Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחת לכמה שבועות מציץ פה אורח לרגע שהמחיר הזול של "יצירת הפאר המוטורית הזאת" קורץ לו.

 

החלטתי לפרסם את ההודעה הזאת בפורום ייעוץ על מנת שכל המתעניינים למינהם יוכלו לבצע חיפוש בפורום, למצוא את ההודעה הזאת - ולהפסיק לחפש...

 

אסנת, בחורה בשנות העשרים המוקדמות שלה התפתתה לקנות את הדייהו הנ"ל ולאחר חיפושים של מס' ימים קנתה את המכונית המדוברת באחת מחברות ההשכרה הגדולות עם כ-75000 ק"מ (שנת 2000)

 

החודשים הראשונים לאחר קניית הרכב עברו עליה בנעימים והיא היתה מאד מרוצה מהרכישה....

 

עד אותו בוקר לפני שבועיים....

 

אסנת היתה בדרכה לעבודה בעת שעשן אפף את תא הנוסעים דרך פתחי המיזוג....אסנת מיהרה לשוב על עקבותיה ולפנות למוסך המורשה של היבואן במקום מגוריה....האבחנה לא איחרה לבוא - האגזוז הלך, ואיתו גם אי אלו מאות שקלים....

 

אסנת נסעה לעבודה בתחבורה ציבורית, ושבה לקחת את רכבה בשעות אחר הצהרים של אותו היום...

בלב כבד שלפה את כרטיס האשראי ושילמה עבור התיקון בחושבה שבזה תמו הבעיות...

 

אך לדייהו חיים משלו...לאחר שלושה ימים בדיוק חזרה תופעת העשן, והפעם ליד מקום העבודה...

ע"פ המלצת קצין הרכב של החברה היא פנתה למוסך קרוב....האבחנה לא איחרה לבוא לדברי המוסך רדיאטור החימום הלך, וזו הסיבה לתופעת העשן היוצא מפתחי האיוורור.

 

חשבתם שזה הכל ? ובכן טעיתם....

 

קודם להחליף רדיאטור חימום בדייהו לאנוס זה דבר, יקר אפילו יקר מאוד יש לפרק את כל לוח המחוונים לצורך כך (1000 ש"ח עלות) + הרדיאטור עצמו (כ-800 ש"ח)

 

וזה עוד לא הכל.....

 

לאחר פתיחת לוח המחוונים הסתבר שהרדיאטור של המזגן שנמצא ליד רדיאטור החימום כולו מחורר

(עוד כ-1600 ש"ח...)

 

לשאלתי האם זה לא מפתיע אותו שהרכיבים האלו יצאו מכלל שימוש אחרי 80000 ק"מ וחמש שנים, נאמר לי שכל שבוע יש איזה שתיים שלוש כאלו....

יתרה מזאת גם המוסך המורשה שלא רצה לטפל בתקלה החדשה בטענה ש"אנחנו לא ערוכים לטפל בתקלות כאלה" טען שהבלאי בדגם הזה הוא בלי פרופורציה לגיל שלו וכדאי להפטר מהרכב מה שיותר מהר...משום שזו רק ההתחלה...

תקראו ותפנימו....

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דווקא יש המון סיבות להתרחק מהלאנוס לפני בעיות אמינות. בעית יש בהרבה מכוניות, אבל רובן לא מחורבנות כמו זו המדוברת to begin with.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אני בטוח שיש מקרים כאלה גם ברכבים אחרים ואתה לא מכיר אותם או סתם בא לך לרדת על דייהו. מנסיון שלי אישי דייהו די אמינה. 1)לחברה שלי יש לנוס במשפחה 5 שנים עם 0!!! תקלות, אבא שלה מבסוט מהרכב חבל"ז,2)לשכן שלי לנוס מהשכרה 3 שנים חוצ מטיפולים מילאה מזגן, 3)אחד בעבודה קנה נקסיה ממחרז יד3 עם 240000 שנה אצלו 0 תקלות, 4)לחבר טוב שלי סופררייסר במשפחה 7 שנים 0 תקלות... אז כל רכב והבעיות שלו. הבעיה הכי גדולה של דייהו זה בטיחות חוץ מזה רכב עממי לגמריא. יום טוב!

Zoom-Zoom...

פורסם

חברים אין מה לעשות, רכב קוריאני זה זבל!

שכן שלי קנה רכב חדש מהחברה( קוריאני ), אחרי שנה כל פסי הקישוט התקלפו, אגזוז חלוד ועוד הפתעות. הרכב שלו שמור מאוד ותמיד בחנייה ללא שמש. כל מי שאני מכיר אף פעם לא אמר שדייהו זה רכב טוב.

פורסם

בחברות ההשכרה והליסינג היו מרוצים מאד מהלאנוסים האלו,שברור שהיא לא יצירת פאר מוטורית,אבל היא מכונית אמינה.יצא לי לראות אצל משפץ מנועים מנוע חדש של טויוטה קורולה,שהיה פגום מלכתכילה,אז כדאי גם להתרחק מטויוטה?

