ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מעוניין ברכב ידני חסכוני בעל שוק טוב מה הייתם ממליצים?
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום אנשים.. אם יש מצב למצוא כזאת או אם בכלל יש כזאת בארץ..אני אשמח לקבל מידע מאנשים.אני מת לקנות אחת כזאת.תודה מראש. ואשמח גם לקבל פרטים או תמונות מהארץ.תודה
הודעה אחרונה מאת ori006, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
אני מחפש טרקטורון דו מושבי לקנות!! על איזה דגם וחברה הייתם ממליצים לי?
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
מה אתם אומרים עליה? (הכוונה לייעוץ לגביה)
הודעה אחרונה מאת gibsonlp, -
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
חבר שלי בדק ביום שישי 106XSI שהוא מעוניין לקנות,מעבר לכסת"חים הרגילים היה רשום הדבר הבא: ליקויים בעלי משמעות נמוכה- תיקון תאונה מאחור,תיקון פח אחורי+קורת רוחב בקצה שילדה. בוחן הרכב שהסביר לו לאחר מכן על תוצאות הבדיקה אמר לו שהרכב עבר מכה קלה מאחור שבעקבות כך בוצע תיקון ברצפת תא המטען,כמו כן הוא ציין בפניו שאין למכה נגיעה בשילדה ובטח ובטח שאין לזה כל משמעות בטיחותית. החבר בדק את הרכב גם אצל הפחח שלו שאמר לו גם שהשילדה נקייה ממכות ושהפגיעה מאחור לא משמעותית. מה אתם מייעצים לי להגיד לחבר,ללכת על זה,או לזפזפ הלאה,בהתחשב בזה שהרכב עצמו (95) במצב לא רע בכלל והמחיר הנדרש הוא 3K מעל מחירון. נ.ב דבר שחשוב לציין הוא שהחלק האחורי מקורי כולו (כלומר לא…
הודעה אחרונה מאת redroze, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הייתי מעוניין לדעת איפה בהרצליה יש מכונים לבדיקת רכב המליצו לי על אחד ליד מסעדת הגירף.מישהו שמע עליו?
הודעה אחרונה מאת Ran157, -
שנת 97 127,000 ידני היה יד שנייה 40000 ק"מ ראשונים היה בהשכרה המחירון 30000 השאלה שלי כמה להציע לו והאם זה אוטו ששווה להשקיע בו
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אז ככה,הגיע הזמן להחליף את הפיג'ו (405 קרבורטור) למשהו חסכוני יותר... דיברתי עם המשפחה והחלטנו שאונו זה האוטו בשבילנו.. אבל לפי מה שהבנתי קיימים הרבה דגמים,אני מחפש דגם שלא יהיה עגלתי ושיסחוב טוב.. האם ה1100 הוא בעצם עגלה ביחס למנוע ה1400? איזה מהם מועדף? ועוד שאלה האם קיימת פיאט אונו מנוע 1600?ואם כן האם הן נדירות בארצנו? תודה מראש לעונים נב-ערכתי חיפוש ולא מצאתי תשובות מספקות לשאלות שלי !
הודעה אחרונה מאת לארק, -
-
- 16 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם. באחרונה חשבתי על רכישת סוזוקי סוויפט הדגם העגול הראשון כלומר בערך משנת 90 עד 95,חשבתי על דגם האצ'בק 3 דלתות, אם מישהו יכול לתת לי פרטים, יתרונות וחסרונות, דגמים שונים (אם היו). תודה מראש לעונים
הודעה אחרונה מאת sronis, -
רובר MG VVC
מאת רועי לוי- 14 תגובות
- 7 אלף צפיות
שלום אח שלי מעוניין לרכוש את הרכב הזה הרכב שנת 97 עכשיו רציתי לדעת כמה דברים לגביו.. אי הרכב מבחינה כללית? מנוע שילדה מתלים האם יש לו ביקוש? האם משלמים על רכב כזה מחירון? אחזקה וטיפולים?-יקרים???.... האם הרכב הזה שווה בדיקה בכלל(לפני קנייה) או שעדיף לוותר ולעבור לחפש רכב אחר. ועוד כל מיני דברים שתוכלו לעזור לי בהם.. תודה
הודעה אחרונה מאת levil, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ולפי צריכת דלק אמיתית של המנוע - אנא כל מי שמכיר בודאות מכון שיכול לתת פירוט ממוחשב מלא ל 2 קריטריונים אלה - שיציין את המכון. תודה. עדיף בין ראשון לציון ל פ"ת- כ"ס. תודה.
