ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
תגידו בכמה אני יכול למכור את הפיאט דוקטו 2.5 שלי אם היא שנת 94 גיר רגיל והחלפנו לה מנוע לפניי כ3 שנים דרך אגב עכשיו היא יותר מהירה מפעם
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני צריך נתוני רכב על פיגו 106 ראלי... לא מבין בכלל ברכב הזה ? איזה מנוע יש לו ? באיזה שנים יש כבר ה"כ לאוטו ? אם בכלל.. איזה תוספות מגיעות איתה ?! ובאיזה שנים ? בכמה אפשר להביא כזאת ראלי ?!
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 16.7 אלף צפיות
שלום לכולם, בבקשה תנו דעתכם על פיג'ו 206 שנת 2002 יד שניה מהשכרה. המחיר בערך 50K. מנוע 1400 גיר רגיל... בבקשה תנסו להיות אובייקטיבים, תודה מראש...
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי פיאט פונטו ספייס שנת 2002 אני מעוניין למכור אותה היא שווה במחירון 55000 ש"ח . כמה אני יכול לקבל עליה???
הודעה אחרונה מאת Philip R, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן חבר'ה אני חייב אוטו קטן חסכוני ואמין! חובה אוטומט, אם אפשר שיהיה קצת נוח אני רוצה שיחזיק מעמד 3 שנים (עד סוף התואר) אז מי המועמדים והכי חשוב מהן המחלות הידועות של כל אוטו מהמועמדים. האם זה סביר לצפות לאוטו אוטומט כמו שביקשתי במחיר הזה שלא יהיה כל חודש במוסך???
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
האם לקנות מודל 2005 או לחכות ל2006?
מאת Guest ®XploiteR-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן, חבר שלי החליט לרכוש לעצמו רכב. עכשיו הוא בדילמה קשה אם לקנות רכב ממודל 2005 או בכל זאת לחכות לדגמי 2006. מדובר ברכב קורולה ראנX. עכשיו השאלה שנשאלת פה האם באמת כדאי לחכות עד להגעתם של דגמי 2006 הצפויים לקראת חודש מאי-יוני או ששווה להזמין רכב עכשיו כי אחרי הכל מה כבר ישתנה ברכבים חוץ משנת הדגם? הרי אחרי הכל מדובר פה ברכב חדש לכל דבר ואני אישית לא מצפה וגם לא מאמין שיהיה שינוי דרסטי כלשהו ברכבים אם זה מבפנים, מבחוץ או במנוע. ולמיטב ידיעתי שני הדגמים מיצרים ומרכיבים אותם בשנת 2005 גם ככה. וכמובן הצפי למחיר יותר גבוה ל2006. אנה תעזרו לי ולו לפתור את ה"סוגיה" הזו. תודה.
-
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות רנו קליאו ספורט אך איני יודע האם שווה להוסיף עוד כ-12 אלף שקל כידוע לכם : מחירון 2001 הינו 71 אלף, מחירון 2002 הינו 83 אלף (מעודכן על פי לוי יצחק) רציתי לדעת, מה ההבדלים בין השנתונים מבחינת מכלולים, תוספות, בעיות נפוצות וכו' בברכה ותודה מראש נדב
הודעה אחרונה מאת nadavbitton_86, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום אתמול ראתי בלוח פוקס 2 מכוניות של רנו אקפרס כל אחת מחיר שונה הנה: האקספרה הראשונה: רנו אקפסרס דיזל 1997, מנוע 1900, 120.000 ק"מ, ידני, שניה, 19,000 ש"ח! , שמורה ומטופלת, פרטי האקפרס השנייה: רנו אקפסרס דיזל 1997, מנוע 1900,שניה, 6.500 ש"ח , מזגן, נקיה ושמורה+טסט לשנה למה יש הבדל כל כך גדול במחירים?
הודעה אחרונה מאת חנן-ג'יפולוג, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 763 צפיות
רציתי להתיעץ האם כדאי להמשיך לדבר עם הבן אדם? האוטו: לנטרה 99 ידנית, צבע אדום (מה ששבה את הלב של אישתי ) 130K ק"ם על המונה. מחיר: 32K טסט במרץ ראיתי את הרכב, ומצאתי את הדברים הבאים לפני הבדיקה: שקע קטן על כנף קדמית שמאלית שקע קטן על כנף אחורית ימנית פנס איתות שמאלי קדמי שבור קצת הפגוש הקדמי כנראה נצבע (ראיתי סימני צבע על הפנסים הקדמיים) אבל בסך הכל האוטו נראה מטופל. הבעלים של הרכב היא אישה מב"ש, הבעיה היא שלא דיברתי איתה, אלא עם מישהו שמוכר את האוטו בשבילה, רציתי לדעת האם שווה לי להמשיך ולהעלות את האוטו לבדיקה, ואיפה להזהר? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ראיתי לנטרה שנת 2000, 1600 סמ"ק עם 70,000 ק"מ. אני מחפש אוטו שיש בו הכל: דבר ראשון בטיחות סבירה למשפחה. ואח"כ אמינות וחסכוניות. נוחות נהיגה ואיבזור מגיעים רחוק במקום האחרון. אני לא מצליח להבין מה הפסק דין המוסמך לגבי הלנטרה - שנראית לי אוטו חביב למדי מבחינת אמנות וחסכוניות. יש המלצות אחרות ? קצת קשה לי עם ההגיון של ללכת שני שנתונים אחורה ולעלות בקילומטראז בכדי לקנות אוטו יפני - האם אני טועה ?
