ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
תגידו תכל'ס , איך האוטו? יחסית הוא אוטו לא רע , עדיין רואים המון כאלה וביחס לגיל שלו זה נתון לא רע. גם לי יש אחד והוא עדיין נוסע כמעט כמו חדש , הוא דיי נוח והוא לא שביר כמו צרפתיות בגיל הזה. בכל אופן רציתי לשאול את דעתכם האישית על האוטו , למי שיצא לנסוע באחד , ולמי שיצא להחזיק , איך הוא ? מה אתם חושבים עליו? בזמנו כשהוא יצא לשוק הוא היה נמכר כמו הלאנטיס(לפי אלה שעדיין על הכביש עושה רושם שכן)? ועוד דברים אם יש לכם להוסיף?..
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
-
- 1 תגובות
- 953 צפיות
אני מחפש לקנות רכב ומצאתי אחת כזאת רנו קליאו RN, קלאסיק, הזרקת דלק 1400 אוטומט יד שניה מצב מצויין 140 אלף קילומטר בערך ב17 אלף שקל שווה? לא שווה? קצת חוות דעת על הרכב? אני לא הצלחתי להבין מפה מה הסיפור של האוטומט ברנו בדגם הזה? טוב? לא טוב? אשמח לקבל כמה שיותר חוות דעת ממכם חברים. תודה ליאור.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי שאלה : חבר מחפש רכב משפחתי עד 25000, ניתקלנו במיצובישי סופר לנסר GLXI, למה מיצובישי סופר לנסר כ"כ זולה? 27000 מחירון שנת 97 גיר רגיל,דורשים עליהם בד"כ 25000,ואף אחד לא משלם מחירון על רכב כזה כך שניתן להוציא אותה אפילו ב 22000, נשאלת השאלה למה? איך יכול להיות, רכב יפני (=אמינות),הכל חשמלי(GLXI) , שנת 97, זול כ"כ ,יש פה איזה קא'ץ? אשמח לשמוע על בעיות\מחלות\תקלות... תודה לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- 1 תגובות
- 973 צפיות
אני מחפש בבקשה דעה מקצועית או אחרי נסיון של אנשים בעלי פיאט ברבה... אני מתכנן לקנות פיאט ברבה מודל 2000 SX . מה דעתםכ על האוטו? אמרו לי שזה אוטו עם דאבל קאם שאפט.. וזה לא טוב? מה זה אומר? האם יש לאוטו הזה מחלות אופיניות? חלקים זולים או יקרים? טיפולים? תודה רבה רבה לכל מי שינדב לי כל מידע שיעזור לי
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
רציתי לדעת מה דעתכם על האוטו....ורציתי שתתנו לי הצעות איך לשפר את האוטו...בעיקר מבחינת יופי...לא מנוע... יש לו ספויילר מקורי של אופל....וג'נטים !!! תודה רבה לעוזרים !!!
הודעה אחרונה מאת redroze, -
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי אני מחפש רכב עד 30K , כעיקרון אני הולך לקנות אותו עם 30% מימון מחברה למכירת רכבים יד שניה כנראה שאני אצטרך לחכות קצת זמן עד שיגיע הרכב הנכון לחברה הנכונה. בכל מקרה הרכב ישמש אותי רוב הזמן ואת אימי העלוקה מידי פעם כשאוטו המשפחתי לא יהיה בחניה חחח אני צעיר חמוד וביישן ולכן אני מעוניין ברכב חמוד שמזכיר טיפה משפחתי אבל לא חייב... אמא שלי יושבת לי חזק על הזנב שאני אקנה רכב עם גיר אוטומטי כי היא כנראה חסרת חוש לגיר ידני אם יש למישהו טיפים איך לשכנע אותה לרדת מזה אני אודה לו מאוד. בהתחלה חשבתי בתקציב הזה על משהו בסגנון פיאט בראבה אבל אין לי שמץ של מושג לגבי הכדאיות של הקניה.. כמו כן יש גם את הפונטו ואת הלנטיס (שנתון נמוך טיפה) ... איזה רכב ניתן לקבל…
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום קודם כל קצת פירגון שאני חושב שמגיע לכם. יש לך אחלה של פורום ואני נהנה לקרוא פה המלצות וייעוצים שבאמת הם מקצועיים. המשיכו כך. אז ככה יש לי סכום של 27 אלף שקל. ואני מחפש רכב אוטומט שיהיה לו חלונות חשמל הגה כוח ושיהיה חסכוני בכל המובנים חשבתי על - יונדאי אקסנט 95 - סוזוקי בלנו 95 - פיג'ו 306 95 - והבחירה שלגביה אני רוצה את רוב הייעוץ זה דייהטסו סיריון שנת 99 או 2000 שנראה לי שבסוף אני יילך עליו. אז תנו דעתכם ואת הייעוץ שלכם ותתנו כמה שיותר פרטים על הדייהטסו סיריון תודה רבה רבה רבה ליאור.