הודעה אחרונה מאת neon12, -
- 1 תגובות
- 994 צפיות
מישהו מכיר סוחרי רכב שמתעסקים עם רכבים בעייתיים? למשל אצלי - ראש מנוע וטסט שנגמר בקרוב (דיזל)?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות פונטוGT 96 ורציתי לדעת איך המכונית , מה הביצועים שלה והאם היא אמינה ושווה מחירון אחרי הכל זו רק פיאט האם כדאי לקנות?
הודעה אחרונה מאת QuickSilver, -
opel astra GSI 1 2
מאת sahar-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 4 אלף צפיות
מה אתם אומרים על opel astra GSI מכל הבחינות
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מחפש לקנות רכב, כרגע התקציב לא ידוע נכון להיום הוא 30 אולי אפילו אם נצליח לגרד עוד כמה "גרושים" הוא יגיע ל50. הרכב לא צריך לעמוד בעומסים קשים מדי(בערך כ1200 ק"מ בחודש), צריך להיות אמין, חסכוני בדלק/טיפולים/חלפים/וכיו"ב , נוחות הנסיעה חשובה כמו גם שהמנוע יהיה שקט יחסית. אם מישהו יכול לתת לי המלצות, רצוי מנסיון ורצוי עם נימוק למה רכב כזה כן ורכב אחר לא. כרגע האופציה הכי ריאלית מבחינתי זה ניסאן אלמרה (מנסיון ,2 כאלה היו לי בבית אומנם כחדשות דנדשות ולא נשארו יותר משנתיים, אם מישהו מנוסה עם הרכב הזה כשהוא בן 5-8 תבוא עליו הברכה). תודה.
הודעה אחרונה מאת Ran157, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
הנני מתעניין ברכב שרשום ע"ש חברת ליסינג קטנה ולא מוכרת. כיצד ביכולתי לברר שהרכב אכן שימש כרכב ליסינג תפעולי ולא נרכש סתם כרכב חברה או שימש למטרות השכרה? הדבר חשוב מבחינת המחיר שכן מקובל להוריד כ 5% לליסינג בעוד שלרכב חברה או השכרה המחירון נמוך בכ- 15% - 20% לפחות. האם יש דרך בדוקה לברר לאיזה יעוד נירכש הרכב? או איזה שימוש נעשה ברכב? ברשיון הרכב לא רשום דבר בנידון. הבעלות רשומה ע"ש חברת הליסינג (חברה קטנה ולא מוכרת). תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האם לאיביזות (96-98) ניתן לבצע תיקונים וטיפולים בחלפים לא מקוריים מן החברה, כלומר לא רק במוסך מורשה של חברת סיאט? תודה מראש תומר.
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
אהלן, כיום אני נוהג בפיאסטה שנת 2002 1.3 ידנית, הרכב משרת אותי נאמנה, מאוד מהנה לנהיגה וחסכוני בדלק. אבל מכיוון שאני מבלה שעות רבות על הכביש אני מעוניין ברכב גדול ומאובזר יותר, ללא שום בעייה לעבור לאוטומטי. חווית נהיגה היא לא הדבר הראשון ברשימה שלי אבל מאידך אני לא מוכן לקנות בלנו וכו'... אני מחפש רכב נח, מאובזר בצורה טובה, בעל אמינות לא רעה - אני יודע שאמינות זה דבר שמאוד תלוי בצורה בה טופל הרכב, אבל כמו שכולנו יודעים יש רכבים המועדים יותר לפורענות. התקציב עומד על כ 60,000 ש"ח מנוע 1.6 ומעלה, תיבת הילוכים - לא משנה. תודה מראש גיא.
