ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מצאתי פולו כמו שאני מחפש. האוטו יד שלישית, 163,000 ק"מ. נראה חיצונית ממש טוב, כאילו לא ראה שמש (צבע אדום), הגומי שעל הגג והגומי של הסאן רוף נראה חדש. לאוטו יש אגזוז לחץ, והוחלפו צמיגים וג'אנטים לגדולים יותר. הבחור רוצה 3,000 ש"ח מתחת למחירון. נראה לי חשוד שבלי להתווכח איתו הוא ישר אמר את הסכום הזה. לפי דעתי הוא מנסה למכור את הרכב כבר הרבה זמן כי המספר הסלולרי הוא עוד 9 ספרות. אם בבדיקה הכל יוצא בסדר, כמה אני עוד יכול לנסות להוריד במחיר? שווה בכלל לקנות רכב עם ק"מ כל כך גבוה? או להמשיך ולחפש משהו עם פחות קילומטרים? תודה.
הודעה אחרונה מאת Ofer Dotan, -
ברלינגו החדשה
מאת AX GT- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות ברלינגו חדשה אני רוצה את הדגם ה HDI עם דלת צד. האוטו הוא 2000 סמ"ק עם 91 כ"ס (יצרן). ההיתי רוצה לדעת מה אתם חושבים על האוטו? תודה, בן
הודעה אחרונה מאת Nis, -
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אפשר לקבל ייעוץ על מכירת רכב ??? זה הרכב הראשון שאני מוכר אז אני לא יודע עדיין מה לעשות כל כך אז אם אפשר.. פיאט פונטו S75 ידני שנת 97 יד ראשונה עם 174303 ק"מ אם זה משנה אז מצבר חדש טמבון קידמי חדש וסך הכל האוטו שמור....כמה ניראה לכם אני יכול לקחת על האוטו וכמה המחירון תודה רבה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת AsafSuf, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום חבר מחזיק לבת שלו פיאט אונו 1000 מודל 1992 במצב טוב. צצה לו הזדמנות לקנות ZX 1400 1995 במצב טוב. ב 2 המכוניות 170000 ק"מ. האם כדאי לו למכור האונו ולקנות ה ZX בתוספת מחיר קטנה? נושאי בטיחות, נוחות הוא יודע להעריך בעצמו. השאלה היא יותר מבחינת עלויות, מה התקלות שצריך לצפות להם? ביתו נוהגת להחליף פגוש כמה פעמים בשנה עקב מכוניות מוזרות שנמצאות פתאום דבוקות לפגוש הקדמי של האונו . תודה יהודה
הודעה אחרונה מאת Casper, -
-
רנו לגונה 2.2DCI
מאת ludu- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, האם מישהו מחברי הפורום נסע\מכיר\שמע על הלגונה דיזל 2.2 ? (2005). איך התנהגות הכביש? איך האמינות? איך הנוחות? ואפילו איך התנהלות היבואן? וכמובן איך היא מול ה- C5 דיזל החדשה. אשמח לכל מידע, תודה.
הודעה אחרונה מאת ludu, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, פגשתי באזור המרכז בחור שמוכר ב.מ.וו 318, והרכב נראה ונוסע מצויין. למרות זאת יש כמה דברים שאיני בטוח אם הם "בסדר" או "מקומבנים", וכאן העזרה שלכם נכנסת: אני אתן לכם פרטים לפי מה שנאמר לי וראיתי, תאמרו לי אם תקין (או במילים אחרות אם בכלל יצא דבר כזה משערי המפעל הבווארי). יש לציין שעוד לא בדקתי רישיונות ומספרי שילדה ומנוע... ב.מ.וו 318 שנה: 1986 (לוחית נגמרת ב-86). מרכב קופה גיר אוטומט 4 הילוכים (תקין ?) צמיגים 15\50\205 (נטען כי זה מאושר ברישיון) מנוע משנת 84 ( ) קרבורטור חשמלי (לא אמורה להיות הזרקה ? האם זה המנוע של הסידרה 3 דור ראשון ?) חיפוש באתרים כגון קארפוליו עזרו באופן חלקי בלבד. זה מה שאני זוכר כרגע. יש חשש בליבי שהמכונית מקומבנת…
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אתמול לקחתי רכב לבדיקה, והתוצאות שלו היו כל כך מסורבלות ולא מובנות, למשל לאחר הבדיקה הבודק הסביר לנו שיש חשש לנזילת שמן מהגיר, ויש יחסי העברה איטיים, הוא אמר שצריך להחליף שמן גיר וזה יפתר. לאחר מכן שאלנו אותו אם יכול להיות מצב ששמן זאת לא בעיה והבעיה נעוצה בגיר עצמו הוא אמר כן. מה אני אמור להבין מזה, אני משקיע בבדיקה 400 ש"ח ולא מקבל תשובות חד משמעיות. ד"א מתוך 12 סעיפים 7 לא היו תקינים, אבל הוא אמר בכללי האוטו במצב מכני טוב (אבסורד מסוים). איך אני אמור לקרוא את טופס הבדיקה? על מה לשים לב? להקשיב לבודק בכלל? תודה מראש, ומצטער אם הייתי מעט קולני
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום מצאתי טויוטה קורולה 1996 מהממת ביופיה בלי שריטה בחוץ ובלי שריטה בפנים, יד ראשונה עם צמיגים חדשים וטסט לשנה. על פניו חלום. הבעיה- 270000 ק"מ שהיא עשתה. אז מה אני עושה עם זה? לוקח לבדיקה או לא? כדאי להשקיע 40000 שקל עליה בכלל עם קילומטראז כזה?
