Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי יש סיכוי לזיוף קילומטרים במקרה הנ"ל.

 

דרך אגב, יצא לי לנסוע היום ברכב של חבר , יונדאי אקסנט 98.

הדשבורד של ה205 נראה ממש פנינה ליד הדשבורד של הרכבים האלה !

רכב שנת 98 וכל הפלסטיקה שבורה ומפוררת .

לאותו חבר יש גם קאיה שומה שנת 2002 או 2003 גם היא עם פלסטיקה מפורקת לחתיכות...

 

רק בגלל איכות ההרכבה הקלוקלת לא הייתי נוגע ברכבים הללו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

יונדאי אקסנט 98.

הדשבורד של ה205 נראה ממש פנינה ליד הדשבורד של הרכבים האלה !

רכב שנת 98 וכל הפלסטיקה שבורה ומפוררת .

סוף סוף יש עוד נקודת השוואה חוץ מהדש בורד של ה-205.:-P

 

דרך אגב, לפני בערך 3 שנים נסעתי עם חבר ביונדאי סונטה חדשה (דאז).

כאשר הנהג הפעיל את ידית האיתות (בעדינות) היא פשוט נשברה עם חלק מהדש בורד של מעטפת ההגה.

בעל הרכב פנה למוסך כדי שיתקנו, והם החליפו בלי לבקש תשלום (הוא כנראה לא היה הלקוח הראשון שזה קרה לו).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ומה שהכי מצחיק זה שיש עוד אנשים שחושבים שרכבים קוריאניים הם ברמה של רכבים יפניים קרי סובארו\טוןיוטה\ניסאן וכדומה....

 

היה פה מר בחור לפני כשבוע שטען שהיפנים והקוריאניים צימצמו פערים, וכעת חבל לזרוק כסף ולקנות רכב יפני כשרכב קוריאני ייתן את אותו הדבר....

אני עניתי לאותו שרשור , תשובתי נמחקה....כצפוי.

 

שיהיה סוף שבוע נעים לכולנו.

פורסם

להגיד "רכבים קוראניים" ולהכליל את כולם בנשימה אחת,זה כמו להשוות בין יגואר לאוסטין מונטגו,רק בגלל ששניהן הגיעו מאנגלייה...האיכות של היונדאי החדשות היא ברמה טובה בהחלט,בייחוד של הגטס,ולפי מה שהבנתי מכמה גורמים בציי רכב,האמינות שלהן מוחלטת.גם איכות הייצור והגימור בכל היפניות לא אחידה,וברור שאין להשוות דייהטסו סיריון ללקסוס,לדוגמא.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

ככה זה אצל רוב עמישראל. מבחינתם יש חמישה סוגי רכבים - יפני, קוריאני, צרפתי, גרמני ואמריקאי. טויוטה? דייהו? פז'ו? מה זה?

 

ובנוגע לבחור שטוען שתגובתו נמחקה - תן לינק לשרשור המדובר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תסלחו לי , אבל זה בולשיט.

 

הרי דווקא בפורום הזה משתדלים לא לעשות הכללות כאלה או אחרות לגבי אמינותם של יצרנים או דגמים ספציפיים. הרי על כל רכב שהוא יש סיפור כזה או , יש נפוצים יותר ונפוצים פחות.

לאמא שלי לדגמא הייתה דייהו לאנוס כרכב חברה במשך 3 שנים ועם 135,000 ק"מ. שקט נפשי.

כמו כן בחברה שלנו היו עוד 10 כאלה, כנ"ל שקט נפשי (והיום השקט הנפשי ממשיך כמה שנים עם אקסנטים, ולאנטיסים).

שאני אתחיל לספר את סיפורי הזוועה של אמא שלי והרנו קליאו שנת 2003 אותה היא קיבלה חדשה עם 0 ק"מ, והייתה בתקופה של 8 חודשים 20 פעם (בלי להגזים) במוסך?! ועל הפעם שהרכב נתקע על פסי רכבת והמחסום התחיל לרדת??