הודעה אחרונה מאת yoelbe, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
סובארו לגאסי אוטומטית 1.8 שנת 99' - מה אתם אומרים על האוטו הנ"ל? איך הוא מבחינת כוח סחיבה (לא רוצה עגלה),אמינות, צריכת דלק ונוחות? אני מחפש רכב ראשון למשפחה: חייב להיות אוטומטי, נוח עד כמה שאפשר גם בנסיעות ארוכות בעל צריכת דלק שפויה,אמינות סבירה ושלא יהיה עגלתי מידי עם4 אנשים + מזגן פועל הנסיעות המתוכננות הן עירוניות ובינעירונית קצרות בעיקר, בסופי שבוע נסיעות בינעירוניות (טיולים וכאלה) קצת יותר ארוכות. התקציב הוא 50-55 אלף ש"ח גג. בקיצור, האם הסובארו לגאסי עונה על הקריטריונים הנ"ל? ואם לא, איזה אוטו כן מומלץ? תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
Audi sportback
מאת ludu- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהו יודע מתי הדגם המופלא הזה יפקוד את חופי ארצנו? וכמה מרשרשים הוא יעלה? נ.ב. בבקשה בלי תגובות בנוסח "היא לא שווה את הכסף תקנה מאזדה\אופל\קופסא משעממת אחרת..."
הודעה אחרונה מאת ludu, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ראיתי רכב יד שניה בסוכנות טרייד אין הוצגו לי 2 רישיונות: 1. רישיון הבעלים המקוריים (פרטי יד ראשונה -00) 2. רישיון שהוצא ע"ש סוכנות הטרייד אין - בו מופיע הערה הבאה "הרישיון הופקד - הרכב אסור בנסיעה" הסוכן טען כי מדובר בפרוצדורה חדשה שבה לא מתווספת יד והאחריות הוסרה מהמוכר המקורי. לכן, מותר לרכב לסוע רק עם שלט "במבחן" למכון בדיקה. והערה תוסר עם העברת הבעלות. למי שיש הערה לגבי זהירות שיש לנקוט למידע הספציפי בהודעתי - אודה! נא לא לפתוח ייעוץ בנושאים אחרים. תודה!
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
HONDA CIVIC VTI
מאת sahar- 10 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אני חושב על CIVIC VTI שנים 92-95 לפני שאני יתחיל לחפש מי מוכר אחת כזאת אני רוצה לדעת כמה פרטים, איך האחיזה שלה על הכביש?? האם היא חסכונית בדלק?? מה המחיר שלה(מחירון)?? פרטי מנוע??
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- 3 תגובות
- 978 צפיות
אני מחפש אוטו סביבות 15000....
