
- TvrSpee12
- עמרי לייט
- flytomars
- Chmimo
- m1011409
- gpro
- הדיין
- נעם101
- BoazB11
- Tal7
- PASHUT
- yossiaviel
- טויוטה סופרה
- baer
- EliC25
- מחכה
- Amitbak
- גולדן191
- farkash7
- samg
- AmitGo
- om2
- yohai71
- david3692
- roeecohen01
- rolling_stony
- שחר 1
- srool
- Ragnar
- quzzaa
- falou
- mikk
- נתנאל - Net
- יבגניפ
- yoni162
- Shay Shd Dave
- blackice
- דאבל קלאצ
- yuvk
- `Infinity
- RedLabel
- Camaro 92
- עדיגי
- Night Driver
- פולו,גולף
- wonderd
- zvit
- chrono
- Shaike.Zam
- Nakamichi
- 3n
- hans
- Nico62
- mcshmupi
- Yuvalino