או על הפיג'ו 206 שלה שנת 2003 שפעם בחודש מבקרת במוסך על תקלה כזו או אחרת? או על חברים של ההורים שלי עם גולף 2 ליטר שנת 2002 , שנמצאים בדרך לפשיטת רגל בגלל האוטו?

מצד שני אני יכול גם לספר על רנו מגאן במשפחה שלא ביקרה אפילו פעם אחת במוסך, מלבד טיפולים שוטפים, במשך 4 וחצי שנים מאז שנקנתה. או על C5 בת שנתיים שגם לא עשתה אפילו לא בעייה קטנה אחת.

 

אני הגעתי למסקנה, אמינות של רכב היא עניין של מזל, מי שרוצה ללכת על בטוח שייקנה טויוטה, כל השאר זה הימור.

פורסם

אני הגעתי למסקנה, אמינות של רכב היא עניין של מזל, מי שרוצה ללכת על בטוח שייקנה טויוטה, כל השאר זה הימור.

אתה רוצה לדבר על זה?

 

עוד לא היתה לך טויוטה קורולה משנת 2003, ועדיף מסדרת הייצור הראשונה:

 

ממירים קטליטיים וחיישני חמצן שמתפגרים חדשות לבקרים

סעפות פליטה רועשות

בעיות בבלמים

בעיות במצופי דלק

 

(מבוסס על "מדגם" של כ-25 קורולות משנת 2003 אצלנו בחברה)

 

אני מסכים שההימור על קורולה הוא בטוח יחסית והיא תשרת את בעליה הרבה שנים בנאמנות.

הטענה שלי היא שהדייהו (לא חדש אלא משומש בן 4-5) הוא מתכון כמעט בטוח לצרות בדיוק כמו שבטויוטה זה הפוך...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מי שמדבר על אמינות של יפנים אז אין על סובארו. לנו במשפחה יש 2 סובארו, אחת גסאטי 86 שלא מפסיקה לנסוע (חוץ מאותה בעיה שהעלתי פה לפני כמה שבועות וזה נגרם כתוצאה מהתקנה לקויה), והשניה היא סובארו 79 שעד לפני שנה לא הפסיקה לנסוע.

 

לנו היום יש גם אקסנט 98 אם 130,000 מחברה אומנם היא אצלנו קצת זמן אבל אין לנו שום בעיות של דש בורד כמו שנכתב או פסים מתקלפים והאוטו מחברה!!!

אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים

פורסם
אתה רוצה לדבר על זה?

 

עוד לא היתה לך טויוטה קורולה משנת 2003, ועדיף מסדרת הייצור הראשונה:

 

ממירים קטליטיים וחיישני חמצן שמתפגרים חדשות לבקרים

סעפות פליטה רועשות

בעיות בבלמים

בעיות במצופי דלק

 

(מבוסס על "מדגם" של כ-25 קורולות משנת 2003 אצלנו בחברה)

 

אני מסכים שההימור על קורולה הוא בטוח יחסית והיא תשרת את בעליה הרבה שנים בנאמנות.

הטענה שלי היא שהדייהו (לא חדש אלא משומש בן 4-5) הוא מתכון כמעט בטוח לצרות בדיוק כמו שבטויוטה זה הפוך...

אז לפי התיאוריה שלך (דייהו)

ממדגם של רכב אחד, עד כמה שהסברת פה, אנחנו צריכים להסיק שדייהו לאנוס היא מכת אמינות ושאסור לקנות אותה.

עם כל הכבוד שיש לי אליך, ויש לי די הרבה כי אני מגלה הרבה מאוד עניין בהודעות שאתה כותב, אינני חושב שבגלל זה אסור לקנות לאנוס. בגלל סיבות אחרות כן, אמינות, לא.

פורסם

נראה לי שפיספסתי כאן משהו...

 

איך רדיאטור חימום פנימי פגום או רדיאטור מזגן פגום יכולים לגרום לעשן בתא הנוסעים?

