Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה לא מבין את הנקודה.

 

הרכבים האלה מפגינים אמינות טובה עד סוף תקופת האחריות בערך.

מיד כשהיא מסתיימת , חל בלאי מואץ ברוב המכלולים שגורם לבעיות חוזרות ונשנות בהרבה מכלולים.

 

 

ורז, הדשבורד הכי גרוע שראיתי הוא של פיאט טמפרה שנת 92.

כולו נמס ,כולל כל הכפתורים וכשאתה רוצה נגיד להדליק מזגן, נשארת לך עיסה שחורה על היד :?

הטמפרה באמת מקרה מיוחד.

 

לגבי הדייהו - מעבר לעניין המזל והאיכות ההתחלתית, יש רכבים שהם יותר רגישים מאחרים

לטיפולים תקופתיים - יש פיאסטות ומאזדות שמחזיקות לעד גם אם לא תטפל בהן,

אבל במקרה של דייהו צריך להיות די קפדני בעניין, כנראה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חברים -רכב צריך לחיות יחסית בכבוד לדעתי, ולא לבלות את רוב זמנו במוסך, לפחות עד 100 אלף ק"מ

פחות מיזה - לא ראוי לקרוא לרכב - רכב.

פורסם

זאת אומרת אחרי 100000 ק"מ זה בסדר להכנס למוסך פעמיים בשבוע ?

 

לדעתי כל רכב שמטופל באופן סדיר ושמבוצעת בו תחזוקה מונעת (להבדיל מתחזוקת שבר) לא צריך להכנס למוסך למעט טיפולים תקופתיים ועוד איזה פעם בשנה למשהו לא צפוי - יותר מזה זה כבר מעצבן.

 

(הוולוו 244 שלי עם כ-400000 ק"מ נכנסת למוסך פעמיים בשנה לפני הטסט, וזהו...)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

נכון ZVIT, רכב לא צריך להחזיק רק את תקופת האחריות אבל עדיף שיהיה תקין גם בתקופת האחריות.

 

רכב החברה הקודם שלי היה רנו מגאן, 5000 ק"מ (כן! ח-מ-ש-ת א-ל-פ-י-ם) הלך גיר אוטומטי, 15 אלף נורת CHECK נדלקת והאוטו נכבה באמצע כביש החוף, 40 אלף חלונות חשמל אחוריות ירדו ולא עלו חזרה. תקלה מוזרה שחזרה על עצמה מדליקים את הרכב אך כל השעונים לא עובדים (לא שמים לב לזה תחילה), רעשי דאש בורד למכביר, כסאות ותנוחת ישיבה לא נוחים. אם תשימו לב לכל המגאן הטסות שבורות בהיקף החישוק כנראה בגלל איזשהו ליקוי בצמיגים או סיבה עלומה אחרת. מה אגיד לך, מזל שהחליפו אותו אחרי שנתיים ולא שלוש ליונדאי אלנטרה, 0 תקלות עם למעלה מ-70 אלף ק"מ בשנתיים. נוחה מרווחת יותר, שקטה ומאוד מקווה שהבאה תהיה גם כזו. אין אני יכול להגיד איך תהיה אחרי 100 אלף ק"מ אבל עד עכשיו היא הוכיחה את עצמה לעומת המגאן שנסעתי יותר על רכב חלופי מאשר הרכב שלי.

 

אז קשה לי עם ההצהרות האלה שקוריאני הינו רכב ל-100 אלף בלבד, כאשר אחרות מתחילת דרכן הן במוסך ומזל שהן באחריות.

פורסם

אנחנו יודעים שיש פחות אמין מקוריאני :-D

 

בכל מקרה, אתה רק מצדיק את מה שנאמר כאן, אחרי 100 אלף ק"מ אתה לא רואה את הרכב יותר.

מי שיקנה אותו מחברת הליסינג יתחיל לסבול מבעיות מרגיזות שיהפכו להיות גדולות מרגע רגע.

(אני אומר את זה בהסתייגות כי יונדאי שיפרה את איכות מכוניותיה בשנים האחרונות , והיא נחשבת ליצרנית הקוריאנית המובילה)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

העיניין הוא שכל הרכבים הקוריאנים שהיו לי הם היחידים שהיו אמינים (טוב אף פעם לא היה לי יפני - חוץ משנה אחת עם סובארו ליאוני בת 7 ) 1 קאיה ספיה 0 תקלות. אסקורט 98 1.6 16V, הגיעה עם טבעת סינכרון של השני תקול כל הזמן בבלימה ההילוך יצא לניוטרל כל פעם נכנס למוסך מתקנים (מכוונים מצמד?) אבל לא פותרים את הבעיה, בסוף פתחו גיר ומצאו טבעת תקולה, מים חודרים לתא המטען (1000 ק"מ על השעון) מיכל שמן הגה יוצא מהמקום נוגע ברצועת אלטרנטור ונשבר - פעמיים, ריח חריף ממערכת האיוורור - מיזוג >> החלפת כל מערכת האיוורור ברכב וכל זאת תוך שלוש שנים (אבל אהבתי את האוטו זריז, גיר רגיל כיפי), אח"כ המגאן המדוברת ועכשיו עם היונדאי אלנטרה הכי נוח ונעים שהיה לי, היו עוד כל מיני חליפיים כגון לנטאיכס, פולו (נחמד), איביזה (כנ"ל), בלנו (מגעיל), קאיה מנטור ושומה (סביר אבל לא קונה), יונדאי אקסנט (להתרחק כמו מאש)

 

אה וגם הלאנוס של הכותרת (כשתקנו את הגיר של האסקורט) גם לא הייתי קונה אבל לא בגלל האמינות אלה בגלל איכות הנסיעה, גם אצלנו היו הרבה כאלה בחברה והפגינו אמינות לאורך כל תקופת שירותן.

פורסם

בעל האשכול פתח פה את האשכול בטענות לגבי הלאנוס , בינתיים אני לא רואה חוץ ממנו עוד מישהו שקוטל כ"כ את הלאנוס

האוטו הזה בהחלט שווה את הכסף שמושקע בו

לי יש דייהו לאנוס 99 , אוט' , עגלה , זה כן . אבל ב"ה שום דבר לא הרוס בו ... !

לא היה שום דבר שלא היה צריך לקראת , חוץ מטיפולים סדרתיים , שום דבר נוסף .

אז אני באמת לא מבין למה לבוא ולקטול , בגלל מישהו שנפל על אוטו דפוק מקניה ?

 

אגב , אולי בכלל המוסך סתם רצה להוציא מכם כסף ?

פורסם

לא יודע אם זה קשור אבל:

 

היום יצא לסוע טרמפ בקיה סופיה אני חושב ,היא קצת מזכירה יונדאי אקסנט אבל לא יותר מדי.

 

קיצור ראיתי שבקילומטרז' שלו היה 198 אלף קילומטר, ולידי היה דף של המוסך אם פירוט של הטיפולים

 

שלו .

 

ראיתי שעל כמה טיפולים קטנים לקחו 3 ומשהו אלף שקל

 

הטיפולים היום אני חושב ניקוי שסתומים ניקוי אגן השמן או שזה היה החלפה ואת השאר לא ראיצי


×
×
  • תוכן חדש...