הודעה אחרונה מאת SUBI4, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
הי, רבות מדובר פה על חשיבות הבטיחות. האם יש באמת משמעות לנתוני הבטיחות שאתם מקבלים והאם ההבדלים בין החברות כל כך משמעותיים ? הרי בסופו של דבר מדובר בפיסיקה - ככל שהמסה של הרכב גדולה יותר וככל שמרחק בין קדמת/סוף הרכב לתא הנוסעים ארוך יותר ככה הרכב אמור להיות בטוח יותר בפגיעה חזיתית/גבית. האם לא כל החברות מיישמות את אותה טכנולוגיה ? ומה לגבי פרמטרים כמו יציבות, אחיזת כביש, חוזק הגג וכו'. לגבי הלנטרה - האם היא באמת לא בטיחותית ? - איפה אפשר לקרוא מידע מוסמך מניסויים ?
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מחפש רכב אוטומטי בסביבות ה 15-20 אלף שקל, בחיפושיי אחר מכוניות נתקלתי באופל וקטרה שנת 92 יד רביעית אוטומטית דגם 1600 s מצב הפח שלם יחסית חוץ מדפיקה עמוקה יחסית ועוד כמה סריטות וחלודות, הרכב דורש צביעה של כולו מחדש, כל הצבע נשרף והתקלף (צבע ירוק) המנוע והגיר נוסעים ומגיבים מצויין. האם בכלל מומלץ לקנות רכב כזה ב 14 אלף? מהן המחלות של האוטו הזה, בעיות מיוחדות וכדומה? ואם אפשר גם המלצות. הדגם הזה יוצר עד 1995.\ תודה. כפיר
הודעה אחרונה מאת carisma kfir, -
מאזדה 3 או לנסר? 1 2
מאת Yoav_21- 20 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מה הייתם לוקחים חדש מהסוכנות??? מאזדה שלוש או לנסר?? תעלו בבקשה תגובות שלכם...
הודעה אחרונה מאת Yoav_21, -
- 1 תגובות
- 978 צפיות
היי אנו שוקל לקנות רנו מגאן קופה משנתון 96 עד 99 השאלה שלי באם המגאן 2.0 חיסכונית כמו אחותה עם המנוע 1.6 ?? אני רוצה נתונים בעבור שני הדגמים ומי מהם יותר אמינה איכותית ושווה לאחזקה צריכץ דלק תקלות
הודעה אחרונה מאת ororororo, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני עומד לפני קנית רכב, רכב משנת 1993 אשר הוא רשום על שם תייר שאיננו בארץ משנת 1993, וכן ברשיון הרכב יש הגבלת מכס לצורך העברת בעלות 032039251 מיום 9/3/93 אשדוד נהג בעל הרכב או בן זוגו מה לעשות אני רוצה את הרכב אבל פוחד לקנו חתול בשק ולהשקיע כסף עבור רכב בכלל לא שווה גרוש? איך מעברים בעלות במצב זה?? מה ההגבלה הזאת ברשיון הרכב??? איך מבטלים את ההגבלה? כמה כל זה צריך לעלות? ערך הרכב על פי מחירון 43000 ש"ח כמה שווה להשקיע בו
הודעה אחרונה מאת חנרו, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
תודה חברים על כל התשובות. לא הצלחתי לקבל מסקנה חד משמעית לגבי הדייהטסו טריוס - נראה שיש כאלה שממש אוהבים אותה ויש כאלה שממש לא. אין לי נטייה לשטח ואני יותר מחפש משהו לכביש. הטריוס פשוט מצא חן בעיני ויזואלית מכל היפניות. מה שכן- אולי לא הזכרתי אבל גם במקרה של הטריוס - אני מחפש אוטומטי. לגבי הדרישות שלי מהרכב - אוטומט, חסכוני בהוצאות, אמין ושיראה יפה. לא אוהב את כל הלנטיס/פוקוס/אימפרזה/סיויק/קורולה שהכביש פשוט מוצף בהן )בקיצור - מחפש משהו יוותר מיוחד( הבנתי שהמגאן היא יותר משפחתית והאמת היא שאני רווק אבל בכל זאת הרכב הקודם שלי היה גולף 95 1800 אוטומט ודי נהניתי מהנוכחות הגדולה והמסיבית שלו על הכביש. שמעתי בכמה מקומות שלמגאן יש בעיות כרוניות בגיר אוטומ…
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 3 תגובות
- 2 אלף צפיות