הודעה אחרונה מאת amit1488, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 3 אלף צפיות
אני מצאתי את הרכב אבל הבן אדם לא מוכן להתפשר במחיר רכב יד שלישית שווה 50000 ש"ח זהו הדגם המפואר .רכב שמור עבר תיקון כנף בלבד ומטופל בחברה . האם כדאי לקנות את הרכב. באיזה מחיר העיסקה מתחילה להיות משתלמת ? תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם ! אני חדש פה ! רציתי לשאול פה את חברי הפורם איזה אוטו מומלץ לי לקנות ? יש לי תקציב של עד 20 אלף שקל . ואני נהג חדש עם שנה רשיון כבר (אבל עדין נחשב נהג חדש). חשבתי על 106 ראלי, אבל קשה למצוא כזאתי אחת במצב טוב כי כולם כמעט חרושות, אבל אפשר למצוא משהו תמיד. אז רציתי לשאול איך היא מבחינת התנהגות בכביש, צריכת דלק (אני מתכוון לדגם של ה 1.6), עלויות של חלפים, איזה בעיות נפוצות יש לה, ועל מה אתה ממליצים על הדגם של ה 1.6 או ה 1.3 מה יותר עדיף ? ואיזה עוד מכוניות קטנות כאלו כמו פג'ו יש לכם להציע לי בתקציב שהזכרתי ובמצב טוב ? בתודה מראש לכול העוזרים : גידי.
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
אפשר חוות דעת על הסובארו טנדר? אמינה, קלה לאחזקה, שותה הרבה? בקיצר שפכו כל מה שיש לכם עליה
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
תירגעו. אני לא מוכר את הסובארו (בינתיים). בכל מקרה חשבתי להחליף את הרכב בעוד כחצי שנה בערך (תלוי בלימודים בעבודה שאין לי ובצבא). חשבתי על 106\פונטו. פתחתי את השרשור הזה כדי להתעניין ב106 בלבד ורציתי לדעת מה המצב שלהם בשוק. כמה קשה להשיג אחת שתשרת אותי נאמנה? רוב ה106 נטחנו כמו ההונדה קופה למיניהם שעברו מסוחר לסוחר ומפחח לצבעי או שזה רכב סטנדרטי וקטן כמו הפונטו שיש לי סיכוי טוב למצוא אחת במצב טוב בקלות? חשבתי על דגמי XR ו-XS (יש הבדלים במנוע ביניהם או שזה עניין של נוחות?). עדיף לי לחפש XR חדשה יותר או XS ישנה יותר באותו המחיר? אם אני אמצא אחת במחיר מחירון של 14 אלף (מודל 94 לדוג') אז שווה לתת עליה 14 או שיש על מה לדבר כי הרכב לא סחיר ומתקלקל מ…
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
הרכב אונו SXI שנת 92' שמורה. קילומ'=144000 ללא שאסי בהתחייבות. כחול מטאלי,הכל מקורי ללא שיפורים. יד 5. מה אתם אומרים על הרכב ואיך הוא בביצועים.? ומי המתחרות שלו? תודה מראש.אלירן
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מדובר ביונדאי אקסנט יד שניה, 77,000 ק"מ טסט לשנה אוטומט, לאחר טיפול תקופתי, ללא תאונות, דגם אסטים 4 דלתות. נרכשה מליסינג לפני שנה, נראה חיצונית שמור ומטופל. הבעלים דורשים 54,000 מחירון יצחק לוי לפני שקלול ליסינג 57,800 ש"ח לאחר שקלול 54,500. האם הירידה של הליסינג היא כה פעוטה? אשמח לשמוע חוות דעת... ליאור
הודעה אחרונה מאת K-f-i-r, -