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
אהלן, לאחר שהCTI התרסקה, אני צריך רכב. אני מתגייס עוד מעט, ואני צריך תחבורה, כמו כן אין לנו רכב עכשיו בבית, אז צריך שהמצב שלו יהיה טוב. אין לי דרישות מהרכב, לא יכולות להיות כאלו. אני מחפש רכב שיהיה כמה שיותר אמין, ושיסע. ושהחלקים יהיו נפוצים. מישהו שמע על דבר כזה?
הודעה אחרונה מאת AX GT, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
חברה קניתי ב.מ.וו 323 קופה שנת 96 ליפני יומים ,ואני לא מוצא חברת ביטוח שתבטח לי את האוטו פחות מי 11 k , חברה אני בבעיה רצינית . תתנו לי הצעות לחברות ביטוח זולות ,בתודה מראש. 054-6316583 או בה"פ.
הודעה אחרונה מאת pug 206 xs, -
-
קורולה או מזדה 3 1 2
מאת biggie-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
הייתי היום עם ההורים שלי בסוכנות טויוטה ומאזדה בדקנו את הקורולה וה3. אנחנו בהתלבטות עצומה אבל נטייה לטויוטה בגלל האמינות שלה וגם בגלל שהיא היפנית הכי נמכרת שיש. אך המאזדה באותו מחיר נותנת רמת גימור יותר טובה מאשר הקורולה (מגנזיום טיפטרוניק וכדו..). מה שמפריע לנו לקנות את הקורולה היא שטויוטה משנה את הדגמים שלהם כל 2-3 שנים ושנה הבאה הסוכן אמר שהיא תשנה עיצוב ואולי אפילו את המנוע! ויש לנו טויוטה קאמרי שהיא אמינה ביותר ומאוד שמחים לנהוג בה. אז מה עדיף לנו ללכת על?
הודעה אחרונה מאת or213, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מחפש רכב קטן אוטמטי חסכוני ועם אמינות גבוהה (כמו כולם ...) רציתי יאריס אבל זה מעל לתקציב. האופציות שמצאתי הן: 1. מזדה דמיו 2. דייהטסו YRV 3. דייהטסו שרייד 4. סוזוקי סוויפט מה עדיף ? יש לכם עוד הצעות ? תודה מראש, אברי
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 0 תגובות
- 828 צפיות
מישהו יודע פרטים עליה? האם זו הלבנה מחיפה? אם כן אז המחיר נראה לי מוגזם - אבל באמת מ-ו-ג-ז-ם! לא מצליח להשיג את הבחור. אלון
הודעה אחרונה מאת אלון חלווה, -
מזדה דמיו? 1 2
מאת shaharf- 17 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום לכולם חושב לקנות מזדה דמיו 2002 יד ראשונה 45000 ק"מ (2000 מעל המחירון) מה דעתכם על הרכב בכלל ועל המחיר בפרט שחר
הודעה אחרונה מאת shaharf, -
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
האם הדגם שונה מ 90-93 או שקיים פחות בשוק או משהו אחר?
הודעה אחרונה מאת ssc, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אהלן. בחור שאני מכיר החליט שהוא נפטר מהסובארו אימפרזה 1.6 שלו... הדרישות לרכב החדש: נוחות! (חשוב מאוד! ) דיזל. (הוא נוסע כ 40 אלף ק"מ בשנה.) רצוי גם שיהיה אמין. תקציב - 120K. יש המלצות?