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
בחברות ההשכרה והליסינג היו מרוצים מאד מהלאנוסים האלו,שברור שהיא לא יצירת פאר מוטורית,אבל היא מכונית אמינה.יצא לי לראות אצל משפץ מנועים מנוע חדש של טויוטה קורולה,שהיה פגום מלכתכילה,אז כדאי גם להתרחק מטויוטה?
אל תשכח שהלאנוסים שבחברות היו מרוצים מהן היו חדשות, אין ויכוח בתור רכב חדש הן היו אמינות וזולות לתחזוקה, אבל הן לא מזקנות בכבוד (כנראה)

 

אגב עוד מכונית שקצרה שבחים בציי הרכב היתה סיטרואן BX, ובזה לא אצטרך להרחיב יותר...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לאשתי הייתה לאנוס צמודה מהעבודה מודל 2000, היא שרתה אותנו כשנתיים, עד לפני כחצי שנה.

 

 

הרכב לא רע כמו שZVIT מתאר אותו, לא נתקלנו בשום תקלות טכניות, אלא רק בבעיות איכות הרכבה בינונית בתא הנוסעים (סדקים, קירקושים וכו').

 

למשפחה עם תקציב נמוך זה רכב לא רע בכלל, ואפילו עגלת תינוקות נכנסת בקלות.

 

עמית

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

האיכות הקלוקלת של הרכב מחלחלת גם מתחת לדשבורד ומעטפת הפלסטיק מסביב - וזה בא לידי ביטוי עם הגיל (בהתחלה מחפפים: קצת גז למזגן.... קצת רעשים מפה ורעשים משם - ואז מתחילים לבוא התיקונים).

כבר עדיף לקנות מכונית שנת 95-96 ששורדת היטב ולא 2000 שמתפרקת - בשני המקרים זה הימור ועדיף ללכת על זו עם המוניטין הטוב.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

על סמך תקלה אחת של אישה אחת אתם פוסלים לגמרי את האוטו...???

 

זה אוטו משפחתי, עם ביצועים מאודדדד נמוכים (יחסית), אבל זה בטוח לא רכב בעייתי...

יש לנו אותו כבר יותר משש שנים, וחוץ מהטיפולים הרגילים והחלפת קלאץ' (לפני חודש) לא היו לו בעיות.

 

יש תקלות שלא נגמרות בכל דגמי המכוניות שיש, אז?

 

האוטו לא משהו אבל הוא לא כזה גרוע כמו שעשיתם אותו....

פורסם

הלאנוס זה רכב נחמד ושווה את המחיר שלו, שכחו ממה שידעתם על סופר רייסר בתחפושת של רייסר או על הרייסר עצמה.

הלאנוס מצויד במנוע 1500 שמספק 86 כוח, ולא 75 כמו הרייסר.

הלאנוס בנוי בפלסטיקה הרבה יותר טובה ואיכותית מהרייסר, אצלי ברייסר אין ברגים יש ניטים, והדש בורד זה קרטו מוצק ודחוס.

בלאנוס זה כבר דש אמיתי, איכות חלקים ופאנלים ולוח שעונים וכל החשמל ברכב מאוד אמין וכמעט ללא תקלות.

לגבי חוץ, צבע לו משהו, נוטה לדהוות, אבל זה כבר תלוי היכן מחנים את הרכב ואיך מטפלים, ללאנוס אין חלודות כמו שיש בהרבה סופר רייסר שצעירה ממנו בשנה עד שלוש שנים.

הגיר של הלאנוס מצויין וגיר אמין, זה מה שטוב אולי בדהיוו זה הגיר.

המנוע לא אמין באמת אחרי 110 אלף קילומטר אפשר להגיד שלום לא מנוע ואולי למנוע עצמו.

תמיד יהיה בינתיים תקלות של פיוזים, או מנוע של המגבים, או לדרסטיביוטר, וגם כן למערכת הפליטה שלא איכותית.

הרדיאטור שלו בסדר גמור.

 

רק תן לי להזכיר לך (פותח השרשור) שרשמת שהיא קנטה מהשכרה, ומי כאן לא יודע שרכב מהשכרה חברה או קיבוץ זה רכב שאתה לא שם עליו, אתה רק שם דלק ונוסע איך שבא לך.

לכן יכול להיות שהיא קנטה רכב שקרעו אותו מכל הכיוונים ונכנסנו במדרכות, ולך תדע עוד מה...

ושוב אני מזכיר שהדיהוו לאנוס זה רכב מצויין ובטיחותי משנת 99 שיש כריות אוויר ורכב אמין יחסית, חוץ מבעיות מנוע.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

אף אחד לא דיבר פה על כמות הק"מ שהאוטו עובר לשנה. יש סבירות גבוהה יותר שאוטו שיעבור 20,000 קילומטר בשנה, הבלאי שלו יהיה יותר גבוה מאותו רכב שיעבור 10,000 קילומטרים בשנה (בהנחה ששניהם נסעו את אותן נסיעות בין עירוניות או עירוניות...).

 

יכול להיות שהאוטו של אותה בחורה פשוט הגיע לרמת בלאי גבוהה (ובתור חדש חרשו עליו....קרעו אותו בחברת השכרה/ליסינג).

 

יכול להיות שדייהו זה לא רכב אמין במיוחד, אבל תקלות יכולות לקרות גם ברכב חדש, או ברכב שמור בקנאות... והמקרה שתואר פה ע"י ZVIT הוא מקרה בודד...

 

 

 

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 


×
×
  • תוכן חדש...