אחרי שחשבתי על פולו 16V , גלשתי לכל מיני כיוונים. חשבתי על סיאט איביזה שנת 2000. אני הייתי רוצה לדעת קצת על האוטו: אמינות? איזה מנועים הגיעו בשנה הזו? השנה הזו היא אחרי מתיחת הפנים? כמה כ"ס לכל אחד מהמנועים? ירידת ערך? זה מנועים של פולקסווגן? תודה. (עשיתי חיפוש, לא מצאתי הרבה תשובות לשאלות שלי)
הודעה אחרונה מאת לארק, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אהלן . ראיתי סוזוקי סדן שאני חושב לקנות, האוטו יד שניה עם 50,000 ק"מ . שנת 94 , גיר רגיל 1300 סמ"ק . לקחתי את האוטו לבדיקה וגם גילו כל מיני שטויות קטנות שלא ממש מטרידות אותי אבל הם מצאו בעיה בשילדה , להלן הציטוט : " תיקון תאונה צד ימין , הוחלפו חלקי מרכב , תיקון בעמודים , משקוף " , תיקוני מרכב וצבע , פגמים + לחיצות פח , מעיכות תחתיות " . האוטו נראה במצב טוב , יחסית לשנת 94 והוא לא ממש טחון ... המוכר רוצה מחירון .... כמה צריך או לדרוש להוריד על הפגיעת שילדה ?? האם בכלל שווה לקחת אותו עם הפגיעה הנ"ל ... וזאת למרות שאר הנתונים הטובים ( יד שניה וקילומטרז ) ???? אני אשמח לתשובה מהר כי מחר אני תריך להחליט ... אם גם יש לכם המלצות לסוג רכב שונ…
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי התלבטות קלה.... איך שתי המכוניות האלה מבחינת צריכת דלק? ביטוח נהג חדש וצעיר? סביב איזה מחיר מוכרים אותן בשוק היום ואם הן בכלל שוות את הכסף!!!!!(ביצועים,אמינות,נוחיות וכ"ו) תודה לכל העונים והעוזרים
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אני חושב לקנות יונדאי לנטרה. בחיפוש בפורום ראיתי תגובות מעורבות לגבי הרכב. יש מישהו שיכול לתת התרשמות מהרכב. מדובר בשנתונים מוקדמים יותר 95-96 ועם גיר אוטומט. אני לא מחפש רכב לפתיחות אלא רכב אמין לנסיעות ללימודים, עבודה וכו'. מעיון בכל מיני מקומות הבנתי שעם כבר לנטרה אז עדיף 96 מאשר 95 בגלל שינויים בדגם, השאלה אם שווה להשקיע את העוד 3000+- שקל ב96 על 95. תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אשמח לקבל יותר פרטים לגבי הרכב, אחזקה, אמינות, וכיו"ב.
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
מה דעתכם על אופל טיגרה 1.4 אוטומאטית (רכב לשימוש יומיומי בפקיקים של איילון). אם יש אנשים שש להם או היה להם ויכולים לספר על חוויות אודה להם מאוד. תודה מראש: משה אזולאי. (בעלים של: סובארו79.פיאט 850 ספיידר 73 ופורד אסקורט 71 שמחפש רכב לנסיעות יומיומיות ללא סיכון של מפגעים ע"י נהגם שחושבים שהם יודעים לנהוג)
הודעה אחרונה מאת אייל, -
גולף או 206?
מאת ludu- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים, אם הייתם נוהגים 1500 ק"מ בחודש, מתוכם 800 בנסיעות ארוכות, איזה מכונית הייתם בוחרים: GOLF V 2.0TDI ידנית או 206 GTI2.0 ידנית. (מכוניות חדשות) הדגש הוא: הנאה מהנהיגה, התנהגות כביש, נוחות נסיעה-כיסא ובלימת זעזועי מע"צ... תודה.
הודעה אחרונה מאת Philip R, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
ברשותי דייהטסו שרייד 93 נפח מנוע 1300 סמ"ק ידנית. מרבית נסיעותיי הן נסיעות יומיות מאיזור ת"א לאיזור נתניה. השאלה היא האם הרכב שברשותי מתאים לי??? אולי עדיף להחליף לנפח מנוע גדול יותר??? 1600? הכוונה היא מבחינת בלאי, צריכת דלק וכו' בקיצור, האם אפשר להמשיך עם הרכב הנוכחי או שמומלץ להחליף???