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מתעניין ברכישת סוזוקי ויטרה שנת 94 1600 גיר רגיל רציתי לדעת איך הרכב מבחינת צריכת דלק , אמינות , נוחות נסיעה , כוח מנוע , איך הוא מתנהג בשטח ? ועוד פרטים שיכולים לעניין אותי שלא ציינתי
הודעה אחרונה מאת koka, -
שלום, אני חדש פה ואני רוצה לדעת מאיזה שנתונים יש מיאטה אוטומטית בארץ? וכמה היא עולה? מידע נוסף לגבי ביטוח והחזקה יתקבל גם בברכה. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת איציק ט, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום רב . ברצוני לדעת אם למישהו יש נסיון עם הרכב הנ"ל : צריכת דלק. טיפולים אמינות וסתם איך הרכב בכללי . תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת TOMER_Y, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם אחרי יומיים של חיפושים בנושאים קודמים החלטתי להצטרף ולבקש את עזרתכם נא המלצתכם לרכב שני במשפחה. מקום ל-2 כסאות ילדים, עגלה בבגז הרכב יסע כ- 15,000 ק"מ בשנה מחוץ לעיר - לעבודה וחזרה. אפשר ידני ורצוי בטיחותי. התקציב: 40-45 תודה
הודעה אחרונה מאת Philip R, -
-
- 2 עוקבים
- 49 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
שלום! לפני כמה חודשים רכשתי יאריס 2000 מיד ראשונה, ועכשיו אני מתחיל לחשוב שאולי נפלתי בפח... אז ככה, המוכר טען שהנהג העיקרי ברכב הוא אישתו וזה לטענתו מסביר את זה שהרכב הוא על שם גיסו(או אולי "גיסו")... הוא הסביר שגיסו קנה את הרכב, ואחותו של גיסו(כלומר אישתו של המוכר) הייתה הנהגת העיקרית, לא מזמן הם התחתנו ואישתו החליטה למכור את הרכב ולקנות רכב משפחתי חדש... לאחרונה שמעתי סיפורים, שאנשים שלא מצליחים למכור את רכבם פונים לסוחרי רכב, ואלה מזייפים את מד הק"מ ומשפרים את האוטו מבחינה חזותית, מוכרים אותו ולוקחים דמי תיווך. כאשר הקונה שואל "למה האוטו לא רשום על שמך?" הם עונים "זה גיסי\גיסתי" ומספרים סיפור דומה למה שתיארתי... במקרה שלי, בעת הקנייה מד הק"מ הורה על…
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, אני מתעניין בקליאו B אוטומטית שנים 2000/2001. האם יש עדיפות למנוע 1.6 על 1.4 או ההיפך ? כמו כן - האם ידועות איזה שהן בעיות כרוניות לרכב מסוג זה ? תודה
הודעה אחרונה מאת beresford, -
- 0 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום רב. ברצוני לדעת אם למישהו יש נסיון עם הרכב בכללי אמינות נסיעה דלק תיקונים כל מה שאפשר לעזור לאינפורמציה לגבי הרכב הנ"ל. תודה לעוזרים. פעם הבאה שתפתח שני דיונים זהים בהפרש של חצי שעה - שניהם ימחקו. ננעל.
הודעה אחרונה מאת TOMER_Y, -
- 2 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום, ראיתי יונדאי 96 אקסנט ידני 3 דלתות ללא הגה כח מנוע 1340 עם 118,000 ק"מ והמוכר רוצה 18,400 יד ראשונה. רציתי לדעת אם שווה להשקיע בהנחה שזה טווח המחירים שלי ואיך מתומחר רכב כזה?