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 1 תגובות
- 986 צפיות
דבר 1: אהלן לכולם אני חדש..בדרך להיות מכור דבר שני...:עזרה בקנית רכב אני מחפש לקנות אופל טיגרה...אז תארגנו לי בבקשה מחירון משנת 95 עד 200(ייצור אחרון של הדגם הספציפי)...ואם כל מה שאתם יכולים...פרטים טכניים על הרכבים מאותם שנים... תודה מראש...
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום. אחי מכר את הפאסאט שלו 1.8T מודל 2000 לא מזמן. הוא מחפש רכב אחר ממודל 2001 ומעלה בסכום של 115 אלף. כרגע היחיד שעולה לו לראש זה קרייזלר סברינג. יש לציין שאין להכניס לקרטיטריונים ספורטיביות, כי זה ממש לא מעניין אותו, הגה מת, שלדה לא מתקשרת וכו'... בקיצור מה יש עוד להציע חוץ מקרייזלר סברינג? ופאסאט יותר מתקדמת? תודה.
הודעה אחרונה מאת מצמץ, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ראינו היום את האוטו, האוטו הוא יד שלישית, עבר בסביבות ה-110000, האוטו שייך למשפחה שהאישה נוהגת עליו (אוטו שני), הוא סיפר לנו שהיד יחסית גבוה בגלל שהאוטו היה שייך לאמא אחת שהעבירה בעלות לביתה. ראינו היום את האוטו והוא נראה בסדר גמור, התא מטען נראה בסדר רק יש פגיעה קלה והחשש שיכנס מים לאזור התא מטען. לפי מה שראינו ושמענו ממנו האוטו לא נסע הרבה בשנתיים האחרונות והוא נראה שמור מבפנים ומבחוץ. האוטו הוא הדגם הישן של הלאנטיס (הפופלארית של היום), מדובר בדגם של השנים 96-98. האם האוטו טוב מבחינת אמינות? צריכת דלק נורמלית ואם האוטו שווה ולא יעשה בעיות? וכמה צריך להוריד לו מהמחירון (45K המחירון)?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
איך האוטו הזה בכלליות ? בעיות נפוצות ? מה כדאי לבדוק ? מישהו מכיר את הוולקן ה 1900 טורבו מחיפה?
הודעה אחרונה מאת HeadSpiN, -
-
vw golf v5 1 2
מאת אורן-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
vw golf v5 .גיר ידני.שנת יצור 2000. האם כדאי ? מה לבדוק לפני קניה פרט להיסטורית טיפולים, האם יש מחלות מיוחדות? תודה
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
עוד מעט אני מתחיל לעשות רשיון ואני חושב על ליקנות לאדה סמארה מישהו יכול מנסיון להגיד לי איך הרכב, מה העלויות שלו, ביטוח,וחלקים, בטיחות,התנהגות על הכביש וכו תודה לכל העוזרים
הודעה אחרונה מאת Big_White, -
-
- 20 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם! יש בחוץ איזה אוטו שמחכה לי. אני מרגיש את זה. והייתי שמח להעניק לבעליו שי צנוע בסך 30,000 ש"ח כדי להגשים את החלומות של האוטו הזה. אבל מה, אני לא כל כך קל להשגה, יש לי בקשות משלי - בתחילה אני מבקש ממנו להיות אמין וחסכוני. לא כל כך מתחשק לי לבלות את זמני במוסך/תחנת דלק/תור בבנק לקבל הלוואה... וחוץ מזה, אני סטודנט צעיר, אין מה לעשות. צעיר. אז אני רוצה שהוא יסע בלי תחנונים מיוחדים... כשאני אומר יסע - אני לא מתכוון להתחרות בפתיחות בSTI או משהו כזה, אני לא בא משם וזה לא מעניין אותי. אבל אני רוצה שיתקרב יותר מבחינת ביצועים לפיאט בראבה 96' שהייתה לי (1600 ידני) ולא לרנו קליאו האוטומט 98 של החברה .. היא יכולה להמשיך לנסוע לאט, אני לא מתנגד, אם יהיה לי מצב רו…
הודעה אחרונה מאת בנצי, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום לכולם ברצוני לדעת אים המכונית יכולה לעבור תקינה בארץ ,ולקבל אישור רישמי לנוע על כבישי ארצנו
הודעה אחרונה מאת LotusElise, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
איך ניתן להבחין בין כסוף מטאלי או לא מטאלי ? תודה