הודעה אחרונה מאת סמי, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מה המצב. רציתי לדעת האם ניתן למיצוא סיאט איביזה מודל 94 או 95. הדגמים החדשים העגולים של אותה שנה בסכום של 10 אלף שקל? אני מיתכון לחפש אפילו בחניות יד שניה באיזור תל אביב. יש מצב שאני מביא *** מביא = רוכש *** אחת כזאת במצב טוב.בסכום כזה?
הודעה אחרונה מאת matanbenshbat, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
דוד שלי מעוניין לקנות סיטרואן C5 שנת 2002 ב80K פחות או יותר, האם רכב זה "יותר טוב" ממאזדה 323 או 626 מאותם שנים? בטיחות, נוחיות, הנאה, תיקונים, צריכת דלק (מנוע 2). תביעו את דעתכם לגבי זה או תפנו אותי לאתר שירשום חסרונות \ יתרונות של רכב זה או מאמרים עליו.
הודעה אחרונה מאת alfa_draco, -
-
שלום לכולם רציתי לדעת עם הדגם XS של הפגו 206 תואם לXSI או שמה יש גם 206 XSI? המשפחה שלי עומדת לרכוש את הרכב ורציתי לשאול מספר שאלות 1.צריכת הדלק 2.אמינות 3.מחירון לשנת 2000 ידני 4.ואיך הרכב מבחינת ביצועים האם נחשב לרכב בקטגוריה ספורטיבית? בתודה מראש WARDEVIL
הודעה אחרונה מאת MAGEN200, -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום רב, מחפש לאחי רכב שישמש אותו 2-3 פעמים בשבוע לנסיעות מירושלים לראשל"צ. רוצה אוטומט, שיהיה נוח וכיף לנסוע. מעוניין גם כמובן שיהיה חסכוני. לא רוצה פיאט/פיז'ו/סיטרואן איזה דגמים מומלצים? כרגע מה שאני שוקל זה מאזדה לאנטיס 323 או טויוטה קורולה (למרות שהבנתי שהיא יותר יקרה)... תודה מראש לממליצים
הודעה אחרונה מאת bender, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן חברה אני התיאשתי לחפש קופה ידנית ,והחלתטי ללכת על אוטומט כי נמאס לי להיות בלי רכב. ואין סיכוי למצוא ידני!!! יש לי מספר שאלות לגביי האוטו האם לדגם הזה יש בעיות מיוחדות??? משהו שכדאי לשים לב? ועוד דבר על האוטו יש ג'אנט של איביזה טורבו,נדמה לי שזה 17 אינץ' נכון? הצמיגים שלו גמורים .כמה תעלה לי רבעיית צמיגים חדשים?(הצמיגים הם חתך נמוך ורחבים מאוד) דבר עיקרי זה הטסט ... אך אני יעבור טסט חוקי בלי קומבינות וחברים? לבעלים אין את הג'נטים המקוריים .הוא טען שזה כמה שעות במשרד התחבורה או משהו ...תשלום של 60 שקל וזה מאושר וחוקי ??? משום מה לא נראה לי אבל אם כן אז בכיף ביטוח מה מומלץ מקיף או צד ג הכולל גניבות? אני נהג צעיר בלי תביעות במ…
הודעה אחרונה מאת BMW_525_89, -
- 0 תגובות
- 764 צפיות
שלום לכולם, אני רוצה לקנות קליאו B שנת 99 אוטומטית ואני צריך קצת מידע על האוטו . איך הוא מבחינת החזקה ,צריכת דלק ואם שווה בכלל לקנות. אני מחפש אוטו קטן לא יפני אבל אמין . תודה
הודעה אחרונה מאת knizo,
-
מי מחובר 63 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 334 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- discoTD5
- Tom78
- ברווז
- asix
- ezuf
- Itzik-b
- IsraCar
- osheri
- TvrSpee12
- עמרי לייט
- flytomars
- Chmimo
- m1011409
- gpro
- הדיין
- נעם101
- BoazB11
- Tal7
- PASHUT
- yossiaviel
- טויוטה סופרה
- baer
- EliC25
- מחכה
- Amitbak
- גולדן191
- farkash7
- samg
- AmitGo
- om2
- yohai71
- david3692
- roeecohen01
- rolling_stony
- שחר 1
- srool
- Ragnar
- quzzaa
- falou
- mikk
- נתנאל - Net
- יבגניפ
- yoni162
- Shay Shd Dave
- blackice
- דאבל קלאצ
- yuvk
- `Infinity
- RedLabel
- Camaro 92
- עדיגי
- Night Driver
- פולו,גולף
- wonderd
- zvit
- chrono
- Shaike.Zam
- Nakamichi
- 3n
- hans
- Nico62
- mcshmupi
- Yuvalino