הודעה אחרונה מאת orofek, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הייתי די נעול על המאזדה 3 אבל קיבלנו הצעה ממש טובה למגאן סדאן ואני נוטה ללכת עליה. רציתי לדעת מה יש/אין מבחינת אבזור במגאן החדשה. מערכת שמע מקורית? בקרת אקלים? מחשב דרך? ח"ח ? וכל מידע אחר. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
גולף V6
מאת The Delusion- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה דעתכם כדי לקנות גולף V6 שנת 2000 אם אני לא טועה המחירון שלה 103,000
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 942 צפיות
שלום.. שמעתי על מישו בעל מכון שיפורים שלקח את כל החלקים של האונו טורבו חוץ משילדה כמובן והעביר אותה לאונו 91' 3 דלתות.. מתלים הועברו,4 בולמי דיסק,בקיצור הכל..אז בזמנו ראיתי תרכב *** תרכב = את הרכב ***טס כמו קליע.מייצר 200 כ"ס. מה אתם אומרים.?מה יתרונות וחסרונות..? אשמח לקבל תשובות
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם. העניין הוא כזה - המשפחה שלי כבר זמן מה מחפשת לקנות רכב קטן ידני שישמש כרכב שני בסכום של 50K ~. מההיבט הכספי, אנחנו הולכים על רכישה של רכב ממגרשים של אלבר, ניוקופל - סיקסט וכו'. הרכב הנידון הוא 206 שביצענו לו בדיקה. יש 2 אבחנות למכלולים לא תקינים: 1. במערכת המנוע, מע' קירוק, מע' דלק, מע' הצתה: האבחנה היא מדיד שמן פגום, מצנן מים פגום. 2. שלדה - ליקויים בעלי משמעות נמוכה - האבחנה היא תיקוני פח וצבע, שריטות בצבע, פגיעה בקורת רוחב קדמית, לחיצות בפח מסביב, מגב אחורי פגום. כמו שאתם מבינים מה שמדאיג זה הראדיאטור הפגום והקורה הרוחבית. מה גם שיש פסקה שכתוב בה כך: זה הניסוח המדוייק. הרכב היה מעורב בתקרית ובעקבותיה יש פגיעה בקורה רוחבית…
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני חייל משוחרר ואני מחפש רכב אני מתלבט בין כמה אפשרויות, הכיוון שלי זה רכב קטן צעיר ואמין מנוע לא גדול מידי שלא יבלע דלק פג'ו 205 , סוזוקי סוויפט , פורד פיאסטה \ אסקורט , דייטסו שרייד וכו' ... אם מישהו יכול להמליץ או להפך לגבי המכוניות האלה או אחרות אני אשמח... תודה
הודעה אחרונה מאת Eviatar, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אתמול בערב, 1/9/2002, שוטטתי ביחד עם חברי אביעד, הידוע בכינויו ארצ'י, כשהמטרה היתה לבדוק האם שרייד 1.3 אוטומטית עונה על צרכי האישה/המשפחה-הקטנה לשינוע עירוני. המטרה העיקרית: רכישת רכב עירוני קטן ואוטומטי עבור החברה שלו. תקציר לדברי הבאים: הפתעות, הפתעות ועוד הפתעות. נתוני הפתיחה: נבדקו 4 אקסמפלרים עם נתוני פתיחה מצויינים: יד ראשונה עד שלישית, מודלים 93, גיר אוטומטי מידיים פרטיות כמובן. הק"מ הממוצע נע באיזור ה 120-130K~ ק"מ (פלוס מינוס 10-20K ק"מ). הפתעות טובות / רשמים חיוביים: 1. בניגוד לדיעה הרווחת, לשרייד מושבים נאים ביחס לשנת הייצור עם תמיכה צידית נאה לאדם בגודל ממוצע. גם לאחר 10 שנים המושבים נראים חדשים ואפילו נעים לשבת עליהם. 2. הדשבורד ושאר חל…
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מעוניין לקנות פורד אסקורט טורבו דיזל שנת 98. מישהוא מכיר את המנוע? יש תגובות על המנוע, כי את הרכב אני מכיר מצוין ובניגוד לסטיגמה הנוראית שיש לו בארץ, אכלה רכב עם המון פוטנציאל שיפורים!!!
הודעה אחרונה מאת שי, -
-
מי מחובר 42 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 335 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- רועי5
- yaakov M
- David32
- Ohad91
- Orengol01
- פריג'י
- tuple
- chezik
- gpro
- borsood
- SurfHigh
- yuvk
- Night Driver
- ezuf
- matan_mil
- ברווז
- avizaz
- מחכה
- חד אופן
- amosbmw
- פינדר
- baer
- orankohn
- AriGof
- EliC25
- Avia
- benny62
- `Infinity
- רכב כחול
- hans
- Boris
- חיימיטו
- *gal*
- ntd
- גולדן191
- fatboy1340
- mottis
- Chmimo
- Mech Morphix
- mitsugli
- sperial
- srool