אגזוז תקול - זה עוד איכשהו אפשר להסביר, אבל.. רדיאטור חימום?! במקרה הכי גרוע ינזלו המים לתוך הרכב, והמנוע יתחמם כשהכל יגמר..

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אני הגעתי למסקנה, אמינות של רכב היא עניין של מזל, מי שרוצה ללכת על בטוח שייקנה טויוטה, כל השאר זה הימור.
בלי להיכנס עכשיו למלחמת אחים...

אני לוקח את המשפט של גיא ומוסיף לו-

אמינות של רכב זה עניין של מזל, מי שרוצה ללכת על בטוח שיילך על יפני.

 

אז עכשיו יקפצו כל הזועמים למינהם ויתחילו לבכות על ההאפליה שנוצרה בין היצרנים השונים.

 

OK, אז גם לקורולה יש תקלות בדגמים החדשים כמו שאמר ZVIT, גם למאזדה 3 היה RECALL ותקלות במזגן, וגם ל-B4 בזמנו היה תקלה שדרשה החזרה למוסכי היבואן ועוד מספר רב של רכבים יפנים שעשו אין סוף תקלות מוזרות...

 

אבל אם כבר במדגם עסקינן, ואני, כמוכם, מתעניין ברכבים מגיל צעיר מאוד, הניסיון מראה שהיפניות לא כושלות, והאמינות שלהם תמשיך לשים יד על הדופק לאורך השנים- וזה כולל רכבים שעוברים אונס וחיים קשים.(אני מסתכל על הטויוטות בצה"ל, עם 500K שהחיילים אונסים אותם ואני נדהם כמה הם אמינות)

אלמרה הוכיחה את אמינותה, על לאנטיס וקורולה אני בכלל לא מדבר, סובארו היא בליגה משלה לדעתי- בשל המנועים הנפלאים והפשטות והטכנולגייה המצויינת..גם להונדה יש מוניטין מעולה.

 

גם הכללה של צרפתיות/אירופאיות היא לא נכונה- ואני מכיר מספיק רכבי רנו/פיז'ו/סיטרואן שמתפקדים מדהים ונמצאות פחות ממוסכים מהמתחרים יפני.

אך הסיכוי "למכונית של שבת" בפס היצור של הצרפתיות (בפרט, והשאר ככלל) גבוהה פי כמה מהיפניות.

 

אמיר

פורסם

לאמא שלי לדגמא הייתה דייהו לאנוס כרכב חברה במשך 3 שנים ועם 135,000 ק"מ. שקט נפשי.

כמו כן בחברה שלנו היו עוד 10 כאלה, כנ"ל שקט נפשי (והיום השקט הנפשי ממשיך כמה שנים עם אקסנטים, ולאנטיסים).

.

אתה לא מבין את הנקודה.

 

הרכבים האלה מפגינים אמינות טובה עד סוף תקופת האחריות בערך.

מיד כשהיא מסתיימת , חל בלאי מואץ ברוב המכלולים שגורם לבעיות חוזרות ונשנות בהרבה מכלולים.

 

 

ורז, הדשבורד הכי גרוע שראיתי הוא של פיאט טמפרה שנת 92.

כולו נמס ,כולל כל הכפתורים וכשאתה רוצה נגיד להדליק מזגן, נשארת לך עיסה שחורה על היד :?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אתה לא מבין את הנקודה.

 

הרכבים האלה מפגינים אמינות טובה עד סוף תקופת האחריות בערך.

מיד כשהיא מסתיימת , חל בלאי מואץ ברוב המכלולים שגורם לבעיות חוזרות ונשנות בהרבה מכלולים.

:mm_yeah:

 

לקח יותר מ-20 הודעות עד שמישהו סוף סוף תפס את הנקודה....

 

ולעניין הקורולה מי שהיה שואל אותי אם לקנות כזה שנת 2003 מסדרת הייצור הטורקית הראשונה - הייתי מייעץ לו להימנע.

 

אגב מכוניות שהגיעו אחרי יולי 2003 כבר לא סבלו מכל הבעיות שתארתי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...