הודעה אחרונה מאת Evolution, -
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
שלום לכם, הגיע הזמן להחליף את האוטו שלי.אני מחפש משהו אמריקאי לא חייב להיות נדיר.אני מחפש משהו כמו: דודג' דוראנגו - dodge durango פורד אקסלפלור - for explorer (שנת 97+) פורד אקספדישן - ford expedition שברולט\ג'י אמ סי יוקו - chevy/gmc yukon שברולט טאהו - chevy tahoe או כל דבר אחר.הדרישות הם שנת 96+ ואמריקאי.חיפשתי כבר בכמה לוחות ולא מצאתי כלום.למישהו פה יש משהו כזה למכירה או מכיר מישהו או ראה באיזה מקום רכבים כאלה?או יש באיזה לוח? תודה רבה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת elitkh, -
-
אהלן ... ראיתי פגו 205 , שנת 95 , יד ראשונה 130,000 ק"מ . האוטו עבר טסט לפני חודש ושבוע . \ האוטו היה של מישהי שרק היא נסעה בו ( ראיתי שהיא תמיד עשתה ביטוח לנהג יחיד ) לאוטו יש קצת חלודה פה ושם , קצת ריקבון בפח ( איפה שהחלודה ) ובעיה בחלון החשמלי הימני . המחירון של הרכב הוא 12,600 ש"ח והצלחתי לסגור עםהבחורה על 9 אלף . לא לקחתי את הוטו לבדיקה כי נראה לי שזה בזבוז כסף ( כבר עדיף לקנות שני צמיגים חדשים במחיר הזה ) , כי כל בדיקה שעשיתי רק עשתה שחור בעיניים ובכול מקרה היא לא תרד עוד במחיר . האם שווה ??? לסגור עסקה ???
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
B4 VS C5 - למנהלת 1 2 3
מאת רועי נגה-
- אחראי פורום
- 39 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
אצל אמא שלי בעבודה מחליפים את הרכבים. חברת הליסיניג העמידה לבחירתה שני דגמים, כפי שאפשר לקרוא מן הכותרת, בנוגע לC5 - מדובר בגרסא הכי בסיסית. ובקשר לB4 - הגרסא המוצעת לכל, זאת שאתם רואים בכביש. רק בלי הסאן-רוף. את מי היא הולכת לשמש ? מדובר ברכב שעיקר יעדו יעשה בין חדרה לאזור המרכז (רחובות) על כביש החוף (מס' 2) ואיילון. פעם בשבוע ישמש לנסיעה לקרית שמונה. וחוצמזה אותי מדי פעם כשאני בבית. חשוב להדגיש שעד עכשיו המאזדה 6 ספקה את הסחורה, אבל אמא רוצה קצת להנות גם.... לא, אני לא מדבר על B4 ידנית אשמח לשמוע את דעתכם רועי נגה.
הודעה אחרונה מאת eyalzo, -
-
יעוץ לגבי VR6 1 2 3
מאת רז לוי-
- אחראי פורום
- 35 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום לכולם רציתי חוות דעת על VR6 הכוונה ל כוח? שניות למאה? אחיזת כביש? צריכת דלק? ביטוח? תקלות? ואם אתם ממליצים על הרכב? תודה לעונים רז. פונטו GT בגדישה של 1.6 באר רוצה ליראות רכב לידה...
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
איך האוטו? למה הוא אינו שומר על הערך שלו? אמין?
