Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7791 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שרשמת לא כל כך נכון, קבל תיקון.

 

דבר ראשון מנוע 2000 משנת 96-99 מגיע עם 16 שסתומים ו-150 כ"ס

 

2000-2003 מנוע 2000 16 שסתומים 140 כ"ס וגם המנוע 1600 בשנתון הזה מגיע עם 16 שסתומים.

 

רק ה-1600 משנת 96-99 מגיע עם 8 שסתומים.

ובקשר לכוחות סוס אז בדיוק ההיפך ממה שרשמת המנוע 2000 עושה לפי יצרן 8.6 ואם תבדוק בבדיקות של הרכב שעשו לו בצרפת ובבלגיה הוא תמיד ירד מ-8 שניות.

לי יש שנת 2000 מנוע 1600 ול-4 חברים יש את המנוע 2000 ובוא נגיד את זה בצורה עדינה הם משאירים לי רכבת כמו שאני משאיר רכבת לאוטובוס.

 

לסיכום שוב פעם מבחינת מראה ואמינות עדיף ללכת לטעמי על שנת 2000 , אבל אם ביצועים חשובים לבעל הרכב , אז שלא יתפשר ושייקח את המנוע 2000 { הכי טוב שייקח סיבוב ויבין על מה אני מדבר}

 

בהצלחה.

פורסם
היי,

 

לי אישית יש מגאן קופה 1.6 שנת 2002 בעלת ה-16 שסתומים ו110 כ"ס. אינני זוכר אם בשנת 2000 שווק מנוע כמו שלי או הישן בעל 8 שסתומים. פשוט תבדוק ברישיון רכב או בטל' אצל היבואן.

לגבי 1.6 110 כ"ס:

1. הרכב חזק מכל משפחתית 2.0 ליטר כמעט.

2. הוא חסכוני יחסית לפאסאט של אמא שלי (2.0)

אתה משווה בין 2 מכוניות שונות לגמרי עם משקל שונה ותיבה שונה...

או, בשביל שתבין, דוגמא קטנה: הפונטו ELX 16V של השכן שלי הרבה יותר חסכונית מכל משפחתית 1.6 כמעט :p

 

בנוגע להעדפות - קח בחשבון שגם לרכב שלא נוסע הרבה יש בלאי, כך שיש סיכוי שמערכת הפליטה של ה 1600 כבר חצי רקובה ביחס ל 2000 סמק שנסעה יותר.

בין המחלות שיש למגאן צריך לשים דגש על מערכת הפליטה שנוטה להרקב דיי מהר (במיוחד אם הרכב נסע מעט) ובולמי זעזועים אחוריים. טיפולים לפי הספר - חובה, ואם מדובר ב 1.6 אוטומטית, לבדוק היטב את הגיר.

 

מבחינת עלויות אחזקה וכד' - עם ה 1.6 ל' אפשר לחיות יותר בקלות. זהו רכב מוכר (זהה ל 5 דלתות) וכל חלקי החילוף בנמצא ובשפע יחסית.

עקרונית, אם אתה מחפש רכב זריז וחסכוני, ה 1.6 היא הבחירה. כל משפחתית כולל המגאן עם מנוע 1.6 וגיר ידני מספקת זריזות נאותה וחיסכון בדלק. לרוב הנהגים זה "פשרה" מעל ומעבר למי שמחפש רכב ליום-יום עם צריכת דלק שפויה ובנוסף גם מכונית שיודעת להיות זריזה ולא מקרטעת בעליות לקסטל ;-)

 

בנוסף יש לבדוק היטב את המזגן ואם מילאו בו לאחרונה (או בכלל) גז, לוודא שהחימום בפנים עובד כראוי ולתחקר בנוגע לביצוע טיימינג (במודל 2000 1.6).

 

כמו כן לבדוק היטב נזילות ממערכת ההגה (במיוחד מהצינורות עצמם ולא מהמסרק עצמו) ולהתייחס ברצינות לרעשים חריגים או בעיות שנראות לעין, המכוניות הללו לא מזדקנות בצורה מבריקה ויש נקודות של בלאי שדורשות התייחסות מגיל 4-5 ואילך.

 

בהצלחה

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
מה שרשמת לא כל כך נכון, קבל תיקון.

 

.

צודק , נכון.

התבלבלתי .

משום מה היה לי בראש את המנוע של PSI....

 

מצד שני, לא יהיה הימור גדול לומר שמשנת 97 עד היום אבדו לפחות 12 סוסים :-D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לי יש מגאן קופה 98 1.6

 

וזה אוטו מאכזב

אין לו כוח

אין בכלל מקום מאחורה

אין מקום בתא מטען

אני ממליץ לך לחפש משהו אחר מתוך ניסיון

אבל אם אתה נעול על כזאת הקופה שלי עם 80K

יד שלישית מצב מעולה

אם יש לך הצעה טובה תשלח לי הודעה ונדבר

בסך הכל הקופה הוא רכב יפה אבל בלי כוח

פורסם

היי איציק באמת בדקתי כמו שאמרת את הטיימינג ואמרו לי שאומנם הרכב לא נסע הרבה אבל טיימינג מחליפים או אחרי 100000 קמ" או אחרי 5 שנים ז"א שצריך להחליף ב-7/05

אז יש לי עוד קצת זמן למשוך עם הטיימינג או שלא כדאי למשוך עם זה?

רנו מגאן קופה 1600 16V

FORD FIESTA SI 16V

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

*** נמחק הציטוט. מה הטעם לצטט את ההודעה שמעליך ?

זה סתם מכביד על השרשור ***

 

QUOTE]*תאמין לי שנסעתי על הרבה משפחתיות גדולות 2.0 ליטר וגם פתחתי ברמזור עם רובן. ושלא תהיה לי חוכמולוג, אני לא מתכוון להונדה אקורד 2.4 למשל... וכן היא יותר חזקה ממשפחתיות גדולות 2.0 וזאת בגלל המשקל. תפעיל ת'שכל: משפחתית גדולה 2.0= 1350 ק"ג ממוצע - מגאן קופה 1.6=1050 ק"ג.

א... דרך אגב הפאסאט של אימא ידנית...

Veni Vidi Vici

×
×
  • תוכן חדש...