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם . אני עוד חודשיים וכמה ימיים בן 17 . התחלתי ללמוד נהיגה בתחילת החודש,ועד עכשיו עשיתי שמונה שיעורים. יש לנו בבית שתי מכוניות 1 מיצובישי סופר לנסר 97 מנוע 1600 2 פיז'ו 306 שנת 95 מנוע 1400 בלי הגה כוח עכשיו רציתי לדעת איזה מכונית עדיפה לנהיגה (כי רק על אחת מהם יעשו לי ביטוח) תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת beresford, -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני שוקל לקנות רכב עד 30000 - 35000 ש"ח בקטגוריית הקטנות. חשבתי על האופציות של: סיאט איביזה, פיזו 306 או 206, פיאט פונטו. בבקשה תנסו לשפוך אור על הנושא. בתודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Morpheus, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מעונין לקנות סיאט איביזה מאיזה בחור שהרכב אצלו יד ראשונה, האוטו כולו מקורי, כל הצבע מקורי לא ראה פחח אף פעם, שנת 92, עם 150 אלף קילומטר. רשום עליו 90 hp איזה מנוע יש לו? והאם זה הזרקה או קרבורטור? ממה הרכב סובל, והאם הוא אמין? בבקשה תספרו לי כל דבר לטוב ולרע בנוגע עליו. תודה. כפיר
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב אוטומט, מנוע חסכוני ומשום כך רצוי עד 1600, ושיהיה נוח. הנסיעות לרוב עירוניות עם נוסע אחד. רצוי שנתון חדש, 2000 בערך. חשבתי על פיג'ו 206, מנוע 1400, מבחינת רכב הוא סבבה לי, אבל שמעתי על מלא תקלות ושהוא כל יום רואה מוסך, נכון? פיאט פונטו גם ראיתי, האמת הנוחות לא משהו לדעתי האישית, ואני לא מת על הרכב, אבל יש לו הצדקה שלא ידועה לי מבחינת אמינות? ראיתי גם מספר ג'יפונים עירוניים כאלה צעצוע עם מנועים חלשים, יש להם את הגובה וקצת נוחות, אבל הם שווים מבחינת אמינות? כי יש להם פוזה, למרות שלא ממש אותה אני מחפש. יש להם יתרון על רכב מיני רגיל? כי זה בתכלס לא ממש ג'יפ שטח, או שאני טועה. שווה להכניס את הגולף לחיפושים? אני מת על הרכב, ראיתי…
הודעה אחרונה מאת Gforce, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היי חברה, ככה -לפני כחודש רכשתי 205 1.1 שנת 92 [יד ראשונה 105 ק"מ במצב מצויין] עכשיו במהלך החודש הבחנתי בכך שאמנם הרכב יציב ונוח מאד ,הוא פשוט איטי ביותר לנפחו בעיקר בתאוצה ,בכל אופן היום קפצה לי לעין רנו טוינגו שנת 94 יד ראשונה 125 אלף קילומטר שוב מזקנה שטיפלה קבוע במוסך[יש תעוד טיפולים ] והמחיר של ה205 שלי והטוינגו הזו הוא אותו הדבר ככה שלא צריך להוסיף עכשיו : יש לי למי למכור את האוטו [אחות של אבא שלי ,ה205 היא מיד 1 אני יד 2 חודש עליה והיא תהיה יד 3 אבל הסיבה שאני מוכר זה חוסר כוח וסחיבה וקצת בעיית צבע ואני מקבל 9000 במקום 9500 במחירון] בכל מקרה את הטוינגו אני קונה כי היא במצב שוב בדומה ל205 שרכשתי -שמורה לחלוטין מטופלת ותקינה נסעתי בטוינגו [מנוע 1.3 נימרץ בי…
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
-
מי מחובר 63 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 334 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- discoTD5
- Tom78
- ברווז
- asix
- ezuf
- Itzik-b
- IsraCar
- osheri
- TvrSpee12
- עמרי לייט
- flytomars
- Chmimo
- m1011409
- gpro
- הדיין
- נעם101
- BoazB11
- Tal7
- PASHUT
- yossiaviel
- טויוטה סופרה
- baer
- EliC25
- מחכה
- Amitbak
- גולדן191
- farkash7
- samg
- AmitGo
- om2
- yohai71
- david3692
- roeecohen01
- rolling_stony
- שחר 1
- srool
- Ragnar
- quzzaa
- falou
- mikk
- נתנאל - Net
- יבגניפ
- yoni162
- Shay Shd Dave
- blackice
- דאבל קלאצ
- yuvk
- `Infinity
- RedLabel
- Camaro 92
- עדיגי
- Night Driver
- פולו,גולף
- wonderd
- zvit
- chrono
- Shaike.Zam
- Nakamichi
- 3n
- hans
- Nico62
- mcshmupi
- Yuvalino