הודעה אחרונה מאת Guy, -
אחת לכמה שבועות מציץ פה אורח לרגע שהמחיר הזול של "יצירת הפאר המוטורית הזאת" קורץ לו. החלטתי לפרסם את ההודעה הזאת בפורום ייעוץ על מנת שכל המתעניינים למינהם יוכלו לבצע חיפוש בפורום, למצוא את ההודעה הזאת - ולהפסיק לחפש... אסנת, בחורה בשנות העשרים המוקדמות שלה התפתתה לקנות את הדייהו הנ"ל ולאחר חיפושים של מס' ימים קנתה את המכונית המדוברת באחת מחברות ההשכרה הגדולות עם כ-75000 ק"מ (שנת 2000) החודשים הראשונים לאחר קניית הרכב עברו עליה בנעימים והיא היתה מאד מרוצה מהרכישה.... עד אותו בוקר לפני שבועיים.... אסנת היתה בדרכה לעבודה בעת שעשן אפף את תא הנוסעים דרך פתחי המיזוג....אסנת מיהרה לשוב על עקבותיה ולפנות למוסך המורשה של היבואן במקום מגוריה....האבחנה לא אי…
הודעה אחרונה מאת amit1488, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
ראיתי רכב ועוד רכב ועוד רכב ... הכל גרוטאות ... רציתי לקנות רכב בטווח של 10-20 אלף שקל .. כל מה שראיתי היה גרוטאות לאחד המנוע מת וצריך אוברול .. לאחד הלך ראש מנוע .. אחד אחר השילדה כאילו עברה אונס ... אני נואש .... אני צריך המלצה ... חשבתי לטפס קצת בסכום משהו כמו 20-30 אלף .... האם שווה בכלל להוסיף או שאני עדיין נשאר במסגרת הגרוטאות... איזה רכב כדאי לקחת ???? ( עד עכשיו התמקדתי ב 205 אבל ממש קשה למצוא משנת 98 ו 99 במצב נורמלי ולא עם איזה 150,000 ק"מ או יותר מזה , או לחלופין משהו שהוא לא יד רביעית או חמישית) ... אני חייב עצה ... מה לעשות על מה ללכת ??? נמעס לי לשלם על בדיקות יקרות סתאם ככה .. קרא את כללי הפורום. הודעה נוספת עם כותרת "יאוש!…
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
-
רכב עד 10,000 1 2
מאת סוס- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום. אני מעוניין לקנות רכב קטן וטוב עד 10k אשמח לקבל סוגי רכבים אמינים ואיך לבדוק את הרכב שאני מעוניין לקנות. ובכלל עצות..... תודה.
הודעה אחרונה מאת K-f-i-r, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום רב! אחרי חיפוש ארוך סבוארו ידנית מצאתי דגם לא מזהיר במיוחד, אבל בכל זאת רציתי לשמוע את דעתכם. הרכב סובארו אמפרזה 1.6 97 ידני יד 3 128K. הרכב נראה שמור למדיי המנוע נראה נקי מנזילות. לפנים המנוע אני לא יכול להכנס וזאת רק בדיקה במכון בדיקה. כמה דברים שהעלו בי חשדות: הרכב מוצע למכירה יותר מחודש. יד ראשונה חברה ציבורית. הבחור נוסע על הרכב חזק, לא מעביר לפני שהטורים מגעים ל 5 בנסיעת מבחן בהילוך שני סגרנו קרוב ל80 קמ"ש. הוא יד 3 אני 4 הבא 5 ני יקנה 5 עם מפרט הנ"ל? המחיר הדרוש על הרכב הוא 34 למרות שמחירו אחרי כל השיקלול מהאתר של לוי יצחק הוא 30. הדירשה 4K+ היא על התוספות של הרכב. מגנזיום ב 7K, מערכת שמע יקרה, פילטר פתוח, אגזוז זרימה חופשית. כמו כן אני …
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
מי מחובר 63 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 334 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- discoTD5
- Tom78
- ברווז
- asix
- ezuf
- Itzik-b
- IsraCar
- osheri
- TvrSpee12
- עמרי לייט
- flytomars
- Chmimo
- m1011409
- gpro
- הדיין
- נעם101
- BoazB11
- Tal7
- PASHUT
- yossiaviel
- טויוטה סופרה
- baer
- EliC25
- מחכה
- Amitbak
- גולדן191
- farkash7
- samg
- AmitGo
- om2
- yohai71
- david3692
- roeecohen01
- rolling_stony
- שחר 1
- srool
- Ragnar
- quzzaa
- falou
- mikk
- נתנאל - Net
- יבגניפ
- yoni162
- Shay Shd Dave
- blackice
- דאבל קלאצ
- yuvk
- `Infinity
- RedLabel
- Camaro 92
- עדיגי
- Night Driver
- פולו,גולף
- wonderd
- zvit
- chrono
- Shaike.Zam
- Nakamichi
- 3n
- hans
- Nico62
- mcshmupi
- Yuvalino
